کاهش قیمت NFT ها

کاهش قیمت NFT ها به دلیل بازار نزولی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

به نظر می‌رسد در مواجهه با فروش شدید روز دوشنبه، هیچ مهلتی در حوزه کریپتو وجود ندارد. بر اساس داده‌های NFT Price Floor، قیمت‌های کف (Floor Price) ان اف تی های Bored Ape Yacht Club (BAYC) و CryptoPunks، دو مورد از محبوب‌ترین مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض یا NFT در بازار، به 74 اتر (92,223 دلار) و 48 اتر(69473 دلار) کاهش یافته است. در این پست به کاهش قیمت NFT ها می پردازیم.

کاهش قیمت NFT ها

در مقایسه، NFTهای موجود در مجموعه BAYC دارای قیمت پایه 153.70 اتریوم بودند، در حالی که همین متریک برای کریپتوپانک ها به 123 اتر رسید.
فروش NFT ها با یک هشدار در روز قبل تشدید شد، جایی که گوردون گونر(Gordon Goner)، یکی از بنیانگذاران Yuga Labs، شرکتی که هر دو مجموعه BAYC و CryptoPunks را در اختیار دارد، در مورد یک حمله قریب الوقوع به حساب های رسانه های اجتماعی هشدار داد.

گفته می شود که این حمله در راستای دور زدن امنیت حساب ها می باشد. حساب‌های اجتماعی یوگا لبز سه بار در سال جاری به خطر افتاده بود، که برخی از آنها شامل حملات فیشینگ پیچیده‌ای بود که میلیون‌ها دلار از NFT‌های کاربران را تخلیه کرد.
در همین حال، طبق DappRadar، تعداد کاربران در OpenSea.io، بزرگترین بازار NFT از نظر حجم، 14 درصد در ماه گذشته کاهش یافته است. به طور همزمان، حجم معاملات ماهانه با 65 درصد کاهش به 500 میلیون دلار رسید.

منبع:cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT