ایجاد تبلیغات کتاب

10 بهترین ابزار آنلاین که نویسندگان می توانند برای ایجاد تبلیغات کتاب استفاده کنند

زمان مطالعه 8 دقیقه

برای تبلیغ کتاب خود، به یک تبلیغ کتاب موثر نیاز دارید. اینها بهترین ابزارهای آنلاین برای ساختن هستند. ایجاد تبلیغات کتاب با این ابزارها را یاد بگیرید.

شما می توانید کتاب خود را به روش های مختلفی تبلیغ کنید، اما ایجاد تبلیغات یکی از سریع ترین و ساده ترین آنهاست. هر هفته یک پوستر یا ویدیوی قابل توجه را به اشتراک بگذارید تا تبلیغات کتاب شما به طور پیوسته افزایش یابد.

خرید با پی پال

شما حتی چندین ابزار آنلاین با تمام ویژگی هایی که برای ایجاد تبلیغات کتاب عالی نیاز دارید در اختیار دارید. در اینجا بهترین آنها هستند.

1. ایجاد تبلیغات کتاب:  Adobe Express

سرویس‌های Adobe یکی از قدرتمندترین سرویس‌های موجود هستند، بنابراین مطمئن باشید که Express از نظر ایجاد محتوای عالی برای وب‌سایت کتاب، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی مطالب چاپی بسیار مفید است.

تعادل خوبی بین ابزارهای رایگان و ممتاز ارائه می دهد و به شما امکان می دهد محتوای جذابی را بدون پرداخت هزینه طراحی کنید. ارتقاء اکانت شما قابلیت های پروژه های شما را گسترش می دهد تا شامل قالب ها، گرافیک ها، فونت ها و موارد دیگر بهتر شود.

به عنوان یک نویسنده یا بازاریاب کتاب، تقریباً هر دسته بندی در Adobe Express ممکن است مورد توجه باشد. می‌توانید فیلم‌ها، آگهی‌ها، پست‌های فیس ‌بوک و اینستاگرام و کل صفحات وب را طراحی کنید که هر گزینه طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش کاربرپسند خود را ارائه می‌کند.

2. ایجاد تبلیغات کتاب:  Canva

Canva خدمت شما برای انواع طراحی های دیجیتال، از جمله پوستر، فیلم، اطلاعیه، و کلاژ عکس است. تصور کنید که به عنوان نویسنده با هر یک از این گزینه ها چه کاری می توانید انجام دهید.

هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را می خواهید برای کمپین بازاریابی کتاب خود ایجاد کنید، طیف وسیعی از ویژگی های ویرایش را نیز خواهید دید که برای تبلیغات کتابی مناسب هستند.

بگویید که یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در راه است. قالب‌ها، جعبه‌های متن، عناصر، سبک‌های برند و موارد دیگر برای انتخاب وجود دارد، برخی رایگان و برخی دیگر محتوای ممتاز.

برای شخصی‌سازی بیشتر طرح‌های خود، Canva به شما امکان می‌دهد تا به تصاویر بافت اضافه کنید و فونت‌های خود را فراتر از آنچه Canva ارائه می‌دهد آپلود کنید. هنر کتاب یا نقدهای خود را در ترکیب قرار دهید، و در کمترین زمان ایده‌های تبلیغاتی عالی ایجاد خواهید کرد.

3. Visme

وقتی صحبت از ابزارهای آنلاینی می شود که نویسندگان دوست دارند، Visme پلتفرم دیگری برای بررسی است. بار دیگر، محدودیت‌هایی برای کارهایی که می‌توانید به صورت رایگان انجام دهید وجود دارد، اما اگر تصمیم بگیرید که این کار را انجام دهید، توانایی‌های کامل Visme ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

در میان دسته‌های موجود، بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات کتاب در گرافیک‌های وب، گرافیک اجتماعی، و ویدیوها/GIFS هستند، اما شما می‌توانید تمام طرح‌ها و آنچه را که می‌توانند استراتژی بازاریابی شما ارائه دهند را بررسی کنید.

خود ویرایشگر مجموعه عظیمی از ابزارها برای طراحی تصاویر و ویدیوهای جالب دارد، چه بخواهید یک تبلیغ فیس بوک یا یک بنر برای وب سایت خود داشته باشید. اگر بتوانید یک کتاب الکترونیکی کامل در Visme ایجاد کنید، تبلیغات هیچ مشکلی ندارند.

4. ایجاد تبلیغات کتاب: Book Brush

در اینجا یک وب سایت اختصاص داده شده برای کمک به نویسندگان در طراحی تبلیغات کتاب، و همچنین جلد و مجموعه جعبه وجود دارد. در مورد تبلیغات، Book Brush به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوهایی را برای تبلیغ کار خود ایجاد کنید.

گزینه های رایگان آن بسیار مفید هستند، مانند امکان دانلود تبلیغات استاتیک در قالب PNG، JPG یا PDF. بسته به پروژه خود، تعداد زیادی قالب و ماکت‌های فوری در کنار ابزارهای مختلف ویرایش دریافت می‌کنید.

ایجاد کننده تصویر مشابه برنامه های بالا است، اگر کمتر همه کاره باشد. اگر در حال ساخت تریلر کتاب هستید، با شروع با یک الگو و تنظیم ویدیوها، صدا، فیلترها، همپوشانی‌ها، متن و تصاویر آن گام به گام، مجموعه ابزار شما تغییر می‌کند.

با این حال، فقط کاربران ممتاز می توانند ویدیو را دانلود کنند. رفتن به چنین ارتقایی ویژگی‌های اضافی را باز می‌کند، مانند بارگیری نامحدود تصویر، مهرهای خاص نویسنده، ابزارهای انیمیشن بهتر، و حذف پس‌زمینه (بک گراند).

5. ایجاد تبلیغات کتاب: Wave.Video

برخلاف آنچه از نام آن نشان می‌دهد، Wave.Video به شما امکان می‌دهد تصاویر نیز ایجاد کنید. با این اوصاف، ابزارهای متنوع تری برای تولید محتوای ویدیویی، به خصوص با اشتراک، پیدا خواهید کرد.

برای شروع، می توانید مطالب را بارگذاری کنید یا از منابع سهام پلتفرم استفاده کنید. متناوباً، فیلم را در Google Chrome ضبط کنید، ویدیوها را از متن و پست‌های وبلاگ تولید کنید، یا الگوهای موجود را برای الهام‌گیری مرور کنید.

اگر نمی‌خواهید یک تبلیغ کتاب از ابتدا ایجاد کنید، می‌توانید یک الگوی تصویری یا ویدیویی مناسب را انتخاب کنید. یک دسته کامل به نام Ads & Promo وجود دارد که حاوی ایده های ویدیویی برای اخبار، نقل قول ها و توصیفات در کنار تبلیغات کلاسیک است.

انتظار نداشته باشید که Wave.Video با توانایی های ویرایش ویدیوی Adobe Premiere Pro و Photoshop رقابت کند، اما این یک نامزد قابل اعتماد برای تولید رسانه های بازاریابی با کیفیت بالا است.

می‌توانید قبل از دانلود یا اشتراک‌گذاری محتوای خود با چند کلیک، هر عنصر، از جلوه‌های ویدیویی گرفته تا طرح‌بندی را ویرایش کنید.

6. Renderforest

ساده‌ترین تصویر یا ویدیو اگر با دقت ایجاد شود می‌تواند توجه افراد را به خود جلب کند، بنابراین مطمئن شوید که چندین پلتفرم طراحی را قبل از تصمیم‌گیری در مورد بهترین مورد بررسی کرده‌اید.

Renderforest انواع مختلفی از مواد را برای شما ارائه می دهد که می توانید آن ها را به دلخواه خود سفارشی کنید، از جمله فیلم ها، نمایش های اسلاید، پست های رسانه های اجتماعی و موارد قابل چاپ.

می توانید با یک لوح خالی یا یک الگوی زیبا شروع کنید. استفاده از ویرایشگر آسان است و به شما این امکان را می‌دهد تا سبک، تصاویر، متن و صوت محتوای خود را قبل از پیش ‌نمایش و صادر کردن سریع تنظیم کنید.

نسخه رایگان Renderforest امکان دانلود تصاویر به صورت JPG و فیلم های اولیه با کیفیت HD720 را فراهم می کند. البته گزینه های شما با یک اشتراک ممتاز گسترش می یابد.

7. ایجاد تبلیغات کتاب:  Soapbox

اجازه دادن به خوانندگان برای دیدن چهره شما یک تکنیک بازاریابی خوب است. اگر به خوبی انجام شود، یک کلیپ کوتاه از خودتان که در مورد کتاب یا سفرتان به عنوان نویسنده صحبت می کنید، می تواند شما را راحت تر کند. با برقراری ارتباط بیشتر با طرفداران خود می توانید بر هر ترسی از صحبت کردن در مقابل دوربین غلبه کنید.

خدماتی مانند Wistia’s Soapbox می توانند این روند را برای شما ساده کنند. وب سایت شما را به تنهایی یا در کنار صفحه نمایش، یک پنجره یا تب ضبط می کند. می‌توانید با افزودن عنوان، توضیحات، تصویر جلد و فراخوانی برای اقدام، ویدیو را کوتاه و سفارشی کنید، در حالی که رنگ پخش ‌کننده را تغییر می‌دهید.

در نهایت، می توانید ویدیو را به اکانت کاربری Wistia خود صادر کنید یا یک لینک را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. یک اکانت پریمیوم به شما امکان می دهد محتوای خود را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که Soapbox فقط در Google Chrome در دسترس است، اما شما به Wistia خوش آمدید، یک پلت فرم عالی ویرایش ویدیو در نوع خود، در هر مرورگری.

8. Animaker

برای ایجاد تبلیغات کتاب چشم نواز نیازی نیست به وب سایت های سطح بالا مراجعه کنید. خدمات ساده تر مانند Animaker می تواند کار را با نتایج چشمگیر انجام دهد.

این پلتفرم قالب های مختلفی برای محتوای متحرک دارد، چه در حال ارائه یا تبلیغ چیزی باشید. چند گزینه مرتبط با کتاب را در کنار تبلیغات اولیه برای شروع پیدا خواهید کرد، یا می توانید یک پروژه خالی باز کنید.

پس از وارد شدن به ویرایشگر، ابزارهای زیادی برای الهام گرفتن و مشغول نگه داشتن شما وجود دارد، از جمله شخصیت های متحرک، جلوه های بصری، فیلترهای قابل تنظیم و ضبط صدا. سپس، می توانید محتوای خود را دانلود یا به اشتراک بگذارید، اما در محدوده اکانت رایگان یا پولی خود.

9. ایجاد تبلیغات کتاب:  Biteable

اگر از پرداخت هزینه برای یک سرویس طراحی حرفه ای خوشحال هستید یا تیمی دارید که از شما پشتیبانی می کند، سرمایه گذاری در Biteable را در نظر بگیرید، که یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ارائه می دهد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

در میان چیزهای دیگر، می توانید ویدیوهای تبلیغاتی و بازاریابی را از ابتدا یا با قالب ها ایجاد کنید. همچنین می توانید موارد ضبط شده خود یا همکاران را اضافه کنید.

اگر قصد دارید به ویدیوهای خود جنبه شخصی تری بدهید، مطمئن شوید که استودیوی خود را به همان دقتی که محتوای خود راه اندازی کرده اید، راه اندازی کرده اید. با فکر کردن به نحوه ایجاد یک پس زمینه (backdrop) شیک برای ویدیوها شروع کنید.

در رابطه با رابط کاربری Biteable، استفاده از آن بسیار آسان است زیرا به شما امکان می‌دهد صحنه‌ها و عناصر را برای ویدیوی خود انتخاب کنید، سپس می‌توانید همه آنها را با سبک‌ها، انیمیشن‌ها، طرح‌های رنگی، چند رسانه‌ای و موارد دیگر شخصی‌سازی کنید.

10. ایجاد تبلیغات کتاب: Fastreel

یکی دیگر از نویسندگان وب سایت که می توانند برای ایجاد تبلیغات از آن استفاده کنند Fastreel است، یک ویرایشگر ویدیوی کم کلید اما بسیار مفید که یک تریلر کتاب و سازنده تبلیغات آنلاین را در میان خدمات خود ارائه می دهد.

این الگوها برخی از صحنه‌ها و ویژگی‌های اولیه را برای تبلیغ شما ارائه می‌کنند که می‌توانید آن‌ها را ویرایش و اضافه کنید. از طرف دیگر، می‌توانید فیلم‌هایی را که از قبل دارید آپلود کنید و با ابزارهای Fastreel برای ویرایش، ادغام، فشرده‌سازی و سایر نیازهای تولید ویدیو، آن را سفارشی کنید.

این سرویس دیگری است که در نسخه پریمیوم آن مفیدتر است، به عنوان مثال، فقط به شما امکان می دهد ویدیوهای مبتنی بر الگو را دانلود کنید، و اینها طیف وسیعی از سبک ها یا ابزارهای ویرایش را ارائه نمی دهند. ارتقاء مزایایی مانند صادرات گزینه‌ها، فضای ذخیره‌سازی ابری و ویدیوهای HD را به شما می‌دهد.

خرید با پی پال

با ابزار مناسب تبلیغات کتاب های موثر ایجاد کنید

وب سایت های بالا باید به تلاش های بازاریابی کتاب شما کمک کنند. چه بخواهید تصاویر تبلیغاتی ساده یا تریلرهای با کیفیت بالا را داشته باشید، هر سرویس دارای ابزارهای قابل اعتمادی برای کمک است.

بسته به نیازهای دقیق کتاب خود، می توانید بسیاری از خدمات دیگر را در بازار امروز مرور کنید. آیا چیزی می خواهید که کاملا رایگان باشد؟ آیا ترجیح می دهید روی بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز کنید؟ به کاوش ادامه دهید و با ابزارهای مورد علاقه خود خلاق باشید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT