کیف پول سخت افزاری شیبا

کیف پول سخت افزاری شیبا

زمان مطالعه 2 دقیقه

جامعه شیبا اینو درباره تحویل آتی کیف پول سخت‌افزاری این پروژه هیجان‌زده است. طبق گزارش‌ها، کیف پول سخت افزاری شیبا قرار است در اواخر این ماه به کاربرانی که سفارشات اولیه را ثبت کرده‌اند، تحویل داده شود.

کیف پول سخت افزاری شیبا

این کیف پول نتیجه همکاری بین شیبا و Tangem است؛ یک کیف پول سخت‌افزاری نسل جدید که می‌تواند تمام دارایی‌های رمزارزی را به روشی ساده و ایمن ذخیره کند. انتظار می‌رود که کیف پول سخت‌افزاری شیبا به تقویت امنیت و قابلیت‌های ذخیره‌سازی توکن‌های مرتبط با میم‌کوین‌ها، از جمله BONE و LEASH کمک کند. در زمان نگارش خبر، شیبا در قیمت 0.000007729 دلار معامله شده و 2.04 درصد در 24 گذشته رشد داشته است.

کیف پول سخت افزاری شیبا

کیف پول سخت افزاری شیبا

تحویل کیف پول سخت‌افزاری شیبا یک نقطه عطف مهم برای این رمزارز است؛ زیرا نشان می‌دهد که پروژه شیبا با هدف تعمیق جای پای خود به عنوان یک پروتکل اختصاص‌یافته به رشد زیرساختی و سودمندی پایبند است. اگر کیف پول سخت‌افزاری طبق پیش‌بینی‌ها کار کند، شیبا اولین میم‌کوینی خواهد بود که یک کیف پول اختصاصی را برای اکوسیستم رو به رشد شیباریوم خود راه‌اندازی می‌کند؛ شاهکاری که بیشتر بلاکچین‌های لایه 1 کامل هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند. در حالی که راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری ممکن است مستقیماً بر قیمت شیبا تأثیر نگذارد، اما برای کمک به رشد کلی تقاضا برای شیبا طراحی شده است که در نهایت تأثیر صعودی بر قیمت آن در دراز‌مدت خواهد داشت. جامعه شیبا در اخبار مربوط به این رمزراز، آنطور که انتظار می‌رود، قیمت‌گذاری نمی‌کند؛ زیرا نقش کیف پول سخت‌افزاری به عنوان یک محرک رشد بلندمدت برای اکوسیستم دیده می‌شود. به‌روزرسانی‌های ایمیل ارسال‌شده به کاربران نشان می‌دهد که کیف پول‌ها قرار است تا 24 ژوئیه تحویل داده شوند و اولین دسته از کیف‌ها به انبار Tangem در هنگ کنگ می‌روند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT