کارمزد های Wise

کارمزد های Wise: هزینه انتقال پول بین المللی چقدر است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

Wise (TransferWise) در مقایسه با بانک ها و شرکت های سنتی انتقال پول، رویکردی متفاوت برای پرداخت های بین المللی و مبادله ارز دارد. نحوه دریافت Wise برای خدمات نیز متفاوت است.

برخی از ارائه دهندگان هزینه ها را با هم ترکیب می‌کنند یا هزینه ها را در نرخ های مبادله استفاده شده پنهان می‌کنند، Wise در مورد قیمت گذاری شفاف است، بنابراین مشتریان فقط برای آنچه نیاز دارند پرداخت می‌کنند و همیشه از قبل می‌دانند که خدمات دقیقاً چه قیمتی خواهد داشت.

این مقاله همه آنچه را که باید در مورد هزینه های Wise، ساختار و نحوه مقایسه آنها بدانید را پوشش می‌دهد.

هزینه های Wise بر اساس 3 اصل کلیدی ساختار یافته اند:

شفافیت هزینه ها

به تدریج کاهش می‌یابد تا مشتریان بتوانند بهترین ارزش ممکن را دریافت کنند. این تعهدات به این معنی است که Wise مانند سایر ارائه دهندگان هزینه ها را پنهان نمی‌کند.

همه هزینه ها از قبل نشان داده می‌شوند حتی در حالی که هزینه زیادی دارید.

شرح خدمت و هزینه آن:

افتتاح حساب: رایگان

دسترسی کامل به ویژگی ها: 40 دلار نیوزلند هزینه دارد

نگهداری ۵۴ ارز: رایگان

دریافت جزئیات بانک محلی: رایگان

سفارش کارت نقدی برای مشتریان: ۱۴ دلار نیوزلند

تا 350 NZD/ماه برداشت: رایگان

از عابربانک بیش از 350 NZD/ماه: 1.75%

بیش از 2 برداشت از ATM در ماه: 1.50 NZD

تبدیل ارز با استفاده از کارت به AUD،EUR ، GBP، HUF، NZD، SGD TRY : ۰.۴۱ درصد

در پرداخت های بیش از 100000 پوند در ماه: ۰.۱۷ درصد

کارمزد تبدیل ارز TransferWise

تبدیل ارز با کارمزدهای کم و شفاف بهترین خدمتی است که Wise انجام می‌دهد. برخلاف بانک های سنتی و سایر خدمات انتقال پول، صرافی Wise از نرخ مبادله متوسط ​​بازار با کارمزد تبدیل به وضوح نشان داده شده است، بنابراین می‌توانید بررسی کنید که معامله خوبی دریافت می‌کنید.

بسیاری از بانک ها و خدمات انتقال پول ممکن است ادعا کنند که کمیسیون صفر یا کارمزد حداقلی ارائه می‌دهند، همه این بدان معناست که آنها هزینه تبدیل ارز را دریافت نمی‌کنند. ارائه دهندگان هنوز باید هزینه های خود را پوشش دهند، بنابراین تمایل دارند به سادگی هزینه های خود را در نرخ های اعمال شده با اضافه کردن حاشیه ای به نرخ ارز میانی بازار پنهان کنند.

این هزینه ها به چیزهای مختلفی گفته می‌شوند – اما چه به عنوان حاشیه، نشانه گذاری یا اسپرد ارز توصیف شود، باز هم یک کارمزد اضافی است که می‌تواند حدود 3 درصد باشد. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما هزینه ها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. در ادامه آمده است که چگونه یک حاشیه 3٪ بر روی چند مقدار انتقال مختلف افزایش می‌یابد:

ارسال 1000 دلار نیوزلند  - مقدار 30 دلار به کل اضافه می‌کند

ارسال 5000 دلار نیوزلند – مقدار 150 دلار به کل اضافه می‌کند

ارسال 50000 دلار نیوزلند  - مقدار 1500 دلار به کل اضافه می‌کند

هزینه های انتقال Wise

نقل و انتقالات بین المللی Wise چند هزینه شفاف دارد:

کارمزد ثابت: پوشش هزینه های ثابت مربوط به معامله. برای ارزهای اصلی این می‌تواند از 0.26 تا 0.41 NZD باشد

کارمزد متغیر: پوشش هزینه مبادله ارز. برای ارزهای اصلی، این معمولاً حدود 0.45٪ از ارزش انتقال است

همیشه قبل از تأیید تراکنش، کارمزد کامل را خواهید دید. در جدول زیر به عنوان مثال هزینه های انتقال Wise برای چند ارز اصلی آورده شده است:

ماشین حساب کارمزد TransferWise

هنگامی که یک انتقال بین المللی Wise را به صورت آنلاین یا در برنامه Wise ترتیب می‌دهید، می‌توانید با استفاده از محاسبه گر هزینه TransferWise، فوراً هزینه کامل، نرخ ارز موجود و زمان تخمینی تحویل را مشاهده کنید.

ارزی را که به آن و از آن ارسال می‌کنید انتخاب کنید

مبلغی را که می‌خواهید ارسال کنید یا اینکه می‌خواهید گیرنده چقدر دریافت کند را وارد کنید

نحوه پرداخت هزینه انتقال را انتخاب کنید

ماشین حساب Wise Fee هزینه متغیر را به صورت درصد و کل، هزینه ثابت و هزینه کل را به شما نشان می‌دهد. همچنین خواهید دید که گیرنده شما دقیقاً چه چیزی دریافت خواهد کرد و چه زمانی احتمال دارد به حساب او وارد شود. برای اینکه ببینید چقدر می‌توانید در پرداخت بین المللی خود صرفه جویی کنید، به محاسبه‌گر کارمزد Wise نگاهی بیندازید.

قیمت گذاری TransferWise چگونه کار می‌کند؟

Wise با رویکرد خود به قیمت گذاری، بازار پرداخت بین المللی را مختل کرده است. همانطور که قبلا ذکر کردیم، تعهدات Wise عبارتند از:

شفاف بودن در مورد هزینه ها

تا جایی که امکان دارد شارژ کنید – و هزینه ها را در طول زمان کاهش دهید

استفاده از قیمت گذاری منصفانه یعنی فقط برای خدماتی که استفاده می‌کنید پرداخت کنید

قیمتی که با Wise می‌پردازید بر اساس سرویسی که استفاده می‌کنید، نحوه پرداخت و ارزهای مربوطه متفاوت است. با این حال، شما همیشه هزینه کامل را از قبل مشاهده خواهید کرد، بدون هیچ هزینه پنهان پنهانی برای نگرانی.

ارسال مبالغ زیاد با Wise

وایز یک ارائه دهنده امن برای نقل و انتقالات بین المللی با ارزش بالا است. در واقع، در صورت ارسال منظم پرداخت های Wise برای خود یا کسب‌وکارتان، حتی می‌توانید در هزینه های خود تخفیف بگیرید.

تخفیف های Wise به صورت خودکار و بدون نیاز به پیش تنظیم هزینه اعمال می‌شود. این بدان معناست که همه بهترین معامله ممکن را هر بار دریافت می‌کنند.

اگر بیش از 100000 پوند در ماه ارسال کنید – یا معادل ارز آن – می‌توانید تا 0.17٪ تخفیف خودکار دریافت کنید:

قیمت های Wise چگونه مقایسه می‌شود؟

قبل از اینکه ارائه دهنده ای را برای پرداخت بین المللی خود انتخاب کنید، ایده هوشمندانه ای است که چند گزینه را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله موجود را دریافت می‌کنید.

خبر خوب این است که ارائه دهندگان برتر تقریباً همیشه ارزان تر از یک بانک سنتی هستند. با این حال، حتی برخی از ارائه دهندگان تخصصی، بخشی از هزینه خود را در نرخ ارزی که استفاده می‌کنند پنهان می‌کنند. این بدان معناست که برای یافتن ارزان ترین ارائه دهنده برای پرداخت خود، باید هزینه های کلی را به دقت بررسی کنید.

در The Currency Shop می‌توانید ارائه دهندگان را به طور شفاف با هم مقایسه کنید تا بر اساس کارمزدها و نرخ های مبادله موجود، بهترین خدمات انتقال پول را برای نیازهای خود بیابید.

نتیجه

Wise در مقایسه با بانک های سنتی و خدمات انتقال پول بین المللی، رویکردی کاملاً متفاوت برای قیمت گذاری دارد. قبل از انجام تعهد، هزینه کامل خدماتی را که به آن نیاز دارید، بدون هزینه های پنهان مشاهده خواهید کرد. این رویکرد می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد، اما شفاف تر از جمع کردن هزینه ها یا پنهان کردن هزینه در نرخ ارز است، کاری که بسیاری از ارائه دهندگان دیگر انجام م‌ دهند.

به طور کلی، کارمزدهای پایین و رویکرد شفاف Wise برای قیمت گذاری، آن را به یک سرویس برتر در بازار برای بسیاری از مشتریان تبدیل می‌کند.

سوالات متداول

Wise چقدر هزینه دارد؟

کارمزدهای Wises بر اساس خدمات مورد نیاز شما، نحوه پرداخت و ارزهای مربوطه متفاوت است. با این حال، همیشه می‌توانید قبل از ترتیب دادن پرداخت خود، هزینه کامل را از قبل مشاهده کنید.

کارمزد تبدیل ارز Wise چیست؟

تبدیل ارز Wise از نرخ ارز واقعی متوسط ​​​​بازار بدون علامت گذاری استفاده می‌کند. همه خدمات دارای هزینه های کم و شفاف هستند که می‌توانید قبل از پرداخت آن را مشاهده کنید.

هزینه های انتقال Wise چیست؟

کارمزدهای انتقال Wise شامل کارمزد ثابت پایین (اغلب 0.26 تا 0.41 NZD)، پوشش هزینه های مرتبط با تراکنش، و کارمزد متغیری است که هزینه مبادله ارز را پوشش می‌دهد. برای ارزهای اصلی، این رقم معمولاً حدود 0.45٪ از ارزش انتقال است.

Wise چگونه مقایسه می‌کند؟

تبدیل ارز عاقلانه و پرداخت های بین المللی از نرخ ارز متوسط ​​بازار و کارمزدهای کم و شفاف استفاده می کند. این بدان معنی است که آنها اغلب در میان ارزانترین – اگر ارزانترین – ارائه دهندگان موجود هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT