بهره وری را در حین کار از راه دور

این 5 برنامه می توانند بهره وری را در حین کار از راه دور به حداکثر برسانند

زمان مطالعه 5 دقیقه

انتخاب یک برنامه می‌تواند تأثیرگذاری شما را هنگام کار از راه دور تعیین کند. ببینید آیا این ابزارهای بهره وری در روز شما تفاوتی ایجاد می کنند یا خیر. بهره وری را در حین کار از راه دور را در ادامه بررسی کرده ایم.

کار از خانه چالش های زیادی دارد، اما شما می توانید با ابزارهای مناسب بسیار سازنده باشید. کار از راه دور می تواند چالش های خاص خود را به همراه داشته باشد، مانند کار در مناطق زمانی و تیم های مختلف. شما باید برنامه هایی را پیدا کنید که نیازهای شما را پوشش می دهند، به خصوص زمانی که گروهی از همتایان را در نزدیکی خود ندارید.

1.بهره وری را در حین کار از راه با Notion

Notion اپلیکیشنی است که مجموعه ای جامع از ابزارها را برای بهره وری، سازماندهی و همکاری ارائه می دهد. با ویژگی هایی مانند مدیریت کار، همکاری اسناد، یادداشت برداری و ردیابی پروژه، Notion برای تیم ها، کسب و کارها و افرادی که به دنبال راهی فراگیر برای سازماندهی هستند بسیار عالی است.

طراحی شهودی و کاربرپسند Notion باعث می‌شود کارآمد و سازمان‌دهی شده بمانید، در حالی که ویژگی‌های پیشرفته آن می‌تواند به شما در بهینه‌سازی گردش کارتان کمک کند. علاوه بر این، با قابلیت ادغام با برنامه های شخص ثالث، Notion عملکرد و انعطاف پذیری را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا سریعتر به اهداف خود برسید.

Notion همچنین Notion AI را معرفی کرده است که می تواند بهره وری شما را یک قدم جلوتر ببرد. هوش مصنوعی مفهومی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در زمان و تلاش در نوشتن با ارائه محتوای معمولی سریع و دقیق کمک کند تا بتوانید روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید.

کاربران Notion را ابزاری ارزشمند در زرادخانه بهره‌وری خود می‌دانند و اغلب طراحی بصری و طیف وسیعی از ویژگی‌های آن را تحسین می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک ابزار بهره وری جامع و آسان برای استفاده هستید، Notion یک مغز دوم عالی برای یادداشت برداری و مدیریت کار است.

دانلود: مفهوم برای دسکتاپ | iOS | Android (رایگان، اشتراک درون برنامه ای موجود)

2. Krisp

خسته از “هی، می شنوی؟” “آیا من شنیدنی هستم؟” نظرات “لطفاً می توانید میکروفون خود را بی صدا کنید” در طول تماس های کاری؟ این صحبت ها نه تنها آزاردهنده هستند، بلکه می توانند زمان گرانبهای ملاقات را نیز از بین ببرند. برای رهایی از این وضعیت، باید استفاده از Krisp را شروع کنید.

Krisp یک برنامه حذف نویز است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. هدف Krisp کاهش صدای محیط در زمانی که کاربران در حال تماس تلفنی هستند، است.

کریسپ از شبکه عصبی عمیق برای سرکوب نویز خود استفاده می کند. حدود 20000 نویز فردی، 50000 صدای منحصر به فرد انسان و 2600 ساعت صدا برای آموزش شبکه استفاده شد. این برنامه یک مانع دیجیتالی بین میکروفون تلفن شما و سرویس شناسه تماس گیرنده قرار می دهد. این فیلتر به طور موثر تمام صداهای محیط را حذف می کند.

با کریسپ، دیگر نیازی به عذرخواهی هر زمان که سگتان در پس‌زمینه پارس می‌کند، نیست. همچنین مجبور نخواهید بود که میکروفون خود را دائماً بی صدا و بی صدا کنید.

Krisp همچنین دارای قابلیت های بهینه سازی صدا است که می تواند به شما کمک کند هنگام برقراری تماس حرفه ای تر به نظر برسید. همچنین شما را قادر می سازد تا صداها را تنها با یک ضربه قطع و وصل کنید. بنابراین برای کسانی که به دنبال به حداقل رساندن این دقایق تلف شده در تماس هستند، Krisp یک انتخاب عالی است.

دانلود: Krisp برای دسکتاپ (اشتراک رایگان و درون برنامه ای موجود است)

3.بهره وری را در حین کار از راه با LifeAt

LifeAt داشبوردی است که به عنوان یک فضای کاری همه کاره کار می کند. بسیاری از ویدیوهای پس‌زمینه را برای انتخاب، موسیقی محیط، تایمر، فهرست کارها و موارد دیگر ارائه می‌کند تا به شما در انجام کارها کمک کند.

فرقی نمی کند شلوغی کافی شاپ را دوست داشته باشید یا صدای کلیک روی صفحه کلید را دوست داشته باشید، LifeAt Space فقط برای شما وجود دارد. علاوه بر این، می توانید صداهای محیط را با اضافه کردن صداهای اضافی باران، شومینه و غیره بیشتر کنید.

و اگر از هر یک از این موارد ناراضی هستید، می توانید به همین راحتی لیست پخش مورد علاقه خود را از YouTube یا Spotify پخش کنید.

یکی از ویژگی های خاص آنها اتاق مجازی است که می توانید همکاران یا دوستان خود را برای یک جلسه کاری دعوت کنید و فضای محیط را با آنها به اشتراک بگذارید. این همچنین دارای قابلیت کنفرانس ویدیویی برای حس تعاملی تر است.

یکی دیگر از ویژگی های عالی LifeAt تایمر است که به سبک پومودورو کار می کند. این به شما امکان می دهد مدت زمان کار و استراحت خود را تنظیم کنید. داشبورد همچنین تعداد جلسات کاری را که انجام می‌دهید پیگیری می‌کند تا بهره‌وری شما را بیشتر کند.

دانلود: LifeAt for Desktop (رایگان، اشتراک درون برنامه ای موجود است)

4. Freedom

در حین کار نمی توانید دست از تلفن خود بردارید؟ عذاب اسکرول خوردن به بهره وری شما؟ شما به Freedom نیاز دارید!

اپلیکیشن Freedom یکی از موارد ضروری برای باز کردن پتانسیل بهره وری شماست. این برنامه وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی را که می‌توانند حواس‌تان را پرت کنند مسدود می‌کند و به شما کمک می‌کند روی کارهایتان تمرکز کنید.

با Freedom، می توانید تایمر را برای مدت معینی تنظیم کنید یا در حالی که روی کار خود تمرکز می کنید، سایت ها و برنامه ها را برای یک روز مسدود کنید. برای یک تجربه سفارشی بیشتر، Freedom همچنین به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را محدود کنید، در حالی که بقیه به طور معمول کار می‌کنند. همچنین برای کسانی که در خاموش کردن دستگاه خود هنگام خواب مشکل دارند، یک موهبت است.

Freedom همچنین موسیقی پس‌زمینه یا صداهای طبیعت را فراهم می‌کند تا به شما کمک کند برای کسانی که از داشتن صدای محیط در پس‌زمینه هنگام کار لذت می‌برند، تمرکز کنید.

Freedom به عنوان برنامه های دسکتاپ در ویندوز و مک و برنامه های تلفن همراه در اندروید و iOS در دسترس است. همچنین دارای چندین افزونه مرورگر برای توقف و محدود کردن حواس پرتی است.

دانلود: Freedom for Desktop | iOS | Android (رایگان، اشتراک درون برنامه ای موجود)

5.بهره وری را در حین کار از راه با Moodfit

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که به شما در حفظ تعادل بین کار و زندگی کمک کند، Moodfit یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید. این برنامه به شما کمک می کند سطح استرس خود را با تمرکز حواس، تمرینات تنفسی و موسیقی مدیریت کنید. همچنین منابع سلامت روان مانند مقالات، کتاب ها و پادکست ها را فراهم می کند.

Moodfit یکی از برنامه های بهره وری است که برای هرکسی که می خواهد بهره وری خود را افزایش دهد، ضروری است. این به شما کمک می کند تا یک برنامه تناسب اندام ذهنی شخصی برای بهبود سلامت روان خود، افزایش تمرکز و ایجاد انعطاف پذیری ایجاد کنید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد توصیه‌های شخصی‌شده را دریافت کنید، خلق و خوی خود را ردیابی کنید، و به کتابخانه‌ای از تمرین‌های آمادگی ذهنی، منابع و دوره‌های راهنمایی دسترسی داشته باشید. این برنامه همچنین بینش هایی در مورد داده های شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند وضعیت عاطفی خود را بهتر درک کنید و زمینه های احتمالی بهبود را شناسایی کنید.

با Moodfit، می توانید انعطاف پذیری عاطفی و وضوح ذهنی مورد نیاز برای افزایش بهره وری و رسیدن به اهداف خود را توسعه دهید.

دانلود: Moodfit برای iOS | Android (رایگان، اشتراک درون برنامه ای موجود)

ابزار مناسب تمام چیزی است که شما نیاز دارید

چه بخواهید ارتباط برقرار کنید، چه بخواهید همکاری کنید یا سازنده بمانید، این پنج برنامه می توانند به شما در دستیابی به اهدافتان در حین کار از راه دور کمک کنند. پس آنها را امتحان کنید و ببینید وقتی ابزارهای مناسب را در اختیار دارید چقدر می توانید مؤثرتر و موفق تر باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT