پیش بینی قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۴

پیش بینی قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۴

به گفته رایان لی (Ryan Lee)، تحلیلگر ارشد شرکت بیت‌گت (Bitget)، قیمت ریپل (XRP) احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۴ در محدوده ۰.۵۰ تا ۰.۸۰ دلار نوسان خواهد داشت. در ادامه به پیش بینی قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۴ می پردازیم.

پیش بینی قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۴

این پیش‌بینی به وضعیت پرونده حقوقی ریپل و نبرد قانونی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) وابسته است. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند و منتظر نتایج پیشرفت پرونده هستند.

پرونده جدید SEC علیه ریپل باعث افزایش تردید در بازار شده است. اگرچه درخواست تجدیدنظر جدید، حکم پیشین مبنی بر این که ریپل اوراق بهادار نیست را به چالش نمی‌کشد، اما درخواست بررسی فروش‌ ریپل در صرافی‌ها و به صورت شخصی توسط مدیرعامل آن براد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) و بنیان‌گذار آن کریس لارسن (Chris Larsen) را مطرح کرده است.

این مسئله باعث ایجاد ابهامات حقوقی بیشتر، به ویژه برای فعالان مستقر در آمریکا شده و احتمالاً نوسانات قیمت ریپل را افزایش خواهد داد.

استوارت آلدرُتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل، بیان کرد که روند بررسی پرونده تا جولای ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت و فشارهای قانونی بر عملکرد ریپل تاثیرگذار خواهند بود.

پیش بینی قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۴

پیش بینی قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۴

لی همچنین به اهمیت حکم نهایی اشاره کرده که می‌تواند روند قیمت ریپل را تعیین کند. در همین حال، تیم مک‌کورت (Tim McCourt)، مدیر ارشد گروه سی‌ام‌ای (CME)، اعلام کرد که پیشرفت‌هایی در راستای ایجاد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل صورت گرفته است.

تا زمانی که تکلیف پرونده روشن نشود، انتظار می‌رود قیمت ریپل همچنان نوسان داشته باشد. در حال حاضر، ریپل با ۲.۵۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۵۵۲ معامله می‌شود و انتظار می‌رود که حکم مثبت برای پرونده، به عنوان کاتالیزوری برای صعود این رمزارز عمل کند.

علاوه بر این، راه‌اندازی استیبل‌کوین ریپل یو‌اس‌دی (RLUSD) توسط شرکت ریپل می‌تواند قیمت XRP را به ۱ یا حتی ۲ دلار برساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT