گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

ایکس باکس یکی از دستگاه‌های بازی پرطرفدار در ایران است. اما طرفداران این بازی‌ها برای دانلود و یا ارتباطات مالی با وب سایت مایکروسافت مشکل دارند.

گیفت کارت ایکس باکس یکی از محصولات جانبی شرکت ایکس باکس است که شرکت مایکروسافت برای ارائه به طرفداران این بازی‌ها و گیمرهای طرفدار این کنسول بازی به بازار ارائه می‌کند. گیمرهای طرفدار این بازی در ایران، به دلیل تحریم‌های مالی و اقتصادی از خرید مستقیم از وب سایت‌های جهانی مانند مایکروسافت محروم هستند.

اما برای دانلود و یا فعالیت‌های مالی مربوط به این کنسول‌های بازی در ایران، چه باید کرد؟ یکی از بهترین راه‌ها، استفاده از گیفت کارت‌های این شرکت است که در بازارهای ایران نیز به فروش می‌رسد. این کارت‌ها می‌تواند یک هدیه خوب و هیجان انگیز برای عاشقان بازی و گیمرها محسوب شود. در ادامه درباره این کارت‌ها و طرز درست استفاده از آن‌ها بیشتر خواهیم دانست.

خرید گیفت کارت

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس

Xbox یک شرکت و یا برند بسیار پرطرفدار ارائه دهنده کنسول‌های بازی است که در سال 2001 و توسط شرکت مایکروسافت قدم به عرصه بازی‌های کامپیوتری در جهان گذاشت. گیف کارت‌ها یکی از محصولات جانبی مهم شرکت Xbox است که طرفدارن زیادی در بین گیمرها دارد.

شما با استفاده از این گیفت کارت‌ها، می‌توانید اکانت خود در وب سایت مایکروسافت را شارژ کنید تا بتوانید از خدمات خرید درون برنامه‌ای در بازی‌ها و یا خرید و پیش خرید بازی‌ها بهره ببرید.

این کارت‌ها در بازه‌های زمانی گوناگون مانند 3 ماهه و شش ماهه و … و با میزان شارژهای گوناگون در بازار ایران به فروش می‌رسند.

این گیفت کارت ایکس باکس تاریخ انقضا ندارد و شما تا هر موقعی که بخواهید می‌توانید از آن در اکانت خود در وب سایت این شرکت استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها به عنوان هدیه برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد.

کاربرد گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس

وب سایت‌های گوناگون در داخل ایران با توجه به عدم دسترسی ایرانیان به کارت‌های بین المللی، این گیفت کارت‌ها را عرضه می‌کنند. شما با توجه به نیازتان می‌توانید از قیمت‌های گوناگون این گیفت کارت‌ها خرید نمایید.

همچنین این کارت‌ها در بازه‌های زمانی گوناگون مانند سه ماهه و شش ماهه و … نیز به فروش می‌رسد. این کارت‌ها برای شارژ اکانت ایکس باکس شما به کار می‌رود و با استفاده از آن می‌توانید فعالیت‌های زیر را در وب سایت مایکروسافت و بخش ایکس باکس انجام دهید:

  • خریدن اعتبار بازی‌های ایکس باکس
  • خرید طلا و یا گلد مورد نیاز در بازی‌ها
  • انجام معامله با گلد در انواع بازی‌ها
  • پرداخت‌های درون برنامه‌ای در انواع بازی‌های ایکس باکس
  • خرید آیتم‌های بازی در این کنسول
  • پیش خرید بازی‌های ایکس باکس تازه تولید و عرضه شده
  • دسترسی پیدا کردن به بخش EA (شرکت Electronic Arts)
  • دسترسی به بخش خرید در وب سایت ایکس باکس

طرز استفاده از گیفت کارت ایکس باکس چگونه است؟

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس

پس از خرید آنلاین این گیفت کارت‌ها، وب سایت عرضه کننده به شما یک کد می‌دهد که باید در اکانت خود در ایکس باکس وارد نمایید. پس از این کار، می توانید از این شارژ برای انواع خدمات مانند بازی‌های آنلاین و یا خرید انواع محصولات و یا خدمات در بخش XBOX Store استفاده نمایید.

به علاوه با استفاده از این کارت‌ها، می‌توانید از خدمات دیگر وب سایت مایکروسافت مانند Windows Store نیز استفاده نمایید.

خرید گیفت کارت

برای شروع در دستگاه ایکس باکس خود مطمئن شوید که به دستی در اکانت خود لاگین کرده‌اید. سپس گزینه Store را در صفحه اصلی انتخاب نمایید. در پایین صفحه باز شده گزینه Use a code را انتخاب نمایید و در کادر باز شده کدی که از طرف شرکت فروشنده گیفت کارت ایکس باکس دریافت کرده‌اید را وارد نمایید.

این کد به طور معمول شامل 25 کاراکتر است. با دقت کد داده شده را در کادر وارد کرده و Next را انتخاب کنید. اگر تمام مراحل را تا این جا به درستی انجام داده باشید، اکانت شما شارژ می‌شود. حالا می‌توانید از خدمات پولی ایکس باکس نیز لذت ببرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !