پپه (PEPE) در کدام صرافی ها لیست خواهد شد

پپه (PEPE) در کدام صرافی ها لیست خواهد شد ؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه

به نظر می‌رسد که کوین بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در آمریکا، قصد دارد ارز دیجیتال جدید پپه (PEPE)، یک میم کوین قورباغه‌ای که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود، را لیست کند. اگرچه کوین بیس در مورد این حرکت محتاطانه عمل می‌کند، اما این صرافی در حال حاضر یک صفحه اختصاصی ایجاد کرده تا کاربران خود را در مورد خرید میم کوین PEPE راهنمایی کند.سوال اینجاست‌: پپه (PEPE) در کدام صرافی ها لیست خواهد شد ؟

پپه (PEPE) در کدام صرافی ها لیست خواهد شد ؟

علی‌رغم ایجاد یک صفحه اختصاصی برای پپه، کوین بیس اعلام کرده که کاربرانش در حال حاضر فقط می‌توانند این میم کوین را از طریق کیف پول غیرحضانتی آن خریداری کنند. کیف پول کوین بیس مانند دو همتای محبوب خود یعنی کیف پول‌های متامسک و تراست والت کار می‌کند.
اگرچه ارز دیجیتال PEPE هنوز مستقیماً در موتور معاملاتی اصلی کوین بیس لیست نشده، اما پشتیبانی فعلی از این میم کوین، یک رای اعتماد بزرگ برای آن است که کمتر از دو هفته از عمر آن می‌گذرد.
میم کوین پپه با رشد قیمت خود در یک مدت کوتاه و میلیونر کردن چندین معامله‌گر، اکنون به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل شده است. پشتیبانی برخی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها از پپه نیز به حفظ هیاهوی صعودی پیرامون این توکن کمک می‌کند. در این میان، لیست شدن پپه در صرافی کوین بیس می‌تواند یک نقطه عطف سرنوشت‌ساز برای این میم کوین باشد.
لازم به ذکر است که میم کوین پپه تاکنون توسط صرافی‌های بزرگی همچون بیتمکس (BitMEX)، هوبی (Huobi)، اوکی‌ایکس (OKX)، یونی سواپ (Uniswap) و Gate.io لیست شده است.
u.today

امتیاز 4.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT