پی پال Pay in 4

پی پال Pay in 4 چیست؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر مرتباً آنلاین خرید می‌کنید و با استفاده از پی پال پرداخت می‌کنید، ممکن است پیشنهادات PayPal Pay را در 4¹ دیده باشید.

این سرویس خرید اکنون، پرداخت بعدا به شما امکان می دهد هزینه های خرید خود را در طول زمان تقسیم کنید، با 4 پرداخت بدون بهره که طی چند هفته تقسیم می شود.

مطمئن نیستید که PayPal Pay in 4 برای شما مناسب است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر از این بررسی استفاده کنید.

خریدهای بین‌المللی PayPal می‌توانند با هزینه‌های گزاف تبدیل ارز همراه باشند که می‌تواند هزینه‌ها را به طور کلی افزایش دهد.

پی پال Pay in 4 مزایا و معایب

مزایا:

اگر تمام بازپرداخت های خود را به موقع انجام دهید، کارمزدی وجود ندارد

تصمیم فوری در مورد واجد شرایط بودن

پرداخت در 4 خرید همراه با محافظت از خرید است

معایب:

اگر در خارج از کشور هزینه می کنید، هزینه تبدیل ارز اعمال می شود

در همه خریدهای پی پال در دسترس نیست

نمی‌توانید از PayPal Pay در 4 فروشگاه استفاده کنید

PayPal Pay in 4 چیست؟

PayPal Pay in 4 به شما امکان می دهد هزینه های یک خرید واجد شرایط را بین 4 پرداخت تقسیم کنید. شما یک پیش پرداخت را در محل خرید پرداخت می کنید، و سپس 3 پرداخت دیگر به فاصله 15 روز، که هزینه ها را در 6 هفته مربع تقسیم می کنید.

تا زمانی که پرداخت های خود را به موقع انجام دهید، هیچ کارمزدی برای سرویس PayPal Pay در 4 وجود ندارد. با این حال، قبل از ثبت‌نام، باید همه شرایط و ضوابط را بخوانید زیرا، اگرچه PayPal هزینه تأخیر دریافت نمی‌کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که اگر بازپرداخت را از دست دادید، برای حل سریع وضعیت در تماس باشید.

PayPal Pay in 4 چگونه کار می کند؟

PayPal Pay in 4 به مشتریان این امکان را می دهد که خرید خود را به چهار پرداخت مساوی و بدون بهره در یک دوره شش هفته ای تقسیم کنند.

خریدهای واجد شرایط را می توان با انتخاب PayPal Pay in 4 در هنگام پرداخت و تکمیل بررسی سریع اعتبار انجام داد.

پس از تأیید، اولین پرداخت (25٪ از کل) در هنگام تسویه حساب و پرداخت های بعدی هر دو هفته یکبار انجام می شود.

برای استفاده از PayPal Pay در 4، هزینه‌های خرید خود را به 4 تقسیم می‌کنید، یک قسمت را فوراً پرداخت می‌کنید و هر 15 روز 3 پرداخت دیگر سررسید می‌شود.

به این معنی که قیمت کامل خرید شما در 6 هفته پوشش داده می شود.

چگونه از PayPal Pay در 4 استفاده کنیم؟

اگر به دنبال استفاده از PayPal Pay در 4 برای خرید بعدی خود هستید، نگران نباشید – این یک تکه کیک است! این مراحل ساده را دنبال کنید:

خرده‌فروشی را پیدا کنید که PayPal Pay را به صورت 4 به عنوان گزینه پرداخت ارائه می‌دهد.

اقلام مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و به صفحه پرداخت بروید.

PayPal Pay in 4 را به عنوان پرداخت خود انتخاب کنید.

اگر حساب PayPal ندارید، باید آن را ایجاد کنید و کارت اعتباری یا نقدی خود را پیوند دهید – اگر قبلاً حساب دارید، فقط وارد شوید.

اطلاعات حمل و نقل و صورتحساب خود را وارد کنید.

اولین پرداخت را فورا انجام دهید، زیرا سررسید آن در زمان خرید است.

و بس! سه پرداخت بعدی طبق یک برنامه دوهفته ای برای شش هفته آینده تا زمانی که موجودی پرداخت شود، سررسید خواهد بود. برای جلوگیری از هرگونه جریمه یا کارمزد دیرکرد، مطمئن شوید که وجوه کافی در حساب یا کارت پیوندی خود موجود است.

چه کسانی واجد شرایط PayPal Pay in 4 هستند؟

علاقه مند به استفاده از PayPal Pay در 4 هستید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید واجد شرایط هستید یا خیر:

طرح پرداخت Pay in 4 PayPal برای ساکنان ایالات متحده در دسترس است – به استثنای ساکنان میسوری، نوادا، نیومکزیکو، داکوتای شمالی، ویسکانسین یا هر قلمرو ایالات متحده

در ایالتی که در آن زندگی می کنید باید 18 سال یا به سن قانونی رسیده باشید

شما باید یک حساب پی پال داشته باشید که وضعیت خوبی داشته باشد، یا یک حساب پی پال باز کنید تا در 4 پرداخت اقساطی پی پال پرداخت کنید.

اگر با معیارهای طرح پرداخت Pay in 4 مطابقت داشته باشید، می‌توانید هنگام خرید واجد شرایط، به‌صورت آنلاین درخواست دهید و تصمیم فوری بگیرید.

چه خریدهایی برای PayPal Pay در 4 واجد شرایط هستند؟

سوال واضح بعدی: چه کسی PayPal Pay در 4 را می پذیرد؟ هنگام خرید آنلاین در هر یک از میلیون‌ها فروشگاه آنلاینی که از روش پرداخت PayPal پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید از PayPal Pay in 4 استفاده کنید.

به طور کلی، PayPal Pay in 4 برای خریدهایی با ارزش بین 30 تا 1500 دلار در دسترس است.

با این حال، همه فروشگاه‌هایی که پرداخت‌های PayPal را می‌پذیرند، طرح پرداخت ارائه نمی‌دهند – و همه کالاهایی که فروخته می‌شوند واجد شرایط سرویس Pay in 4 PayPal نیستند.

وقتی خریدی آنلاین انجام می‌دهید، در صورتی که کالا واجد شرایط باشد، به شما پیشنهاد پرداخت در 4 داده می‌شود و تاجر از این روش پرداخت پشتیبانی می‌کند.

آیا هزینه ای برای PayPal Pay in 4 وجود دارد؟

هیچ PayPal Pay خاصی در 4 کارمزد وجود ندارد، به این معنی که اگر به دلار خرید می‌کنید و تمام بازپرداخت‌های خود را به موقع انجام می‌دهید، می‌توانید هزینه‌های خود را بدون پرداخت حق بیمه تقسیم کنید.

با این حال چند چیز وجود دارد که باید مراقب آنها بود.

اولاً، اگر بازپرداختی را از دست دادید، می‌توانید انتظار داشته باشید که PayPal خیلی سریع پیگیری کند و به دنبال راه‌حل باشد. همچنین ممکن است در صورت عدم بازپرداخت سریع همه چیز، با هزینه های اضافی روبرو شوید – قبل از ثبت نام، شرایط و ضوابط وام را بررسی کنید.

ثانیاً، اگر از PayPal برای خرید چیزی از یک خرده‌فروش بین‌المللی استفاده می‌کنید، که ارز دلار آمریکا نیست، می‌تواند هزینه‌های گزاف دیگری نیز ایجاد کند. در این حالت، زمانی که PayPal قیمت ارز خارجی را به دلار تغییر می دهد، هزینه تبدیل ارز PayPal – معمولاً 3٪ یا 4٪ بسته به تراکنش – به هزینه ها اضافه می شود.

(عکس)

چگونه هزینه های پی پال را شکست دهیم؟

به جای آن، با خرید آنلاین با حساب Wise و کارت، هزینه های بالای تبدیل ارز پی پال را شکست دهید.

برای نگهداری بیش از 50 ارز به صورت آنلاین، یک حساب Wise باز کنید و با استفاده از نرخ متوسط بازار، بدون علامت گذاری و بدون کارمزد پنهان، بین آنها جابجا شوید.

که می تواند وایز را ارزان تر از پی پال کند. به عنوان یک جایزه اضافی، هیچ محدودیتی برای استفاده از کارت نقدی فیزیکی یا مجازی Wise وجود ندارد. زمانی کار می‌کند که شما به صورت آنلاین یا حضوری خرید می‌کنید یا از یک دستگاه خودپرداز در هر نقطه از جهان پول نقد می‌گیرید.

امکانات عبارتند از:

نقل و انتقالات پولی کم هزینه، با استفاده از نرخ متوسط بازار به اضافه کارمزد ناچیز³

50+ ارز را در حساب خود مدیریت کنید

جزئیات بانک محلی برای پرداخت به 10 ارز مختلف

بدهی مستقیم چند ارزی

با پرداخت هزینه، کارت وایز را برای هزینه کم در 174 کشور سفارش دهید.

لطفاً شرایط استفاده را برای منطقه خود ببینید یا برای اطلاعات به روز قیمت و هزینه به Wise Fees & Pricing مراجعه کنید.

PayPal Pay در 4 گزینه جایگزین

PayPal Pay in 4 تنها خرید محبوب در حال حاضر نیست، سرویس بعداً پرداخت کنید. بسته به نوع تراکنشی که به آن نگاه می کنید، گزینه های دیگر ممکن است برای شما مناسب تر باشند. در اینجا چند PayPal Pay در 4 گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

Klarna: گزینه های “پرداخت در 4” و “پرداخت 30” را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد پرداخت های خود را به ترتیب به چهار یا 30 روز تقسیم کنند.

Afterpay: مشابه PayPal Pay در 4، Afterpay به مشتریان این امکان را می دهد که خریدهای خود را در مدت شش هفته به چهار پرداخت بدون بهره تقسیم کنند.

Quadpay: Quadpay همچنین چهار پرداخت بدون بهره را در مدت شش هفته ارائه می دهد.

Affirm: طرح های پرداختی را ارائه می دهد که می توانند متناسب با بودجه و جدول زمانی مشتری سفارشی شوند.

سوالات متداول

آیا PayPal Pay in 4 امن است؟

PayPal Pay in 4 را می توان به دلیل اقدامات امنیتی ایمن در نظر گرفت. تراکنش ها به صورت شبانه روزی نظارت می شوند، اطلاعات پرداخت به صورت ایمن ذخیره می شود و از رمزگذاری برای محافظت از خریدها استفاده می شود.

آیا PayPal Pay in 4 بر امتیاز اعتباری شما تأثیر می گذارد؟

PayPal Pay in 4 یک بررسی اعتباری نرم برای ارزیابی واجد شرایط بودن شما برای طرح پرداخت انجام می دهد. این نباید بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.

آیا می توانید PayPal Pay را در 4 زودتر پرداخت کنید؟

آره. می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، پرداخت خود را در طرح 4 زودتر پرداخت کنید.

چگونه می توانم از طریق تلفن با PayPal Pay در 4 تماس بگیرم؟

برای تماس با پشتیبانی مشتری PayPal برای سوالات مربوط به PayPal Pay in 4، می توانید با شماره تلفن خدمات مشتریان آنها به شماره 1-888-221-1161 تماس بگیرید.

این نشریه فقط برای اهداف اطلاعات عمومی ارائه شده است و در نظر گرفته نشده است که تمام جنبه های موضوعاتی را که به آن می پردازد پوشش دهد. در نظر گرفته نشده است که توصیه ای باشد که باید به آن تکیه کنید. شما باید قبل از انجام یا خودداری از هرگونه اقدامی بر اساس محتوای این نشریه مشاوره تخصصی یا تخصصی دریافت کنید. اطلاعات این نشریه به منزله مشاوره حقوقی، مالیاتی یا دیگر حرفه ای از TransferWise Limited یا شرکت های وابسته به آن نیست. نتایج قبلی یک نتیجه مشابه را تضمین نمی کند. ما هیچ اظهارنظر، ضمانت یا تضمینی، خواه صریح یا ضمنی، مبنی بر دقیق، کامل یا به روز بودن محتوای نشریه نمی دهیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT