کاهش قیمت بیت کوین

کاهش قیمت بیت کوین در سومین روز متوالی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

نگرانی ها در بازارهای جهانی به دلیل تشدید تنش های بین ایالات متحده و چین ، بازار رمزارزها را نیز تحت تاثیر قرار داد و در اثر آن ، بیت کوین برای سومین روز متوالی کاهش پیدا کرد. در این پست به کاهش قیمت بیت کوین می پردازیم.

کاهش قیمت بیت کوین

بزرگترین رمزارز جهان در روز سه شنبه با افت 1.6 درصدی تا کف 22769 دلاری کاهش یافت و در ساعت 2:57 PM به وقت توکیو با قیمت 22860 دلار معامله شد. اتریوم در همان ساعت مذکور به میزان 3.7٪ کاهش یافت. رمزارز های کوچکتر  از جمله پولکادات و کاردانو نیز در ناحیه قرمز قرار گرفتند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، قرار است در روز سه‌شنبه وارد تایوان شود . این سفر ، نخستین سفر یک سیاستمدار آمریکایی بالا مرتبه در 25 سال گذشته به تایوان خواهد بود. چین این جزیره را قلمرو خود می داند و نسبت به عواقب چنین سفری هشدار داده است. از این رو ، سرمایه گذاران وادار به دامپ بازار سهام و قراردادهای آتی سهام ایالات متحده شده اند.

پیش از این تحولات ، بیت کوین با پشت سر گذاشتن بهترین عمکرد ماهانه خود از ماه اکتبر سال گذشته (مهر-آبان 1400) ، در آخر هفته به سمت سطح 25000 دلاری حرکت کرد. این روند صعودی باعث شد که نگاه ها نسبت به بازار رمزارزها ملایم تر شود. بیت کوین در سال جاری میلادی 51 درصد کاهش پیدا کرده است.

انتظارات در بازار اختیار معامله (option) حاکی از آن است که معامله گران ریسک پذیر سطح 25000 دلاری را به عنوان سقف بیت کوین و سطح 20000 دلاری را به عنوان کف این رمزارز در نظر می گیرند.

منبع : bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT