بهترین دوره های آموزشی لینکدین

10 تا از بهترین دوره های آموزشی لینکدین برای بهبود مهارت های ارتباطی

زمان مطالعه 6 دقیقه

مهارت های ارتباط برای برقراری ارتباط با همکاران خود و ارائه ایده های کاری بسیار مهم است. یادگیری نحوه برقراری ارتباط در محل کار به شما کمک می کند در محل کار اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از هر موقعیتی که ناشی از ارتباط نادرست است جلوگیری کنید. بهترین دوره های آموزشی لینکدین برای بهبود مهارتهای ارتباطی در محیط کار را بشناسید.

LinkedIn Learning یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که دوره‌های آنلاین کوتاه و با کیفیت توسط متخصصان را ارائه می‌دهد. با خرید اشتراک سالانه 26.99 دلار در ماه میپردازید. در غیر این صورت باید ماهانه 39.99 دلار بپردازید. در این مقاله بهترین دوره های آموزشی لینکدین برای بهبود مهارت های ارتباطی را معرفی میکنیم.

یادگیری اصول اولیه ارتباطات در محل کار

یادگیری اصول اولیه ارتباطات شروع خوبی برای بهبود مهارت های ارتباطی شماست.

1.بهترین دوره های آموزشی لینکدین: Communication Foundations

این یک دوره عالی برای یادگیری اصول اولیه ارتباطات در محل کار است. این دوره یکی از محبوب‌ترین دوره‌ها و دارای امتیاز 4.7 است. کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes مدرسان این دوره هستند.

این دوره 1 ساعته با چهار بخش اصلی شروع می شود که پایه و اصول اولیه ارتباطات موفق را توضیح میدهد. سپس به نکاتی در مورد برقراری ارتباط در موقعیت های اجتماعی مختلف از جمله جلسات، معرفی خود و موارد دیگر در محل کار می‌پردازد.

در پایان دوره در مورد برقراری ارتباط در چالش‌برانگیزترین موقعیت‌ها در محل کار مانند طرح ایده‌های خود، مورد انتقاد قرار گرفتن و ارائه خود یاد خواهید گرفت. در طول دوره نیز با انجام تمرینات عملی مهارت های ارتباطی خود را تقویت میکنید.

2. Speaking Up at Work

این دوره بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس در حین برقراری ارتباط در محل کار است. جسیکا چن کارشناس ارتباطات و مدرس این دوره به شما کمک میکند خود را در محل کار بیان کنید و قدرت و اعتبار بدست آورید.

این دوره با کشف و غلبه بر موانع ذهنی رایجی که شما را از صحبت کردن در یک محیط حرفه ای باز می دارد، شروع می شود. جسیکا چن شما را در برقراری ارتباط مطمئن در جلسات حضوری یا ویدیویی راهنمایی می‌کند. این دوره کوتاه 22 دقیقه ای با امتیاز 4.7 یکی از محبوب ترین دوره های این پلتفرم است.

3.بهترین دوره های آموزشی لینکدین: Negotiation Skills

یادگیری قوانین اساسی مذاکره هنگام برقراری ارتباط ضروری است. کریس کرافت مدرس، سخنران، نویسنده و مربی مهارت های مدیریتی نحوه انجام مذاکره و تعامل در محیط کار را به شما یاد میدهد. شروع دوره با برنامه ریزی برای مذاکره شروع میشود. در ادامه کریس کرافت تاکتیک های مختلفی را برای ارزیابی پیشنهاد شما، یادگیری نحوه معامله و بستن یک معامله توضیح می دهد. این دوره 2 ساعته دارای امتیاز 4.7 است و بهترین دوره برای مبتدیان است.

یادگیری ارتباطات نوشتاری حرفه ای

ارتباط نوشتاری هدفمند و حرفه ای برای انتقال پیام در محل کار ضروری است.

4. Writing Emails People Want to Read

با وجود روش های ارتباطی مختلف ایمیل همچنان مهم ترین روش است. نویسنده و مشاور ارتباطات و مدرس این دوره سامانتا بنت شما را در نوشتن ایمیل‌های موثر راهنمایی می‌کند. امتیاز این دوره 4.7 است.

سامانتا این دوره را با معرفی ایمیل های مختلف شروع می کند. علاوه بر این نکاتی را در مورد نوشتن ایمیل های قانع کننده که توجه مخاطب را جلب می کند، ارائه می دهد.

سامانتا همچنین بهترین شیوه ها و زمان های مناسب برای ارسال ایمیل را توضیح میدهد. در پایان این دوره 57 دقیقه ای درباره استراتژی های پیشرفته برای نوشتن ایمیل ها صحبت میشود.

5.بهترین دوره های آموزشی لینکدین: Business Etiquette: Phone, Email, and Text

این دوره به شما کمک می کند آداب مناسب برای برقراری ارتباط حرفه ای از طریق تلفن، ایمیل و پیامک را یاد بگیرید. این دوره 58 دقیقه ای دارای امتیاز 4.6 است و یکی از محبوب ترین دوره ها در این پلتفرم است.

مربی این دوره Suzanna Kaye در ابتدای دوره آداب نوشتن ایمیل، موضوعات مختلف، سلام و احوالپرسی، پاسخ دادن به ایمیل ها و موارد دیگر را توضیح میدهد. سپس در ادامه آداب نوشتن متن، درک بایدها و نبایدهای پاسخ دادن به ایمیل ها را توضیح میدهد. این دوره با آموزش بهترین شیوه ها و رفتار حرفه ای در تماس های تلفنی به پایان می رسد.

برقراری ارتباط موثر با تیم

ارتباط تیمی برای ایجاد اعتماد و تعامل با همکاران در محل کار ضروری است.

6. Improving Your Listening Skills

بهبود مهارت های شنیداری به شما کمک می کند بفهمید که دیگران چه می خواهند بگویند و ارتباط موثری برقرار کنید. علاوه بر این باعث ایجاد یک مکالمه مثبت میشود. این دوره کوتاه 28 دقیقه ای با امتیاز 4.7 توسط دوری کلارک به شما کمک می کند تا مهارت های شنیداری خود را با استراتژی های مختلف و بهترین شیوه ها تقویت کنید. مدرس این دوره شما را با رایج ترین چالش هایی که در هنگام گوش دادن با آن مواجه می شود آشنا میکند و به شما کمک میکند به یک شنونده خوی تبدیل شوید.

7.بهترین دوره های آموزشی لینکدین: Cross-Cultural Communication Nano Tips With Jessica Chen

در محیط های کاری مدرن اغلب باید با یک تیم جهانی کار کنید و ارتباطات بین المللی داشته باشید. درک این موضوع برای جلوگیری از ارتباطات نادرست ضروری است. این دوره کوتاه 16 دقیقه ای با امتیاز 4.6 نکاتی برای بهبود ارتباط تیم های جهانی ارائه میدهد.

این دوره با توضیح ارتباطات بین فرهنگی شروع می کند سپس نکاتی را در مورد آگاهی فرهنگی ارائه میدهد. جسیکا چن مدرس این دوره شما را در رهبری یک تیم بین المللی و راه اندازی یک تیم جهانی راهنمایی می کند.

8. Communicating With Emotional Intelligence

هوش هیجانی در محل کار به شما کمک می کند تا روابط کاری را بهبود دهید، تیم سازی را تقویت کنید و تعارضات را مدیریت کنید. این دوره 43 دقیقه ای که توسط کارشناس ارتباطات برندا بیلی هیوز ایجاد شده است اهمیت هوش هیجانی در محیط کار را توضیح می دهد.

این دوره با امتیاز 4.7 با تعریف هوش هیجانی و مدیریت احساسات شروع می شود. در ادامه برندا شما را در درک دیدگاه‌های دیگران، همدلی و مسئولیت‌پذیری و نحوه پاسخ دادن در حین برقراری ارتباط با دیگران راهنمایی می‌کند.

یادگیری رهبری در مکالمات

اگر در محل کارتان یک رهبر هستید یا می‌خواهید یک رهبر باشید، برقراری ارتباط مؤثر با همکاران و گفتگوهای الهام ‌بخش مهم است.

9. Improving Your Leadership Communications

این یکی از بهترین دوره ها برای بهبود مهارت های ارتباطی به عنوان یک رهبر است. کالین هاوک مدرس دوره و کارشناس رهبری محل کار شما را در زمینه اصول ارتباطات رهبری و استراتژی های مختلف برای تبدیل شدن به یک رابط قدرتمند در محل کار راهنمایی می کند. علاوه بر این او نکاتی را در مورد برقراری ارتباط در شرایط مختلف در محل کار به اشتراک می گذارد. مدت زمان این دوره 1 ساعته و دارای امتیاز 4.7 است.

10.بهترین دوره های آموزشی لینکدین: Having Powerful, Advanced Conversations

این دوره به شما برای داشتن مکالمات تأثیرگذار به عنوان یک رهبر کمک میکند. آلیسا لوری مدرس دوره و فلسفه تمام اصول یک مکالمه موثر را در این دوره توضیح میدهد. این دوره کوتاه 37 دقیقه و دارای امتیاز 4.7 است. آلیسا لوری در این دوره استراتژی هایی برای پیشبرد مکالمات، نکاتی برای جلوگیری از تعارضات، نحوه پایان دادن به مکالمه، ویژگی های یک مکالمه خوب و سایر چالش ها را توضیح می دهد.

مهارت های ارتباطی خود را با بهترین دوره های آموزشی لینکدین تقویت کنید

با دوره های فوق مطمئناً می توانید مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهید و مکالمه ای مطمئن داشته باشید. با بکارگیری این نکات به صورت عملی میتوانید بیشتره بهره را از دوره ها ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT