سایت رایگان جستجوی تلفن

10 سایت رایگان جستجوی تلفن معکوس برای اینکه بفهمید چه کسی با شما تماس گرفته است

زمان مطالعه 7 دقیقه

از اینکه شماره های ناشناس با تلفن خود تماس می گیرند خسته شده اید؟ این خدمات می تواند به شما کمک کند دقیقاً متوجه شوید چه کسی تماس می گیرد.

تماس با شماره های ناشناس می تواند ناامید کننده و حتی خطرناک باشد. اگر همیشه آنها را دریافت می کنید، حتی ممکن است بخواهید به طور کامل از تلفن خود دوری کنید.

در زیر برخی از بهترین خدمات رایگان جستجوی تلفن معکوس موجود به صورت آنلاین آورده شده است. فقط شماره ای را که با شما تماس گرفته است وارد کنید و آنها می توانند تماس گیرنده را ردیابی کنند. ویژگی‌های رایگان آن‌ها متفاوت است، اما هر کدام می‌توانند اطلاعات کافی برای تصمیم‌گیری در اختیار شما قرار دهند، به عنوان مثال، آیا تماس تلفنی با کسی یا گزارش یک متن به‌عنوان هرزنامه داشته باشید.

1.سایت رایگان جستجوی تلفن CocoFinder

مطمئناً می خواهید CocoFinder و ویژگی جستجوی تلفن معکوس رایگان آن را بررسی کنید. برای پیدا کردن یا تأیید هویت تماس‌گیرنده، ارقام آن‌ها را تایپ کنید و اجازه دهید دایرکتوری کار خود را انجام دهد.

CocoFinder شماره تلفن را با نامزدهای احتمالی مطابقت می دهد. در پایان، گزارش‌هایی برای انتخاب دریافت خواهید کرد که حاوی جزئیات مربوط به هر فرد است. سوال شما از “چه کسی از این شماره تلفن با من تماس گرفت؟” به “چه اطلاعاتی را ابتدا بررسی کنم؟”

از آنجایی که داده ها از منابع آزادانه در دسترس هستند، همه آنها قانونی است. با این حال، میزان اطلاعاتی که به دست می آورید به ردپای آنلاین تماس گیرنده بستگی دارد. به اندازه یک نام و آدرس ایمیل یا به اندازه پروفایل های رسانه های اجتماعی، آشنایان و یک آدرس خانه انتظار داشته باشید. اگر کنجکاو هستید، دریابید که سایت های مراجعه معکوس تلفن چقدر می توانند قابل اعتماد باشند.

2. Spokeo

وب سایت دیگری که شهرت زیادی دارد Spokeo است. یک الگوریتم با کیفیت و طیف گسترده ای از منابع قانونی به این سرویس شانس زیادی برای ردیابی حتی مبهم ترین تماس گیرندگان می دهد.

ویژگی‌های پولی Spokeo کارایی آن را بیشتر می‌کند، اما بینش رایگان آن می‌تواند شامل جزئیات دقیق زیادی مانند سن، آدرس و روابط باشد. در مورد خدمات رایگان جستجوی شماره تلفن، این یکی از بهترین ها به دلیل راحتی و کاربر پسند بودن آن است.

چه سرمایه گذاری را انتخاب کنید یا نه، می توانید روی پلتفرم برای شناسایی سریع تماس گیرنده حساب کنید. مهمتر از همه، شما و عزیزانتان را از کلاهبرداری، تماس‌های هرزنامه و دیگر موقعیت‌های مضر یا کاملا آزاردهنده در امان نگه می‌دارد. درباره نحوه شناسایی کلاهبرداران تلفنی بیشتر بدانید.

3.سایت رایگان جستجوی تلفن PeopleFinders

پاسخ به “آیا سرویس مراجعه تلفنی معکوس رایگان وجود دارد؟” پیچیده است. حتی اگر یک جستجوی ساده در گوگل یکی از مطمئن ترین روش ها برای شناسایی شماره تلفن است، محدودیت هایی برای دریافت رایگان آن وجود دارد.

برای مثال PeopleFinders فقط در ایالات متحده کار می کند و ویژگی های کامل خود را به مشتریان پولی ارائه می دهد. از طرف دیگر، یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد و شما با یک فهرست قدرتمند روبرو هستید که دائماً با داده های جدید از سوابق عمومی به روز می شود.

این بدان معنی است که نتایج رایگان آن به اندازه نتایج برتر آن قابل اعتماد است. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از ابزار جستجوی سایت و همچنین برنامه تلفن همراه آن برای اندروید و iOS استفاده کنید—این ابزار در پلتفرم دوم IdentityWatch نام دارد.

عملکردهای متعدد آن، PeopleFinders را به یکی از بهترین ابزارهای رایگان جستجوی تلفن معکوس تبدیل می کند. “این شماره کیست؟” می تواند به پرسشی از گذشته تبدیل شود.

4.سایت رایگان جستجوی تلفن Truecaller

امکان ردیابی تماس بلافاصله از تلفن بسیار مفید است، بنابراین ارزش کاوش در خدماتی را دارد که دارای برنامه های همراه همراه هستند. Truecaller یکی از این ابزارها است و باید در بالای لیست شما باشد.

در حالی که می توانید از سایت دسکتاپ Truecaller استفاده کنید، باید با ایمیل و شماره تلفن ثبت نام کنید. با این حال، قابلیت‌های سطح بالای رایگان آن به‌عنوان یک سرویس جستجوی تلفن معکوس، شایسته تلاش است.

اگر تصمیم دارید از برنامه اندروید یا iOS آن استفاده کنید، یک مجوز اولیه خدمات جستجوی شناسه تماس گیرنده و مسدود کردن هرزنامه را بدون هزینه ارائه می دهد. اعضای Premium هدیه‌های بیشتری مانند ضبط تماس، درخواست‌های تماس و بدون تبلیغات دریافت می‌کنند.

با این وجود، ابزارهای رایگان Truecaller به تنهایی می توانند نشان دهند که فناوری آن چقدر می تواند در شناسایی تماس گیرندگان ناخواسته و دور نگه داشتن آنها مفید و هوشمند باشد. اگر راضی نیستید، بهترین جایگزین های Truecaller را بررسی کنید.

5. Spy Dialer

اگر یک ابزار آنلاین ساده و آسان می خواهید، Spy Dialer یک انتخاب عالی برای ساکنان ایالات متحده است. نرم افزار پشت این سرویس در واقع با شماره ای که شما ارائه می کنید تماس می گیرد و اطلاعات صاحب آن را از رسانه های اجتماعی، سوابق عمومی و غیره جمع آوری می کند.

هر روز، تا 50 جستجوی تلفنی کاملاً رایگان دریافت می‌کنید تا نام تماس‌گیرنده، آدرس، تصاویر یا هر چیز دیگری که به صورت عمومی و قانونی در دسترس است را فاش کنید. شما همچنین می توانید جزئیات خود را از Spy Dialer حذف کنید و از بررسی خود جلوگیری کنید. برای امنیت بیشتر، راه‌های دیگری را برای بررسی اینکه چه کسی شما را آنلاین ردیابی می‌کند، جستجو کنید.

اگر اطلاعات عمیق‌تری می‌خواهید، Spy Dialer شما را برای بررسی بیشتر اما نه رایگان به سرویس‌های دیگری مانند «تایید شده» هدایت می‌کند. اگرچه ضروری نیست، اما خوب است بدانید که اگر می‌خواهید تماس‌های پیچیده‌تری را جستجو کنید، این گزینه‌ها را دارید.

6.سایت رایگان جستجوی تلفن CellRevealer

برای ارتباط بیشتر، وب سایتی مانند CellRevealer را امتحان کنید. با توجه به مشتریان خوشحال موجود این سرویس، قابلیت‌های ردیابی تلفن آن برای افرادی که با شماره‌های ناشناس تماس می‌گیرند، ساده اما رایگان و بسیار قابل اعتماد است.

علاوه بر این، این پلتفرم به عنوان یک برد اعلانات کار می کند، جایی که کاربران در مورد کلاهبرداران یا بازاریاب های تلفنی پست می گذارند. بنابراین، در حالی که تعدادی از خود را بررسی می‌کنید، می‌توانید به سرعت تماس‌گیرندگانی را یادداشت کنید تا از آن اجتناب کنید.

گاهی اوقات چنین ویژگی های ساده ای تنها چیزی است که از یک سرویس جستجوی شناسه تماس گیرنده نیاز دارید. با این حال، اگر به دنبال راه‌حل‌های برتر مانند واکشی اطلاعات تماس گیرنده با پایتون هستید، روی سرویس‌های پیشرفته‌تر تمرکز کنید.

7.سایت رایگان جستجوی تلفن Spytox

در میان چندین سایت مراجعه معکوس تلفن رایگان و قانونی، Spytox متمایز است. استفاده از آن آسان و کارآمد است و اطلاعات کافی در مورد تماس گیرندگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

Spytox از دایرکتوری و منابع فراوان خود برای جزئیات دقیق تا حد امکان استفاده می کند. ممکن است به اندازه سایر سرویس ها قدرتمند نباشد، اما مکان خوبی برای شناسایی سریع شماره های ناشناس است. جستجوی تلفن معکوس رایگان با نام به تنهایی می تواند به شما آرامش دهد.

8. ZLOOKUP

ZLOOKUP یک گزینه عالی برای یافتن شماره تلفن است، زیرا به بررسی تماس گیرندگان و موارد دیگر اختصاص داده شده است. یک ابزار رایگان جستجوی تلفن معکوس در یک ماموریت. ZLOOKUP عمدتا به دلیل سادگی آن رایگان است. سازندگان آن همچنین می‌دانند که تماس‌گیرندگان سرد چه کابوس‌هایی می‌توانند داشته باشند و ابزار مفیدی را ارائه می‌کنند که همه می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

فقط شماره ای را که می خواهید ردیابی کنید تایپ کنید. سپس دایرکتوری به پایگاه داده های خود می رسد و سعی می کند نام و هر اطلاعات مفید دیگری را بازیابی کند. از آنجا، می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌ها برای یافتن افراد در اینترنت، جستجو را بیشتر کنید.

9.سایت رایگان جستجوی تلفن Whitepages

نیاز به شناسایی تماس گیرندگان ناشناس برای مدت طولانی وجود داشته است، و همچنین دایرکتوری های آنلاین مانند Whitepages. این سرویس که در سال 1997 تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین خدمات در اطراف است و مردم همچنان از آن استقبال می‌کنند.

این چشمگیرترین پلتفرم نیست، اما آنچه را که از نظر سبک یا ویژگی های خاص کم دارد، با اطلاعات گسترده جبران می کند. با داشتن یک پایگاه داده عظیم، چیزهای زیادی در Whitepages وجود ندارد.

یک شماره تلفن می تواند شما را به جزئیات تجاری تماس گیرنده و حتی سوابق جنایی او برساند. با این حال، بار دیگر، میزان اطلاعاتی که به صورت رایگان دریافت می‌کنید، بستگی به آنچه در دسترس عموم است، به ویژه در رابطه با ردپای دیجیتالی افراد مختلف و نحوه استفاده از آنها دارد. عضویت ممتاز و بینش اضافی آنها همیشه یک گزینه است.

10.سایت رایگان جستجوی تلفن AnyWho

نام نهایی که باید به آن توجه کرد AnyWho است. قوی ترین ویژگی های آن قیمت دارد، اما همچنان می توانید از ابزار جستجوی رایگان آن به خوبی استفاده کنید.

ارزش AnyWho به این واقعیت مربوط می شود که سه کادر ضروری را علامت گذاری می کند: سرعت، دقت و منابع بزرگ. این ویژگی‌ها بهترین وب‌سایت‌های جستجوی شماره تلفن را نشان می‌دهند، زیرا باعث می‌شوند کاربران احساس امنیت و رضایت از نتایج داشته باشند.

بر اساس رضایت مشتری AnyWho، شما در دستان خوبی هستید، حتی در ابتدایی ترین شکل آن. در حالی که هنوز در حال بالا رفتن از نردبان محبوبیت است، اطلاعاتی که در اینجا پیدا می کنید همچنان مفید خواهد بود.

نگاه فراتر از خدمات جستجوی تلفن معکوس

هر یک از این وب سایت ها حداقل می توانند نامی برای شما بگذارند. چند جزئیات مفید دیگر، و شما می توانید برای خودتان تعیین کنید که آیا تماس گیرنده شخصی است که می شناسید یا خیر، و آیا تماس با او ایمن است یا خیر. هر زمان که مطمئن نیستید در جستجوی تماس ها تردید نکنید.

در عین حال، به خاطر داشته باشید که اجتناب از همه کلاهبرداری ها و هک ها چندان آسان نیست. تلفن شما، به عنوان یک دستگاه دیجیتال، بدون محافظت خوب و هوشیاری شما می تواند آسیب پذیر باشد. مطمئن شوید که برای تمام این نگرانی های امنیتی تلاش بیشتری می کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT