بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

11 بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب های شما

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر در تلاش هستید که شخصیت‌های خود را بسازید یا سفرهای آن‌ها را توسعه دهید، این دستورات ChatGPT را انجام دهید. بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب را بشناسید.

ChatGPT به لطف یادگیری ماشینی و پایگاه داده های غنی خود، منبع اطلاعاتی مفیدی است. همچنین برای بحث و توسعه ایده‌ها، مانند شخصیت‌های جذاب برای داستان‌هایتان، مفید است.

اگر نویسنده هستید، در اینجا چندین دستور ChatGPT وجود دارد که می توانید از آنها برای برنامه ریزی شخصیت های کتاب خود از جمله ظاهر، شخصیت و خط داستانی آنها استفاده کنید.

1. من به یک نام برای شخصیت خود نیاز دارم

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

می توانید از این دستور همانطور که هست استفاده کنید، اما افزودن جزئیات نتایج را دقیق تر می کند. جنسیت، شغل، ویژگی‌های شخصیتی کلیدی و نام آن‌ها را ارائه دهید.

اگر نتایج ChatGPT را دوست ندارید، می‌توانید درخواست اصلی خود را ویرایش کنید و مجموعه جدیدی از نام‌ها را دریافت کنید. همچنین می‌توانید نامی را که دوست داشتید کپی کرده و در درخواست دیگری جای‌گذاری کنید و از چت‌بات پیشنهادات بیشتری بخواهید.

در میان راه‌هایی که ChatGPT می‌تواند به نوشتن رمان کمک کند، نام‌گذاری شخصیت‌ها دارایی بزرگی است که در زمان طوفان فکری شما صرفه‌جویی می‌کند و فرآیند خلاقیت را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

2. شخصیت من چه شکلی خواهد بود اگر…؟

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

بگویید داستان شما در یک دوره زمانی خاص اتفاق می افتد و قهرمان داستان شما از کشوری است که شما با آن ناآشنا هستید. ChatGPT می تواند به شما بگوید محتمل ترین ویژگی های فیزیکی شخصیت شما چیست.

برای دریافت ورودی چت بات، از این عبارت در درخواست خود استفاده کنید و هر ویژگی دیگری که ChatGPT باید درباره آن بداند. بسته به اطلاعات موجود در پایگاه داده، تجزیه و تحلیل دقیقی از شکل شخصیت شما ارائه می دهد.

حتی اگر در مورد یک جهان کاملاً ساخته شده می نویسید، می توانید از دوره ها و مناطق واقعی به عنوان نقاط مرجع برای ChatGPT استفاده کنید. سپس این الگوریتم به پر کردن دنیای خیالی شما با افراد و فرهنگ های واقع بینانه کمک می کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که مزایا و معایب ChatGPT برای نویسندگان خلاق شامل چند مشکل است. توسعه دهندگان آن را با هزاران ماده آموزش داده اند، اما فقط تا سال 2021. بنابراین، نکاتی که در مورد هر چیزی بعد از آن تاریخ دریافت می کنید، می تواند شما را گمراه کند.

علاوه بر این، برخی از داده هایی که هوش مصنوعی از آنها آموخته است قدیمی یا اشتباه است. این بدان معناست که بهتر است اطلاعاتی را که تولید می‌کند دوباره بررسی کنید.

3. این تکه لباس چه نام دارد؟

آیا تا به حال در تلاش برای نام بردن بخشی از زره ها یا لباس های قرون وسطایی گیر کرده اید؟ با ChatGPT، مبارزه به پایان رسیده است.

شما باید مشخص کنید که در مورد چه لباسی کنجکاو هستید، اما ربات چت از ساده ترین اصطلاحات متوجه می شود.

با این حال، گسترش درخواست با اطلاعات اضافی در مورد زمینه تاریخی یا فرهنگی که به آن علاقه دارید، می تواند بینش بیشتری برای توسعه شخصیت و ساختن جهان شما به همراه داشته باشد.

4. افراد در این محیط چه سبکی از لباس می پوشند؟

چه از ChatGPT یا برنامه های تلفن همراه برای ساختن جهان استفاده کنید، اصول آن تغییر نمی کند: به این فکر کنید که داستان شما کجاست و این قلمرو یا فرهنگ از چه چیزی تشکیل شده است.

در آن نقطه، مد در توصیف جامعه تخیلی شما و همچنین شخصیت های شما ضروری است. اگر در تجسم این جنبه از کتاب خود با مشکل مواجه هستید، پایگاه داده های OpenAI یک منبع عالی از بینش هستند.

فقط به ChatGPT برخی جزئیات کلیدی در مورد تنظیمات واقعی یا ساختگی، مانند آب و هوا و خطرات آن بدهید و بپرسید که مردم در آن چه می پوشند. لیستی از نکاتی در مورد نحوه لباس پوشیدن شخصیت های خود برای این مناسبت دریافت خواهید کرد.

5. اگر … شخصیت من به چه زبانی صحبت می کند؟

یکی دیگر از واقعیت های واقعی در مورد یک شخصیت که ممکن است نیاز به تحقیق داشته باشید، زبان آنهاست. این برای داستان‌های تاریخی یا داستانی مفید است که در کشوری اتفاق می‌افتد که زبان آن را نمی‌دانید.

فقط ویژگی های زبانی یک منطقه و زمان خاص را از ChatGPT بپرسید. ربات چت به همان اندازه که بتواند در مخزن دانش خود پیدا کند، اطلاعات مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد.

6. متن زیر را به …

اگر زبان‌های مختلفی را در کتاب خود وارد می‌کنید، درخواست‌های ChatGPT می‌توانند کل پاراگراف‌ها یا صفحات را برای شما ترجمه کنند. درست مانند بهترین مترجمان آنلاین برای استفاده در زندگی واقعی، این چت بات کار شایسته ای انجام می دهد.

قسمتی را که می‌خواهید ترجمه شود تایپ کنید یا جای‌گذاری کنید، ذکر کنید به چه زبانی می‌خواهید رندر شود، و درخواست را ارسال کنید تا برنامه OpenAI بتواند جادوی خود را انجام دهد.

ترجمه ها کاملاً دقیق هستند اما کامل نیستند. از یک مترجم انسانی یا زبان مادری بخواهید این بخش‌های داستان شما را بررسی کند تا مطمئن شود که به طور طبیعی جریان دارند و حاوی اشتباه نیستند.

7. آیا این صحنه خوب جریان دارد و منطقی است؟

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

می‌توانید از هوش مصنوعی به‌عنوان نویسنده و ویراستار به روش‌های مختلف، از یافتن متن سرقت‌شده تا ساختن یک وب‌سایت، مسئولانه استفاده کنید. بنابراین، دریافت فیدبک سازنده در مورد نوشته خود از ChatGPT به سختی تعجب آور است.

مغز کامپیوتری آن از مجموعه عظیمی از مطالب تخیلی و غیرداستانی آموخته است. اگر بخشی از نوشته خود را بچسبانید، مانند یک دیالوگ یا سکانس اکشن، و نظر ChatGPT را بخواهید، پاسخ می تواند بسیار مفید باشد.

اگر از دستور بالا استفاده کنید، معمولاً فهرستی از آنچه در صحنه اتفاق می افتد و یک ارزیابی ساده از جریان و انسجام آن دریافت خواهید کرد.

سپس می توانید از چت بات سؤالات اضافی در مورد چگونگی بهبود صحنه، آنچه که عمل خاص یک شخصیت را واقعی تر می کند و موارد دیگر بپرسید. ChatGPT راه حل هایی را با بهترین توانایی های خود ارائه می دهد.

8. از این صحنه چه می توانید در مورد شخصیت من بگویید؟

همانطور که داستان شما تکامل می یابد، ممکن است مسیر پیشرفت شخصیت خود را از دست بدهید. ChatGPT نیز می تواند با تجزیه و تحلیل یک صحنه یا کل فصل و توضیح برداشت آن از یک شخصیت خاص به این امر کمک کند.

در اعلان، مشخص کنید که می خواهید چت بات به چه کسانی توجه کند. سپس چندین ویژگی که دریافت کرده و آنچه در مورد شخصیت شما می گویند را از بین می برد.

اگر این چت را ادامه دهید و به اضافه کردن صحنه‌ها ادامه دهید، ChatGPT می‌تواند پروفایلی که از شخصیت ایجاد کرده است را غنی‌تر کند. در نتیجه، بازخورد آن پیچیده‌تر می‌شود و به شما درک واضح‌تری از چگونگی تکامل این شخصیت و اینکه آیا طبق برنامه پیش می‌رود، می‌دهد.

9. شخصیت من به یک ویژگی عجیب و غریب نیاز دارد

هر یک از اعضای مهم گروه بازیگران کتاب شما باید ویژگی خاصی داشته باشد که آنها را جذاب تر می کند. می‌توانید یک مکالمه موجود با ChatGPT را در این راستا برای ایده‌های عالی انجام دهید یا شخصیت خود را در یک چت جدید توصیف کنید و یک چیز عجیب و غریب بخواهید.

الگوریتم با استفاده از اطلاعات شخصیتی که به آن می‌دهید، یک یا به تعداد دلخواه شما ویژگی‌های عجیب و غریب ایجاد می‌کند که منطقی است و به این جنبه از داستان شما عمق می‌بخشد.

10. چه چیزی می تواند شروع، اوج یا پایان خوبی برای شخصیت من باشد؟

ChatGPT همچنین می تواند ایده هایی برای سفر شخصیت شما ایجاد کند. اما به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی از داستان های موجود آموخته است، بنابراین با طرح ها و داستان های آشنا روبرو خواهید شد. ایده های منحصر به فرد نقطه قوت این چت بات نیست.

اگر این چیزی است که می‌توانید با آن زندگی کنید، فقط خط داستانی تا کنون را به چت بات ارائه کنید و توضیح دهید که در چه قسمتی از آن به کمک نیاز دارید.

پاسخ دقیق، روشنگر و شروع بالقوه یک جلسه طوفان فکری سازنده تر خواهد بود. به همین دلیل است که ChatGPT و DALL-E در ایجاد کاراکترهای D&D بسیار استفاده می شوند.

11. پیشرفت شخصیت من تا کنون را خلاصه کنید

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

بهترین دستور ChatGPT برای ایجاد شخصیت برای کتاب

در اینجا یک اخطار نهایی است که پس از تبادل طولانی با ChatGPT بهترین عملکرد را دارد. بحث باید به وضوح نشان دهد که چه ایده هایی را برای داستان شخصیت خود حفظ می کنید و چه چیزی را رد می کنید.

این به ربات چت اجازه می‌دهد تا نکات کلیدی را که در مورد شخصیت گفته‌اید انتخاب کند و طرح کلی دقیقی از سفر، ویژگی‌ها، ویژگی‌ها، ریسک‌ها، روابط و غیره ارائه دهد.

ChatGPT را با ابزارهای دیگر ترکیب کنید تا بهترین شخصیت های داستانی را ایجاد کنید

ایجاد گروه بازیگری کتاب شما فرآیندی دشوار و زمان‌بر است. خوشبختانه، ChatGPT این هوش و سرعت را دارد که کار شما را به عنوان یک نویسنده ساده کند. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند دستور را تایپ کنید و از ایده های خود در الگوریتم لذت ببرید.

با تشکر از کمک اضافی، برنامه ریزی یک داستان کمتر به نظر می رسد یک کار طاقت فرسا است. برای اینکه توسعه کاراکتر و سایر کارهای نوشتن خلاقانه خود را بسیار سازنده تر کنید، از برنامه های طوفان فکری اضافی استفاده کنید که به خوبی با ChatGPT همکاری می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت