کاهش حجم Solana

کاهش حجم Solana

زمان مطالعه < 1 دقیقه

مساری(Messari) در گزارش سه ماهه اول خود در مورد این موضوع اظهار داشت، با وجود شرایط نامطلوب بازار که تأثیر منفی بر بلاک چین های لایه یک دارد، اکوسیستم سولانا به بهبود پایداری شبکه خود و رشد پایگاه کاربران خود ادامه داده است. با این حال، کاهش قابل توجه در معیارهای کلیدی نشان می دهد که رقیب اتریوم به دلیل نگرانی های امنیتی مداوم با مشکلاتی در حفظ فعالیت و حجم بالای شبکه مواجه شده است. در این پست به بررسی کاهش حجم Solana می پردازیم.

کاهش حجم Solana

به دنبال رشد انفجاری در سال 2021، سولانا در سه ماهه دوم کاهش استفاده از شبکه و عملکرد مالی را تجربه کرد. میانگین تعداد تراکنش‌های روزانه 17.6 درصد کاهش، در حالی که درآمد 44.4 درصد کاهش یافته است که دلیل آن کیفیت عملکرد شبکه است.

با این حال، تعداد کاربران فعال که حداقل برای یک تراکنش در روز پرداخت می‌کردند، در ماه می به 450000 نفر رسید که میانگین آن در سه ماهه دوم حدود 320000 بود.

علاوه بر این، برای رسیدگی به مسائل قطعی مکرر که پایداری شبکه را از بین می برد، Solana مراحل اولیه Mainnet Beta v1.10 Series را در پایان ماه می اجرا کرد که منجر به افزایش متعاقب فعالیت شد.

“میانگین TPS روزانه به 700 در طول زمان عملکرد شبکه کاهش یافته است. پس از شروع انتشار نسخه 1.10، TPS به بالاترین حد خود یعنی به بالای 3000 رسید و به طور میانگین به 2300 در روز نزدیک شد.”

از نظر تعداد توسعه‌دهندگانی که در اکوسیستم کار می‌کنند، سولانا به دنبال یک روند نزولی چند ماهه با تقریباً 8000 توسعه‌دهنده فعال در ژوئن ادامه داد، که تقریباً 50 درصد کمتر از رقم ثبت‌شده در نوامبر 2021 است؛ زمانی که کل بازار ارزهای دیجیتال در فضایی خوش‌بینانه افزایش یافت.

منبع:cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT