بهترین دوره هاروارد

10 بهترین دوره هاروارد که می توانید به صورت آنلاین به صورت رایگان شرکت کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

هاروارد یکی از معتبرترین مدارس است، اما آیا می دانستید که برخی از دوره های آنلاین را ارائه می دهد که می توانید به صورت رایگان در آن شرکت کنید؟ در اینجا ده مورد از بهترین ها آورده شده است. بهترین دوره هاروارد را در ادامه بخوانید.

هاروارد یک مدرسه معتبر با نام های زیادی است، اما بیش از آن، آموزش عالی را برای هر کسی که بتواند موفق به ورود به دانشگاه شود، فراهم می کند.

اگر اصلاً علاقه مند به تحصیل خود در یکی از مشهورترین دانشگاه های جهان هستید، در اینجا 10 مورد از بهترین دوره های آنلاین رایگان آن را در نظر بگیرید.

مقدمه CS50 برای توسعه بازی

بهترین دوره هاروارد

بهترین دوره هاروارد

اولین دوره از دوره های رایگان هاروارد که به این لیست راه یافته است، مقدمه CS50 در توسعه بازی است. CS50 (مخفف Computer Science 50) یک دوره آموزشی درون دانشگاهی و آنلاین در علوم کامپیوتر است که در دانشگاه هاروارد و ییل تدریس می شود.

این دوره بر روی توسعه بازی تمرکز دارد. اگر از بازی های ویدیویی لذت می برید و همیشه می خواستید بدانید چگونه این کار را برای خودتان انجام دهید، این یک دوره مقدماتی عالی برای انجام این کار است.

این دوره 12 هفته طول می کشد و کاملا خود گام است، بنابراین شما می توانید مطالب را در اوقات فراغت خود کار کنید. تمرکز آن بر آموزش اصول Lua و C# است، که هر دو زبان برنامه نویسی هستند که می توانید با انواع نرم افزارهای توسعه بازی رایگان برای ساخت بازی های خود استفاده کنید.

مقدمه CS50 بر برنامه نویسی با اسکرچ

بهترین دوره هاروارد

بهترین دوره هاروارد

در ادامه معرفی رایگان هاروارد به توسعه بازی، مقدمه آن بر برنامه نویسی با اسکرچ است. همچنین بخشی از CS50، این دوره رایگان بر آموزش اصول برنامه نویسی به شما تمرکز دارد.

این کار را با استفاده از Scratch انجام می دهد، یک برنامه آموزشی که هدف آن آموزش مهارت های برنامه نویسی از طریق یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است. این دوره به خودی خود تنها سه هفته طول می کشد، که برای نوک انگشتان پا و یادگیری بیشتر در مورد برنامه نویسی بدون تعهد به چیزی بزرگتر عالی است.

بهترین دوره هاروارد: اصول بیوشیمی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای یافتن بهترین راه‌ها برای به دست آوردن دوز روزانه علم خود هستید، اصول بیوشیمی ممکن است از نوع دوره‌های هاروارد باشد که مورد علاقه شما باشد.

دوره نسبتا طولانی است و در 15 هفته طول می کشد. این زمان کافی است تا همه چیز را در مورد ساختار اجزای سازنده شیمیایی زندگی و همچنین نحوه هدایت ساختارهای پروتئین با استفاده از PyMOL و موارد دیگر یاد بگیرید.

بهترین دوره هاروارد: زیست شناسی سلولی: میتوکندری

بهترین دوره هاروارد

بهترین دوره هاروارد

اگر اصول بیوشیمی جالب به نظر می رسد، اما نگران سطح پیچیدگی یا تعهد زمانی هستید، پس بیولوژی سلولی: میتوکندری ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

این دوره رایگان بر روی مبانی تمام زیست شناسی سلولی تمرکز دارد و شامل تمرکز بر روی میتوکندری است. همچنین نحوه عملکرد ساختار داخلی سلول ها و نحوه متابولیسم غذا را از جمله موارد دیگر آموزش می دهد.

این دوره فقط به یک تعهد چهار هفته ای نیاز دارد و کاملاً خود گام است، بنابراین برای هر مهارت یا سطح تعهدی عالی است.

مبانی علوم اعصاب، بخش 1: خواص الکتریکی نورون

اگر متوجه شده اید که به دوره های رایگان طولانی تری که هاروارد ارائه می دهد جذب شده اید، اما نگران این هستید که به دلیل طولانی بودن آنها نتوانید آن را تمام کنید، ممکن است اصول علوم اعصاب همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

این دوره به مدت پنج هفته ادامه دارد و اصول بیوالکتریکی و نحوه تعامل آن با سیستم عصبی شما را به شما می آموزد.

چیزی که در اینجا عالی است این است که یک بخش دوم و سوم در این دوره وجود دارد که بر مفاهیم پیشرفته تر تمرکز دارد و به طور پیوسته طولانی تر می شود. اگر واقعاً از قسمت اول لذت می برید، یا به سادگی پس از اتمام آن، آن را متوقف کنید، این یک راه عالی برای ادامه مطالعه است.

انرژی و ترمودینامیک

بهترین دوره هاروارد

بهترین دوره هاروارد

برای کسانی از شما که علاقه زیادی به زیست شناسی ندارید، هاروارد هنوز دوره های علمی را به صورت رایگان در دسترس دارد که ممکن است برای شما جالب باشد. انرژی و ترمودینامیک درسی است که بر روی شیمی و انرژی تمرکز دارد که برای مثال می توانید در آن شرکت کنید.

این دوره بر توصیف اشکال مختلف انرژی و نحوه تعامل آنها با قدرت و شیمی تمرکز دارد. این دوره 10 هفته طول می کشد و طیف وسیعی از موضوعات را در آن زمان پوشش می دهد.

زنان تاریخ ساز: ده شیء، داستان های بسیار

اگر به علوم انسانی علاقه‌مند هستید، ممکن است دوره‌ای که به دنبال آن بوده‌اید، زنان تاریخ‌ساز باشند. این آموزش در مورد روش‌های متعددی که زنان بر تاریخ آمریکا تأثیر گذاشته‌اند، با تمرکز بر نحوه پیچیده و غیرخطی بودن تاریخ می‌آموزد.

این دوره هشت هفته طول می کشد، اما تعهد زمانی هفتگی کمتری نسبت به بسیاری از دوره های دیگر با همان طول دارد، که آن را راهی عالی برای یادگیری چیزهای اضافی در اوقات فراغت خود می کند.

شاهکارهای باستانی ادبیات جهان

بهترین دوره هاروارد

بهترین دوره هاروارد

برای کسانی از شما که به دنبال یک دوره رایگان در علوم انسانی هستید، اما علاقه کمی به تاریخ دارید، شاهکارهای باستانی ادبیات جهان وجود دارد.

این دوره شش هفته ای هاروارد بر مبانی ادبیات تمرکز دارد، مانند چگونگی تحلیل انتقادی آثار ادبی و چگونگی تبدیل و بازیابی آنها توسط فناوری مدرن.

حسابان کاربردی!

بهترین دوره هاروارد

بهترین دوره هاروارد

اگر می‌خواهید ریاضیات خود را تقویت کنید یا فقط نگران این هستید که کمکی که به فرزندانتان در مورد تکالیفشان می‌کنید اشتباه باشد، پس هیچ راهی بهتر از یک دوره رایگان در هاروارد وجود ندارد.

حساب دیفرانسیل و انتگرال اعمال شد! یک دوره 10 هفته ای است که بر کاربردهای واقعی حساب دیفرانسیل و انتگرال و نحوه انجام آنها تمرکز دارد. این شامل کار با متغیرها، ثابت ها و پارامترها، در میان سایر عناصر کلیدی حساب است.

مقدمه ای بر احتمال (در edX)

در نهایت، مقدمه ای بر احتمالات را داریم، یک دوره ریاضی دیگر که به صورت رایگان توسط هاروارد ارائه شده است. این دوره بر آموزش نحوه تفکر در مورد عدم قطعیت و تصادفی بودن، نحوه عملکرد متغیرهای تصادفی و اینکه توزیع‌های احتمال رایج چیست تمرکز دارد.

این دوره به مدت 10 هفته اجرا می شود و تعهد زمانی تا حدودی روزانه بالایی دارد، اما با توجه به این که احتمال مهارت بسیار مفیدی برای دانستن است، این امر تا حد زیادی تضمین می شود.

بدون شکستن بانک بیشتر بیاموزید

همانطور که می بینید، هاروارد طیف قابل توجهی از دوره های مختلف در دسترس شما دارد که می توانید آنها را بگذرانید، و همه آنها کاملا رایگان هستند. اگر بخواهید، حتی می توانید برای مدرک تحصیلی خود در دانشگاه هاروارد هزینه کنید، که بسیار خوب است.

چه در حال حرکت باشید و چه در خانه درس می‌خوانید، فناوری تحصیل را آسان‌تر از همیشه کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین راه ها را برای یادگیری و رسیدن به آن بیابید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT