برنامه تمرینی برای تناسب اندام

10 برنامه تمرینی برای تناسب اندام و فعال نگه داشتن شما وقتی در داخل خانه قصد ورزش کردن دارید

اجازه ندهید هوای بد، نور روز محدود یا پیاده روهای شلوغ شما را از ورزش بازدارد. از این برنامه ها برای همگام شدن با تمرینات سرگرم کننده در داخل خانه استفاده کنید.

خرید با ویزا کارت

خرید گیفت کارت

ورزش کردن در بیرون در زیر نور خورشید، در محاصره طبیعت، عالی است. نه تنها انگیزه شما را حفظ می کند، بلکه بسیار سرگرم کننده تر نیز می شود. با این حال، زمانی که هوای گرم ‌تر شروع به محو شدن می ‌کند و دما شروع به کاهش می ‌کند، زمان آن رسیده است که به جای آن به تمرینات داخل سالن بروید.

می‌تواند فوق‌العاده سخت باشد که در ماه‌های سردتر به ورزش اختصاص دهید، اما با کمک یک برنامه تمرینی بسیار آسان ‌تر است. از یوگا و باری گرفته تا کاوش در جهان از روی تردمیل، در اینجا چندین برنامه وجود دارد که می توانید برای تناسب اندام و گرم ماندن در داخل خانه از آنها استفاده کنید.

1.برنامه تمرینی برای تناسب اندام Kickboxing Fitness Trainer

کیک بوکسینگ می تواند قدرت و استقامت عضلات را افزایش دهد. به علاوه، به طور جدی ضربان قلب شما را بالا می برد! برنامه Kickboxing Fitness Trainer دارای چالش های مختلف کیک بوکسینگ و کلاس های کیک بوکسینگ عالی است که در آن از یک سیستم سه سطحی استفاده می شود.

آیا کیسه بوکسی دارید که گرد و غبار را در گاراژ جمع می کند؟ وقت آن است که آن را بیرون بیاورید و از آن استفاده کنید. در غیر این صورت، می‌توانید تمرین‌ها را طوری فیلتر کنید که فقط تمرین‌هایی را که نیازی به تجهیزات ندارند، شامل شود. برای جلوگیری از تمریناتی که به کیسه بوکس نیاز دارند، روی Edit ضربه بزنید و تمرین را بردارید یا آن را با دیگری تعویض کنید.

2.برنامه تمرینی برای تناسب اندام Easy yoga Weight loss

یوگا یک تمرین داخلی ایده آل است که تاثیر کم دارد و در مواقعی که فضای زیادی ندارید به خوبی کار می کند. برای انجام یوگا، تنها چیزی که نیاز دارید یک تشک ورزشی و اپلیکیشن Easy Yoga for Weight Loss است. این برنامه عالی یوگا برنامه ای را بر اساس ترجیحات شخصی، سطح مهارت و منطقه تمرکز شما توصیه می کند.

علاوه بر این، می توانید برنامه یوگای سفارشی خود را ایجاد کنید. هر ژست یوگا شامل یک ویدیوی نمایشی است و دقیقا نشان می دهد که در هر حرکت چه عضلاتی کار می کنند. بنابراین آهنگ های مورد علاقه خود را در برنامه انتخاب کنید و ذن خود را پیدا کنید.

3. برنامه Kettlebell

Kettlebell ارزان، موثر است و می تواند تمرینات عالی برای فضاهای زندگی کوچک به شما بدهد. اساساً زمانی که ترجیح می دهید در خانه بمانید، تمرین ایده آلی است.

برنامه Kettlebell دارای پنج برنامه تمرینی است که نواحی مختلف بدن شما را مورد هدف قرار می دهد، مانند بالاتنه، پایین تنه و مرکز بدن. لیست تمرینات بسیار بزرگ است و شامل بیش از 50 حرکت مختلف کتل بل است که همه آنها شامل نمایش های ویدئویی می باشد.

4.برنامه تمرینی برای تناسب اندام CycleGo

اگر یک دوچرخه ثابت یا یک تردمیل در خانه دارید، همه آماده هستید که سرما را شکست دهید و در داخل خانه ورزش کنید. با این وجود، می‌توانید با برنامه CycleGo، تمرینات دستگاه قلبی داخلی خود را ارتقا دهید.

این برنامه اساساً مانند این است که یک مربی مجازی در کنار خود داشته باشید، زیرا از شبیه ساز دوچرخه برای کاوش در کوه ها، آموزش در خیابان های شهر یا گشت و گذار در یک جزیره استفاده می کنید. شما این امکان را دارید که آواتار خود را شخصی کنید، ورزش خود را انتخاب کنید، سطح خود را انتخاب کنید، و حتی موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید که به طور خودکار با ریتم شما سازگار می شود.

5. برنامه Learn Dance At Home

رقص یک تمرین برای تمام بدن است که می توانید بدون خروج از اتاق نشیمن انجام دهید. مهم نیست از چه نوع رقصی لذت می برید، چه رقص معمولی، جاز، چا چا یا رقص هوازی، در برنامه Learn Dance At Home یک تمرین برای شما وجود دارد.

برای دریافت آموزش های رقص شخصی، سطح مهارت و اهداف خود را انتخاب کنید و برنامه بقیه کارها را انجام می دهد. علاوه بر این، Learn Dance At Home مجموعه ‌ای از دوره‌ های رقص را ارائه می ‌دهد که در آن می ‌توانید به رقص ‌های مختلف، مانند باله یا بریک رقص تسلط پیدا کنید.

6.برنامه تمرینی برای تناسب اندام Treadmill Workouts:Run+Walk

هیچ چیز بهتر از یک تمرین در خانه روی تردمیل خوب قدیمی شما نیست. با این حال، اگر همان روال را به طور مداوم انجام دهید، ممکن است یکنواخت شود. اپلیکیشن Treadmill Workouts: Run + Walk، آموزش هدایت شده تردمیل را برای دوندگان و پیاده روی ها ارائه می دهد.

گزینه های زیادی در برنامه وجود دارد، و حتی می توانید تمرین خود را بر اساس زمان و اهداف خود تنظیم کنید. به خودتان فشار بیاورید و یک چالش تمرینی منحصر به فرد را امتحان کنید که می تواند به کاهش وزن، تناسب اندام یا قوی تر شدن کمک کند.

7. برنامه 100 Pushups Trainer

Pushup ها به هیچگونه تجهیزی نیاز ندارند، اما هنوز هم می توانند به طور موثر مجموعه ای از ماهیچه های مختلف را در بدن شما بسازند. برای بهترین مربی در خانه که می ‌تواند شما را از صفر به 100 ضربه مستقیم برساند، از برنامه 100 Pushups Trainer استفاده کنید.

برنامه ساده است – فقط از روز اول شروع کنید و راه خود را ادامه دهید. نگران تمام شدن بخار نباشید. هر تمرین روزانه شامل یک گرم کردن و زمان استراحت کافی در میان است. علاوه بر این، می توانید در حین انجام تمرینات، سپرهای برنز، نقره و طلا به دست آورید.

8.برنامه تمرینی برای تناسب اندام BitGym

با استفاده از اپلیکیشن BitGym می‌توانید با آسودگی خاطر در خانه خود به سراسر جهان سفر کنید. نه تنها می توانید از BitGym با تردمیل یا دوچرخه ثابت استفاده کنید، بلکه با یک دستگاه بیضوی و پارویی نیز می توانید استفاده کنید.

این برنامه دارای بیش از 200 تور تعاملی است که شما را در مکان های خیره کننده مانند پاریس، توکیو، ایسلند و نیوزلند می برد. به سادگی یک مکان و یک دستگاه کاردیو را انتخاب کنید و شروع به ورزش کنید تا سفر خود را شروع کنید. علاوه بر این، برنامه همچنین سرعت شما را ردیابی می کند تا با افزایش سرعت، سرعت تور نیز افزایش یابد!

9. برنامه Barre Definition

سطح تناسب اندام و سن اهمیتی ندارد، زیرا این یک تمرین تمام بدن برای همه است. همچنین به جز صندلی معمولی به هیچ وسیله ای نیاز ندارید. برنامه Barre Definition دارای یک کتابخانه عظیم از تمرینات barre، از مبتدی تا پیشرفته است.

شما به راحتی می توانید تمرینی را بیابید که برای شما مفید باشد، چه 5 دقیقه زمان داشته باشید و چه بیش از 30 دقیقه. علاوه بر این، اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که در روز چه کاری انجام دهید، برنامه تمرین روزانه همراه با یک شعار الهام بخش را برای شما توصیه می کند. آن روزهای سرد

10.برنامه تمرینی برای تناسب اندام HIIT Workout Generator

HIIT یک راه سریع و موثر برای عرق کردن خوب است. HIIT Workout Generator برنامه ‌ای است که جلسات تمرینی تصادفی و سریع HIIT را برای جلوگیری از تکرار آماده می‌کند که اغلب منجر به خسته ‌کننده و کسل‌ کننده شدن برنامه تمرینی شما می ‌شود.

به سادگی بخشی از بدن خود را که می خواهید روی آن کار کنید و هر وسیله ای که در دست دارید، مانند Kettlebell یا Medicine Ball، انتخاب کنید. سپس، تمرین‌های موجود را با کشیدن انگشت خود مرور کنید تا زمانی که تمرین‌هایی را که دوست دارید پیدا کنید. شما همچنین این آزادی را دارید که یک تمرین را سفارشی کنید و تمرینات را اضافه و حذف کنید.

خرید با ویزا کارت

خرید گیفت کارت

بهترین برنامه ‌ها برای شروع تمرینات در فضای سر پوشیده

وقتی هوا سرد می شود، ورزش کردن در فضای باز چندان سرگرم کننده نیست. به جای اینکه روزهایتان را در رختخواب بگذرانید و آب و هوا را بهانه کنید، خودتان را بلند کنید و در داخل خانه ورزش کنید.

اگر انگیزه خوبی ندارید و به کمی فشار نیاز دارید، یک یا دو برنامه تمرینی می توانند این کار را انجام دهند. اگر می خواهید تمرین خوبی داشته باشید که بتوانید به راحتی در اتاق نشیمن خود انجام دهید، این لیست از برنامه ها ارزش بررسی را دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT