نوسانات بیت کوین

کاهش نوسانات بیت کوین بر اساس کندل های سه ماهه

زمان مطالعه 2 دقیقه

حامیان بیت کوین (BTC) در توییتر فرضی را ارائه می دهند که در آن ، یک الگوی جدید برای بیت کوین تعریف می شود و نشان می دهند که این الگو چگونه می تواند پویایی قیمت (BTC) در سال 2022 را تحت تاثیر قرار دهد. در این خبر به بررسی کاهش نوسانات بیت کوین می پردازیم.

کاهش نوسانات بیت کوین

آقای کلمنته(Mr. Clemente)، تحلیلگر ارشد در شرکت استخراج Blockware و گوینده سرشناس رمزارزی ، در توییتر نموداری را از عملکرد بیت کوین (BTC) در مقیاس لگاریتمی فصلی به اشتراک گذاشت.

نوسانات بیت کوین

نوسانات بیت کوین

به نظر می رسد بیت کوین (BTC) دو کندل فوق العاده نازک را پشت سر هم منتشر کرده است، شرایطی که تا به حال در تاریخ آن ملاحظه نشده است. بنابراین، مدت زمانی که از سه ماهه چهارم سال 2021 تا سه ماهه اول سال 2022 طی شد ، برای بیت کوین (BTC) نوسانات کمتری را به دنبال داشت.

دنبال کنندگان آقای کلمنته در توییتر دیدگاه های متنوعی را از این الگو به اشتراک گذاشتند که درکل همان شرایطی است که کندل های دوجی دارند.

برخی از کاربران معتقدند که این دو کندل نازک حاکی از نوسان گسترده بیت کوین در محدوده ثابتی است در حالی که سایر تحلیلگران به چرخه تکامل بیت کوین به عنوان یک دارایی اشاره کردند.

آیا ماه آوریل، ماهی دوست داشتنی برای BTC است؟

بیت کوین (BTC) سه ماهه اول سال 2022 را با افت 1.46 درصدی نسبت به اول ژانویه(11 دی) به پایان رساند. این میزان افت ، کمترین میزان از نوسانات منفی بیت کوین در یک فصل محسوب می شود.

در سه ماهه چهارم سال 2021،این رمزارز پرچمدار 5.45 درصد افزایش یافت که دومین سه ماهه بیت کوین (BTC) با کمترین میزان نوسانات مثبت بود.

طبق معمول ، ماه آوریل فعلا برای بزرگترین رمزارز بازار ، سبز است. گفتنی است که ماه آوریل را تنها سه بار در 10 سال گذشته برای بیت کوین زیان بار بوده است.

نوسانات بیت کوین

نوسانات بیتکوین

ماه آوریل در چهار سال متوالی، 33 تا 35 درصد سود را برای این رمزارز به ارمغان آورده است. اگر چنین رویدادی در ماه جاری تکرار شود ، بیت کوین (BTC) به راحتی می تواند به بالای سطح 62000 دلاری بازگردد.

منبع:u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT