دوره آنلاین رایگان طراحی داخلی

10 بهترین دوره آنلاین رایگان طراحی داخلی که می توانید شرکت کنید

زمان مطالعه 7 دقیقه

دوره های آنلاین رایگان طراحی داخلی زیادی وجود دارد. در اینجا بهترین آنها هستند که ارزش مصرف کردن را در حال حاضر دارند.

طراحی داخلی فوق العاده مهم است. به هر حال، شما بیشتر از هر جای دیگری در خانه وقت می گذرانید. اما یادگیری تفاوت بین طراحی داخلی خوب و بد می تواند به صورت آنلاین دشوار باشد، البته گران نیست.

خرید با ویزا کارت

آیا کنجکاو هستید که چگونه طراحی داخلی را به صورت آنلاین یاد بگیرید؟ سپس برای یادگیری قوانین اساسی طراحی داخلی عالی با این دوره های رایگان طراحی داخلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1. MIT OpenCourseWare: اصول طراحی

چه راهی بهتر از یک دانشگاه معتبر برای یادگیری طراحی داخلی؟ حتی اگر نمی توانید به صورت فیزیکی در MIT شرکت کنید، همچنان می توانید از کلاس رایگان OpenCourseWare آن که بر اصول طراحی متمرکز است، استفاده کنید. این یک نقطه شروع عالی برای کسانی است که باید دانش خود را در مورد مفاهیم اولیه طراحی داخلی افزایش دهند.

این دوره آنلاین رایگان طراحی داخلی به تشریح موضوعات مختلف در ارائه، نورپردازی، تاریخچه طراحی و موارد دیگر می‌پردازد. اگرچه این یک دوره آنلاین رایگان طراحی داخلی نیست که دارای گواهینامه باشد، اما همچنان اطلاعات ارزشمندی را برای هر طراح مشتاق ارائه می دهد.

لیست زیر شامل برخی دیگر از دوره های رایگان طراحی داخلی از دانشگاه های آنلاین است که می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

انتخاب های ما:

  • MIT OpenCourseWare: Daylighting.
  • . دانشگاه آزاد: تفکر طراحی

2. استودیو دکوراسیون: اصول طراحی

DecoratingStudio ممکن است بهترین دکوراسیون وب سایت را نداشته باشد، اما مطمئناً دارای محتوای رایگان عالی برای تزئین خانه شما است. این شامل دوره های آنلاین طراحی داخلی مبتنی بر متن و تصویر است، بدون نیاز به ثبت نام.

همه چیزهایی را که برای شروع طراحی داخلی نیاز دارید، از انتخاب طرح رنگ گرفته تا انتخاب مبلمان مناسب، و از تمیز کردن پنجره ها تا ایجاد یک اتاق مهمان شگفت انگیز، یاد خواهید گرفت.

هر بخش از دوره آنلاین شامل تمرین‌های اساسی نیز می‌شود که به شما کمک می‌کند تا در مورد محتوا فکر کنید و به آن اجازه دهید کمی بیشتر غرق شود. با استفاده از این دوره‌های رایگان طراحی داخلی مبتدیان، می‌توانید اصول اولیه را قبل از غوطه‌ور شدن در چیزی کمی عمیق‌تر درک کنید.

انتخاب های ما:

  • . تطبیق رنگ های موجود در دکوراسیون منزل
  • . چگونه یک اتاق را اندازه گیری کنیم
  • . نحوه اندازه گیری مبلمان

3. خانه ها و باغ های بهتر: راهنمای عملی

هنگامی که می خواهید طراحی داخلی را یاد بگیرید، BetterHomes یک فروشگاه یک مرحله ای است. بخش دکوراسیون وب‌سایت BetterHomes مملو از الهام‌های عملی، نکات حرفه‌ای و پروژه‌هایی است که خانه شما را در کمترین زمان تغییر می‌دهند.

پیمایش در اطراف هر یک از راهنماها می‌تواند ساده‌تر باشد، اما محتوای واقعی – ترکیبی از تصاویر، فیلم‌ها، نمایش اسلاید و متن – همه برای هر بازسازی‌کننده یا دکوراتور بالقوه خانه بسیار ارزشمند است و یک منبع عالی و کمی رایگان است.

انتخاب های ما:

  • . ترفندهای طراح برای خانه ای روشن و قابل زندگی
  • . نحوه روکش کردن صندلی
  • . چگونه رایج ترین اشتباهات طراحی را برطرف کنیم

4. طراحی HGTV 101: با سبک ها به روز باشید

بخش Design 101 HGTV گنجینه ای از اطلاعات رایگان برای طراحی داخلی معاصر است. در پایین هر صفحه «کلاس»، مقاله‌ها، نمایش‌های اسلاید یا ویدیوهای توصیه‌شده‌ای را مشاهده می‌کنید که محتوای مرتبط دیگری را نشان می‌دهند تا دانش شما را در مورد یک حوزه خاص افزایش دهند.

چه سبک های طراحی، طراحی آشپزخانه، مبلمان یا نورپردازی، همیشه می توانید با HGTV چیزهای بیشتری پیدا کنید. همچنین می‌توانید به برگه الهام عکس HGTV دسترسی داشته باشید تا ایده‌های سریعی را در کوتاه مدت دریافت کنید.

انتخاب های ما:

  • . واژه نامه کامل مبلمان
  • . بهترین رنگ های رنگ آشپزخانه
  • . سبک های طراحی تعریف شده است
  • . ایده های شیک طراحی حمام که دوست خواهید داشت

5. مرکز مطالعات خانه آکسفورد: گواهینامه دریافت کنید

مرکز مطالعات خانگی آکسفورد یک ارائه دهنده آنلاین دوره های حرفه ای کاملاً رایگان است. هیچ الزامی برای ورود وجود ندارد که شما نیاز به انجام آن داشته باشید، فقط دوره های رایگان طراحی داخلی که برای همه افراد مناسب است.

تمام مواد دوره به صورت رایگان ارائه می شود، و پس از تکمیل دوره با سرعت خود، می توانید گواهی، دیپلم یا دیپلم پیشرفته را خریداری کنید تا دانش جدید خود را در طراحی داخلی نشان دهید.

انتخاب های ما:

  • . دیپلم طراحی داخلی
  • . گواهی طراحی داخلی
  • . طراحی داخلی (دوره کوتاه مدت)
  • . طراحی اتاق به اتاق (دوره کوتاه)

6. Cassandra LaValle: نگاهی تازه به کلاسیک

دوره‌های آنلاین رایگان طراحی داخلی عالی هستند، اما اگر به‌جای راهنمایی‌های گام به گام یا دوره‌های مقدماتی به دنبال الهام‌گیری دقیق هستید، کاساندرا لاوال جایگزین زیبایی برای تمیز کردن Pinterest است.

چند دقیقه را در اینجا بگذرانید و مطمئناً ایده های باورنکردنی برای طراحی خانه خود خواهید داشت. این سایت به ویژه برای کسانی که ترجیح می دهند طراحی داخلی را به صورت بصری یاد بگیرند مفید است.

خود وبلاگ خانه‌ها، آپارتمان‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و موارد دیگر را از سرتاسر جهان که به زیبایی ساخته شده‌اند، بازدید می‌کند و از عکاسی خیره‌کننده برای به تصویر کشیدن داستان هر یک از این مطالعات موردی استفاده می‌کند.

وقتی از این پست ها الهام گرفتید، یاد بگیرید که چگونه خانه خود را با نکات طراحی رایگان و مفیدی که شامل DIY است، تزئین کنید.

انتخاب های ما:

  • . درس هایی در لایه بندی زنگ های گرم از یک آپارتمان استکهلم
  • . چگونه رنگ های بهتری را برای خانه خود انتخاب کنید
  • . گشت و گذار در خانه: این خانه در پالم بیچ کمی هوس ساحلی را تزریق می کند

7. Howcast: مبانی طراحی داخلی

این دوره های آنلاین رایگان طراحی داخلی از Howcast یک مقدمه کلی عالی برای طراحی داخلی برای مبتدیان ارائه می دهد و به عنوان یک جایگزین عالی برای بهترین دوره های رایگان در Udemy عمل می کند.

هر ویدیو فقط چند دقیقه طول می کشد، اما حاوی توصیه های حکیم، از درک بودجه و انتخاب بهترین مکان برای خرج کردن پول تا ایجاد اتاق خواب عالی است.

در پایان دوره، لزوماً در طراحی داخلی متخصص نخواهید بود، اما مطمئناً خواهید دانست که هنگام پرداختن به دکوراسیون اتاق بعدی خود باید به چه نکاتی توجه کنید.

انتخاب های ما:

  • . نحوه چیدمان مبلمان در یک اتاق مستطیلی
  • . ایده های دکوراسیون اتاق برای زوج ها
  • . چگونه خانه خود را بدون خرید چیزی تزئین کنیم

8. YouTube: دوره های طراحی داخلی طراحی

اگر همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه خوب طراحی کنید و مانند یک طراح داخلی حرفه ای طراحی کنید، می توانید اطلاعات زیادی را در YouTube پیدا کنید. با جستجوی ساده برای «طراحی طراحی داخلی»، ده‌ها ویدیوی آموزشی را خواهید یافت که می‌توانند به ارتقای طرح‌ها و مهارت‌های طراحی داخلی شما کمک کنند. این یک راه عالی برای استفاده بیشتر از محتوای رایگان طراحی داخلی آنلاین است.

وقت گذاشتن برای تماشای برخی از این ویدیوها به شما کمک می کند تا اصول اولیه طراحی اتاق را با دست به دست آورید. از آنجایی که همه چیز در یوتیوب میزبانی می‌شود، به راحتی می‌توانید از محتوای موجود در تلفن خود مطلع شوید، و این یکی دیگر از برنامه‌های ضروری تلفن همراه برای برنامه‌ریزی خانه و طراحی داخلی است.

اگر در انتخاب ویدیویی که ابتدا باید تماشا کنید مشکل دارید، ما همچنین به چند دوره طراحی داخلی یوتیوب پیوند داده ایم که ممکن است بخواهید نگاهی به آنها بیندازید.

انتخاب های ما:

  • . چگونه یک اتاق را از دیدگاه 1 نقطه ای برای مبتدیان ترسیم کنیم
  • . ترسیم پرسپکتیو ۲ نقطه ای: اتاقی با دید
  • . نحوه ترسیم طراحی داخلی

9. Houzz: A Decor Community

Houzz دارای یک انجمن 35 میلیون نفری است که به شما کمک می کند خانه خود را بازسازی و طراحی کنید. به عنوان یک سایت عمدتاً بصری گرا، تعداد زیادی عکس داخلی انتخاب شده (که می توانید به راحتی آنها را ذخیره کنید) وجود دارد که به عنوان الهام بخش عمل می کنند. به عنوان جایگزینی برای Pinterest، این یک راه ارزشمند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی داخلی آنلاین است.

همچنین تعداد زیادی پست وبلاگ وجود دارد که موضوعات طراحی، مطالعات موردی و گشت و گذار در خانه های با طراحی خوب را پوشش می دهد. این باعث می شود آن را به یکی از بهترین وب سایت ها برای طراحی و الهام از معماری تبدیل کند.

انتخاب های ما:

  • . راهنمای شما برای سبک های دکوراسیون محبوب
  • Decorating 101.: چگونه یک پروژه تزئینی را شروع کنیم
  • . چگونه یک اتاق نشیمن را تزئین کنیم

10. وبلاگ مبلمانco: دکور آسان شده است

طراحی تنها یکی از جنبه های دستیابی به خانه عالی است. دکور به همان اندازه مهم است. با دنبال کردن این دوره رایگان طراحی داخلی، می توانید در کمترین زمان به نحوه انجام کارهای تکمیلی در خانه خود پی ببرید.

اگر خودتان به دکوراسیون دست می‌دهید، این بخش از مبلمان شرکت شما را با سبک‌ها، رنگ‌ها، اکسسوری‌ها و موارد دیگر آشنا می‌کند که می‌تواند فضای زندگی شما را زنده کند. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع پروژه طراحی داخلی خود، برخی از تعمیرات اساسی خانه را می دانید.

انتخاب های ما:

  • . ترکیب رنگ ها
  • . مواد تزئینی
  • . نکاتی برای یک کار رنگ آمیزی عالی

سایر منابع طراحی داخلی

هنگامی که احساس می کنید آماده هستید تا پروژه بعدی طراحی داخلی خود را وارد کنید، تعدادی منبع آنلاین رایگان دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند تا زندگی شما را بسیار آسان تر کند. مجموعه‌ای از این موارد را در زیر می‌بینید، به‌علاوه چند ابزار اضافی برای کمک به شما.

نرم افزار رایگان برنامه ریزی اتاق

سایر ابزارهای رایگان

از دوره های رایگان طراحی داخلی بهره ببرید

همانطور که می بینید، حجم عظیمی از اطلاعات آنلاین برای کمک به یادگیری طراحی داخلی وجود دارد و برای دریافت آن نیازی به پرداخت یک سنت نخواهید داشت. هنگامی که به دنبال دوره های آنلاین رایگان طراحی داخلی هستید، تعداد کمی بهتر از مدخل های موجود در این لیست وجود دارد.

امیدواریم این دوره‌های طراحی داخلی به شما اصول اولیه طراحی داخلی، ایده‌های عجیب و غریب، الهام‌های فراوان، و هزاران توصیه و راهنمایی عملی را ارائه دهند تا اعتماد به نفس شما را در هنگام رسیدگی به خانه و طراحی داخلی خود ایجاد کنید.

امتیاز 3.7/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT