بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال

10 بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال برای تجارت در سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

سرمایه گذارانی که دارایی های مالی مانند سهام را به تنهایی معامله می کنند به ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل اوراق بهاداری که به دنبال خرید یا فروش هستند نیاز دارند. توانایی ارزیابی روند سهام و الگوهای معاملاتی به عنوان تحلیل تکنیکال شناخته می شود. بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال را در ادامه بشناسید.

معامله گران از نمودار و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید یا فروش سهام، ETF ها، گزینه ها، ارزها، ارزهای دیجیتال و دیگر انواع وسایل سرمایه گذاری استفاده می کنند.

تجزیه و تحلیل فنی و ابزارهای معاملاتی – و حتی برخی از بهترین پلتفرم های معاملات سهام آنلاین – برای کمک به معامله گران طراحی شده اند تا روندها را ارزیابی کنند و در عین حال احساسات را از تصمیمات معاملاتی کنار بگذارند. آنها همچنین به طور کلی مطالب آموزشی را برای کمک به سرمایه گذاران ارائه می دهند تا از اطلاعاتی که این ابزارها ارائه می دهند حداکثر بهره را ببرند. اما به خاطر داشته باشید که اکثر مشاوران مالی یک استراتژی خرید و نگهداری را به جای معاملات مکرر توصیه می کنند، زیرا دومی می تواند خطرآفرین باشد، به خصوص برای سرمایه گذاران با تجربه کمتر.

برای کمک به شما در تعیین اینکه کدام ابزارها و سایت‌ها به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند، برخی از محبوب‌ترین گزینه‌ها و آنچه را که ارائه می‌دهند را بررسی کرده‌ایم، و دقت کرده‌ایم که آنها را بر اساس انواع اوراق بهادار و سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری که با آنها بهترین کار را انجام می‌دهند دسته‌بندی کنیم.

انتخاب های برتر ما برای بهترین نرم افزار معاملاتی

بهترین بررسی های نرم افزار معاملاتی

مزایا:

پورتفولیوهای از پیش ساخته شده و دسترسی به تحقیقات مورگان استنلی را ارائه می دهد

پلت فرم جامعی که حساب های سرمایه گذاری و بازنشستگی را ارائه می دهد

منابع آموزشی گسترده در دسترس است

معایب:

هیچ تجارت بین المللی یا تجارت مستقیم کریپتو وجود ندارد

سهام کسری به طور گسترده در دسترس نیست

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: E*Trade یک پلتفرم قدرتمند همه کاره برای معامله گران و سرمایه گذارانی است که می خواهند سهام را نمودار و تجزیه و تحلیل کنند، سرمایه گذاری کنند، برای بازنشستگی پس انداز کنند و موارد دیگر. E*Trade اکنون بخشی از مورگان استنلی است و منابع آن شرکت کارگزاری بزرگ را به کاربران ارائه می دهد. E*Trade معاملات رایگان با کمیسیون را در اکثر سهام های فهرست شده ایالات متحده، ETF ها، صندوق های سرمایه گذاری متقابل و اختیار معامله ارائه می دهد.

E*Trade تعدادی از نمودارها و ابزارهای دیگر را در سایت خود ارائه می دهد ، از جمله:

تشخیص نمودار فنی به طور خودکار خطوط پشتیبانی و مقاومت را برای شناسایی الگوهای فنی در یک سهام ترسیم می کند

آنالایزر درآمدها از قیمت های گزینه و داده های بازار برای اندازه گیری احساسات و فعالیت پیرامون انتشار درآمد استفاده می کند

احتمال خطر/پاداش برای معاملات گزینه از طریق ابزار تجزیه و تحلیل عکس فوری

اسکن های سفارشی و از پیش تعیین شده بر اساس معیارهای معامله گر با استفاده از نقاط داده قابل تنظیم

ابزارهای قدرتمند نمودار که شامل بیش از 145 ابزار نمودار و نقاشی است

ابزارهای برنامه ریزی برای کمک به سرمایه گذاران و بازرگانان برای تهیه یک برنامه خروج برای اوراق بهادار

تجارت کاغذ به طوری که سرمایه گذاران می توانند بدون استفاده از پول واقعی ، معاملات و استراتژی ها را شبیه سازی کنند

مزایا:

قابلیت های تجاری یک کلیک

قابلیت های پیچیده و گسترده نمودار

کارمزد در بسیاری از معاملات صفر است

ابزارهای معاملاتی شبیه سازی شده قوی

دسترسی آسان تر به منابع آموزشی، قیمت و جزئیات محصول

معایب:

ساختار قیمت گذاری می تواند گیج کننده باشد

طرح بندی سایت ناوبری را دشوار می کند

چرا ما این پلتفرم را انتخاب کردیم: TradeStation یک پلت فرم معاملاتی قوی را با دسترسی به داده های بازار با کیفیت بالا و اجرای سریع معاملات ترکیب می کند. در سال‌های اخیر، TradeStation، که مدت‌ها برنامه‌ای برای معامله‌گران جدی در نظر گرفته می‌شد، ویژگی‌هایی را برای کمک به معامله‌گران معمولی اضافه کرده است. این ویژگی ها شامل فناوری معاملاتی قدرتمند برای اجرای سریع معاملات، انبوهی از داده های بازار، خدمات کارگزاری آنلاین و منابع آموزشی برای سرمایه گذاران با سطوح مختلف تجربه است.

TradeStation به سرمایه گذاران امکان داد و ستد سهام، ETF ها، گزینه ها، آتی و ارزهای دیجیتال را می دهد. این ابزارهای پیشرفته نمودار و تجزیه و تحلیل و همچنین یک ابزار شبیه سازی معاملاتی را ارائه می دهد که به معامله گران اجازه می دهد ایده ها را قبل از اجرای با پول واقعی آزمایش کنند. این معاملات با کمیسیون صفر در سهام، ETF، معاملات آتی و گزینه های سهام ارائه می دهد. ابزار OptionsStation Pro آن همچنین به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های گزینه‌ها را آزمایش کنند، در حالی که ابزار Portfolio Maestro به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا برای ارزیابی ریسک پورتفولیو، دارایی‌های خود را پس‌آزمایش کنند.

مزایا:

مجموعه قوی از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای معامله گران

نمودار خودکار ، تجزیه و تحلیل خط روند و هشدارهای قیمت پویا را ارائه می دهد

قابلیت های گسترده در انواع مختلف اوراق بهادار و مبادلات

برنامه همراه

معایب:

به اشتراک نیاز دارد

با تعداد محدودی از سیستم عامل های کارگزاری ادغام می شود

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: TrendSpider یک ابزار تحلیل تکنیکال است که کاربران به جای رشد یک پلتفرم تجاری، در آن مشترک می شوند. سایت آن توانایی این ابزار را برای کمک به کاربران در اتخاذ تصمیمات تجاری هوشمندتر و کارآمدتر نشان می دهد. برخی از مزایای استفاده از TrendSpider عبارتند از:

اتوماسیون وظایف آنالیز دستی

تجزیه و تحلیل فوق سریع، اغلب در عرض یک دقیقه تحویل داده می شود

تجزیه و تحلیل با الگوریتم ها، فرمول ها و ریاضیات به جای رسانه های اجتماعی

به تعیین بهترین الگوهای نمودار کمک کنید

الگوریتم‌ها نمودارها را در زمان واقعی نظارت می‌کنند تا به کاربران در تصمیم‌گیری به موقع معاملات کمک کنند

TrendSpider بیش از 55000 دارایی و شاخص را در طیف گسترده ای از صرافی ها پوشش می دهد و ابزار SignalStack آن به کاربران اجازه می دهد تا به حساب کارگزاری خود نیز پیوند دهند. اپلیکیشن موبایل آن در اندروید و آیفون در دسترس است.

مزایا:

مشترکین بر اساس علایق تجاری خود گزینه های سفارشی سازی را دریافت می کنند

می تواند با پلتفرم های معاملاتی مانند تجارت الکترونیکی و کارگزاران تعاملی ارتباط برقرار کند

سطوح مختلف اشتراک

معایب:

ویژگی های قوی می تواند باعث شود تا معامله گران به طور همزمان به گزینه های زیادی نگاه کنند

نسخه دسکتاپ برای مک وجود ندارد

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: Trade Ideas ابزارهای زیادی و سطح بالایی از عملکرد را برای معامله گران روزانه و سایر معامله گران فعال ارائه می دهد. این شامل ابزارهای غربالگری قابل تنظیم با هوش مصنوعی (AI) و یک اتاق تجارت زنده است که در آن کاربران می توانند با جامعه سایر کاربران و تیم Trade Ideas تعامل داشته باشند. صفحه نمایش Pro Stock آن دسترسی به داده های بلادرنگ را ارائه می دهد که یک امتیاز بزرگ برای معامله گران روزانه است.

پلتفرم Trade Ideas یک ابزار نرم افزاری است که به کاربران امکان دسترسی به بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل را از طریق Stock Scanner خود می دهد، از جمله:

نمودار

اسکن سهام با اسکن های قابل تنظیم و از پیش ساخته شده

هشدارهای موجود در زمان واقعی بر اساس معیارهای وارد شده توسط کاربر

بک تست سهام برای اینکه ببینید یک استراتژی معین چقدر موثر بوده است

سیگنال های ورود و خروج سهام بر اساس معیارهای تعیین شده توسط کاربران

ردیابی عملکرد

برنامه های معاملاتی شبیه سازی شده و زنده برای کمک به تجزیه و تحلیل ایده های معاملاتی

اخبار بازار و سهام/li>

قابلیت ذخیره سازی ابری

ابزار جدید آن، Real Time Stock Racing، نمای کلی بصری از فرصت‌های اسکن در بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین از هوش مصنوعی برای ارسال هشدارهای تجاری مفید استفاده می کند.

Trade Ideas مستقیماً با پلتفرم E*Trade متصل می شود و به کاربران این امکان را می دهد که از تجارت کمیسیون 0 دلاری استفاده کنند. و کارگزارانی که به دنبال قابلیت‌های معاملاتی خودکار هستند، خوشحال خواهند شد که می‌توانند با کارگزاران تعاملی نیز ارتباط برقرار کنند.

مزایا:

یک نسخه رایگان با بسیاری از ویژگی های عالی ارائه می دهد

گزینه های اشتراک قیمت مناسبی دارند

با TradeStation و چندین پلت فرم کارگزاری دیگر متصل می شود

معایب:

از معاملات گزینه پشتیبانی نمی کند

بدون ویژگی استفاده آفلاین

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: TradingView یک پلتفرم نمودار و شبکه اجتماعی است که بیش از 30 میلیون معامله گر از آن استفاده می کنند. بیش از 100 شاخص بازار را در سراسر سهام، ارزها و ارزهای دیجیتال جهانی ردیابی می کند. این پلتفرم ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد که از جایگزین‌های گران‌تر انتظار دارید، از جمله ابزارهای محکم برای غربالگری بنیادی، اقتصادی و مالی سهام. Trading Tools به دلیل پوشش گسترده ای از سهام جهانی فراتر از بازارهای ایالات متحده متمایز است.

TradingView یک آزمایش رایگان به همراه اشتراک های مختلف از 15 تا 60 دلار در ماه با طیف وسیعی از ویژگی ها و داده های اضافی ارائه می دهد. همچنین امکان بررسی و ردیابی سریع سهام را ارائه می دهد.

در حالی که این نرم افزار ممکن است برای معامله گران روزانه ایده آل نباشد، معامله گران نوسان و سرمایه گذاران قابلیت های این نرم افزار را در ایجاد لیست های نظارتی و تحلیل اقدام قیمت مفید خواهند یافت.

مزایا:

هزینه های کم، از جمله معاملات با کمیسیون صفر

دسترسی به ابزارهای پیشرفته برای معامله گران و سرمایه گذاران

با TradeStation و چندین پلت فرم کارگزاری دیگر متصل می شود

معایب:

عدم دسترسی به صندوق های سرمایه گذاری مشترک

فقط می توانید وجوه را از طریق حواله بانکی واریز و برداشت کنید

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: وبول در درجه اول یک پلت فرم معاملاتی است، اگرچه دسترسی به برخی از ابزارهای نموداری قوی را برای معامله گران فراهم می کند. همچنین دارای یک ویژگی تجارت کاغذی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌های معاملاتی را در قالب شبیه‌سازی شده قبل از ریسک کردن پول واقعی آزمایش کنند.

وبول 0 دلار کمیسیون و بدون حداقل حساب را تبلیغ می کند. این شرکت می‌گوید که همه ابزارهای هوشمندی برای سرمایه‌گذاری هوشمند دریافت می‌کنند و امکان دسترسی معاملاتی به سهام از جمله سهام کسری، گزینه‌ها، اوراق بهادار فرابورس ETF و ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند. همچنین IRA و حساب های کارگزاری مشمول مالیات را ارائه می دهد.

وبول دارای ابزارهای نمودارسازی و غربالگری پیشرفته ای است که به سرمایه گذاران و معامله گران اجازه می دهد فعالیت های بازار را در مناطق جغرافیایی و انواع سرمایه گذاری تجزیه و تحلیل کنند. این ویژگی ها از طریق دسکتاپ و همچنین اپلیکیشن موبایل Webull در دسترس هستند. برای معامله گران رمزارز، این سایت همچنین دسترسی مستقیم به تعدادی از ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

یک نقطه ضعف بالقوه برای معامله گران جدیدتر و بی تجربه کمبود منابع آموزشی موجود در سایت است. علاوه بر این، عدم دسترسی به وجوه متقابل می‌تواند برای معامله‌گران جدیدتری که صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک را به عنوان سرمایه‌گذاری اولیه نگهداری می‌کنند، در حالی که به دنبال انتقال به سایر انواع معاملات بر روی یک پلتفرم هستند، مضر باشد.

مزایا:

هزینه های کلی پایین برای اکثر انواع سرمایه گذاری

اجرای معاملات جامد

ابزارهای تحقیق و غربالگری قوی

دسترسی به ابزارهای قوی تجزیه و تحلیل پورتفولیو

امکان سرمایه گذاری در انواع حساب ها و انواع دارایی ها

معایب:

بدون دسترسی به کالاهای آتی یا رمزنگاری (هر چند رمزارز در راه است)

اگر معامله گران نیاز به استفاده از یک کارگزار برای اجرای آنها داشته باشند، هزینه های معاملاتی بالاست

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: Fidelity Investments، یکی از بزرگترین شرکت های کارگزاری ایالات متحده، خط کاملی از خدمات سرمایه گذاری، گزینه های حساب و انواع سرمایه گذاری را برای انواع مختلف سرمایه گذاران ارائه می دهد.

Fidelity اطلاعات، مقالات، ویدئوها و وبینارها را با استفاده از تجزیه و تحلیل فنی و ابزارهای نمودار ارائه می دهد. همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل پورتفولیو، نمایشگرهای سهام و ماشین حساب را برای کمک به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل سهام و سایر سرمایه گذاری ها ارائه می دهد. بخش مشابهی از وب سایت آن حول اصول تحلیل سهام متمرکز است.

در حالی که Fidelity در حال حاضر به سرمایه گذاران دسترسی به معاملات کریپتو را ارائه نمی دهد، سایت آن نشان می دهد که این قابلیت به زودی ارائه خواهد شد. این سایت شامل برخی از ابزارهای آموزشی در مورد سرمایه گذاری رمزنگاری است. علاقه مندان به معامله ارزهای دیجیتال با Fidelity می توانند نام خود را در لیست انتظار قرار دهند.

مزایا:

هزینه های کمتر برای معامله گران مکرر

معاملات آتی را ارائه می دهد

معایب:

ابزارهای معاملاتی و تجزیه و تحلیل محدود به سهام، ETF، گزینه ها و معاملات آتی است

حداقل حساب بالا: 10 هزار دلار در وب و موبایل، 25 هزار دلار از طریق نرم افزار

هزینه های بالا در کل

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: Lightspeed برای معامله گران مکرر طراحی شده است. برخلاف برخی پلتفرم‌های دیگر، عرضه اوراق بهادار خود را محدود نگه داشته است و یک برنامه معاملاتی بسیار قابل تنظیم و دانلود به نام Lightspeed Trader ارائه می‌کند.

Lightspeed Trader یک برنامه تجاری قابل دانلود است که دارای مجموعه ای از شاخص های فنی، ابزارهای ترسیمی و انواع نمودارهای مختلف است که معامله گران می توانند برای تجزیه و تحلیل معاملات احتمالی استفاده کنند.

برخلاف سایر پلتفرم‌ها که از معاملات با طیف گسترده‌ای از اوراق بهادار، ارزهای دیجیتال و سایر انواع دارایی پشتیبانی می‌کنند، Lightspeed فقط از سهام، گزینه‌ها و معاملات آتی پشتیبانی می‌کند. این باعث می شود که ابزار برای گروه کوچکتری از معامله گران مفید باشد.

ابزارهای تحقیق و تحلیل Lightspeed عبارتند از:

ابزار اسکن و فیلتر بازار دارای تعدادی معیار غربالگری قابل تنظیم است.

چندین ابزار تولید ایده تجاری

دسترسی به تحقیقات شخص ثالث از طریق TipRanks، که توصیه‌های تحلیلگران مالی و متخصصان را ارزیابی می‌کند.

مزایا:

دسترسی به پلت فرم thinkorswim

ویژگی های آموزش شخصی

خدمات مشتری جامد

توسط منابع چارلز شواب پشتیبانی می شود

معایب:

عدم امکان تجارت رمزنگاری

سهام کسری عرضه نمی شود

خرید توسط چارلز شواب می تواند بر ویژگی های آینده تأثیر بگذارد

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: TD Ameritrade یک پلتفرم کارگزاری خدمات کامل با قابلیت های مفید برای سرمایه گذاران بلندمدت و معامله گران مکرر است. تیم خدمات مشتری آن به خوبی مورد توجه قرار می گیرد و به طور کلی پاسخ های سریع و حل و فصل سوالات کاربران را ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین طیف گسترده ای از منابع آموزشی را برای معامله گران و سرمایه گذاران ارائه می دهد، از جمله ابزارهای غربالگری گزینه، تولیدکنندگان ایده های تجاری و انواع ابزارهای تحقیقاتی.

برنامه شاخص TD Ameritrade برای معامله گران مکرر، پلت فرم thinkorswim، قابلیت های نمودارگیری پیشرفته، دسترسی به داده های اساسی شخص ثالث در مورد سهام، آمار گزینه ها و اخبار بازار واقعی از شبکه TD Ameritrade را ارائه می دهد.

TD Ameritrade همچنین یکی از معدود کارگزارانی است که قابلیت‌های بک‌آزمایی را ارائه می‌دهد، که به معامله‌گران اجازه می‌دهد معاملات را با داده‌های تاریخی آزمایش کنند تا ببینند عملکردشان چگونه بوده است. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که گذشته خود را تکرار کند، این نوع تحلیل می‌تواند انجام شود. برای تجسم نحوه واکنش یک اوراق بهادار به انواع مختلف شرایط بازار برای معامله گران مفید است.

TD Ameritrade چندین سال پیش توسط چارلز شواب خریداری شد. یکی از اولین کارهایی که شواب انجام داد این بود که اعلام کرد پلتفرم thinkorswim در دسترس باقی خواهد ماند.

مزایا:

یکی از وسیع ترین طیف دارایی های موجود است

نرخ کمیسیون و حاشیه پایین

طیف گسترده ای از تحلیل تکنیکال و ابزارهای معاملاتی

به سرمایه گذاران آمریکایی و جهانی خدمت می کند

معایب:

ممکن است برای معامله گران جدیدتر طاقت فرسا باشد

برخی ناوبری وب سایت را دشوار می دانند

چرا این پلتفرم را انتخاب کردیم: Interactive Brokers یک پلت فرم کارگزاری قوی و جامع و منویی از ابزارهای تحقیقاتی، ماشین حساب و سایر اطلاعات را برای معامله گران ارائه می دهد. آن Trader Workstation یک پلت فرم قابل دانلود برای معامله گران است.

Interactive Brokers طیف گسترده ای از منابع آموزشی، گزارش های تحقیقاتی، ابزارها و ماشین حساب ها را برای کمک به کاربران در تصمیم گیری های تجاری ارائه می دهد. این امکان دسترسی به یکی از وسیع‌ترین طیف دارایی‌های سرمایه‌گذاری را در میان پلتفرم‌های عمده کارگزاری فراهم می‌کند. این شامل سهام، ETF ها، گزینه ها، صندوق های متقابل، طلای نقدی ایالات متحده، صندوق های تامینی، مشاور روبو، پورتفولیوهای مدیریت شده و موارد دیگر است.

کارگزاران تعاملی همچنین معاملات حاشیه ای را ارائه می دهد، ابزارهای تحقیقاتی و نموداری آن شهرت خوبی دارند و کمیسیون های آن در کل معقول هستند.

راهنمای نرم افزار معاملاتی

راهنمای زیر اطلاعات مربوط به تحلیل تکنیکال را پوشش می‌دهد، از جمله اینکه چیست، نرم‌افزار معاملاتی چگونه کار می‌کند و قبل از انتخاب نرم‌افزار معاملاتی چه چیزهایی باید بدانید.

قبل از انتخاب نرم افزار معاملاتی چه نکاتی را باید بدانید

تعدادی نرم‌افزار معاملاتی و پلت‌فرم‌های آنلاین موجود است که هر کدام برای معامله‌گرانی با سطوح مختلف تجربه ارائه می‌کنند. برای انتخاب بهترین نرم افزار برای شرایط خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

فرکانس و رویکرد معامله: آیا قصد دارید تجارت روزانه انجام دهید یا از این نرم افزار برای پشتیبانی از معاملات گاه به گاه به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری بلندمدت استفاده خواهید کرد؟ معمولاً معامله گران مکرر به ابزارهای نرم افزاری پیچیده تری نیاز دارند که اغلب گران تر هستند.

بازارها و ابزارهای سرمایه گذاری: ایده روشنی از بازارها یا انواع ابزارهای سرمایه گذاری که می خواهید در آنها سرمایه گذاری کنید، داشته باشید، که ممکن است شامل سهام، ETF ها، گزینه ها، معاملات آتی، ارزهای دیجیتال یا موارد دیگر باشد. سپس، به انواع وسایل نقلیه سرمایه گذاری که نرم افزار پشتیبانی می کند، قبل از حرکت به جلو نگاه کنید، به خصوص اگر رایگان نباشد.

هزینه: هزینه ابزارهای نرم افزاری را که در نظر دارید مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای ویژگی های مورد نیاز خود هزینه کنید.

تحلیل تکنیکال در معاملات چیست؟

در معاملات، تحلیل تکنیکال روشی برای ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری بر اساس روندهای آماری جمع آوری شده از فعالیت های معاملاتی، مانند حرکات قیمت و حجم معاملات است.

این با تحلیل بنیادی متفاوت است، که به ارزیابی یک کسب و کار اساسی که توسط سهام آن از طریق تجزیه و تحلیل معیارهایی مانند فروش، درآمد و میزان بدهی موجود در ترازنامه آن نشان داده می شود، متفاوت است.

نرم افزار معاملاتی چگونه کار می کند؟

نرم افزار معاملاتی بسته به اینکه چه کسی آن را ایجاد می کند و نحوه استفاده از آن متفاوت است. بسیاری از اوقات نرم افزار معاملاتی توسط یک پلت فرم معاملاتی توزیع می شود و نرم افزار اختصاصی آن پلتفرم خواهد بود. این نرم افزار در بسیاری از موارد با پلتفرم معاملاتی ارتباط برقرار می کند تا به معامله گران اجازه دهد معاملاتی را برای خرید و فروش انجام دهند.

برای شروع معامله به چه مقدار پول نیاز دارید؟

حداقل نیاز برای افتتاح حساب و شروع معامله بر اساس پلتفرم معاملاتی متفاوت است. در حالی که برخی از پلتفرم ها حداقل حساب ندارند، برخی دیگر ممکن است برای باز کردن یک حساب بین 1000 تا بیش از 5000 دلار نیاز داشته باشند.

عامل دیگری که بر میزان پولی که برای شروع معامله نیاز دارید تأثیر می گذارد، هزینه اوراق بهادار، ارزهای دیجیتال یا سایر دارایی های سرمایه گذاری است که به دنبال خرید آن هستید.

چرا تحلیل تکنیکال در معاملات مهم است؟

تجزیه و تحلیل فنی به معامله گران کمک می کند تا روند قیمت گذاری سهام های مختلف و سایر دارایی های سرمایه گذاری را که ممکن است در نظر دارند شناسایی کنند. وقتی با تحلیل بنیادی و سایر ابزارهای تحلیلی ترکیب شود، تحلیل تکنیکال می تواند ابزار قدرتمندی برای معامله گران باشد.

سوالات متداول نرم افزار معاملاتی

نرم افزار تجارت هوش مصنوعی چیست؟

نرم افزار تجارت هوش مصنوعی از معیارهای از پیش برنامه ریزی شده برای تجزیه و تحلیل صدها یا هزاران نقطه داده و اجرای معاملات استفاده می کند. نرم افزار هوش مصنوعی اساسا تحلیل بازار و معاملات را به تنهایی انجام می دهد و سیگنال هایی را بر اساس پارامترهایی که در ابزار برنامه ریزی شده است به کاربران ارسال می کند.

یکی از مزایای نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی این است که عنصر احساس را از معاملات سهام و سایر معاملات سرمایه گذاری حذف می کند. اما این خطر وجود دارد که نرم افزار سیگنال نادرستی ارسال کند (یا کاربر آن را اشتباه تفسیر کند).

از نرم افزارهای معاملاتی فنی برای چه مواردی استفاده می کنید؟

نرم افزار معاملاتی تحلیل تکنیکال معمولاً برای تحقیق در مورد روندها و الگوهای معاملاتی برای سهام، ETF ها، ارزهای دیجیتال و سایر انواع دارایی های سرمایه گذاری تحت پوشش نرم افزار استفاده می شود.

این اطلاعات می تواند به معامله گران کمک کند تا درک کنند که سهام یا سایر سرمایه گذاری ها چگونه ممکن است به انواع خاصی از داده های بازار یا اقتصادی واکنش نشان دهند یا اینکه نسبت به بازار چگونه عمل کرده اند. برای معامله گران روزانه، این الگوها کلیدی برای تصمیم گیری آگاهانه در معاملات هستند.

آیا هزینه ای برای نگهداری حساب تجاری نرم افزار من وجود دارد؟

هزینه معاملات و ابزارهای تحلیل تکنیکال بسته به ارائه دهنده و دامنه ویژگی های نرم افزار متفاوت خواهد بود.

پلتفرم‌های معاملاتی که بخش عمده‌ای از پول خود را از فعالیت تجاری دارندگان حساب به دست می‌آورند، ممکن است هزینه کمی داشته باشند.

از سوی دیگر، پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری ممکن است از کاربران بخواهند که حداقل مبلغی را برای افتتاح یا نگهداری یک حساب تجاری یا ایجاد حداقل سطح کمیسیون معاملات برای شرکت سرمایه‌گذاری کنند.

اکثر پلتفرم‌ها همچنین با دریافت هزینه‌هایی مانند پرداخت برای جریان سفارش (PFOF)، یک کارمزد بحث‌برانگیز در صنعت کارگزاری، از معامله‌گران درآمد کسب می‌کنند.

چگونه بهترین نرم افزار معاملاتی را پیدا کردیم

برای یافتن بهترین ابزار و نرم‌افزار معاملاتی سال، با فهرستی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها شروع کردیم و گزینه‌های خود را بر اساس موارد زیر محدود کردیم:

  • دامنه ویژگی های تحلیلی
  • هزینه
  • در دسترس بودن منابع آموزشی
  • پشتیبانی مشتری
  • راحتی در استفاده
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT