چرا اکانت های اینستگرام قفل می شود

چرا اکانت های اینستگرام قفل می شود ؟

چرا اکانت های اینستگرام قفل می شود ؟ گزارش‌های متعدد کاربران از قفل‌شدن حساب‌های کاربریشان در اینستاگرام و تردز خبر می‌دهند.
در شبکه‌ی اجتماعی تردز، موضوع Threads Moderation Failures به یکی از داغ‌ترین مباحث تبدیل شده است. برخی از کاربران از حذف یا قفل‌شدن حساب‌های کاربری اینستاگرام و تردز خود به دلیل اشتراک‌گذاری لینک‌هایی به مقالات بحث‌برانگیز ابراز نارضایتی کرده‌اند.

چرا اکانت های اینستگرام قفل می شود ؟

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام و تردز، به برخی از این شکایات پاسخ داده و اعلام کرده که موضوع را به‌دقت بررسی خواهد کرد.

مسئله‌ی نظارت‌بر محتوا در شبکه‌های اجتماعی همواره چالش‌برانگیز بوده است. با این‌حال، بر اساس مشاهدات کاربران و گزارش جدید ورج، متا اخیراً محدودیت‌ و مسدودسازی حساب‌های کاربری را با حساسیت بسیار بیشتری انجام می‌دهد. ورج می‌گوید حساب کاربری یکی از کارکنانش به دلیل انتشار اظهارنظری طنزآمیز در خصوص تمایل به خودکشی در پی موج گرما، به‌طور موقت از دسترس خارج شد.

برخی از کاربران، همچون خورخه کابایرو، ادعا می‌کنند که سیستم بررسی صحت اطلاعات متا، به‌طور خودکار برچسب‌های بررسی واقعیت را به محتواهایی که از نظر آن سیاسی تلقی می‌شود، افزوده و پست‌هایی را که حاوی اطلاعات واقعی در خصوص رویدادهایی مانند طوفان‌ها هستند، محدود می‌کند.

چرا اکانت های اینستگرام قفل می شود ؟

دلایل قفل شده حساب instahram

مت ناوارا، مشاور شبکه‌های اجتماعی، پس از آنکه خبر انتشار فریب خوردن تام بردی توسط هوش مصنوعی متا را در حساب کاربری خود در تردز به اشتراک گذاشت، با کاهش رتبه‌ی حساب خود مواجه شد. او با طرح شکایتی عمومی، خواستار رسیدگی به این موضوع شد. در پاسخ به این شکایت، موسری گفت که موضوع را بررسی می‌کند؛ اما متا تاکنون به درخواست‌های رسمی برای شفاف‌سازی پاسخی ارائه نداده است.

متا به دلیل نگرانی‌های جدی عمومی در خصوص استفاده‌ی نوجوانان از پلتفرم‌هایشان، تحت فشار مقامات قرار دارد. در پاسخ به این نگرانی‌ها و به منظور رعایت مقررات، متا اقدام به محدودکردن فعالیت‌های کاربران نوجوان زیر سن قانونی کرده است. یکی از این اقدامات، الزام تمامی کاربران اینستاگرام به ثبت تاریخ تولد خود محسوب می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT