کوین بیس NFT

کوین بیس NFT اکنون در مرحله بتا است

زمان مطالعه 4 دقیقه

سال گذشته، ما کوین بیس NFT، که یک بازار اجتماعی Web3 برای NFT ها است را معرفی کردیم. از آن زمان، ما در حال ساخت محصولی به صورت علنی و دریافت نظرات از جامعه NFT بوده ایم. ما پیش نمایش هایی از پیشرفت خود را با کلکسیونرها و سازندگان به اشتراک گذاشتیم و فیدبک های بسیار خوبی دریافت کردیم.

ما در این مسیر یاد گرفتیم که مردم فقط ابزارهای بهتری برای خرید و فروش NFT نمی خواهند: آنها راه های بهتری برای کشف آنها، راه های بهتری برای یافتن جوامع مناسب و فضاهای بهتری می خواهند که در آن احساس کنند که با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند.

به همین دلیل است که ما در حال ساخت محصولی هستیم که خیلی بیشتر از یک معامله است. ما به دنبال توانمندسازی افراد برای ساخت، جمع آوری و برقراری ارتباط هستیم.

نسخه بتا کوین بیس NFT امروز آماده است!

ما با انتشار نسخه بتای خود اولین قدم را در این مسیر برداشته ایم. از امروز، هر کسی می تواند اولین نسخه Coinbase NFT را در nft.coinbase.com بررسی کند و کلکسیون عظیمی از NFTها را در بلاکچین اتریوم کشف کند.

آزمایش کنندگان نسخه بتا می توانند یک پروفایل NFT Coinbase برای خرید و فروش NFT های خود با استفاده از هر کیف پول خود حضانتی (تحت حفاظت شخصی)، چه کیف پول Coinbase باشد و چه هر چیز دیگری، ایجاد کنند. برای مدت زمان محدودی، هیچ کارمزد تراکنش Coinbase وجود نخواهد داشت.

ما در نهایت هزینه هایی را اضافه و اعمال خواهیم کرد که مطابق با استانداردهای صنعت Web3 خواهد بود و قبل از هر تغییری قطعا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ما با مجموعه کوچکی از آزمایش کنندگان نسخه بتا که بر اساس موقعیتشان در فهرست انتظار ما دعوت می شوند، کارمان را شروع می کنیم.

ما از بالای لیست انتظار شروع می کنیم و به مرور زمان دسترسی به آن را برای افراد بیشتری باز می کنیم. همراه ما باشید زیرا ما به تدریج دسترسی به ایجاد پروفایل ها، خرید و فروش در Coinbase NFT را در دسترس همه قرار می دهیم.

در ادامه چیزهای دیگری که در این محصول خواهید یافت را بررسی می کنیم:

پروفایل خود را انتخاب کنید و متصل شوید

پروفایل خود را انتخاب کنید و متصل شوید

پروفایل خود را انتخاب کنید و متصل شوید

می توانید پروفایلی ایجاد کنید که معرف شما باشد، و آن را با NFT هایی که داستان شما را بازگو می کنند، تنظیم کنید. برای انتخاب NFT هایی که می خواهید در پروفایل خود هایلایت کنید و یا مخفی کنید، هر کیف پول خود حضانتی را می توانید متصل کنید.

جامعه خود را بسازید و با آن ارتباط برقرار کنید

جامعه خود را بسازید و با آن ارتباط برقرار کنید

جامعه خود را بسازید و با آن ارتباط برقرار کنید

ظهور جوامع NFT به ما نشان داده است که مکالمات آنلاینی که صورت می گیرند می توانند بسیار فراتر از صرفا معاملات پیش بروند. ما در حال ساختن مکانی هستیم که فراتر از مکانی برای خرید و فروش باشد.

ما می خواهیم Coinbase NFT مکانی باشد که به سازندگان و کلکسیونرها کمک می کند تا جوامع خود را بسازند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

می توانید پروفایل های دیگری را دنبال کنید و گفتگوهای خود را با نظراتتان شروع کنید. پس از ورود به سیستم، می توانید نظرات خود را مستقیماً برای NFT ها ارسال کنید، و می توانید در مورد گفتگوهایی نظرات مثبت یا منفی بدهید.

بهترین NFT ها را کشف کنید

بهترین NFT ها را کشف کنید

بهترین NFT ها را کشف کنید

با فید Discover به راحتی NFT های فروشی را بررسی کنید. ما توصیه هایی متناسب با شما نیز در مورد NFT ها می کنیم تا در وقت شما برای جستجوی آنها صرفه جویی شود. و وقتی با بازار ارتباط برقرار کردید، این توصیه ها بر اساس آنچه می خرید، آنچه که پرطرفدار است، افرادی که دنبال می کنید و موارد دیگر بهبود می یابند.

به راحتی NFT ها را بخرید و بفروشید

به راحتی NFT ها را بخرید و بفروشید

به راحتی NFT ها را بخرید و بفروشید

ما خرید و فروش NFT را آسان کرده ایم. از NFT ها در فید خود، در صفحات کلکسیون ها و در پروفایل ها الهام بگیرید. همه چیزهایی را که در Shop Tab برای فروش است بررسی کنید و مواردی را که دوست دارید پیدا کنید.

هنگامی که این ویژگی ها را بررسی و دنبال کردید، طیف وسیعی از پروژه های سازندگان برجسته مانند Doodles، Boss Beauties و Azuki را مشاهده خواهید کرد.

سازندگان و افراد خلاق عنصر بسیار مهم جامعه ما و جزء جدانشدنی چشم انداز ما هستند. منتظر آپدیت های بیشتری از ما در ماه های آینده در مورد اینکه چگونه به سرمایه گذاری بر روی سازندگان و افراد خلاق کمک خواهیم کرد تا افراد بیشتری بتوانند وارد این اقتصاد محتواسازی شوند، و همچنین آپدیتی درباره نحوه احترام به حق امتیاز محتواسازان، باشید.

آینده کوین بیس NFT چگونه است؟

در هفته ها و ماه های آینده، ویژگی ‌های بیشتری را اضافه خواهیم کرد که به تدریج چشم انداز ما را برای ایجاد یک بازار اجتماعی web3 به واقعیت تبدیل می کند.

ما در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن دراپ ها، مینت کردن، انجمن های توکن گیت شده و گزینه ای برای خرید NFT با حساب Coinbase یا کارت اعتباری خود هستیم.

ما همچنین پشتیبانی از NFT ها را در مولتی چین ها اضافه خواهیم کرد. و با گذشت زمان، ما قصد داریم ویژگی های بیشتری را از طریق انتقال آنها از فناوری Coinbase به راه حل های غیرمتمرکز، غیرمتمرکز کنیم.

ما تازه کارمان را شروع کرده ایم و بی صبرانه منتظریم تا راه های جدیدی را برای گرد هم آوری افراد علاقه مند به NFT و سازندگان آنها کشف کنیم.

ما به گوش دادن، یادگیری و ساختن بر اساس فیدبک های شما ادامه خواهیم داد. برای اینکه به روز بمانید و نظر خود را به ما بگویید و ما را در توییتر دنبال کنید.

منبع:کوین بیس

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT