کسب درآمد ارزی با ساخت بازی در سایت itch.io

کسب درآمد ارزی با ساخت بازی ‌های کوچک در سایت itch.io

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا شما یک بازی ساز مستقل هستید؟ بازی سازی که به صورت تک نفره کار می‌کند و توانایی ساخت بازی های بزرگ ندارد؟ تا حالا به این فکر کرده‌ای با ساخت بازی‌های کوچک دست به درآمد ارزی بزنید؟ سایت itch.io این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با ساخت بازی‌های کوچک دست به درآمد زایی بزنید.

itch.io چیست؟

itch.io یک وبسایت است، که در سال ۲۰۱۳ با هدف پشتیبانی از بازی ساز‌های مستقل راه اندازی شد، به صورتی که این سایت تبدیل به یک فروشگاه و مکانی برای انتشار بازی‌های کوچک بدون ناشر یا واسطه شود، این سایت به هر فرد اجازه می‌دهد، فقط با ساخت یک اکانت بازی خود را به آسانی منتشر کند.

itch.io با اینکار بسیار محبوب شد و در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که در عرض ۲ سال آن‌ها ۱۵۰۰۰ بازی را بدون ناشر یا واسطه منتشر کردند و بازی ساز‌ها در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب درآمد بیش از ۵۱ هزار دلاری از این سایت شدند.

چگونه از سایت itch.io درآمد کسب کنیم؟

ساخت بازی در سایت itch.io

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از این سایت وجود دارد، شما با ساخت بازیتان می‌توانید به صورت عادی آن را در سایت بفروشید، ولی به یاد داشته باشید با اینکه کاربران این سایت دست و دل باز هستند و برای بازی‌های مستقل خیلی خرج می‌کنند ولی با قیمت گذاری روی بازی شما در واقع وارد یک رقابت شدید شده‌اید، بازیی که پولی است باید تایم زیادی داشته باشد و باید روی آن کار شود همچنین اگر بازی دارای مشکل باشد باید آن را رفع کنید، اگر بازی کوتاهی دارید که به صورت سریع یا آماتور گونه ساخته شده است اصلا این کار پیشنهاد نمی‌شود، پس راه حل چیست؟

شما می‌توانید بازی خود را با کد HTML5 نوشته و آن را به صورت مجانی در سایت آپلود کنید و با گذاشتن لینک کمک‌های مالی دست به درآمد زایی بزنید، حتی شما می‌توانید بازی خود را اپیزودیک کنید و با قرار دادن هدف مالی آن را پیش ببرید (برای مثال شما اپیزود اول بازی خود را آپلود کرده و هدف ۱۰۰ دلاری قرار می‌دهید برای ساخت اپیزود دوم بازیتان) به این شکل مخاطب بیشتر ترغیب می‌شود تا به شما کمک کند، حتی شما می‌توانید با مشکلات بازیتان درآمد کسب کنید! به این صورت که اگر به هدف مالی برسیم مشکلات بازی را رفع می‌کنم! اینگونه شما دیگر وارد رقابت‌های بزرگ نمی‌شوید و با ساخت فن بیس خودتان و بزرگ کردن آن درآمدزایی می‌کنید.

موتور‌های بازی سازی برای افراد تازه کار

دو موتور بازی سازی در سایت itch.io بسیار طرفدار دارد برای اینکه ساخت بازی و یادگیری آن بسیار آسان است همچنین می‌تواند بدون کد نویسی بازی را برای شما پورت HTML بگیرد.

موتور GB Studio

درآمد ارزی با ساخت بازی در سایت itch.io

این موتور در واقع برای ساخت بازی‌های کنسول قدیمی GameBoy است، ولی قابلیت پورت HTML نیز دارد، کار کردن با آن بسیار آسان است همچنین آموزش‌های آن در یوتیوب وجود دارد، این موتور بازی‌ سازی بسیار پر طرفدار شده و شما با کمی خلاقیت توانایی این را خواهید داشت بازی خود را ساخته و به آسانی آن را در سایت itch.io قرار دهید! (اگر کمی برنامه نویسی بلد هستید حتی می‌توانید با کمی کد نویسی آن را برای اندروید نیز پورت کنید!) برای دانلود GB Studio به صورت مجانی کلیک کنید.

موتور RPG Maker

سایت itch.io

این موتور بسیار پر طرفدار است، به شکلی که بازی‌های بسیار زیاد و حتی مشهوری با آن ساخته شده و حتی منتشر شده است! به صورت تخصصی بر روی سبک RPG تمرکز دارد ولی شما می‌توانید بازی‌های غیر RPG نیز با آن بسازید! این موتور بازی نیز پورت HTML5 دارد البته بسیار پیشرفته‌تر از GB Studio است و مجانی نیست! برای خرید RPG Maker از فروشگاه استیم کلیک کنید.

حالا که با کسب درآمد ارزی با سایت itch.io آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی استفاده کنید و اگر قصد خرید RPG Maker را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده نمایید!

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT