پیش بینی آینده توکن داگز

پیش بینی آینده توکن داگز

زمان مطالعه 2 دقیقه

در طول یک رویداد تولید توکن (TGE)، یک فروش وجود دارد، زیرا برندگان ایردراپ پول نقد می کنند. از این رو، قیمت داگز به شدت کاهش یافت. در این پست به پیش بینی آینده توکن داگز می پردازیم.

پیش بینی آینده توکن داگز

علیرغم این کاهش شدید، ارز داگز دارای ارزش بازار سنگینی بالغ بر 614 میلیون دلار است. این توکن جایگاه خود را در بین 100 دارایی برتر رمزنگاری بر اساس ارزش بازار تضمین کرده است.

در میان این ورودی چشمگیر، داگز با حجم معاملاتی که به بیش از 631 میلیون دلار افزایش یافت، شروع به کار کرد. در نتیجه، رتبه پانزدهم را در بین تمام ارزهای رمزپایه به خود اختصاص داد. این فعالیت، علاقه سرمایه گذاران و تریدرها به میم کوین را روشن می کند.

روند توزیع توکن داگز چگونه بود؟

ریشه DOGS به «اسپوتی» بازمی‌گردد، میم کوینی که توسط پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، طراحی شده است. این کوین به ویژه پس از لیست شدن در لانچ پول بایننس و کسب رتبه 57 شتاب بیشتری گرفت. در ابتدا داگز برای لانچ شدن در 20 آگوست تنظیم شده بود، به دلیل تقاضای بسیار زیاد جامعه، لیست شدن داگز به تعویق افتاد.

پیش بینی آینده توکن داگز

پیش بینی آینده توکن داگز

با نگاهی به آینده، تیم DOGS در نظر دارد استیکرهای میم را معرفی کند که کاربران می‌توانند روی زنجیره ترید کنند، چیزی شبیه استیکرهایی به عنوان توکن های غیر قابل تعویض NFT.

پروژه DOGS دارای عرضه ثابت 550 میلیارد سکه است. 81.5٪ از این توکن ها مستقیماً به جامعه اختصاص داده شده اند. از این میزان، 73 درصد برای کاربران قدیمی تلگرام محفوظ است و مابقی بین تریدرها وشرکت کنندگان توزیع می‌شود.
از نظر توزیع توکن، تیم 10٪ را برای خود و پیشرفت‌های آینده رزرو کرده است. اکثر این توکن‌ها در یک دوره 12 ماهه قفل هستند. علاوه بر این، 8.5 درصد از کل عرضه برای افزایش نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و سایر فعالیت‌ها در نظر گرفته شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT