کارمزد تراکنش های بین المللی پی پال

راهنمای نهایی کارمزد تراکنش های بین المللی پی پال

زمان مطالعه 6 دقیقه

امروزه تجارت بین‌الملل و تجارت الکترونیک تا حد زیادی به خدمات پرداخت بستگی دارد که مدت‌ها پیش توسط PayPal هدایت می‌شد. در واقع، رقم 429 میلیون کاربر نشانه ای از اساسی بودن این سرویس در حال حاضر است. کارمزد تراکنش های بین المللی پی پال را بدانید.

شارژ حساب پی پال

واقعاً مهم نیست که چه کاری انجام می دهید – مسافرت، تجارت آنلاین، حمایت از بستگان در خارج از کشور، همه اینها دیر یا زود می تواند شما را به نیاز به استفاده از انتقال بین المللی PayPal برساند.

درک هزینه های تراکنش پی پال برای پرداخت های بین المللی

کل سیستم کارمزد پی پال بر اساس چندین عامل است. اگر از خود بپرسید، “آیا PayPal برای پرداخت های بین المللی هزینه ای دریافت می کند؟” پاسخ مثبت است، و این یک مشکل بزرگ است. درصد کمیسیون به کشور فرستنده و گیرنده و همچنین نوع اکانت مورد استفاده بستگی دارد. به عنوان مثال، برای کاربران ایالات متحده، کارمزد می تواند حدود 2.9% از مبلغ تراکنش به اضافه مقدار ثابتی از ارز کشور گیرنده باشد. این ممکن است بسته به شرایط خاص و محدودیت های اعمال شده توسط PayPal برای هر کشور متفاوت باشد.

علاوه بر این، هنگام انتقال پول به اکانت بانکی یا کارت گیرنده، باید هزینه های اضافی احتمالی را در نظر بگیرید.

ساختار کارمزد تراکنش های بین المللی پی پال

در اینجا یک نمای کلی از ساختار کلی هزینه های PayPal برای پرداخت های بین المللی آورده شده است:

نرخ مبادله پایه و کارمزد تبدیل ارز

اگر پرداختی را با ارزی متفاوت از ارز اصلی خود انجام می دهید، PayPal وجوه را با نرخ های خود تبدیل می کند و علاوه بر آن 3 درصد کارمزد دریافت می کند. توصیه می‌شود به دنبال نرخ‌های ارز رقابتی‌تر در جای دیگری باشید، زیرا PayPal می‌تواند از حد مطلوب فاصله زیادی داشته باشد. برای یافتن شرایط بهتر در نزدیکی خود می توانید از پلتفرم نرخ ها استفاده کنید.

کارمزد معاملات بین المللی

هزینه ای که پی پال برای پرداخت های بین المللی دریافت می کند، هنگام ارسال پول از یک اکانت به اکانت دیگر، 5 درصد است. اگر از کارت نقدی یا اعتباری برای پرداخت‌های بین‌مرزی استفاده می‌کنید، کارمزد 2.9٪ تراکنش به اضافه مبلغ ثابت بر اساس ارز مربوطه خواهد بود. می‌توانید نرخ‌های فعلی و هزینه‌های ثابتی را که در وب‌سایت رسمی PayPal دریافت می‌شود، بررسی کنید.

کارمزد ثابت در مقابل کارمزد درصد

بسته به شرایط خاص، PayPal ممکن است هم کارمزد ثابت و هم درصدی را دریافت کند:

. کارمزد ثابت مبلغ تعیین شده ای است که برای معامله شارژ می شود و بدون توجه به حجم تراکنش ثابت می ماند. اگر هزینه ثابت، مثلاً 0.99 دلار باشد، صرف نظر از اینکه 10 دلار ارسال می کنید یا 1000 دلار، این مبلغ از شما دریافت می شود. این بستگی به یک ارز داده شده دارد که می توانید آن را در زیر بررسی کنید:

. از طرف دیگر، درصد کارمزد به مبلغ معامله بستگی دارد. در صورت ارسال پول از کارت اعتباری، درصد آن 2.9٪ خواهد بود. برای یک سازمان غیرانتفاعی، کارمزد PayPal برای دریافت پرداخت‌های بین‌المللی 2.2 درصد است که قبل از واریز وجه به اکانت، توسط پلتفرم کسر می‌شود.

خوب است بدانید: اگر بیش از 100000 دلار در ماه نوسان می کنید – PayPal برای مذاکره در مورد درصد باز است

محدودیت کارمزد و حداکثر محدودیت تراکنش

PayPal محدودیت‌های کارمزد و حداکثر محدودیت‌های تراکنش را اعمال می‌کند که می‌تواند بر اساس عواملی مانند نوع اکانت، کشور و وضعیت تأیید متفاوت باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، کارمزد تراکنش های بین المللی هنگام خرید با پی پال چقدر است، اکنون بیایید ببینیم محدودیت ها چیست:

. محدودیت های کارمزد: پی پال محدودیت هایی را برای حداقل و حداکثر کارمزدی که برای انواع مختلف تراکنش دریافت می کند تعیین می کند. این محدودیت‌ها مبلغی را که می‌توانید برای یک تراکنش خاص یا در یک بازه زمانی خاص دریافت کنید، تعیین می‌کند:

– برای نقل و انتقالات بانکی فوری، هزینه ها 0.25-15.00 دلار است.

– برای انتقال فوری کارت – 0.25-15.00 دلار.

– برای نقل و انتقالات بین المللی – 0.99-4.99 دلار.

. حداکثر محدودیت تراکنش: پی پال همچنین حداکثر محدودیت های تراکنش را برای اطمینان از امنیت و انطباق تعیین می کند. این محدودیت ها حداکثر مقدار پولی را که می توانید در یک بازه زمانی معین ارسال یا دریافت کنید، تعیین می کند.

– محدودیت پیش فرض برای اکانت های تایید نشده 500 دلار در روز است.

– محدودیت پیش فرض برای اکانت های تایید شده 100000 دلار در روز است.

– برای اکانت های تجاری تایید شده، پس از مذاکره، کاربر می تواند یک تراکنش 60000 دلاری بدون محدودیت تاریخ انجام دهد.

– برای کارت های نقدی – 5000 دلار یک بار در هفته یا 15000 دلار در ماه است.

نحوه کاهش هزینه های پی پال

اول، قانون رایج این است که با افزایش اعتماد متقابل شما، PayPal جذاب‌ تر می‌شود. بنابراین، بهترین راه برای کاهش ضرر و زیان ناشی از کارمزد PayPal مجموعه ای ترکیبی از اقدامات و ملاحظات است، یعنی:

. نوع اکانت و تأیید: اولین قدم خوب این است که اکانت خود را تأیید کنید. وضعیت راستی‌آزمایی شما در مقایسه با کارت‌های نقدی یا اعتباری، هزینه‌های کمتری را برای تراکنش‌های بین‌المللی به شما می‌دهد. علاوه بر این، حساب های تایید شده محدودیت تراکنش ها را افزایش داده اند.

. درآمد مشمول مالیات: کارمزد معاملات می تواند به عنوان هزینه های ضروری برای مشاغل در نظر گرفته شود و آنها را واجد شرایط کسر مالیات می کند. از نظر فنی، این کارمزدهای PayPal را کاهش نمی‌دهد، اما می‌توانید مقداری یا تمام پولی را که برای آن هزینه کرده‌اید در پایان سال مالیاتی برگردانید.

. قیمت شامل کارمزد: مشتریانی را انتخاب کنید که این هزینه ها را به عنوان بخشی از قیمت گذاری در نظر گرفته اند. این رویکرد در صورت مواجهه با تراکنش های مکرر یا بزرگ باعث صرفه جویی زیادی خواهد شد. در این مورد، مهم نیست، آیا PayPal حداقل تا حدی کارمزد تراکنش های بین المللی را دریافت می کند یا خیر.

. پرداخت های بزرگتر: با توجه به کارمزدهای ثابتی که قبلا در این مقاله ذکر شد، بهتر است یک تراکنش بزرگ انجام دهید تا چندین تراکنش کوچکتر.

. از تنوع کارمزد ارز به عنوان یک مزیت استفاده کنید: در صورت امکان، از مشتری خود بخواهید از ارز خاصی استفاده کند که بیشترین سود را برای استفاده از PayPal می‌دانید.

توجه مهم هنگام استفاده از پی پال برای پرداخت های بین المللی

همچنین مفید است که بدانید PayPal چه هزینه هایی را برای پر کردن موجودی شما دریافت می کند:

حواله بانکی: می توانید با ارسال پول از اکانت بانکی خود، اکانت پی پال خود را تامین کنید. برای انجام این کار، باید کارت خود را به اکانت PayPal خود لینک دهید. پس از آن، می‌توانید از دکمه «برداشت به کارت» یا «انتقال به کارت» در اکانت PayPal استفاده کنید. به طور معمول، کارمزد حدود 0-4٪ از مبلغ انتقالی است و بسته به کشور و بانک شما متفاوت است.

PayPal Cash: در برخی از کشورها، می‌توانید کوپن‌های مجازی PayPal Cash را خریداری کنید که سپس می‌توانید از آن برای تأمین مالی اکانت خود استفاده کنید. بسته به جایی که کوپن خریداری شده است، هزینه ها متفاوت است.

مسترکارت پیش پرداخت پی پال: اگر دارنده مستر کارت پیش پرداخت پی پال هستید، می توانید با انتقال وجه از کارت خود به اکانت پی پال خود، حساب خود را تامین کنید. ممکن است هنگام شارژ کردن کارت، کمیسیون اعمال شود.

نتیجه

امیدواریم این راهنما برای کسانی که می‌پرسیدند «آیا PayPal کارمزد تراکنش خارجی دریافت می‌کند» مفید بوده باشد؟ درک هزینه های بین المللی برای دریافت پول با PayPal از دوستان و پرداخت برای کالا برای انجام تراکنش های مقرون به صرفه در سراسر مرزها بسیار مهم است. علیرغم اینکه PayPal یک پلتفرم بسیار سخت و، فرض کنید، با اعتماد به نفس سرد است، هنوز از نظر کارمزد فضایی برای مانورهای مالی دارد. با در نظر گرفتن تمام قوانین می توان زیان های مربوط به این هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد. اکنون که متوجه شدید کارمزدهای PayPal برای تراکنش‌های بین‌المللی چیست، می‌دانید که چگونه با آنها برخورد کنید و چگونه بیش از حد پرداخت نکنید!

سوالات متداول

چگونه می توانم هزینه های PayPal را برای پرداخت های بین المللی محاسبه کنم؟

یک ماشین حساب کارمزد پی پال در وب سایت رسمی وجود دارد که می توانید جزئیات تراکنش را وارد کنید تا هزینه های مربوطه را برآورد کنید. برای اطلاعات بیشتر به ماشین حساب هزینه PayPal مراجعه کنید.

PayPal برای پرداخت های بین المللی چقدر هزینه دارد؟

کارمزدهای PayPal برای پرداخت‌های بین‌المللی شامل یک درصد کارمزد، معمولاً حدود 2.9 درصد، و یک کارمزد ثابت بر اساس ارز مربوطه است. هزینه های دقیق به کشورها و نوع اکانت بستگی دارد.

چگونه می توانم PayPal را برای پرداخت های بین المللی راه اندازی کنم؟

برای راه اندازی PayPal برای پرداخت های بین المللی، وارد اکانت PayPal خود شوید و به تنظیمات بروید. اطمینان حاصل کنید که اکانت شما تأیید شده است و تنظیمات برگزیده اکانت خود را به روز کنید تا امکان تراکنش های بین المللی فراهم شود. برای دستورالعمل های دقیق به راهنمای پرداخت های بین المللی پی پال مراجعه کنید.

آیا برای پرداخت های بین المللی علاوه بر هزینه های پی پال، هزینه های اضافی وجود دارد؟

بله، علاوه بر کارمزدهای PayPal، هزینه‌های اضافی ممکن است شامل هزینه‌های تبدیل ارز و هزینه‌های برداشت احتمالی هنگام انتقال وجه به اکانت بانکی یا کارت باشد.

اگر سوال خاصی در مورد پرداخت های بین المللی دارم چگونه می توانم با پی پال تماس بگیرم؟

اگر سؤال خاصی در مورد پرداخت‌های بین‌المللی PayPal دارید یا به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید برای سؤالات متداول و گزینه‌های تماس، از جمله چت، ایمیل یا پشتیبانی تلفنی، به مرکز راهنمایی PayPal مراجعه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT