کسب درآمد از Swagbucks در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد از Swagbucks در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 11 دقیقه

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد اضافی از خانه هستید، پس من امروز یک سایت برای شما دارم که می‌توانید در مورد آن یاد بگیرید – Swagbucks! در این پست به کسب درآمد از Swagbucks در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

کسب درآمد از Swagbucks در سال ۲۰۲۴

Swagbucks در سال 2008 راه اندازی شد و یک وبسایت بسیار محبوب وفاداری و جوایز مصرف کننده است.
ثبت نام در Swagbucks ۱۰۰ درصد رایگان است.
Swagbucks برای پاسخ دادن به نظرسنجی ها به صورت آنلاین و انجام انواع کارهای آنلاین مانند خرید آنلاین، تماشای ویدیو، بازی کردن و جستجو در اینترنت به شما پول می‌دهد.
برای انجام کارهای مختلف آنلاین امتیازی به نام SB کسب می‌کنید. هنگامی که 300 SB دارید (که کسب درآمد بسیار آسان است!)، می‌توانید شروع به بازخرید آنها برای کارت های هدیه رایگان به مکان هایی مانند آمازون یا تارگت یا پول نقد رایگان PayPal کنید.
در اینجا نحوه عملکرد Swagbucks آمده است:
با شرکت در نظرسنجی های آنلاین، جستجوی وب مانند معمول، تماشای ویدیوها در Swagbucks، خرید آنلاین و موارد دیگر امتیاز کسب کنید.
امتیازات خود را برای پول نقد یا کارت های هدیه PayPal (مانند Amazon یا Walmart) بازخرید کنید.
استفاده از Swagbucks بسیار آسان است.

چگونه Swagbucks کسب کنم؟

راه های مختلفی برای کسب امتیاز وجود دارد که SB یا Swagbucks نامیده می‌شوند، از جمله:
خرید از خرده فروشان آنلاین و دریافت وجه نقد
تماشای ویدیوها
انجام بازی های آنلاین
اسکن رسید ها
نصب Swagbutton
چاپ کوپن
پاسخ دهی به نظرسنجی های روزانه
جستجو در وب (به عنوان مثال، اگر از موتور جستجوی آنها استفاده می‌کنید)
تکمیل نظرسنجی های آنلاین

وارد کردن کدهای Swag
امتیازات همه کارها کمی متفاوت است، اما Swagbucks به شما می‌گوید که از قبل چقدر می‌توانید از هر کار انتظار داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید انتخاب کنید که بهترین راه برای صرف وقتتان در سایت چیست.
هر کس برای کسب امتیاز در Swagbucks کار کمی متفاوت انجام می‌دهد، یا ممکن است تصمیم بگیرید که کمی از همه کارها را برای کسب امتیاز انجام دهید.
زمانی که من زیاد از Swagbucks استفاده می‌کردم، دوست داشتم از موتور جستجوی آسان آنها برای جستجو استفاده کنم و با انجام این کار امتیازات زیادی کسب کردم. انجام بازی های آنها نیز انتخاب آسانی است، مانند پاسخ به نظرسنجی های آنها و تماشای ویدیوها.
با استفاده از Swagbucks چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟
به طور کلی، 1 Swagbuck برابر با 1 سنت است. بنابراین، 100 Swagbucks یک دلار است.
گاهی اوقات امتیازات شما بسته به نحوه بازخرید آنها برای جوایز کمی بیشتر ارزش دارد، و من در بررسی Swagbucks بیشتر در مورد این موضوع توضیح خواهم داد.
طبق گفته Swagbucks، اعضا تمایل دارند از 50 دلار تا چند صد دلار در سال درآمد کسب کنند. برای اعضای Swagbucks غیر معمول نیست که بیش از 1000 دلار در سال درآمد داشته باشند.
قطعاً برای کسب درآمد بیش از 1000 دلار در سال از طریق Swagbucks، کار و زمان زیادی نیاز است. اما، من شخصاً در طول سال ها بیش از 109 کارت هدیه به پول نقد Amazon و PayPal به دست آورده‌ام.

روزانه چقدر می‌توانید با Swagbucks درآمد داشته باشید؟

طبق گفته Swagbucks، درآمد روزانه می‌تواند از چند سنت تا بیش از 100 دلار متفاوت باشد. این طیف گسترده ای است و اگر کاربر روزانه 15 تا 30 دقیقه از Swagbucks استفاده کند، متوسط 5 دلار در روز درآمد خواهد داشت.
همانطور که قبلاً در بررسی Swagbucks من ذکر شد، راه های مختلفی وجود دارد که اعضا می‌توانند امتیاز Swagbucks را کسب کنند، بنابراین هر چه زمان بیشتری را در سایت صرف انجام کارهای مختلف کنید، به طور بالقوه می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.
به یاد داشته باشید، عضویت در Swagbucks رایگان است! بنابراین، امتحان کردن آن آسان است.
در اینجا یک فهرست نمونه از آنچه می‌توانید هر روز در Swagbucks کسب کنید آمده است:
به یک نظرسنجی روزانه سریع پاسخ دهید (فقط چند ثانیه طول می‌کشد!) برای 1 امتیاز Swagbucks
برای خریدهایی که به صورت آنلاین یا در فروشگاه انجام داده‌اید (حتی می‌تواند خرید از خواربارفروشی محلی شما باشد) برای 4 امتیاز Swagbucks، رسیدی را در حساب Swagbucks خود آپلود کنید.
یک نظرسنجی آنلاین سریع در مورد Swagbucks برای 150 امتیاز Swagbucks تکمیل کنید
تریلر فیلم 5 امتیاز Swagbucks را تماشا کنید
یک بازی آنلاین را کامل کنید و 5000 امتیاز Swagbucks کسب کنید
یک نفر را به Swagbucks معرفی کنید و 300 امتیاز به اضافه 10٪ از درآمد مادام العمر را کسب کنید.
این 5460 امتیاز یا تقریباً 5.46 دلار است!
و، شما می‌توانید این وظایف را در حالی که در حال تماشای تلویزیون هستید، در زمان استراحت ناهار و غیره انجام دهید.
لیست بالا تنها نمونه ای از کارهایی است که می‌توانید برای کسب درآمد اضافی انجام دهید، اما هر روز راه ها و فرصت های مختلفی وجود دارد.

چگونه 100 دلار در روز در Swagbucks دریافت می‌کنید؟

یک فرد معمولی 100 دلار در روز در Swagbucks درآمد نخواهد داشت، اما این امکان وجود دارد. همچنین کسب این مقدار در طول یک روز زمان زیادی می‌برد.
شما می خواهید بسیاری از وظایف مختلف را انجام دهید، مانند پاسخ دادن به نظرسنجی ها، استفاده از موتور جستجوی آنها، ارجاع کاربران Swagbucks به آنها، استفاده از نوار افزونه Swagbucks، بازی کردن و غیره.
از آنجایی که من می‌خواهم این بررسی Swagbucks را تا حد امکان صادقانه نگه دارم، لازم به ذکر است که راه های بسیار سریع تری برای کسب درآمد 100 دلار در روز وجود دارد. به عنوان مثال، فروش کالا به صورت آنلاین می‌تواند بیش از 100 دلار در روز درآمد داشته باشد و یک روز کامل طول نمی‌کشد.
با این حال، Swagbucks پول بسیار آسانی است.

آیا Swagbucks ارزش انجام دادن دارد؟

بله، من فکر می‌کنم اگر به دنبال راه جدیدی برای کسب کارت هدیه رایگان یا حتی کمی پول نقد از خانه هستید، Swagbucks می‌تواند ارزش انجام دادن داشته باشد.
من همین الان به حساب Swagbucks خود نگاه کردم و همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، تاکنون 109 کارت هدیه را بازخرید کرده ام.
این تعداد زیادی کارت هدیه رایگان است!
خوشحالم که حسابم را برای این بررسی Swagbucks بررسی کردم زیرا صادقانه من را شگفت زده کرد! من چند سالی است که از آن استفاده می‌کنم، اما واقعاً احساس نمی‌کنم آنقدر زمان صرف Swagbucks کرده باشم.
چیزهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید امتیازات خود را در این پلتفرم پس‌خرید کنید، اما من واقعاً دوست دارم کارت های هدیه آمازون را دریافت کنم.

آیا Swagbucks ایمن و قانونی است؟

بله، Swagbucks یک شرکت قانونی است.
این یک سایت کلاهبرداری نیست که ادعا کند می‌توانید هزاران دلار برای کار بسیار ساده کسب کنید. Swagbucks در مورد آنچه که می‌توانید کسب کنید و چگونگی کار صادق است.
Swagbucks می‌تواند برای کارهایی که آنلاین انجام می‌دهید به شما پول بپردازد، زیرا از برندهایی که با آنها شریک هستند، کمیسیون دریافت می‌کنند. شما همچنین داده هایی را در اختیار آنها قرار می‌دهید که برای اهداف تحقیقات بازار استفاده می‌شوند.
من چندین سال است که عضو Swagbucks هستم و هرگز یک بار با آنها مشکلی نداشته ام. آنها همچنین به من این امکان را می‌دهند که امتیازهای خود را برای کارت های هدیه رایگان و پول نقد PayPal خیلی سریع بازخرید کنم.
استفاده از Swagbucks راهی برای کسب درآمد اضافی است. شما ثروتمند نخواهید شد، اما می‌تواند درآمد جانبی برای شما به همراه داشته باشد تا بتوانید پول بیشتری پس انداز کنید، پول بیشتری برای پرداخت بدهی و غیره به دست آورید.
استفاده از Swagbucks به من کمک زیادی کرد، تنها چیزی که نیاز داشتم اتصال به اینترنت و کمی زمان اضافی بود.
استفاده از Swagbucks یک راه انعطاف پذیر برای من بود تا در حین کار تمام وقت و رفتن به دانشگاه، پول نقد اضافی و کارت های هدیه رایگان کسب کنم. دلیلش این است که می‌توانستم به نظرسنجی‌ها پاسخ دهم، ویدیوها را تماشا کنم، جستجوی آنلاین داشته باشم، و هر زمان که وقت اضافی داشتم، کارت اای هدیه رایگان دریافت کنم و رفت‌وآمدی وجود نداشت. خیلی راحت بود!

1 دلار چند Swagbucks است؟

با انجام وظایف، امتیاز Swagbucks به نام SB را به دست می‌آورید و می‌توانید امتیازات خود را برای کارت های هدیه یا جوایز نقدی بازخرید کنید.
قبلاً در بررسی Swagbucks، اشاره کردم که 100 امتیاز SB به طور کلی برابر با 1 دلار است.
این درست است که برای اکثر پاداش ها 1 دلار = 100 SB است، اما برخی از پاداش ها وجود دارد که ارزش SB آن بیشتر است.
برای مثال، می‌توانید از طریق فروشگاه جوایز Swagbucks نگاهی بیندازید و کارت های هدیه ای را پیدا کنید که در حال فروش هستند. من یک جستجوی سریع در پایگاه داده انجام دادم و در اینجا چند کارت هدیه فروش یافتم که ارزش امتیاز SB شما را حتی بیشتر می‌کند:
کارت هدیه 50 دلاری Bath & Body Works برای 4500 امتیاز SB، ۱۰ درصد پس انداز
کارت جایزه مجازی 5 دلاری American Express برای 495 امتیاز SB، صرفه جویی 1٪
کارت هدیه 10 دلاری CVS برای 950 امتیاز SB، ۵ ٪ صرفه جویی
کارت هدیه 15 دلاری دومینو برای 1395 امتیاز SB، صرفه جویی 7 درصدی
چیزی که در مورد Swagbucks دوست دارید این است که می‌توانید تقریباً بلافاصله امتیازات خود را برای کارت های هدیه و پول نقد از طریق PayPal بازخرید کنید. آنها مانند برخی از سایت های نظرسنجی دیگر نیستند که از شما بخواهند برای بازخرید امتیاز ۲۵ دلاری بگیرید.
برای شروع بازخرید امتیازها فقط به 300 SB نیاز دارید و می‌توانید امتیازات خود را با افزایش 1، 3، 5 دلار و بالاتر بازخرید کنید. اینها می‌توانند کارت های هدیه به آمازون، تارگت، استارباکس، والمارت و غیره باشند.
اگر می‌خواهید امتیازات Swagbucks خود را با پول نقد بازخرید کنید، می‌توانید جوایز PayPal را دریافت کنید. اینها با افزایش به اندازه 5 دلار برای 500 امتیاز شروع می‌شوند.
به عنوان پول نقد در حساب PayPal شما نشان داده می‌شود که می‌توانید آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید یا از طریق PayPal استفاده کنید.

ساده ترین راه برای کسب امتیاز Swagbucks چیست؟

یکی از ساده ترین راه ها برای کسب امتیاز Swagbucks استفاده از موتور جستجوی Swagbucks است.
موتور جستجوی Swagbucks نتایجی مشابه سایر موتورهای جستجوی محبوب مانند Google یا Yahoo به شما می‌دهد، اما شما نتایج موتور جستجوی خود را در فید جستجو در Swagbucks مشاهده می‌کنید.
بنابراین، شما اساساً کارت های هدیه را برای جست و جوی وب به دست می‌آورید، همانطور که معمولاً کسب می‌کنید.
راه های آسان دیگر عبارتند از:
خرید آنلاین از بیش از 7000 فروشگاه آنلاین برای دریافت تخفیف نقدی.
اسکن رسیدهای خود، مانند فروشگاه مواد غذایی. بله، شما می‌توانید به سادگی با خرید تخم مرغ، نان، شیر و غیره با هر برندی امتیاز Swagbucks کسب کنید.
انجام بازی در Swagbucks: اگر دوست دارید بازی های آنلاین انجام دهید، پس چرا برای آن جایزه دریافت نمی‌کنید؟
نصب برنامه هایی که شما را به آن ارجاع می‌دهند. بسیاری از اینها برنامه هایی هستند که من قبلاً از آنها استفاده می‌کردم!
ویدیوها را در Swagbucks تماشا کنید. بله، می‌توانید تریلر فیلم، تبلیغات و موارد دیگر را تماشا کنید و امتیاز Swagbucks کسب کنید
به نظرسنجی ها پاسخ دهید – البته، این یکی است!
راه های مختلفی برای کسب امتیاز در Swagbucks وجود دارد.
طبق گفته Swagbucks، برخی از اعضا حتی بیش از 12000 دلار در طول سال ها از Swagbucks درآمد داشته اند!
چگونه Swagbucks را بازخرید کنم؟
بازخرید جوایز Swagbucks، به همین سادگی است:
به حساب Swagbucks خود بروید.
روی کل درآمد فعلی Swagbucks خود کلیک کنید (اگر روی دسکتاپ هستید، معمولاً در گوشه سمت راست بالا قرار دارد).
روی «Redeem your SB» کلیک کنید.
فهرست گزینه های پاداش Swagbucks را مرور کنید – من معمولاً امتیاز Swagbucks خود را برای کارت های هدیه رایگان آمازون یا پول نقد PayPal بازخرید می‌کنم.
سپس، شما به سادگی انتخاب کرده و اطلاعات خود را تأیید می‌کنید.
پس از انجام این کار، Swagbucks پاداش های شما را پردازش کرده و به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند. معمولاً 1 تا 2 روز طول می‌کشد تا پاداش خود را دریافت کنید.

چرا Swagbucks برای شرکت در نظرسنجی به شما پول می‌دهد؟

دلیل اینکه شما می‌توانید از طریق نظرسنجی های آنلاین درآمد کسب کنید این است که شرکت ها و تبلیغ کنندگان می‌خواهند درباره محصولات خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. همانطور که قبلاً در این بررسی Swagbucks ذکر کردم، آنها پول در می‌آورند زیرا شرکت ها برای داده های تحقیقات بازار پول می‌پردازند. این داده هایی است که به شرکت ها می‌گوید مردم درباره محصولاتشان چه فکر می‌کنند.
شرکت ها باید بدانند که مشتریان فعلی و بالقوه در مورد محصولات و برند خود چه فکری می‌کنند تا بتوانند راه هایی برای بهبود پیدا کنند. همچنین به آنها کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را بهتر تبلیغ کنند.
به همین دلیل است که Swagbucks برای نظرسنجی ها هزینه می‌پردازد. آنها به نظرات و بازخورد ارزشمند شما نیاز دارند!

Swagbucks یا Survey Junkie کدام بهتر است؟

Swagbucks و Survey Junkie کمی متفاوت هستند، بنابراین توصیه می‌کنم برای هر دو ثبت نام کنید.
Survey Junkie بیشتر بر روی انجام نظرسنجی های آنلاین پولی متمرکز است، در حالی که Swagbucks راه های مختلفی برای کسب پاداش دارد.
اگر در چندین سایت ثبت نام کنید، فرصت های بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت.

آیا Swagbucks پول واقعی است؟

همانطور که در بالا ذکر شد Swagbucks امیتاز هستند. آنها را می‌توان برای پول نقد و کارت های هدیه PayPal به فروشگاه ها داد. فروشگاه هایی مانند:
Amazon
Target
Walmart
Home Depot
Kohls
TJ Maxx
Marshalls
Best Buy
همانطور که قبلاً گفتم، من دوست دارم امتیازهای خود را برای کارت های هدیه آمازون بازخرید کنم، و شخصاً این کار را چندین و چند بار در طول سال ها انجام داده ام.

Swagbucks برای چه کسانی است؟

Swagbucks برای کسی است که می‌خواهد کارت های هدیه را از خانه به دست آورد، بدون اینکه واقعاً زندگی خود را تغییر دهد.
اگر اتصال به اینترنت و تلفن یا لپ‌تاپ/کامپیوتر دارید، این می‌تواند راهی آسان برای کسب درآمد کمی با انجام کارهایی باشد که احتمالاً قبلاً انجام می‌دهید.
Swagbucks برای ساکنان کانادا، ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، دانمارک، فرانسه و اسپانیا در دسترس است.
من Swagbucks را دوست دارم زیرا راه های بسیار متفاوتی برای کسب امتیاز وجود دارد. همه باید آن را امتحان کنند.

شکایات از Swagbucks برای چیست؟

اگر من شکایتی را وارد نکنم، این یک بررسی جامع Swagbucks نخواهد بود.
در زیر لیستی از شکایات رایج Swagbucks از سایر بررسی های آنلاین Swagbucks آمده است:
ارزش درآمد شما در مقابل زمان صرف شده کم است – من قبلاً در بررسی Swagbucks به این موضوع اشاره کردم. مطمئناً راه هایی وجود دارد که می‌توانید در همان مدت زمان پول بیشتری کسب کنید. کار با Swagbucks بسیار آسان است.
گهگاه از یک نظرسنجی اخراج می‌شوید که آن را شروع کرده‌اید – این مورد در سایت های نظرسنجی بسیار رایج است زیرا آنها به دنبال افرادی هستند که با داده های جمعیتی بسیار خاصی مطابقت دارند. ممکن است به سؤالی پاسخ دهید که دیگر مناسب نظرسنجی نباشد.
پردازش کارت های هدیه گاهی چند روز بیشتر طول می‌کشد – این امر ناامیدکننده است، اما بیشتر به خرده فروش مربوط می‌شود تا Swagbucks.
به طور کلی، اکثر کاربران تجربه بسیار مثبتی در Swagbucks دارند. چون ثبت نام رایگان است، امتحان کردن آن برای خودتان ضرر کمی دارد.
در Trustpilot، Swagbucks دارای رتبه 4.3 از 5 ستاره (با بیش از 33000 بررسی) است، که به این معنی است که رتبه عالی دارد. در وبسایت Better Business Bureau، آنها با نام Prodege، LLC شناخته می‌شوند (این نام شرکت – شرکت مادر است)، و می‌توانید نظرات Swagbucks را در آنجا نیز بخوانید.

آیا سایت های نظرسنجی واقعا پول می‌دهند؟

بله، بهترین سایت های نظرسنجی واقعاً پول می‌دهند.

یکی از چیزهایی که در زمان کسب درآمد اضافی با سایت های نظرسنجی یاد گرفتم این است که شما باید برای بیشترین پتانسیل درآمد تا حد امکان در شرکت های نظرسنجی ثبت نام کنید.
این کار به این دلیل است که هر شرکت نظرسنجی در یک زمان فقط چند نظرسنجی را برای شما ارسال می‌کند، بنابراین هرچه شرکت های بیشتری ثبت نام کنید، ممکن است بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.
در اینجا شرکت های نظرسنجی قانونی بیشتری وجود دارد که من توصیه می‌کنم در آنها ثبت نام کنید:
American Consumer Opinion
Survey Junkie
InboxDollars
Branded Surveys
OneOpinion
Pinecone Research
Prize Rebel
MySoapBox
Opinion Outpost
User Interviews : ابن گزینه بیشترین پرداخت را دارد، تا ۱۰۰ دلار در ساعت پرداخت می‌کند.
Springboard America
وقتی از نظرسنجی ها پول بیشتری به دست می‌آوردم، با ثبت نام در سایت های نظرسنجی آنلاین تا آنجا که می‌توانستم، آن را برایم کارآمد ساختم. به همین دلیل، من توانستم هر هفته حداقل چند نظرسنجی را تکمیل کنم.
مواقعی وجود داشت که از تکمیل نظرسنجی ها در یک دوره یک ماهه، ۱۰۰ دلار پول نقد آسان دریافت می‌کردم. کار واقعا آسان است. همه این کارها را می‌توان از خانه، بر اساس برنامه و جدول زمانی خود انجام داد، بنابراین یک فعالیت برد-برد است!
اگر شروع به ثبت نام در سایت های نظرسنجی زیادی کنید، صندوق ورودی ایمیل شما احتمالا بسیار درهم و برهم می‌شود. یک راه برای خلاص شدن از شلوغی ایمیل، راه اندازی یک آدرس ایمیل جداگانه است که به شرکت های نظرسنجی آنلاین پولی که در آنها ثبت نام کرده اید اختصاص داده شده است. این کار می‌تواند به شما کمک کند که غرق نشوید، اما مطمئن شوید که این آدرس ایمیل را به طور منظم بررسی می‌کنید تا هیچ فرصت نظرسنجی را از دست ندهید.
داشتن یک آدرس ایمیل جداگانه برای شرکت های نظرسنجی نیز مفید است زیرا دقیقاً می‌دانید که یک نظرسنجی جدید چه زمانی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

امیدوارم از نقد Swagbucks من لذت برده باشید. من سال ها از پلتفرم Swagbucks استفاده می‌کنم و به راحتی آن را می‌توانم توصیه کنم.
راه های زیادی برای کسب درآمد در Swagbucks وجود دارد، مانند خرید آنلاین، استفاده از کوپن های مواد غذایی، استفاده از سایت برای انجام بازی ها، دانلود دکمه افزونه مرورگر، استفاده از آنها به عنوان موتور جستجوی پیش فرض، ثبت نام در Swagstakes (قرعه کشی)، از طریق برنامه ارجاع Swagbucks، وارد کردن کدهای Swag و موارد دیگر.
همچنین برنامه Swagbucks وجود دارد که می توانید آن را دانلود کنید، چه گوشی اپل یا اندروید داشته باشید.
از طریق این سایت جوایز می توانید به راحتی کارت های هدیه ویزا، پول نقد پی پال، کارت های هدیه آمازون، کارت های هدیه Home Depot و موارد دیگر را به دست آورید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !