بهترین شرکت های هاستینگ وب

10 بهترین شرکت های هاستینگ وب 2022 – نظرات ارائه دهندگان

زمان مطالعه 18 دقیقه

در حالی که طراحی وب سایت از جلوه های بصری سایت مراقبت می کند، نیروگاه ناشناخته همه فعالیت های وب هاستینگ وب است. هاستینگ به وب سایت شما فضای آنلاین می دهد تا همه در سراسر جهان بتوانند آن را ببینند. بهترین شرکت های هاستینگ وب را در ادامه شناسایی کنید.

خرید هاست خارجی

مزایای هاستینگ واقعی هستند: عملکرد قابل اعتماد سایت، امنیت قوی، و پشتیبانی فنی قابل اعتماد برای آنلاین نگه داشتن سایت شما همیشه. با استفاده از این راهنمای هاستینگ، نگاهی عمیق به نحوه کارکرد آن و مواردی که هنگام انتخاب هاست وب باید به آن توجه کنید، خواهید داشت.

خدمات درجه حرفه ای می خواهید؟ ما فهرستی از 10 هاست وب برتر را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا قدرتمندترین حضور آنلاین را داشته باشید.

عکس

بهترین خدمات هاستینگ – نگاهی عمیق

1.بهترین شرکت های هاستینگ وب: Bluehost

  • برنامه های هاستینگ جامع با امتیازات گنجانده شده است
  • قیمت در ماه: از 2.95 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.99%
  • زمان آپدیت : 30 روزه

با بیش از 2 میلیون وب سایت در سطح بین المللی، Bluehost یکی از محبوب ترین خدمات هاستینگ وب در صنعت است. و درک این موضوع وقتی به آنچه ارائه می شود نگاه می کنید سخت نیست. نصب وردپرس با یک کلیک، پشتیبانی تخصصی 24 ساعته از متخصصان آموزش دیده و 30 روز ضمانت بازگشت وجه تنها چند مورد از دلایلی است که ما تحت تأثیر Bluehost قرار گرفته ایم.

از هاستینگ اشتراکی گرفته تا VPS و برنامه های هاستینگ اختصاصی همه با نرخ های مقرون به صرفه را انتخاب کنید. Bluehost همچنین دارای برنامه های هاستینگ اختصاصی وردپرس است. یا اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، طرح هاستینگ وب سایت ووکامرس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این پلن ها همه چیز را از تجزیه و تحلیل سایت گرفته تا مدیریت ترافیک، امنیت و پشتیبان گیری داخلی دارند.

ویژگی های مثبت

. پشتیبانی مشتری برجسته

. مجموعه ای از ابزارهای وب اضافه شده

. پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود

ویژگی های منفی

. باید برای انتقال سایت هزینه کرد

. فروش زیاد

2.بهترین شرکت های هاستینگ وب: IONOS

  • انتخاب گسترده ای از گزینه های هاستینگ
  • قیمت در هر ماه: از 0.50 دلار در ماه برای اشتراک گذاری شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9%
  • زمان آپدیت: 30 روز

IONOS 1&1 طیف گسترده ای از گزینه های هاستینگ را از هاستینگ مشترک و بهینه سازی شده وردپرس گرفته تا سرورهای اختصاصی و VPN ارائه می دهد.

قیمت‌های سال اول نیز به‌طور قابل‌توجهی پایین هستند و سطح کسب‌وکار در سال اول تنها با 1 دلار در ماه شروع می‌شود. این یک پیشنهاد جامع با سازنده وب سایت و قیمت های خوب است.

ویژگی های مثبت

. طیف گسترده ای از بسته های هاستینگ

. ذخیره سازی سریع SSD

. آپتایم99.9%

ویژگی های منفی

. قیمت های بالاتر بعد از سال 1

. محدودیت ایمیل در سطوح پایین تر

3.بهترین شرکت های هاستینگ وب: HostGator

  • هاستینگ وب و ابر با تمام مزایا
  • قیمت در ماه :از 2.75 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9٪
  • زمان آپدیت: 45 روز

خیلی از مردم نمی توانند گاتور (دروازه بانgator) دوستانه آشنا، طلسم(mascot ) HostGator را بشناسند. این سرویس یکی از رایج ترین خدمات در کشور است و مزایایی برای بازگشت مشتریان دارد. HostGator با 45 روز ضمانت بازگشت پول، پشتیبانی 24/7 از مشتریان چت زنده و 99.9٪ ضمانت زمان کامل شروع به کار می کند.

HostGator گزینه های زیادی در مورد بسته های هاستینگ دارد. از هاستینگ وب گرفته تا ابر، اپلیکیشن، فروشنده، VPS و موارد دیگر، HostGator همه پایه ها را پوشش می دهد. حتی یک طرح هاستینگ وردپرس ویژه برای مشتریانی که صفحات وردپرس دارند وجود دارد. HostGator همچنین راه‌اندازی و اجرای (get up and running) با سازنده وب‌سایت داخلی را آسان‌تر می‌کند که به هر کسی اجازه می‌دهد حتی بدون کمی تجربه طراحی یا کدنویسی، طراح باشد.

ویژگی های مثبت

. دامین رایگان برای یک سال

. گارانتی 99.9% آپتایم

. ابزار و برنامه های زیادی برای انتخاب

ویژگی های منفی

. VPS فقط مبتنی بر لینوکس است

. بنابراین بسیاری از گزینه ها می توانند طاقت فرسا باشند

4.بهترین شرکت های هاستینگ وب: GoDaddy

  • مجموعه ای جامع از طرح های هاستینگ
  • قیمت در ماه: از 1.99 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9%
  • زمان آپدیت: 30 روز

شما بدون شک با GoDaddy آشنا خواهید بود، سرویس هاستینگ تا حدودی افتضاح، کمی رسوا و به شدت احمقانه که طنز و هاستینگ وب سایت را به روشی حرفه ای و قابل اعتماد ترکیب می کند. بین آن و مزایایی مانند قیمت مقرون به صرفه، 99.9٪ زمان آپدیت، و گواهینامه SSL رایگان با اکثر برنامه ها، GoDaddy یک معامله عالی است.

شما می توانید هر نوع بسته هاستینگ را با GoDaddy پیدا کنید. بنابراین، چه به دنبال هاستینگ VPS، وب، کسب و کار یا هاستینگ نمایندگی فروش، سرورهای اختصاصی و غیره باشید، این آدرس برای شماست. GoDaddy دارای مراکز هاستینگ در سراسر جهان است. این به بارگذاری سریع‌تر و مشتریان راضی‌تر در سراسر صفحه ترجمه می‌شود. GoDaddy همچنین پهنای باند نامحدود و نامحدود، دامین رایگان با برنامه سالانه و ایمیل تجاری رایگان Microsoft Office 365 را برای سال اول ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

. نصب با یک کلیک برای دروپال، وردپرس، جوملا

. مراکز داده جهانی

. تعداد زیادی برنامه هاستینگ برای انتخاب

ویژگی های منفی

. محتوا روی تم ها منتقل نمی شود

. افشای قیمت ها شفاف نیست

5.بهترین شرکت های هاستینگ وب: Hostinger

  • هاستینگ وب سایت غنی از امکانات با هزینه کمتر
  • قیمت در ماه :از 1.99 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9%
  • زمان آپدیت: 30 روز

هاستینگر یک پلتفرم هاستینگ وب سایت حرفه ای با تمام ویژگی های مناسب است. این یک طرح اولیه محدود دارد که برای مشاغل کوچک یا تک کارمندی که به دنبال خدمات با کیفیت با هزینه کمتر هستند، عالی است. پشتیبانی مشتری دوستانه است و در تمام ساعات در دسترس است تا در صورت بروز مشکلات به شما کمک کند. فقط با یک دلار، واقعا نمی توانید اشتباه کنید. برای ویژگی‌های بیشتر، برنامه‌های پیشرفته‌تر هزینه‌های زیادی را برای شما ارائه می‌کنند.

شما پهنای باند نامحدودی (که فقط با پلن های سطح بالاتر در دسترس است)، وب سایت ها و پایگاه های داده MySQL دریافت خواهید کرد. بعلاوه، در صورت ثبت نام برای یک طرح ممتاز، ثبت دامین رایگان و گواهی SSL دریافت می کنید. یک سازنده وب سایت آسان و رایگان به نام Zyro وجود دارد که به شما امکان می دهد یک وب سایت را در چند دقیقه جمع آوری کنید. هاستینگر همچنین پشتیبان گیری هفتگی، مدیریت دسترسی و پیکربندی PHP را برای گزینه های سفارشی تر ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

. هاستینگ اشتراکی با کیفیت بالا

. برای وردپرس بهینه شده است

. وب سایت های نامحدود و پایگاه های داده MySQL

ویژگی های منفی

. طرح اولیه پهنای باند محدودی دارد

. قیمت تمدید یک جهش بزرگ برای برخی از برنامه ها است

6.بهترین شرکت های هاستینگ وب: DreamHost

  • سایت ساز برای راه اندازی سایت های وردپرس
  • قیمت در ماه از: 2.59 دلار در ماه
  • ضمانت بازگشت وجه: 100% گارانتی آپتایم
  • گارانتی آپتایم: 97 روزه

Dreamhost تنوع زیادی را برای کسانی که به آن نیاز دارند ارائه می دهد. هاستینگ ابری، هاستینگ VPS مدیریت شده و هاستینگ اشتراکی بهینه شده برای وردپرس وجود دارد.

علاوه بر این، این شرکت یک سرویس هاستینگ ایمیل جداگانه ارائه می دهد و یک محصول وب سایت ساز وردپرس ویژه دارد تا دسترسی به سایت های وردپرس در اینترنت را آسان تر کند.

ویژگی های مثبت

. سایت ساز وردپرس

. گارانتی 100% آپتایم

.بسیاری از انواع هاستینگ

ویژگی های منفی

. بدون VPS ویندوز

. در مهاجرت کمکی نمی کند

7.بهترین شرکت های هاستینگ وب: A2 Hosting

  • هاستینگ وب سبز که سازگار با برنامه نویسان است
  • قیمت در ماه :از 2.49 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9%
  • آپتایم : ضمانت بازگشت پول در هر زمان

A2 Hosting یک سرویس هاستینگ وب است که به خدمات پرقدرت افتخار می کند. چه به دنبال هاستینگ مشترک یا اختصاصی، فروشنده یا VPS باشید، این مکانی است که باید برای سرعت به آن مراجعه کنید. هاستینگ A2 برخی از سریع ترین گزینه های هاستینگ را ارائه می دهد. در واقع، شما می توانید تا 20 برابر سریع تر! دسترسی به SSH نیز رایگان است، همراه با SSD های رایگان که به سایت شما سرعت بیشتری می بخشد.

هاستینگ A2 دارای مزایای زیادی برای لذت بردن است، از جمله ضمانت 99.9% آپتایم، مهاجرت رایگان سایت و پشتیبان گیری خودکار رایگان. هاستینگ A2 همچنین به شما ضمانت بازگشت پول در هر زمان می دهد. این یک قول محکم است! به علاوه، سایت‌های وردپرسی با سرعت بهینه‌سازی شده برای حداکثر اثر را دریافت خواهید کرد. هنگام ثبت نام، از یک گواهی SSL رایگان و کارکنان پشتیبانی مشتری که همیشه در 24 ساعت هفته، 365 روز در سال هستند، لذت ببرید.

ویژگی های مثبت

. ضمانت بازگشت پول در هر زمان

. تا 20 برابر سریع تر از رقبا

. ویژگی ها و ابزارهای دوستانه توسعه دهنده

ویژگی های منفی

. طرح اولیه فقدان

. نرخ تجدید بالا

8.بهترین شرکت های هاستینگ وب: Web.com

  • طراحی وب سایت و هاستینگ حرفه ای به صورت یکجا
  • قیمت در ماه: از 2.95 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9%
  • زمان آپدیت : 30 روز

Web.com یک سازنده وب سایت محبوب است که ادعای قابل توجهی دارد که به هر کسی کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای را فقط در 15 دقیقه طراحی، ساخته و راه اندازی کند. و بهترین بخش این است که این سرویس به این ادعاها عمل می کند. Web.com همچنین شامل دامین و هاستینگ با بسته های طراحی وب سایت خود است. بنابراین، شما راه‌حل‌های تجاری مهم زیادی را دریافت می‌کنید که همگی در یک طرح مقرون‌به‌صرفه جمع‌آوری شده‌اند.

Web.com هاستینگ قابل اعتمادی را با ضمانت 99.9% آپتایم ارائه می دهد، بنابراین لازم نیست نگران خرابی وب سایت باشید، درست زمانی که بازدیدکنندگان شروع به هجوم می کنند. و با ویژگی هایی مانند راه اندازی وردپرس با یک کلیک و انتقال نامحدود داده، Web.com این کار را انجام می دهد. به راحتی می توانید تمام اطلاعاتی را که می خواهید به دنیا برسانید. برای تکمیل همه چیز، Web.com دارای پشتیبانی عالی از مشتری است که برای کمک به شما در رفع هر گونه مشکل یا عیب یابی که ممکن است نیاز داشته باشید، در دسترس است.

ویژگی های مثبت

. سازنده وب سایت با کشیدن و رها کردن آسان

. برای تجارت الکترونیک و مهاجرت وردپرس خوب است

. خدمات مشتری عالی

ویژگی های منفی

. گزینه های هاستینگ محدود

. قبل از شروع طراحی، نمی توان قالب ها را مرور کرد

9.بهترین شرکت های هاستینگ وب: Network Solutions

  • هر آنچه برای راه اندازی هاست سایت شما لازم است
  • قیمت در ماه :از 3.79 دلار در ماه شروع می شود
  • ضمانت بازگشت وجه: 99.9%
  • زمان آپدیت : 30 روز

Network Solutions به عنوان اولین ارائه‌دهنده دامین در جهان شناخته می‌شود و این ادعایی چشمگیر در این صنعت رقابتی است. با قابلیت اطمینان اثبات شده، سرورهای ایمن، و طیف گسترده ای از ابزارهای توسعه دهنده برای tickle (قلقلک دادن) به وب سایت شما و ایجاد وب سایت شما، خدمات عالی برای ارائه به SMB ها، متوسط ​​و حتی مشاغل در سطح سازمانی ارائه می دهد.

در برنامه هاستینگ شما اسکن و حذف کامل بدافزار وجود دارد تا سایت های شما را به صورت روزانه ایمن تر نگه دارد. همچنین می توانید از هر یک از افزونه های مفید موجود از طریق Network Solutions از جمله SiteLock، CodeGuard و MyTimeSupport استفاده کنید. بیایید طراحی وب سایت DIY و حرفه ای، پشتیبانی سایت تجارت الکترونیک و خدمات ایمیل حرفه ای را فراموش نکنیم. تمام مواردی که در آن گنجانده شده است، Network Solutions یک گزینه واقعاً جامع است.

ویژگی های مثبت

. پشتیبانی فنی زنده

. ویژگی های امنیتی قوی

. پیشنهادهای تبلیغاتی زیادی اغلب

ویژگی های منفی

. پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد

. تعداد زیادی از انواع هاستینگ نیست

تفکیک 10 انتخاب برتر ما: کدام بهترین برای نیازهای شما است:

  • Bluehost-Affordable shared web hosting
  • IONOS-A variety of web hosting options
  • HostGator-Simple websites for businesses
  • GoDaddy-Unlimited storage and bandwith
  • Hostinger-Cloud web hosting
  • DreamHost-Email hosting for business needs
  • A2 Hosting-Customer service and support
  • Web.com-Unlimited data transfer
  • Network Solutions-Robust selection of hosting plans

خدمات هاستینگ وب سایت چیست و کدام یک برای شما مناسب است؟

خدمات هاستینگ وب سایت اساساً قطعه زمین اینترنتی است که ویترین وب سایت شما در آن قرار دارد. اگر وب‌سایتی دارید، باید در وب باشد، و این خدمات هاستینگ مالکانی هستند که سایت شما را قرار می‌دهند و آن را در حال اجرا نگه می‌دارند تا مشتریان شما بتوانند وقتی URL شما را تایپ می‌کنند به آن دسترسی داشته باشند و ببینند.

انواع مختلفی از خدمات هاستینگ برای مشاغل مختلف وجود دارد. برخی از شرکت های هاستینگ وب می توانند همه کارها را از ساخت وب سایت شما گرفته تا بازاریابی و فروش آن انجام دهند. در حالی که سایر ارائه دهندگان فقط فضا، زیرساخت، کارکنان پشتیبانی فنی و تجهیزات را فراهم می کنند تا بتوانید به تنهایی یک وب سایت بسازید. بسته به مدل کسب و کار و اندازه خود، یک شرکت هاستینگ را بر اساس فاکتورهایی که در زیر توضیح داده شده است انتخاب می کنید. هنگامی که اصطلاحات را درک کردید، می توانید ویژگی ها را بسنجید و سرویسی را انتخاب کنید که برای نیازهای شرکت شما بهترین کار را دارد.

خرید هاست خارجی

روش ما: چگونه خدمات هاستینگ برتر را بررسی کردیم

مقایسه سرویس‌های هاستینگ وب می‌تواند کاری پیچیده و سنگین به نظر برسد. به همین دلیل است که ما برای شما آزمایش کردیم و لیستی از ده بهترین خدمات هاستینگ وب را تهیه کردیم. متخصصان فناوری ما در مورد هاست های وب در آنجا تحقیق کردند تا موارد زیر را ارزیابی کنند:

. تضمین آپتایم

. سرعت و زمان بارگذاری

. پشتیبانی مشتری

. پهنای باند و فضای دیسک

. قابلیت اطمینان و سرعت

. ویژگی های امنیتی

چگونه بهترین شرکت هاستینگ وب را انتخاب کنیم؟

بدون بهترین هاستینگ وب، توانایی شما برای راه اندازی یک وب سایت موفق به طور جدی با مشکل مواجه خواهد شد. مجموعه ای گیج کننده از ارائه دهندگان هاستینگ وب برای کسب و کار شما رقابت می کنند. چگونه می توانید بهترین را مشخص کنید؟ با توجه به نکات زیر شروع کنید:

پهنای باند

اولین کاری که باید هنگام خرید هاست وب انجام دهید این است که فضای دیسک و نیازهای پهنای باند خود را ارزیابی کنید. اگر سایت شما دارای گرافیک زیاد، ده ها صفحه و حجم زیادی از ترافیک است، به پهنای باند و فضای دیسک نامحدود نیاز خواهید داشت. طرح های نامحدود در دسترس هستند و زندگی را آسان تر می کنند. اگر قرار است سایت شما ساده باشد و ترافیک زیادی ایجاد نکند، باید بتوانید با فضای دیسک و پهنای باند کمتری خلاص شوید.

سازگاری

سازگاری را نیز در نظر داشته باشید. در هیجان جستجوی یک ارائه دهنده هاستینگ وب سایت، ممکن است یک چیز مهم را نادیده بگیرید: نوع سیستم عامل هایی که پشتیبانی می شوند. شما نمی خواهید سیستم عامل را تغییر دهید، بنابراین قبل از تصمیم گیری برای ارائه دهنده، این نکته را دوباره بررسی کنید.

قابلیت اطمینان

قابلیت اطمینان و در دسترس بودن ویژگی های مهمی هستند که باید هنگام خرید هاستینگ وب در نظر بگیرید. بهترین شرکت‌های هاستینگ وب، نرخ‌های دسترسی ۹۸ و ۹۹ درصد را ارائه می‌کنند، که اغلب به آن «Uptime» می‌گویند. با این حال، ارائه چنین ادعاهایی آسان است، بنابراین مطمئن شوید که آیا آنها به وعده های خود عمل می کنند یا خیر.

امنیت

امنیت نیز یک نگرانی اساسی است. انتخاب یک ارائه دهنده هاستینگ وب بدون اطلاع از ویژگی های امنیتی موجود آن یک اشتباه بزرگ است. مواردی مانند فایروال، پشتیبان گیری روزانه، گواهینامه های رایگان SSL و احراز هویت کاربر، همگی باید در کنترل پنل گنجانده شده و به راحتی قابل دسترسی باشند. همچنین دریافت نوتیفیکیشن‌ها در هر زمان که تغییراتی ایجاد می‌شود، بسیار خوب است، زیرا می‌توانند شما را از فعالیت مشکوک آگاه کنند.

نگاهی به نحوه انتخاب بهترین سایت های هاستینگ وب در صنعت بیندازید تا تصمیم بهتری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است اتخاذ کنیم.

بسته های هاستینگ و معنای آنها برای شما

هر چه یک وب سایت بزرگ تر یا پیچیده تر باشد، به بسته پیکربندی جامع تری نیاز دارد. موارد اصلی به شرح زیر تقسیم می شوند:

به اشتراک گذاشته شده است

هاستینگ وب اشتراکی بسته اساسی است که خدمات ارائه می دهد. وب‌سایت شما به همراه بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر روی یک سرور قرار دارد، بنابراین سرور و هر منبع دیگری مانند حافظه یا CPU را به اشتراک می‌گذارید. اینها برای نیازهای اساسی وب سایت مانند ارسال ایمیل، اشتراک گذاری فایل و سایت های تجارت الکترونیک سطح پایه خوب هستند. برنامه های هاست وب اشتراکی ارزان ترین و در نتیجه هوشمندانه ترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک تر یا راه اندازی هستند.

VPS

یک سرور خصوصی مجازی برای اهداف مستقیم شما بیشتر از یک سرور مشترک تعیین شده است. شما هنوز هم ممکن است یک سرور واقعی را به اشتراک بگذارید، اما این سرویس یک سرور مجازی برای خودتان ایجاد می کند. این بدان معناست که همه منابع به تنهایی متعلق به شما هستند، از ذخیره سازی حافظه گرفته تا قدرت پردازش و فراتر از آن. این گزینه ایمن تر و بسیار مطمئن تر است که سایت شما را از سایرین جدا نگه می دارد و در عین حال مقرون به صرفه است.

اختصاصی

هاستینگ اختصاصی در سطح دیگری قرار دارد. هاستینگ اختصاصی علاوه بر داشتن سرور اختصاصی به شما امکان می دهد کنترل کامل سرور خود را در دست بگیرید. این بدان معناست که شما دسترسی کامل مدیریتی دارید و می توانید همه چیز را آنطور که دوست دارید تنظیم کنید. این نوع بسته هاستینگ دارای مجموعه ای از ویژگی های سلطنتی است که ممکن است برای همه انواع مشاغل ضروری نباشد.

وردپرس

وردپرس برنامه های هاستینگ مشترکی را ارائه می دهد که مشتریان تخصصی تر را تامین می کند. خود سرورها به طور متفاوتی بهینه شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی هستند که برای عملکرد بسیار جذاب هستند، مانند زمان بارگذاری سریع‌تر، نصب‌کننده وردپرس، ویژگی‌های امنیتی که به طور خاص با سایت‌های وردپرس کار می‌کنند و به‌روزرسانی‌های وردپرس. این برای مشاغلی مفید است که وب سایت هایی در وردپرس ایجاد کرده اند.

قیمت و ارزش هاستینگ وب

برخی شرکت های هاستینگ وب را صرفا بر اساس قیمت انتخاب می کنند. اگرچه این یک استراتژی عالی نیست، مطمئناً باید قیمت گذاری را در نظر بگیرید. بهترین ارائه دهندگان برنامه هایی را برای هر بودجه ارائه می دهند، و در برخی موارد، ثبت نام برای اشتراک های طولانی تر (به جای پرداخت ماه به ماه) واجد شرایط تخفیف های اضافی است.

همچنین کمی جا برای رشد بگذارید. انتخاب یک برنامه هاستینگ وب که نیازهای فعلی وب سایت شما را برآورده کند عالی است. اما، با هر شانسی، سایت شما در طول زمان رشد و گسترش خواهد یافت و نیازهای شما ممکن است تغییر کند. از آنجایی که تغییر به یک ارائه دهنده هاستینگ وب جدید یک دردسر بزرگ است، یکی را در نظر بگیرید که برنامه های مقیاس پذیر را ارائه می دهد. به این معنی، شما باید بتوانید در صورت لزوم به راحتی به برنامه دیگری ارتقا دهید. قیمت های پایین همیشه خوب هستند، اما اگر قیمت پایین با محدودیت در فضا یا پهنای باند همراه است، باید مطمئن باشید که معامله واقعاً ارزش آن را دارد.

در همین راستا، ممکن است بخواهید به تعداد اکانت های ایمیل ارائه شده توجه کنید. چه فکر کنید که به ده‌ها آدرس ایمیل نیاز دارید یا نه، خوب است که این گزینه را داشته باشید که تا آنجایی که ممکن است تعداد زیادی آدرس ایمیل ایجاد کنید. در بیشتر موارد، تعداد بیشتری از آدرس‌های ایمیل در طرح‌های گران‌تر گنجانده می‌شود. این ویژگی اگرچه برای برخی اهمیت چندانی ندارد، اما برای برخی دیگر حیاتی است.

آیا باید هاستینگ رایگان را در نظر بگیرید؟

به طور کلی، برنامه‌های هاستینگ رایگان ارزشش را ندارند، زیرا می‌توانند با کوتاه کردن گوشه‌ها و به خطر انداختن سرعت، امنیت و مقیاس‌ پذیری سایت شما، مشکلاتی بیش از منافع ایجاد کنند.

با یک هاست رایگان، سئو سایت شما تحت تاثیر زمان اجرای کند قرار می گیرد. حتی ممکن است وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده نشود. امنیت سایت شما نیز ممکن است به خطر بیفتد زیرا هاست های رایگان معمولاً محافظت در برابر حملات سایبری ندارند. در پایان، کسی نیست که برای کمک به او مراجعه کند زیرا پشتیبانی مشتری با برنامه های هاستینگ رایگان تقریباً وجود ندارد.

برخی از ویژگی های برتر در مورد کیفیت برتر هاستینگ

کیفیت هاستینگ تحت تأثیر عوامل متعددی است که در طول فرآیند تصمیم گیری شما اهمیت دارد. برخی از مهمترین عوامل عبارتند از:

تضمین آپتایم

ما در زیر به این موضوع با جزئیات بیشتری اشاره می‌کنیم، و واقعاً یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود، بنابراین در زمان کار کوتاهی نکنید. HostGator یکی از بهترین گارانتی های آپتایم را با 99.98٪ دارد.

زمان بارگذاری

زمان بارگذاری نیز بسیار مهم است. مطالعات اخیر نشان می دهد که میانگین طول توجه در طول سال ها به کوچک تر از یک ماهی قرمز کاهش یافته است! بنابراین، اگر وب سایت شما حتی یک قطره طول بکشد تا یک صفحه بارگذاری شود، کسب و کار شما قبل از اینکه حتی شروع شود مرده است. برای اینکه خود را در حال اجرا نگه دارید، مطمئن شوید که سرویس هاستینگ شما زمان بارگذاری سریعی دارد. A2Hosting زمان بارگذاری 360 میلی لیتری را برای صفحات ارائه می دهد که سریع ترین در صنعت است.

پشتیبانی مشتری

از آنجایی که مشکل با وب سایت شما چیز ساده ای نیست، می خواهید مطمئن شوید که خدمات مشتری در دسترس، دانش و کار با آن آسان است. بیشتر در این مورد در زیر.

محل (لوکیشن)

تعداد سرورها و مکان نقش مهمی در سرعت بارگذاری و خدمات وب سایت شما دارد. بدیهی است که هر چه تعداد سرورهای موجود بیشتر باشد، سرویس سریع تر خواهد بود، اما جایی که آن سرورها در جهان یافت می شوند نیز بر کیفیت تأثیر می گذارد. بسته به موقعیت مکانی خود، به دنبال سرورها در مکان‌های مهم نزدیک به خود، مانند انگلستان، ایالات متحده، یا اسرائیل باشید.

ویژگی های امنیت سایبری که باید در یک بسته هاستینگ جستجو کنید

تنها در ایالات متحده، روزانه 30000 وب سایت با بدافزار هک می شوند. تعداد زیادی از آن‌ها، وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک هستند که هدف قرار گرفته‌اند، زیرا از حفاظت‌های امنیتی سایبری که تیم‌های بزرگ فناوری اطلاعات سازمانی می‌توانند ارائه کنند، ندارند. اما هنوز کارهای زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای اطمینان از ایمنی اکانت های خود انجام دهند. بررسی کنید که آیا ارائه دهنده هاستینگ شما یکی از موارد زیر را ارائه می دهد یا خیر، که همه این موارد می تواند به شما کمک کند که اکانت شما به آمار بعدی تبدیل نشود.

احراز هویت دو مرحله ای (2FA)

احراز هویت دو مرحله ای که احراز هویت چند عاملی (MFA) نیز نامیده می شود، اعتبار امنیتی دومی را به فرآیند ورود اضافه می کند. اگر از یک برنامه هاستینگ مدیریت شده استفاده می کنید، احتمالاً می دانید که cPanel جایی است که کارکنان فنی شما می توانند تمام جنبه های اکانت های هاستینگ خود را پیکربندی کنند. از آنجایی که سی پنل بسیار قدرتمند است، خطرات ورود یک هکر بسیار مضرتر از دسترسی به مثلاً یک اکانت FTP یا یک باطن وردپرس است. به همین دلیل است که اگر هاست شما 2FA را برای ورود به cPanel ارائه دهد بسیار مفید است.

گواهینامه های رایگان SSL

اگر کسب و کار کوچک شما دارای چندین نام دامین است، اگر ارائه دهنده هاستینگ شما گواهینامه های SSL رایگان را با بسته هاستینگ خود ارائه دهد، برای شما مفید خواهد بود. گواهی SSL تضمینی است از سوی یک مرجع صدور گواهی (CA) مبنی بر اینکه ترافیک به و از وب سایت توسط امنیت لایه حمل و نقل (TLS) رمزگذاری می شود. ممکن است قبل از نام‌های دامین خاص، بیشتر با آن به‌عنوان ://https آشنا باشید تا://http. استفاده از TLS به مشتریان شما آرامش خاطر می دهد که داده هایی که به وب سایت شما ارسال می کنند و از آن می فرستند از طریق شبکه های محلی آنها رمزگذاری می شوند. از آنجایی که اعتبار کاربری مشتریان شما می‌تواند برای زیرساخت‌های دیجیتالی شما مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان از ارائه آن به نفع شماست.

DKIM, SPF, DMARC

جعل ایمیل یک نگرانی واقعی برای هر کسب و کار کوچک است. برای مبارزه با این، به دنبال هاستی باشید که 3 ابزار احراز هویت ایمیل را در بسته های هاستینگ خود ارائه می دهد: چارچوب خط مشی فرستنده (SPF)، ایمیل شناسایی شده با کلیدهای دامین (DKIM) و احراز هویت پیام مبتنی بر دامین، و گزارش و انطباق (DMARC). اینها به عنوان سوابق DNS در cPanel شما پیکربندی شده‌اند و به این معنی است که گیرندگان می‌توانند ببینند که ایمیل توسط سازمان شما احراز هویت شده است و نتیجه کلاهبردار جعل هویت شما نیست.

مدیر به روز رسانی آسان

اگر کسب‌وکار کوچک شما از برخی اسکریپت‌های هاست وب محبوب مانند سیستم مدیریت محتوای وردپرس (CMS) استفاده می‌کند، باید بدانید که در برابر هر گونه آسیب ‌پذیری در پایه کد کاملاً باز هستید. به دلیل گسترش گسترده این سیستم ها، آنها اهداف سودآوری برای هکرها هستند. نصب و مدیریت اسکریپت با یک کلیک به این معنی است که می‌توانید مطمئن شوید که چنین برنامه‌هایی که در فضای ابری هاست می‌شوند به‌طور خودکار و در فواصل زمانی منظم به‌روزرسانی می‌شوند بدون نیاز به درخواست کمک از کارکنان فناوری اطلاعات.

The Low Down on Uptimes

اگر به دنبال هاستینگ وب هستید، اصطلاح ضمانت uptime را زیاد خواهید شنید. این بسیار منطقی است، زیرا یکی از مهم ترین عوامل در هنگام انتخاب یک سرویس است. Uptime که درصد زمانی است که یک سرویس هاستینگ راه اندازی و اجرا می شود، توسط شرکت های مختلف با درصد مشخصی از زمان آماده شدن تضمین می شود. این بدان معنا نیست که آنها قطعاً برای درصد دیگری از زمان پایین خواهند آمد، اما آنها می توانند بدون شکست بگویند که حداقل برای این مدت بالا خواهند بود.

دلیل اهمیت این موضوع این است که نمی خواهید سایت شما دائماً در دسترس مشتریان نباشد یا در دسترس نباشد. وگرنه اصلا چرا وب سایت داشته باشیم؟ درصد آپتایم بالا تضمین می کند که مخاطبان شما می توانند وب سایت شما را بیشتر ببینند و با آن تعامل داشته باشند. برندهای باکیفیت مانند InMotion Hosting، HostGator و Bluehost بیش از 99% تضمین آپتایم ارائه می دهند، و این واقعا برای تجارت شما خوب است.

خدمات مشتری و پشتیبانی ارائه دهندگان هاستینگ را بررسی کنید

حتی اگر در راه‌اندازی وب‌سایت‌ها عادی هستید، خوب است بدانید که در صورت نیاز به کمک در دسترس است. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاستینگ وبی که انتخاب می کنید دارای پشتیبانی 24 ساعته است و مطمئن شوید که چندین راه برای دریافت پشتیبانی نیز وجود دارد. مطمئن ترین ارائه دهندگان از طریق ایمیل، تلفن و چت آنلاین پشتیبانی ارائه می دهند و به شما امکان انتخاب راحتی را می دهند.

بهترین طرح پشتیبانی شامل آزادی مشتری است. خط‌مشی‌های ارائه‌دهندگان را بررسی کنید تا مطمئن شوید در صورت نارضایتی از محصول، ضمانت بازگشت وجه واضح و روشنی وجود دارد. پس از محدود کردن جستجو به تعداد معدودی از کاندیداها، نظرات آنلاین درباره هر یک از آنها را جستجو کنید. در حالت ایده‌آل، نظرات باید از مشتریان واقعی در سایت‌های بررسی باشد و نه فهرستی از توصیفات منتشر شده در وب‌سایت‌های خود ارائه‌دهندگان هاستینگ وب. درک نحوه رفتار یک ارائه دهنده هاستینگ وب با مشتریان خود از طریق کلمه در خیابان باید بسیار آسان باشد.

چه موارد اضافی فراتر از هاستینگ وب در دسترس است

در حالی که ارائه اصول اولیه مانند پهنای باند و فضای دیسک داده شده است، برنامه های هاستینگ وب خوب نیز حداقل چند ویژگی اضافی خواهند داشت.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، مراقب ارائه دهندگانی باشید که راه حل های تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. اگر می خواهید بتوانید به روز رسانی های سریع و آسان را پیاده سازی کنید، ارائه دهنده ای پیدا کنید که سیستم های مدیریت محتوا را ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که آنها به شما امکان دسترسی به آمار مربوط به سایت شما را نیز می دهند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که ممکن است بخواهید به آن توجه کنید این است که هاست وب چقدر سازگار با محیط زیست است. مراکز داده از مقدار زیادی برق استفاده می کنند. امروزه تعداد کمی از هاست های وب وجود دارند که پلتفرم های خود را با استفاده از فناوری سبز اجرا می کنند.

خرید هاست خارجی

نتیجه بهترین شرکت های هاستینگ وب

هر چند انتخاب سریع یک ارائه دهنده هاستینگ وب و ادامه دادن به زندگی وسوسه انگیز باشد، بدون شک بهتر است که وقت خود را صرف کنید. با انجام این کار، می‌توانید ارائه‌دهنده‌ای را پیدا کنید که بتوانید برای مدت طولانی با آن همراه باشید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT