سایت برای گرفتن مدرک IT

10 وب سایت برای گرفتن مدرک IT

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال تقویت مهارت های IT خود هستید؟ این وب سایت ها را برای برنامه های صدور گواهینامه با رتبه برتر بررسی کنید تا به شغل خود رونق دهید. سایت برای گرفتن مدرک IT را در ادامه معرفی کرده ایم.

گواهینامه IT یک استاندارد شناخته شده است که مهارت های فنی شما را در زمینه کاری خود ثابت می کند. جدای از این مزیت، دریافت گواهینامه اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، به شما کمک می کند تا احترام همسالان خود را به دست آورید، رضایت شغلی را افزایش می دهد و شما را قادر می سازد تا با چالش های جدید روبرو شوید.

خوشبختانه، چندین سازمان برنامه‌های صدور گواهینامه را برای هر کسی که می‌خواهد مهارت بیشتری کسب کند، تغییر مسیر دهد یا حرفه فناوری اطلاعات را شروع کند، ارائه می‌کند. در اینجا چند وب سایت برتر وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین برنامه های صدور گواهینامه فناوری اطلاعات را پیدا کنید.

1.CompTIA

سایت برای گرفتن مدرک IT

سایت برای گرفتن مدرک IT

انجمن صنعت فناوری محاسبات (CompTIA) آموزش فناوری اطلاعات را به میلیون ها متخصص ارائه کرده است. گواهینامه های آن بی طرف از فروشنده هستند و به طور گسترده توسط کارفرمایان به رسمیت شناخته می شوند و به شما در بازار کار برتری می دهند. اگر در حال شروع حرفه IT خود هستید، می توانید گواهی CompTIA A+ یا ITF+ را که دو تا از بهترین دوره های صدور گواهینامه IT برای مبتدیان هستند، بگذرانید.

آزمون های CompTIA موضوعات مختلفی از جمله شبکه، امنیت سایبری و رایانش ابری را با قیمت های 134 تا 492 دلار پوشش می دهد. قبل از شرکت در آزمون:

. مسلط به مباحث آموزش الکترونیکی

. آموزش عملی را از طریق آزمایشگاه های تعاملی کسب کنید.

. مراحل آماده سازی آزمون را طی کنید که همگی برای خرید در سایت موجود است.

2. EC-Council

شورای بین المللی مشاوران تجارت الکترونیک پس از حمله ویرانگر 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی تشکیل شد. این سازمان با ایجاد برنامه های آموزشی برای جلوگیری از وقوع 11 سپتامبر در فضای مجازی، از حمایت محققان و کارشناسان موضوعی برخوردار شد. امروزه، EC-Council بیش از 200000 متخصص در زمینه هک اخلاقی، پزشکی قانونی دیجیتال، دفاع شبکه، امنیت ابری و غیره گواهینامه صادر کرده است.

گواهینامه های EC-Council در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. گواهینامه‌های هکر اخلاقی معتبر، محقق تحقیقات قانونی هک کامپیوتر، تحلیلگر امنیتی تایید شده شورای EC، و گواهی‌نامه‌های آزمایش‌کننده نفوذ دارای مجوز، تعدادی از برنامه‌های محبوب آن هستند. می‌توانید قیمت‌های آموزش و امتحانات را در گواهینامه EC-Council بررسی کنید.

3. Google Cloud Certification

اگر به دنبال شغل پردرآمد فناوری اطلاعات هستید، گواهینامه Google Cloud را تکمیل کنید. نظرسنجی سالانه مهارت‌های فناوری اطلاعات و حقوق و دستمزد Skillsoft نشان داد که گواهینامه‌های Google Cloud، به‌ویژه Cloud Digital Leader و Professional Cloud Architect، جزو گواهینامه‌های پردرآمد در سال 2022 هستند.

هزینه امتحان Google Cloud Certification بین 99 تا 200 دلار است (به اضافه مالیات در صورت لزوم). اکثر مطالب دوره، مانند فیلم ها و اسناد، رایگان هستند. با این حال، شما باید یک اشتراک یا اعتبار برای آزمایشگاه ها خریداری کنید. اگر از سرمایه گذاری مطمئن نیستید، ابتدا ویدیوهای آموزشی را تماشا کنید یا در یکی از دوره های رایگان رایانش ابری برای مبتدیان ثبت نام کنید تا بدانید آیا گواهی رایانش ابری برای شما مناسب است یا خیر.

4. VMWare Data Center Virtualization

مجازی سازی مرکز داده VMWare

سایت برای گرفتن مدرک IT

سایت برای گرفتن مدرک IT

VMWare یکی دیگر از برترین ارائه دهندگان رایانش ابری و مجازی سازی در ایالات متحده است که گواهینامه های آنها مهارت در طراحی، نصب، مدیریت و عیب یابی فناوری VMware را تایید می کند.

مسیرهای یادگیری VMWare برای نقش‌ها و سطوح مهارت‌های مختلف طراحی شده‌اند و حوزه‌های متعددی مانند نوسازی اپلیکیشن، شبکه ابری مجازی و امنیت را پوشش می‌دهند. یکی از گواهینامه های VMware، مجازی سازی مرکز داده حرفه ای VMware، نیز در لیست پردرآمدترین گواهینامه های Skillsoft در سال 2022 قرار دارد.

اگر می خواهید برای دریافت گواهینامه آموزش ببینید، می توانید در کلاس آنلاین زنده، کلاس فیزیکی یا کلاس vFlex-ILT ثبت نام کنید. شرکت‌کنندگان vFlex-ILT می‌توانند به دو روش در یک کلاس شرکت کنند: از طریق یک کلاس درس واقعی یا یک کلاس HD (1080 کامل). هزینه امتحانات VMware 125 تا 450 دلار برای آزمون های آنلاین و غیرحضوری است.

5. آموزش اپل

Apple Training

گواهینامه های آموزشی اپل به شما کمک می کند تا مهارت های استقرار، ایمن سازی و مدیریت محصولات اپل را به دست آورید. برای تبدیل شدن به یک متخصص IT دارای گواهی اپل، ابتدا برای پشتیبانی حرفه ای تایید شده اپل آموزش ببینید. همچنین، آماده پرداخت 149 دلار برای هزینه آزمون آنلاین گواهینامه اپل باشید.

قبل از آموزش، از دسترسی به دستگاه های اپل و حساب اپل اطمینان حاصل کنید. پس از ورود به اکانت اپل خود در وب سایت آموزشی، از شما خواسته می شود که یک حساب سیستم ثبت گواهینامه اپل (ACRS) ایجاد کنید. می‌توانید آزمون‌های موجود را مشاهده کنید، برای آزمون اختصاصی درخواست دهید و تاریخ انقضای اعتبارنامه‌های خود را از اکانت خود بررسی کنید.

6. Microsoft Learn

اگر عاشق محصولات مایکروسافت هستید، نحوه استفاده از Microsoft Learn برای کسب گواهینامه های مایکروسافت را بخوانید. این غول فناوری گواهینامه های مختلفی از جمله Microsoft 365 Fundamentals، Microsoft Azure Fundamentals و Microsoft Power Platform Fundamentals ارائه می دهد. شما می توانید این گواهی ها را از طریق ترکیبی از آموزش و آزمون های آنلاین کسب کنید.

برای شرکت در آزمون گواهینامه، دوره مورد نظر خود را در وب سایت کلیک کنید. از شما خواسته می شود فرمی را پر کنید که مراکز تست موجود در منطقه شما را نشان می دهد. قبل از برنامه ریزی با مرکز آزمون تماس بگیرید، زیرا ممکن است هزینه های آزمون از مرکز به مرکز متفاوت باشد.

7. آموزش و صدور گواهینامه خدمات وب آمازون

Amazon Web Services Training and Certification

خدمات وب آمازون (AWS) یکی از محبوب‌ ترین پلتفرم‌های رایانش ابری امروزی است. برای کمک به حرفه‌ای‌ها برای کسب مهارت‌های لازم برای استفاده از AWS، آمازون آموزش‌های دیجیتال و کلاس درس را ارائه می‌دهد. آموزش کلاس به صورت زنده یا به صورت آنلاین یا حضوری ارائه می شود. ضمناً محتوای آموزشی رایگان در سایت آموزش دیجیتال موجود است.

گواهینامه های AWS برای متخصصان ابر، توسعه دهندگان، مهندسان DevOps، تحلیلگران داده، متخصصان یادگیری ماشین و غیره مفید است. اگر به دنبال یک دوره پر تقاضا هستید، راه حل های تایید شده AWS Architect-Professional، AWS Certified Solutions Architect-Associate و AWS Certified Security-Specialty را بررسی کنید، که گواهینامه های پردرآمد آنها هستند. بسته به سطح، هزینه امتحانات گواهینامه AWS بین 100 تا 300 دلار است.

8. ISACA

ISACA یک ارائه دهنده جهانی گواهینامه های فناوری اطلاعات و منابع مبتنی بر دانش است. این سازمان بیش از 50 سال است که به متخصصان فناوری کسب و کار خدمت می کند. گواهینامه های ISACA شامل برنامه های فناوری اطلاعات سازمانی، امنیت اطلاعات، و برنامه های حفظ حریم خصوصی داده ها است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا در زمینه های خود متخصص شوند.

هزینه ثبت نام آزمون ISACA بین اعضا و غیرعضوها متفاوت است. پس از قبولی در آزمون، باید هزینه پردازش درخواست را بپردازید و درخواست خود را برای صدور گواهی ارسال کنید. امتحانات را می توان در یک مرکز تست یا پلتفرم آنلاین تحت پوشش شرکت کرد.

9. Cisco Certifications

گواهینامه های سیسکو

گواهینامه های سیسکو، گواهینامه های فناوری اطلاعات هستند که دانش و مهارت های خود را در زمینه شبکه، امنیت و فناوری های مرکز داده اثبات می کنند. این شرکت فناوری چهار مسیر صدور گواهینامه را ارائه می دهد: ورود برای مبتدیان، Associate برای ایجاد پایه های شما، حرفه ای برای کمک به شما در انتخاب مسیر خود، و متخصص برای کمک به شما برای رسیدن به پتانسیل کامل شغلی خود.

هزینه امتحانات سیسکو 80 تا 1900 دلار است و می توان آن را به صورت آنلاین یا در یک مرکز تست شرکت داد. برای آماده شدن برای امتحانات، نقشه راه صدور گواهینامه سیسکو را مرور کنید، که شما را در مورد موضوعات امتحان به روز می کند.

10.سایت برای گرفتن مدرک IT: موسسه مدیریت پروژه

Project Management Institute

سایت برای گرفتن مدرک IT

سایت برای گرفتن مدرک IT

PMI آموزش و گواهینامه های فناوری اطلاعات را برای هر مرحله از حرفه شما ارائه می دهد. چه یک مبتدی، متخصص ماهر، متخصص یا کاردان سطح ارشد باشید، می توانید گواهینامه ای متناسب با نیاز خود بیابید. این برنامه ها نقش های مختلفی از جمله مدیر پروژه، استاد اسکرام، تحلیلگر کسب و کار، حرفه ای زمان بندی و غیره را پوشش می دهند.

اگر قصد دارید چندین گواهینامه بگیرید، عضو PMI شوید. اعضا سالانه 99.00 دلار به اضافه 10 دلار هزینه درخواست یکباره پرداخت می کنند. به‌عنوان عضو، نرخ‌های تخفیفی در آزمون‌ها دریافت خواهید کرد و این فرصت را خواهید داشت که با سایر اعضای بخش محلی خود ارتباط برقرار کنید.

گواهینامه های IT را از وب سایت های معتبر دریافت کنید

دریافت گواهینامه یکی از بهترین راه‌ها برای شروع، انتقال یا توسعه حرفه فناوری اطلاعات است. برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود، برای انتخاب گواهینامه ها از وب سایت های معتبر وقت بگذارید. به یاد داشته باشید، بدون توجه به جایی که در شغل خود هستید، می توانید به یادگیری و رشد ادامه دهید.

از آنجایی که گواهینامه های IT هزینه و زمان زیادی دارد، مطمئن شوید که دوره مناسب را انتخاب کرده اید. در دسترس بودن خود، زمینه ای که می خواهید در آن تخصص داشته باشید و سازمان صدور گواهی را در نظر بگیرید. پس از شناسایی و ارزیابی بحرانی ترین عوامل می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !