کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب

9 بهترین کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب مبتدی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می خواهید توسعه وب را یاد بگیرید؟ این کانال های یوتیوب را بررسی کنید که همه چیزهایی را که باید بدانید به شما آموزش می دهند. کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب را در ادامه معرفی کرده ایم.

یوتیوب یک پلتفرم عالی برای کسب دانش توسعه وب است، اما هر کانالی ارزش آن را ندارد. گاهی اوقات، ممکن است با توسعه دهندگان بی تجربه یا کارشناسان ماهر بدون مهارت های آموزشی کافی مواجه شوید. حتی با وجود پروژه های چشمگیر در کاتالوگ آنها، ممکن است نتوانید آنها را به راحتی درک یا دنبال کنید.

بنابراین، ارزیابی محتوا و مربی قبل از یادگیری از هر کانال YouTube هنگام شروع سفر توسعه وب شما ضروری است.

1.کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب Web Dev Simplified

Kyle Cook، یک توسعه‌دهنده وب و معلم، خالق Web Dev Simplified، یک کانال YouTube با بیش از 1.3 میلیون مشترک است. این کانال ویدئوهای ساده و مختصری را در مورد موضوعات مختلف توسعه وب، از جمله HTML، CSS، جاوا اسکریپت، React و Node.js ارائه می دهد.

به‌علاوه، این کانال مجموعه‌ای منحصربه‌فرد در قالب کلی دارد – X in Y Minutes را یاد بگیرید – که با آن می‌توانید به سرعت دانش مهم را درک کنید. ویدیوهای اینجا مختصر و مبتدی هستند، با نمونه کد و توضیحاتی که اصول و مفاهیم پیشرفته توسعه وب را پوشش می دهد. در نهایت، به شما امکان می دهد بدون مشکل با سرعت خود یاد بگیرید.

2. The Net Ninja

کانال یوتیوب Net Ninja یک منبع یادگیری عالی برای هر کسی است که به دنبال افزایش مهارت های خود یا شروع یادگیری از ابتدا است. Shaun Pelling، یک توسعه‌دهنده وب و مربی آنلاین، کانال Net Ninja YouTube را مدیریت می‌کند.

Shaun آموزش های جذاب و آسانی برای مبتدیان ایجاد می کند که موضوعات مختلفی از تگ های HTML گرفته تا نحوه استفاده از Enums در TypeScript را پوشش می دهد. این کانال بیش از 2000 فیلم آموزشی رایگان برنامه نویسی را در مورد موضوعات مختلف از جمله CSS، JavaScript، MongoDB و Firebase و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

علاوه بر این، ویدئوهای چالش کدنویسی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های خود را آزمایش کنید و توانایی‌های حل مسئله خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این کانال یوتیوب، Shaun همچنین دوره های Udemy را در مورد فناوری های محبوب توسعه وب مانند React، Node.js و Firebase ایجاد می کند.

3. Traversy Media

Traversy Media یک کانال یوتیوب است که آموزش های توسعه وب و برنامه نویسی آنلاین را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این کانال توسط Brad Traversy، یک توسعه دهنده وب کامل با بیش از 12 سال تجربه در این زمینه مدیریت می شود.

این آموزش‌ها جدیدترین فناوری‌های وب، از بلوک‌های ساختمانی اساسی HTML، CSS و جاوا اسکریپت گرفته تا برخی از محبوب‌ترین چارچوب‌های جاوا اسکریپت را پوشش می‌دهند. براد همچنین فناوری‌های بک‌اند مانند Node.js، Python و PHP را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، این کانال دارای 2 میلیون مشترک و بیش از 900 ویدیو است. برای پیشرفت سریع‌تر، این دوره‌ها شامل دوره‌های تصادفی است که بیشتر بر یادگیری مبتنی بر پروژه تمرکز دارند تا تئوری.

4.کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب Programming With Mosh

این کانال با مدیریت مش همدانی، مهندس نرم افزار مجرب با بیش از 17 سال تخصص، شامل چندین فیلم جامع و کاربردی می باشد. این آموزش عالی در مورد توسعه وب و برنامه نویسی در فن آوری های محبوب مانند Python، Java، C#، Angular و Flutter ارائه می دهد.

این کانال همچنین پروژه‌های دنیای واقعی و چالش‌های کد را در هر دو جنبه جلویی و بک‌اند توسعه وب، توسعه موبایل و علم داده ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Mosh یک وب سایت دارد که در آن می توانید به منابع اضافی برای یادگیری بیشتر دسترسی داشته باشید.

5. LearnCode.academy

این کانال آموزش های رایگان را برای افراد علاقه مند به توسعه وب، طراحی وب سایت و سایر موضوعات مرتبط ارائه می دهد. این کانال توسط ویل استرن، یک توسعه دهنده وب بسیار با تجربه و ماهر که به عنوان یک مربی نیز فعالیت می کند، مدیریت می شود.

این کانال دارای بیش از 760000 مشترک و کتابخانه ای چشمگیر از بیش از 160 ویدیو است که موضوعات مختلف از HTML و جاوا اسکریپت گرفته تا Angular و jQuery را پوشش می دهد.

علاوه بر این، LearnCode.academy مجموعه ای از ویدیوهای آموزشی به نام Pro WebDev را ارائه می دهد که نحوه استفاده از ابزارهای توسعه دهنده مانند Git، Gulp، Webpack و Sass را برای توسعه وب سایت آموزش می دهد. به این ترتیب، شما یک توسعه‌دهنده کامل با دانش کافی از هر دو زبان و ابزارهای کمکی برای توسعه کامل وب خواهید بود.

6.کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب The Coding Train

این کانال منبع ارزشمندی برای توسعه دهندگان وب است که علاقه زیادی به هنر دارند. این برنامه شامل آموزش های ویدئویی در مورد زبان های برنامه نویسی مختلف، از جمله جاوا اسکریپت، هنر الگوریتمی، یادگیری ماشین، نکات و ترفندهای انیمیشن CSS و شعر مولد است.

هاست، دانیل شیفمن، دانشیار هنر در مدرسه هنر Tisch دانشگاه نیویورک است و دانش و تجربه زیادی در این زمینه دارد. این کانال مجموعه‌های مختلفی از جمله The Nature of Code، چالش‌های کدنویسی، آموزش p5.js و آموزش ml5.js را ارائه می‌کند که آن را به یک پلتفرم عالی برای مبتدیان و کدنویس‌های با تجربه تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، این یک منبع گسترده برای علاقه مندان به کدنویسی خلاق با بیش از 1.5 میلیون مشترک و مجموعه ای چشمگیر از بیش از هزار ویدیو است.

7. freeCodeCamp.org

چه به دنبال برنامه نویسی، توسعه وب، علم داده یا یادگیری ماشینی باشید، freeCodeCamp.org چیزی برای شما دارد. هدف اصلی این کانال کمک به افراد در یادگیری کدنویسی و ایمن سازی مشاغل به عنوان توسعه دهنده است.

همچنین مصاحبه های روشنگری با برنامه نویسان، توسعه دهندگان و کارآفرینانی ارائه می دهد که تجربیات و دیدگاه های ارزشمند خود را در زمینه کدنویسی و فرصت های شغلی به اشتراک می گذارند.

دوره‌ها فوق‌العاده جامع هستند و دسته‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی را برای مهارت‌های فنی متعدد پوشش می‌دهند. اینها عبارتند از Python، JavaScript، SQL، C# و Ruby.

8. Codecourse

Codecourse در سال 2012 توسط Alex Garrett-Smith، مدیر عامل Codecourse تاسیس شد. این کانال برای توسعه دهندگان اسکرین‌کست‌های کاربردی ارائه می‌دهد تا از طریق پروژه‌ها و نمونه‌های واقعی کدنویسی کنند.

همچنین، به بینندگان در مورد موضوعاتی مانند PHP، Laravel، Vue و Flask آموزش می دهد. ویدئوهای آموزنده Codecourse با فرمت “Build X with Y” همچنین به شما آموزش ایجاد برنامه های کاربردی مختلف با استفاده از فناوری های مختلف را می دهد.

برای تجهیز شما به مدرن ترین مهارت ها، هر ویدیو به روز است و منعکس کننده آخرین روندها و استانداردهای توسعه وب است.

9.کانال یوتیوب برای توسعه دهندگان وب Dani Krossing

اگر تا به حال فکر کرده اید که آیا توسعه دهندگان خودآموخته خوب هستند یا خیر، دنی کروسینگ شما را از هرگونه شک و تردید پاک می کند. این کانال توسط Dani، یک برنامه نویس و مربی خودآموخته اداره می شود که به مردم یاد می دهد چگونه از دیدگاه منحصر به فرد خود کدنویسی کنند.

در میان بیش از هزار ویدیو، Dani Krossing دارای لیست های پخشی است که به آموزش اصول کد نویسی، جاوا اسکریپت، جی کوئری و نحوه ساخت وب سایت با PHP اختصاص دارد. این کانال همچنین توسعه بازی را با Unity پوشش می دهد، بنابراین شما را در معرض دامنه وسیع تری در دنیای توسعه قرار می دهد.

علاوه بر زبان های برنامه نویسی، آموزش های فشرده ابزارهای چند رسانه ای مانند Adobe Premiere Pro و Photoshop در کانال وجود دارد.

سفر توسعه وب خود را با اشتراک مستقیم شروع کنید

با کانال‌ها و ویدیوهای YouTube با کیفیت بالا و رایگان می‌توانید به راحتی بازی کدنویسی خود را تقویت کنید و بلافاصله اطلاعات دریافت کنید. برای یادگیری فن آوری های جدید، چارچوب ها و بهترین اصول برنامه نویسی برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های شگفت انگیز، در این کانال ها مشترک شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT