گزارش فوربز در مورد بیتکوین و افزایش قیمت آن

گزارش فوربز در مورد بیتکوین و افزایش قیمت آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین در چند روز گذشته به افزایش قیمت خود ادامه داده است و به ارزش کل در حدود نیم تریلیون دلار (۵۰۰ میلیارد دلار) رسیده. در ادامه به گزارش فوربز در مورد بیتکوین و افزایش قیمت آن می‌پردازیم.

گزارش فوربز در مورد بیتکوین در ابتدای ۲۰۲۱

گزارش فوربز در مورد بیتکوین و افزایش

شکسته شدن قیمت ۳۴۰۰۰ دلار برای هر بیتکوین برای اولین بار اتفاق افتاد. تا قبل از کریسمس، قیمت آن بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. البته این افزایش قیمت برای Ethereum و Litecoin همراه بوده است.

افزایش قیمت در شروع ۲۰۲۱ که به آن Rally December Santa می‌گویند ارزش هر بیت کوین را بسیار فراتر از اوج خود در سال ۲۰۱۷ برد و باعث شد Ethereum و litecoin در یک سال چیزی در حدود ۱۰۰ درصد سود داشته باشند. BlackRock BLK دارنده بزرگ‌ترین دارایی، یک  آگهی شغلی برای استخدام یک نفر برای مدیریت رمزنگاری و بلاکچین ارسال کرده است.

طبق آگهی شغلی که به نظر می‌رسد در روز کریسمس یعنی ۲۵ دسامبر ارسال شده است، BlackRock اعلام کرده به دنبال استخدام معاون رئیس بلاکچین برای ایجاد و اجرای استراتژی‌های طراحی شده برای مدیریت تقاضا‌های شرکت است.

بلاکچین مستقر در BlackRock نیویورک به ارزیابی دارایی‌های رمزنگاری شده کمک می‌کند و پیشنهاد افزایش ارزش سرمایه گذاری و پیشنهادات فناوری شرکت را به مشتریان می‌دهد.

بر اساس آگهی استخدامی، نامزدهای احتمالی باید بتوانند: روش‌های ارزیابی اساسی برای دارایی‌های رمزنگاری شده را تدوین و بیان کنند.

افزایش قیمت دیگر ارز‌های دیجیتال

گزارش فوربز در مورد بیتکوین افزایش قیمت آن

قیمت بیتکوین از روز کریسمس تاکنون بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است. دومین رمز ارز جهان پس از بیتکوین Ethereum است که تقریباً ۱۵٪ افزایش داشته و به بیش از ۱۰۰۰ دلار برای هر واحد Ethereum رسیده است. این عدد بالاترین قیمت از ماه مه ۲۰۱۸ است.

Litecoin پنجمین ارز رمزنگاری شده است و گاهی نقره بیت کوین نامیده می‌شود، آنهم حدود ۱۵٪ رشد کرده و به ۱۵۰ دلار در هر واحد رسیده است.

BlackRock که حدود ۸ تریلیون دلار دارایی را مدیریت می‌کند، پس از افزایش قیمت در هفته‌های اخیر مدیر ارشد سرمایه گذاری آن گفت: “بیت کوین برای ماندن است” و Larry Fink، مدیر اجرایی BlackRock هشدار داد که محبوبیت روزافزون بیت کوین و ارز‌های رمز پایه “تأثیر واقعی و منفی” بر دلار آمریکا دارند.

در همین حال معامله کنندگان بیت کوین و ارز‌های رمزپایه، تصمیمات خود را با الگوی جدید صعودی بیت کوین تنظیم می‌کنند.

Alex Kruger، تاجر رمز ارز، که مطمئن است سرمایه گذاران موسسات و غول‌های وال استریت به زودی وارد بیت کوین و رمز ارز‌ها خواهند شد، اظهار کرد: “سطح کلیدی بیت کوین که بازار آن را می‌بیند در حدود ۳۰۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ دلار خواهد بود.” (تا این میزان رشد خواهد کرد.)

Kruger در ادامه گفت: “سرمایه گذاران جدید باید بتوانند قیمت را تا ۲۰٪ اصلاح کنند، زیرا احتمال دارد به زودی انجام می‌شود.”

“من هنوز انتظار قیمت‌های بسیار بالاتر در سال ۲۰۲۱ را دارم و تا زمانی که موقعیت پیش نیاید، و همه چیز آن طور که محاسبات ما اعلام کرده با آن منطبق باشد، من نگران این روند نزولی نخواهم بود. به زودی موقعیت‌های جدید بیت کوین را اعلام می‌کنند، هنوز افراد زیادی به دنبال خرید هستند.”

حال که با گزارش فوربز در مورد بیتکوین و افزایش قیمت آن آشنا شدید، اگر قصد ورود به این حوزه را دارید، پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT