چت هوش مصنوعی در اینستاگرام

نحوه ایجاد چت هوش مصنوعی در اینستاگرام

زمان مطالعه 3 دقیقه

اکنون می توانید یک چت با هوش مصنوعی در اینستاگرام ایجاد کنید و از آن به عنوان دستیار استفاده کنید یا خلاقانه تر و سرگرم کننده تر شوید. ما دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه از تمام ویژگی‌های هیجان‌انگیز در چت‌های هوش مصنوعی در اینستاگرام استفاده کنید و چه چیزهایی را می‌خواهید در طول این فرآیند در ذهن داشته باشید.

چگونه یک چت هوش مصنوعی در اینستاگرام راه اندازی کنیم

برای شروع یک چت هوش مصنوعی در اینستاگرام، برنامه اینستاگرام را در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید. دستورالعمل ها برای هر دو گوشی کار می کنند.

روی آیکون پیام در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی نماد قلم و کاغذ کلیک کنید تا یک پیام جدید ایجاد کنید. در بالای صفحه، باید ویژگی ایجاد یک چت هوش مصنوعی را ببینید — روی فلش سمت راست آن کلیک کنید.

از آنجا، گزینه‌های زیادی برای ربات‌های هوش مصنوعی برای شروع مکالمه با آنها خواهید دید. اگر به سادگی نیاز به پاسخ دارید، می توانید از Meta AI استفاده کنید که به عنوان دستیار هوش مصنوعی عمل می کند.

با این حال، اگر به دنبال سرگرمی با این ویژگی هستید، می توانید از Dungeon Master برای ایجاد یک داستان ماجراجویانه یا Carter که مشاوره دوستیابی می کند استفاده کنید. یک تجربه چت هوش مصنوعی برای همه وجود دارد.

برای شروع یک چت، کافی است روی آیکون رباتی که می خواهید با آن صحبت کنید کلیک کنید و پیام بلافاصله ظاهر می شود. می‌توانید سؤالی را که انتخاب می‌کنید از آن بپرسید یا سؤالی را از پیشنهادات بالای کادر پیام انتخاب کنید. ربات به سرعت پاسخ می دهد، و شما می توانید به پیام اینستاگرام پاسخ دهید تا گفتگو را واقعاً ادامه دهید.

اگر روی آیکون i در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، می‌توانید مکالمه را با دیگران به اشتراک بگذارید، در مورد نحوه ایجاد مدل‌های هوش مصنوعی بیاموزید و حتی پروفایل اینستاگرام ربات هوش مصنوعی را که با آن کار می‌کنید پیدا کنید. اگر روی پروفایل کلیک کنید، می توانید مانند هر کاربر دیگری هوش مصنوعی را دنبال کنید.

اگر متوجه شدید که تعامل خوب یا بدی با ربات هوش مصنوعی دارید، می توانید بازخورد بدهید. در کنار پاسخ‌های هوش مصنوعی، دکمه‌های شست بالا و پایین را می‌بینید — روی دکمه‌ای که می‌خواهید برای فیدبک استفاده کنید کلیک کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که AI Chat فقط در برنامه تلفن همراه برای iOS و Android در دسترس است. وب سایت مرورگر از نوامبر 2023 از این ویژگی پشتیبانی نمی کند.

هنگام استفاده از چت های هوش مصنوعی در اینستاگرام چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید

هنگام استفاده از چت های هوش مصنوعی، باید چند جزئیات مهم را در نظر داشته باشید.

مراقب اطلاعاتی باشید که ربات هوش مصنوعی به شما می دهد. گاهی اوقات ممکن است همیشه دقیق یا کامل نباشد. به عنوان مثال، می‌توانید از «شریک نویسندگی خلاق» به‌عنوان دستیار نوشتن هوش مصنوعی برای تصحیح کارتان استفاده کنید، این احتمال وجود دارد که بازخورد نادرست باشد یا همه اشتباهات را متوجه نشود.

همچنین باید بدانید که متا ممکن است از پیام های شما برای کمک به آموزش هوش مصنوعی خود استفاده کند. به همین دلیل، بهتر است هیچ اطلاعات شخصی به هوش مصنوعی ندهید.

علاوه بر این، بدانید که اگر چت را حذف کنید، همه چیز برای همیشه از بین خواهد رفت. اگر چت را دوباره راه اندازی کنید، هوش مصنوعی مکالمه قبلی شما را به خاطر نمی آورد. با این گفته، این بدان معنا نیست که متا هنوز به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت.

یک مکالمه کامل با چت هوش مصنوعی در اینستاگرام داشته باشید

اینستاگرام واقعاً هوش مصنوعی را برای کسانی که با این فناوری آشنایی ندارند یا کمی نسبت به آن محتاط هستند، تبدیل به یک تجربه سرگرم کننده می کند. اینکه بتوانید بخشی از یک داستان سرگرم‌کننده ماجراجویانه باشید یا در مورد ورزش بحث کنید، مطمئناً می‌توانید کمی از آنچه فناوری ارائه می‌کند روشن کنید.

دفعه بعد که در اینستاگرام هستید، چت های هوش مصنوعی را امتحان کنید تا خودتان ببینید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT