10 ارز دیجیتال

10 ارز دیجیتال برتر در سال 2019

زمان مطالعه 3 دقیقه

با وجود رشد خوبی که بیت کوین در چند ماه گذشته داشته است ولی در بین 5 ارزدیجیتال برتر سال جاری نمی باشد. شایان ذکر است این رتبه بندی بر اساس عملکرد سالیانه یعنی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون می باشد. در این مقاله به بررسی 10 ارز دیجیتال برتر در سال 2019 می پردازیم.

10 ارز دیجیتال
10 ارز دیجیتال

بررسی 10 ارز دیجیتال

باینسن کوین (BNB) با رشد 475%

بایننس کوِین طی پنج ماه گذشته 475% رشد داشته است و در این رتبه بندی اول می باشد. حتی با وجود هک صرافی بایننس حدودا 40 میلیون دلار، این رشد خوب متوقف نشد.

تزوس (XTZ) با رشد 255%

سال 2018 سال خیلی سختی برای این ارز دیجیتال بود و از زمان به وجود آمدنش فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است. در ماه مارس، تزوس فقط در سه ماه 70% رشد را تجربه کرد. از ابتدای سال جاری میلادی 255% رشد کرده است.

لایت کوین (LTC) با رشد 254%

سال جاری برای لایت کوین سال رشد است و به طور تقریبی در هر ماه جز سه ارز برتر با بهترین عملکرد ماهانه بوده است. رشد لایت کوین در ماه های فوریه، مارس، آپریل و می بیانگر این موضوع است. نصف شدن پاداش استخراج این ارز دیجیتال در 70 روز دیگر اتفاق خواهد افتاد.

10 ارز دیجیتال
10 ارز دیجیتال

بیتکوین کش (BCH) با رشد 166%

سر و صدای هاردفورک بیت کوین کش در ماه نوامبر یک جنگ تمام عیار به راه انداخت و اثر آن باعث به تعویق افتادن برگزاری IPO بیت مین شد و به دنبال آن برکناری ژیهان وو. با این حال بیت کوین کش به صورت چراغ خاموش ارزش از دست داده خود را پس گرفت و از ابتدای سال جاری 166% سود را به ثبت رسانده است.

ای او اس (EOS) با رشد 158%

رتبه پنجم مارکت کپ، در این جا تیز پنجم می باشد و از ابتدای سال 158% سود به همراه داشته است. این امر می تواند به دلیل تبلیغات یکی از بنیانگذاران ای او اس که شبکه EOS می تواند شبکه بیت کوین و اتریوم را کنار بزند.

بیت کوین (BTC) با رشد 134%

در سال جاری بیت کوین رشد خوبی را پشت سر گذاشته است و به واسطه این امر خیلی از ارزهای دیجیتال دیگر نیز رشد داشته اند و فضای کریپتو تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. اما در این رتبه بندی نتوانست در بین پنج تای اول باشد و رتبه ششم را از ان خود کرد.

سایر ارز دیجیتال های برتر


کاردانو(ADA) با رشد 106%

دش (DASH) با رشد 100%

مونرو(XMR) با رشد 93%

اتریوم (ETH) با رشد 91%

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون این ارزهای دیجیتال عمل کرد فوق العاده ای داشته اند بطوریکه می توان گفت به احتمال زیاد زمستان ارز های دیجیتال به پایان خود رسیده و باید منتظر خبرهای خوش تر از این نیز باشیم.
منبع:BITCOINIST

10 ارز دیجیتال
10 ارز دیجیتال

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.9/5 - از 90 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT