پیش‌ فروش توکن بازی کتیزن

پیش‌ فروش توکن بازی کتیزن آغاز شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی محبوب «کتیزن» که بر بستر تلگرام توسعه یافته، تاریخ انتشار توکن خود را ۲۰ سپتامبر اعلام کرد. پیش از این، توکن CATI قرار بود در ماه جولای بر بستر شبکه تون (TON) تلگرام ضرب شود، اما توسعه‌دهندگان پس از مواجهه با چالش‌هایی در برنامه‌ریزی، انتشار آن را به تعویق انداختند. در این پست به بررسی پیش‌ فروش توکن بازی کتیزن می پردازیم.

پیش‌ فروش توکن بازی کتیزن

روز پنج‌شنبه، صرافی بای‌بیت اعلام کرد که معاملات اسپات توکن CATI را در تاریخ ۲۰ سپتامبر لیست خواهد کرد. تیم کتیزن نیز این خبر را از طریق کانال‌های رسمی خود منتشر کرد و تاریخ را تأیید نمود.
با تعیین تاریخ انتشار توکن، احتمالاً شاهد برگزاری ایردراپ توکن CATI یا در همان روز و یا پس از رویداد تولید توکن خواهیم بود. اوایل هفته، تیم کتیزن از یک رویداد بزرگ در تاریخ ۲۱ سپتامبر خبر داده بود. برخی از بازیکنان تصور می‌کردند که این رویداد، خود انتشار توکن خواهد بود، اما ممکن است به زمانی که گزینه دریافت ایردراپ برای بازیکنان فعال می‌شود، اشاره داشته باشد.

پیش‌ فروش توکن بازی کتیزن

خبر تاریخ لیست شدن توکن CATI تنها چند ساعت پس از آغاز معاملات پیش از عرضه این توکن در صرافی اوکی‌ایکس (OKX) منتشر شد. در زمان نگارش این خبر، توکن CATI در بازار پیش از عرضه اوکی‌ایکس با قیمت ۰.۴۳۷۷ دلار معامله می‌شود. قیمت این توکن در بازار پیش از عرضه دو صرافی بیت‌گت و بای‌بیت نیز به ترتیب حدود ۰.۴۶ دلار و ۰.۵۳ دلار است.
هدف از انجام معاملات در بازار پیش از عرضه، اجازه به کاربران برای گمانه‌زنی درباره قیمت نهایی توکن است. با این حال، معاملات توکن‌ها در این بازار می‌تواند حتی ریسک بیشتری نسبت به معاملات توکن‌های بازی و میم‌کوین‌های پرنوسان داشته باشد؛ زیرا توکنومیک و نحوه توزیع توکن‌ها در طول ایردراپ ممکن است به طور کامل از قبل فاش یا نهایی نشده باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT