ساخت ویدیوی آنلاین

11 بهترین سایت ساخت ویدیوی آنلاین برای سال 2023

زمان مطالعه 20 دقیقه

این را تصور کنید: شما یک برند در حال توسعه، یک کارآفرین انفرادی، شاید یک پادکست جدید هستید. اگر شما یک بازاریاب دیجیتال باهوش هستید، دقیقاً می دانید که چرا بازاریابی ویدیویی برای هر سازنده/آژانس محتوا حیاتی است. ساخت ویدیوی آنلاین را در ادامه با این سرویس ها انجام دهید.

بنابراین، ما اکنون یک مشکل داریم. چگونه می‌توانید ویدیوهای جذابی با محتوای اصلی ایجاد کنید که برند شما را به تصویر می‌کشد، و شامل یک تماس برای اقدام قوی بدون صرف صدها هزار دلار برای تجهیزات دوربین و افراد حرفه‌ای می‌شود؟

چیزی که شما نیاز دارید یک سازنده ویدیوی آنلاین با استفاده آسان و قابل اعتماد است.

انتخاب های ما برای 11 بهترین سازندگان ویدیوی آنلاین

در دنیای متراکم اینترنت، محدود کردن آنچه ممکن است برای کسب و کار یا پروژه کوچک شما مناسب باشد دشوار است. لیست مفید ما از 11 بهترین سازنده ویدیوی آنلاین به شما در این فرآیند کمک می کند.

از آنجایی که این پست به خصوص طولانی است، در اینجا یک لیست سریع از سازندگان ویدیوی آنلاین است که در زیر به آنها اشاره کردیم.

#1ساخت ویدیوی آنلاین Wave.video

Wave.video یک پلتفرم مارکتینگ ویدیویی قدرتمند است که امکان ساخت، ویرایش، اشتراک گذاری و هاستینگ ویدیو را فراهم می کند. Wave.video متناسب با نیازهای مشاغل کوچک، کارآفرینان، وبلاگ نویسان، علاقه مندان به رسانه های اجتماعی… و تقریباً هر کسی که آماده ساخت یک ویدیوی آنلاین است.

راحتی در استفاده

استفاده از Wave.video ساده است و ما فقط این را نمی گوییم! رابط کاربری این پلتفرم شهودی است و حتی برای سازندگان غیرحرفه ای ویدیو قابل دسترسی است. دموها و مقالات آموزشی که در وبلاگ بازاریابی ویدیویی خود ارائه می دهند، ایجاد ویدیوهای مارکتینگ حرفه ای را به لذت واقعی تبدیل می کند. اگر مطمئن نیستید، توصیفات Wave.video را بررسی کنید، یا خودتان با دنبال کردن این پیوند، جعبه ابزار را بررسی کنید.

کتابخانه سهام

Wave.video با 400 میلیون ویدیو و کتابخانه تصویری همراه است. اساسا، این بزرگترین کتابخانه فیلم استوک در میان سایر سازندگان ویدیوی آنلاین است.

حتی اگر فیلم خود را ندارید، Wave.video شما را تحت پوشش قرار می دهد. از ویدیوها و تصاویر تقریباً در هر چیزی – از محل کار گرفته تا نیویورک – می‌توانید فیلمی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

صادرات

وقتی صحبت از گزینه های صادراتی به میان می آید، می توانید ویدیوهای خود را مستقیماً در پلتفرم های زیر به اشتراک بگذارید: Facebook، YouTube، Twitter، Dropbox، Wistia، Vimeo، Google Drive و HubSpot. علاوه بر این، Wave.video به طور خودکار یک صفحه فرود ویدیوی قابل تنظیم ایجاد می کند که شامل ویدیو، متن ها (عنوان و توضیحات) و دکمه فراخوان برای اقدام است.

همچنین می توانید ویدیوی خود را با فرمت mp4 در کامپیوتر خود دانلود کنید.

همچنین Wave.video به شما امکان می دهد یک لینک پیش نمایش برچسب سفید ایجاد کنید. معنی آن این است که می‌توانید پیش ‌نمایش ویدیو را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید بدون اینکه به آنها اطلاع دهید که در Wave.video ساخته شده است. این به ویژه زمانی مفید است که شما یک آژانس هستید یا فقط نیاز به تأیید مشتری دارید.

اگر می‌خواهید ویدیوی خود را در یک وبلاگ یا وب‌سایت جاسازی کنید، Wave.video نیز اجازه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیو ایجاد کنید، آن را رندر کنید و یک کد جاسازی شده را کپی کنید تا بتوانید از آن برای افزودن ویدیو به صفحه خود استفاده کنید. آسان-پیزی!

فرمت های ویدئویی

Wave.video دارای بیش از 30 فرمت و نسبت است، و همانطور که در زیر گفته شده است… “با یک کلیک مربع و عمود شوید!” با یک لمس یک دکمه، می‌توانید از کاورهای فیس‌ بوک، استوری‌های اینستاگرام، به YouTube بروید.

به این ترتیب می توانید یک ویدیو بسازید و به راحتی نسبت تصویر آن را تغییر دهید. وقتی در پلتفرم های مختلف پست می کنید مفید است. به عنوان مثال، فیس بوک و توییتر ویدیوهای مربعی را ترجیح می دهند در حالی که ویدیوهای منظره قطعاً در YouTube بهتر کار می کنند.

سفارشی سازی

Wave.video که یکی از بهترین وب‌سایت‌های ویرایش ویدیو است، فهرست گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌کند. این امکان وجود دارد که فونت ها و لوگوهای خود را بارگذاری کنید. همچنین امکان تغییر رنگ متن و واترمارک ویدیوهای خود نیز وجود دارد.

همچنین یک ویژگی عالی به نام برندسازی وجود دارد. اساساً، آنچه به شما امکان می دهد انجام دهید این است که از پیش تنظیم رنگ ها، فونت ها و آرم های سفارشی خود را ذخیره کنید. به طوری که هر بار که یک ویدیو ایجاد می کنید، مجبور نیستید رنگ یا فونت را انتخاب کنید: همه اینها در دسترس شماست.

طرح های قیمت گذاری

یک طرح رایگان وجود دارد که همه عملکردها را ارائه می دهد، اما گزینه های صادرات محدودی را ارائه می دهد. اما برای امتحان Wave.video عالی است.

برنامه های پولی از 39 دلار در ماه شروع می شود.

#2ساخت ویدیوی آنلاین InVideo

راحتی در استفاده

ویرایشگر آنلاین InVideo دارای تعداد زیادی ابزار برای ساخت سریع و آسان ویدیو است. مجموعه غنی از هزاران قالب آماده احتمالا بهترین گزینه برای آنهاست. به‌علاوه، عناصر بسیار جالبی مانند برچسب‌ها، شکل‌های برداری و ماسک‌ها وجود دارند که می‌توانند افق خلاقیت شما را گسترش دهند و ظاهر پروژه‌های ویدیویی شما را غنی‌تر کنند.

کتابخانه سهام

صفحه قیمت InVideo بیان می‌کند که کاربران پولی به کتابخانه رسانه 3M+ دسترسی دارند، اگرچه نسخه آزمایشی امکان مرور کتابخانه موجودی 1 میلیون تصویر و ویدیو را دارد. به نظر می‌رسد این عدد شامل دارایی‌های ممتاز می‌شود، بنابراین بعید است که فیلم‌های رایگان سهام قوی‌ترین لباس InVideo باشد.

صادرات

نسخه رایگان امکان دانلود ویدیوی خود را با وضوح p720 فراهم می کند. به علاوه، با لوگوی InVideo واترمارک شده است.

اشتراک گذاری مستقیم برای توییتر، یوتیوب و فیس بوک کار می کند. به علاوه، می توانید یک لینک پیش نمایش ایجاد کنید تا پروژه خود را به هم تیمی های خود نشان دهید.

فرمت های ویدیویی

همه قالب ها در 3 قالب محبوب هستند: عمودی، عریض و مربع. هنگامی که شروع به ویرایش قالب می کنید، نمی توانید بین قالب ها جابجا شوید.

سفارشی سازی

قبل از اینکه به ویرایش بپردازید، InVideo پیشنهاد می کند ابتدا نام تجاری خود را راه اندازی کنید. این شامل اضافه کردن رنگ های برند، نام شرکت و لوگوی شما به از پیش تعیین شده است. این عناصر در داشبورد ویرایش برای شما در دسترس خواهند بود تا بتوانید فوراً عناصر برند خود را اعمال کنید.

طرح های قیمت گذاری

اکانت رایگان به شما اجازه نمی‌دهد ویدیویی بسازید که واقعاً بتوانید از آن استفاده کنید. گزینه های پولی از 20 دلار در ماه شروع می شود که برای تعداد گزینه هایی که باید باز شوند کاملاً منطقی است.

#3 Renderforest

راحتی در استفاده

RenderForest با آموزش گام به گام خود ما را شگفت زده کرد و آشنایی با ویژگی های آنها را به یک نسیم مطلق تبدیل کرد. صفحه الگوها کمی کم بود، اگر فقط در جهت باشد. اعلان‌هایی که آنها دارند به زیبایی ارائه شده و پیچیده هستند، اما وقتی استفاده از دسته‌های مختلف و غیره دشوار است، مفید نیست. همچنین نمی‌توانید چیزی را از ابتدا از آنچه ما دیدیم ایجاد کنید، بنابراین کمی دردسرساز است.

کتابخانه سهام

Renderforest به «115.000 + فیلم‌های رایگان سهام» دسترسی دارد، اما به عنوان کاربران رایگان/آزمایشی، حتی به کتابخانه‌ای برای مرور آنچه ارائه می‌دهند، دسترسی پیدا نکردند.

صادرات

فقط می توانید مستقیماً به YouTube یا Facebook صادر کنید. همچنین می توانید ویدیو را با واترمارک های همراه در کامپیوتر خود بارگیری کنید.

فرمت های ویدئویی

هیچ فرمت ویدیویی پشتیبانی نمی‌شود، اما می‌توانید پروژه خود را در رایانه خود بارگیری کنید و آن را به روشی که ترجیح می‌دهید ارائه دهید.

سفارشی سازی

در موضوعاتی که چرخه زدیم، فقط می‌توانستیم متن و رنگ‌بندی اولیه افکت‌ها را تغییر دهیم. متوجه شدیم که عدم سفارشی‌سازی ممکن است به گرافیکی که Renderforest ایجاد می‌کند نسبت داده شود. این یکپارچگی گرافیک Renderforest را بدون کاهش کیفیت حفظ می کند.

طرح های قیمت گذاری

Renderforest در بخش قیمت گذاری خود کمی بیش از حد اتفاق می افتد، حتی به این دلیل که سادگی را در انتخاب طرحی که برای شما مناسب است کاهش می دهد. از طرفی، انعطاف پذیری کافی برای همه وجود دارد. آنها طرح های سفارشی را می پذیرند، اما متوجه می شویم که این منجر به قیمت گذاری متناقض می شود. با گرافیک پیشرفته، قیمت گذاری سفارشی آنها (با وجود فیدبک های مختلف، ما فکر می کنیم این باعث خوشحالی شرکت ها می شود) و کتابخانه عظیم سهام، Renderforest را به عنوان شماره 2 در لیست خود انتخاب کرده ایم.

#4 ساخت ویدیوی آنلاین Adobe Spark

Adobe Spark چند ابزار پیچیده را در اختیار کاربران قرار می دهد. می توانید گرافیک، صفحات وب و ویدیوهای سفارشی ایجاد کنید. ما متوجه شدیم که این یک ابزار نسبتاً پیشرفته است، با وجود سهولت انتخاب الگوها.

سازگاری با برنامه های آموزشی نیز وجود دارد، اما ما روی Spark برای مشاغل و ایجاد ویدیو برای این لیست تمرکز خواهیم کرد. به راحتی می توانید محصولات دیگر آنها را بررسی کنید و نظر خود را در مورد برداشت آنها از سازنده ویدیوی آنلاین به ما بگویید!

راحتی در استفاده

Spark با هزاران الگوی مربا عرضه می شود. ویدیوهای آنها کار بسیار خوبی برای الهام بخشیدن به فکر و جرقه زدن (هالی…) اصالت انجام می دهند، اما آنها فقط 30 ثانیه طول می کشند.

کتابخانه سهام

Adobe Spark به چیزی به نام Adobe Stock دسترسی دارد که تصاویر بدون حق امتیاز ارائه شده توسط Adobe است. هنگام استفاده از آنها، واترمارک های قابل مشاهده وجود دارد.

صادرات

تجربه ما در صادرات ویدیوها با Spark بسیار دردسرساز بود. متأسفانه، شما نتوانستید پروژه خود را فورا دانلود کنید، و انجام این کار برای فشرده‌سازی تصاویر و انتقال‌ها زمان برد. از زمانی که یک ویدیوی ابتدایی با یک قطعه موسیقی منحصر به فرد ساختیم، گیج شده بودیم.

فرمت های ویدئویی

دو قالب برای استفاده وجود دارد: منظره و مربع. ما فرض می کنیم (از آنجایی که نسبت های دقیق داده نشده است) که نسبت ها 16:9 و 1:1 هستند.

سفارشی سازی

Adobe Spark با قالب های از پیش تنظیم شده خود شگفتی هایی انجام می دهد و آنها به دنبال بهینه سازی ویدیوها، گرافیک ها و وب سایت های خود هستند تا دقیقاً با طعم، سبک و جایگاه ضروری شما مطابقت داشته باشند. Spark یکی از بهترین ابزارها برای سفارشی کردن برند است، اما نقطه ضعف آن این است که برای انجام این کار باید به یک برنامه ارتقا دهید.

طرح های قیمت گذاری

قیمت گذاری برای Adobe Spark دشوار می شود. اگر یک کسب و کار کوچک هستید، نیازی نیست زیاد در مورد این موضوع فکر کنید. شما فقط می توانید از طرح فردی استفاده کنید، و این شما را از دردسر پرداخت هزینه برای هر مجوزی که برای برندهای فردی ایجاد می کنید، نجات می دهد. از آنجایی که Spark دارای گرافیک پیشرفته و قابلیت شخصی سازی بالا است، ما احساس کردیم که مناسب است آن را در رتبه سوم لیست خود قرار دهیم. قیمت گذاری آنها یک مشکل بزرگ است.

#5 Animoto

Animoto دو سرویس دارد: Animoto Memories و Animoto Marketing. اولی برای رسانه های اجتماعی شخصی یا رویدادهای خانوادگی استفاده می شود، بنابراین ما بر روی مارکتینگ Animoto تمرکز خواهیم کرد.

راحتی در استفاده

Animoto از شما می خواهد که از دو آموزش برای هر یک از محصولات استفاده کنید که در تصویر بالا نشان داده شده است. آنها عمیق هستند و به راحتی قابل پیگیری هستند. علاوه بر این، هنگام ایجاد هر چیزی برای اولین بار، آنها به شما این امکان را می دهند که هنگام ایجاد اولین پروژه تجاری یا شخصی خود، آنها را “گام به گام” دنبال کنید.

کتابخانه سهام

به نظر می رسد که Animoto فقط یک کتابخانه موسیقی و داستان های قالب ارائه می دهد. می‌توانید این موارد را کوتاه کنید، اما در نهایت باید محتوای اصلی را که یا خودتان عکس‌برداری کرده‌اید یا از جای دیگری خریداری/دانلود کرده‌اید، اضافه کنید. این بدان معنی است که شما اغلب با صدور مجوز محتوای غیر اصلی خود به جای پرداخت مستقیم به Animoto برای دسترسی به کتابخانه سهام آنها مشکل دارید.

صادرات

Animoto دو رزولوشن HD را ارائه می دهد: 720p و p1080 و همچنین دو وضوح SD: 360p و 480p.

فرمت های ویدئویی

به تازگی فرمت مربع جدید خود را 1:1 راه اندازی کرده اند! آنها فقط یکی دیگر دارند، این فرمت افقی با نسبت 16:9 است.

سفارشی سازی

آن‌ها 60 الگو دارند که می‌توانید برای همه موقعیت‌ها انتخاب کنید، از تیزرهای محتوا، جلسات عکاسی کوچک گرفته تا دستور پخت‌ها، ذخیره‌سازی تاریخ و یادآوری تبلیغات برای YouTube. آنها به شما اجازه می دهند فونت، رنگ ها و بخش های خود را ویرایش کنید.

طرح های قیمت گذاری

قیمت طرح تجاری 408 دلار در سال است. برای یک سازنده ویدیوی آنلاین، هزینه ای معادل 400 دلار برای سرویسی که فاقد موجودی کتابخانه است، مجوز فروش مجدد، و یک مشاوره 30 دقیقه ای دریافت می کند.

با این حال، Animoto الگوهای اصلی، “سبک های حافظه” و رنگ های سفارشی نامحدود را ارائه می دهد. آنها همچنین به شما اجازه می دهند ویدیوی خود را از طریق تمام رسانه های اجتماعی اصلی، به علاوه HubSpot، Vimeo، Wikipedia و بسیاری دیگر به اشتراک بگذارید.

حتی می توانید پروژه خود را در کامپیوتر خود بارگیری کنید، اما p1080 فقط برای صادرات به وب سایت های رسانه های اجتماعی رزرو شده است. به دلیل قیمت، عدم وضوح HD و فرمت های ویدئویی محدود، Animoto را به عنوان شماره 4 قرار داده ایم.

#6ساخت ویدیوی آنلاین  Flyr

اگر به دنبال ایده‌های قالب پر زرق و برق و الهام از رسانه‌های اجتماعی هستید، Flyr برای شما و برندتان عالی است. اگر شرکت یا آژانس شما به زیبایی شناسی و جذابیت از دیدگاه هزاره علاقه مند است، Flyr همچنین می تواند سازنده ویدیوی آنلاین عالی باشد.

راحتی در استفاده

Flyr ساده برای استفاده است. به سادگی ثبت نام کنید، یک سبک را از صفحه الگوهای آنها انتخاب کنید، متن را با پیام مورد نظر جایگزین کنید، و شاید ویدیوی پس‌زمینه را اگر مناسب نیست، تنظیم کنید، و voila! ساده و ابتدایی.

کتابخانه سهام

Flyr ادعا می کند که “میلیون ها” ویدیوی HD برای استفاده به عنوان بخشی از کتابخانه سهام خود در دسترس است. می‌توانید نگاهی پنهانی در زیر ببینید، زیرا کاربران آزمایشی رایگان محدود به یک بار دانلود ویدیویی هستند که دوست دارند.

صادرات

شما می توانید انتخاب کنید که ویدیوی خود را در p SD1080 یا HD، در نسبت های مختلف (فرمت های ویدیویی) صادر کنید. آنها به شما اجازه می دهند اگر مشتری پولی هستید آن را در رایانه خود بارگیری کنید.

فرمت های ویدئویی

منظره، مربع و پرتره فرمت/نسبت های ویدئویی موجود برای Flyr هستند که در تصویر بالا نشان داده شده است. مشخص نیست که آیا آنها قصد به روز رسانی یا اضافه کردن موارد بیشتری را دارند.

سفارشی سازی

طرح های قیمت گذاری

برنامه های قیمت گذاری Flyr اندکی وجود دارد (در مقایسه با سایر وب سایت ها برای ویرایش ویدیوها)، به خصوص بدون سفارشی سازی مشخص به جز متن و پس زمینه. آنها فرض می کنند که قالب های آماده آنها برای هر موقعیتی قالب بندی شده است. ما معتقدیم Annual Pro راهی برای رفتن است، و اگر به یک آموزش انفرادی نیاز دارید، یک بلیط میز کمک ارسال کنید! ارزش 132 ویدیو و آموزش اضافی را ندارد. به همین دلیل است که Flyr را در رتبه پنجم قرار داده ایم.

#7 ساخت ویدیوی آنلاین Kizoa

Kizoa علیرغم داشتن زیبایی‌شناسی نسبتاً بی‌نظم، ابزارهای ساده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که سازندگان ویدیوهای آنلاین پیچیده‌تر ارائه نمی‌دهند، مانند نسبت‌ها و پخش فوری. معایب جزئی در اینجا دسترسی آنها به دارایی های برتر، فونت های پیچیده و انتقال است.

راحتی در استفاده

Kizoa در واقع به شما کمک می کند تا فیلم/ویدیوی (اصلی) خود را با استفاده از یک راهنمای گام به گام با یادآورهای بازشوی سخت ایجاد کنید، اگر زمانی که هنگام تغییر تب ها گم شدید.

کتابخانه سهام

کیزوآ به من امکان دسترسی به آلبوم‌های نمایشی را داد که حداکثر 15 تا 20 عکس داشتند، اما انتخاب قالب آنها بسیار زیاد بود، البته از نظر ظاهری ابتدایی و مبتدی. موسیقی ارائه شده نیز کمی در طرف مقابل بود. ما فکر نمی‌کنیم که بسیاری از آژانس‌های حرفه‌ای بخواهند از بیشتر محتوای رایگان ارائه شده استفاده کنند و اغلب باید به پرداخت هزینه برای آهنگ‌های ممتاز تکیه کنند.

صادرات

Kizoa به شما این امکان را می‌دهد تا از پیوندی مانند HippoVideo برای پخش ویدیو خود استفاده کنید. با این حال، شما همچنین می توانید آن را در رایانه شخصی یا مک خود ذخیره کنید، آن را از طریق ایمیل ارسال کنید، آن را مستقیماً به فیس بوک، یوتیوب و توییتر ارسال کنید. شما همچنین می توانید آن را در یک وبلاگ جاسازی کنید یا آن را روی یک DVD رایت کنید، که ما معتقدیم این ویژگی ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما برای استفاده شخصی یا مشتریانی که به دنبال لینک ها/مجوزهای برچسب سفید هستند، نسبتاً مفید است.

فرمت های ویدئویی

Kizoa فرمت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای فرمت Landscape، آنها این نسبت ها را ارائه می دهند:

16:9

3:2

و 4:3

برای فرمت های مربع، آنها استاندارد 1:1 را ارائه می دهند.

برای پرتره، آنها سه نسبت دارند:

3:4

2:3

و 9:16

سفارشی سازی

Kizoa دارای ویژگی‌ها و جواهرات پنهانی است که بسیاری از سازندگان ویدیوی آنلاین دیگر حتی فکر نمی‌کنند در آن گنجانده شوند. انتخاب فونت ممکن است کوچک باشد، اما شگفت آور است که آنها یک لیست قدیمی از فونت نیستند، آنها نسبتاً به روز شده اند. نمونه های رنگی می توانند از مقداری کار استفاده کنند. Kizoa همچنین پخش فوری را ارائه می دهد، اما وب سایت کمی کند است و اگر ویدیو بیش از یک دقیقه طول بکشد، تمایل به پرش/ تاخیر دارد. (این ممکن است یک نقطه ضعف کلی برای سازندگان ویدیوی مرورگر باشد.)

طرح های قیمت گذاری

یکی دیگر از کارهایی که Kizoa انجام می دهد، برنامه های قیمت گذاری آنها است. آن‌ها حق بیمه «یک بار پرداخت» را ارائه می‌کنند، اما ما معتقدیم که سودمند است که چند ماه صبر کنیم تا برخی از ویژگی‌های جدید را ارائه کنند/وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کنند و قبل از سرمایه‌گذاری 3o0 دلار برای نرم‌افزاری به‌عنوان سرویسی که کاملاً ابتدایی به نظر می‌رسد، سودمند است.

Kizoa گامی در مسیر درست است، آنها فقط به کمکی در زمینه زیبایی شناسی و بی نظمی نیاز دارند. ما فکر می‌کنیم که آنها گزینه‌های بیشتر، قالب‌های متنوع و گزینه‌های صادراتی متنوعی را ارائه می‌دهند، به همین دلیل است که آنها در شماره ۶ قرار می‌گیرند.

# 8 ClipChamp

ClipChamp سه محصول منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می دهد: Utilities، Create و Collect. برای اهداف این وبلاگ، ویژگی های ClipChampCreate را پوشش خواهیم داد.

راحتی در استفاده

ClipChamp برای کسانی که تازه یاد می گیرند چگونه ویدیوها را در مرورگر خود با رسانه آنلاین ویرایش کنند فوق العاده است. پنجره‌های بازشو که نحوه برش ویدیوها و موارد جستجو را توضیح می‌دهند، برای پیمایش مناطق ناآشنا مفید هستند. این همان ویژگی ها و آموزش هایی است که آرزو می کنیم Biteable داشته باشد.

رابط کاربری آن‌ها دوستانه و از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر است، که منجر به یک چشم‌انداز سازمان‌یافته و آرام در یک کار دلهره‌آور می‌شود: ایجاد یک ویدیو مارکتینگ اجتماعی کامل به تنهایی (یا با تیم خود!).

کتابخانه سهام

به عنوان یک کاربر آزمایشی/رایگان، یک تیزر عمیق از امکانات ویدیوهای استوک، پس‌زمینه‌های متحرک، آهنگ‌های موسیقی و جلوه‌های صوتی که احتمالاً می‌توانید با سازنده ویدیوی آنلاین خود استفاده کنید، دریافت می‌کنید. با این حال، شما نمی توانید بدون پرداخت هزینه برای خدمات آنها، واقعاً ببینید که چگونه به نظر می رسد. این بدان معناست که ClipChamp دارایی های سهام را به کاربران رایگان ارائه نمی دهد.

صادرات

ClipChamp کیفیت p720 را برای کاربران رایگان ارائه نمی دهد، اما به شما امکان می دهد ویدیوی خود را با کیفیت p480 دانلود کنید، که همانطور که قبلا ذکر شد، بسیار پایین است. همچنین جای تعجب است که آنها هنوز از ویدیوی p1080 پشتیبانی نمی کنند. این یک مشکل برای اکثر کاربران است، زیرا 480p آن نوع کیفیت ویدیویی نیست که مردم می‌خواهند این روزها مصرف کنند. ما از صفحه نمایش K4 و تنظیمات p1080 در YouTube با اینترنت پرسرعت خراب شده ایم.

فرمت های ویدئویی

همچنین تعجب آور است که ClipChampCreate نسبت های مختلف را برای صادرات و اشتراک گذاری آسان در رسانه های اجتماعی ارائه نمی دهد. ولی! آنها به شما اجازه می دهند ویدیو را به صورت رایگان در کامپیوتر خود دانلود کنید!

سفارشی سازی

ما از انتقال چند عنوان CCC ارائه شده لذت بردیم. پخش فوری آنها برخلاف Biteable یک لمس واقعاً خوب است. انتخاب فونت آنها کمی کوچک است، و ما امیدوار بودیم که عملکرد “آپلود فونت های خود” را ببینیم، اما در نهایت ناامید شدیم.

طرح های قیمت گذاری

برای سهولت، ما فقط بر روی یکی از ویژگی های ClipChamp تمرکز می کنیم که ClipChampCreate است! آنها دو گزینه دارند: Basic و Premium.

عکس

ClipChamp تعداد زیادی از محصولات عالی را ارائه می دهد، اما ما معتقدیم که آنها به طور همزمان روی موارد بسیار زیادی تمرکز می کنند. به همین دلیل است که ویژگی‌های اساسی مانند فضای ذخیره‌سازی ابری، بارگیری با وضوح 1080p، فرمت‌ها/نسبت‌های ویدیویی، و انتخاب‌های فونت و رنگ بیشتر وجود ندارد/به زودی ارائه می‌شود. به همین دلیل، ClipChamp را به عنوان شماره 7 قرار دادیم.

#9ساخت ویدیوی آنلاین HippoVideo

HippoVideo یک سازنده ویدیوی آنلاین افزونه کروم است، بنابراین تعیین می کند که از چه نوع مرورگری می توانید استفاده کنید. (حداقل برای ضبط صفحه) این ویرایشگر ویدیوی آنلاین خاص برای متخصصان فناوری اطلاعات، یوتیوبرها، بازی‌کنندگان و معلمان طراحی شده است.

راحتی در استفاده

تمرکز اصلی این سازنده ویدیوی آنلاین، ضبط و ضبط مرورگر است، زیرا انجام این کار بدون چندین برنامه کاربردی، دانش نحوه کار با آنها و یک رایانه سنگین کار نسبتاً دشواری است. HippoVideo انجام این کار را نسبتاً آسان می کند. فقط افزونه آنها را در کروم دانلود کنید و طلایی شوید.

کتابخانه سهام

با این حال، اگر به دنبال اسکرین‌کپ کردن نیستید، آن‌ها یک کتابخانه برای استفاده رایگان دارند. ما از کلمه کلیدی “سگ” استفاده کردیم و نتایج زیادی از Flickr و PEXELS گرفتیم. آنها فقط این ویژگی را برای تصاویر و موسیقی دارند، بنابراین HippoVideo دارایی های ویدیویی را ارائه نمی دهد. این به این دلیل است که آنها تصور می کنند شما از سازنده ویدیوی آنلاین آنها برای ویرایش عکس های مرورگر و پوشش های صفحه خود استفاده خواهید کرد.

متأسفانه، کتابخانه تصویر و موسیقی آنها انتخاب کمی دارد. شما همچنین می توانید فقط از یک آهنگ موسیقی استفاده کنید.

صادرات

می‌توانید با Google، LinkedIn، Twitter یا Facebook وارد شوید و به آن وب‌سایت‌ها به‌علاوه Vimeo و Google Drive صادر کنید. آنها پیوندی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد آن را با Slack و وب سایت های فوق الذکر با یکپارچه سازی ویدیویی HippoVideo خود به اشتراک بگذارید.

فرمت های ویدئویی

HippoVideo به شما امکان صادرات به وب سایت های مختلف و توانایی دانلود محتوای خود را در رایانه شما می دهد اما هیچ نسبت خاصی به مشتریان خود ارائه نمی دهد. آنها وضوح p720 را برای مشتریان رایگان خود و 1080 را برای کسانی که پرداخت می کنند ارائه می دهند.

سفارشی سازی

در حالی که Hippo Video خدماتی را ارائه می دهد که صراحتاً هیچ سازنده ویدیوی آنلاین دیگری انجام نمی دهد، اما در مورد سفارشی سازی برای آژانس های حرفه ای فاقد آن هستند.

HippoVideo خدمات جالبی را با نرم افزار تجزیه و تحلیل قابل تنظیم، که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ارائه می دهد. اجازه دادن به کاربران برای “Drive Video Marketing ROI” مهم است و HippoVideo فقط به یک سازنده ویدیوی آنلاین ختم نمی شود، بلکه آنها به میزان تعامل و میزان موفقیت ویدیوهایی که با آنها ایجاد می کنید اهمیت می دهند.

طرح های قیمت گذاری

به غیر از دوره آزمایشی رایگان به مدت هفت روز، HippoVideo قیمت آنها را به دو دسته تقسیم کرد. HV برای اهداف آموزشی در مقابل کسب و کار.

HippoVideo یک محصول منحصربه‌فرد است، اما در طراحی‌های برند پیچیدگی زیادی ارائه نمی‌دهد. آنها همچنین از نظر زیبایی شناسی به شدت کمبود دارند، اما باز هم: محصولی داشته باشید که هیچ کس دیگری در بازار ارائه نکرده است، از این رو آنها را به عنوان شماره 8 قرار می دهند.

#10 WeVideo

WeVideo سازنده ویدیوی آنلاین عالی برای اهداف آموزشی و آموزشی است. دانش‌آموزان می‌توانند ویدیوهای آنلاین را در یک محیط ابری محافظ ایجاد کنند که توسط معلم نظارت می‌شود. همچنین از دستورالعمل های FERPA و COPPA پیروی می کند. حالت Storyboard برای K-3 است، Timeline برای 4-12 است. حدود 5000 مدرسه در ایالات متحده WeVideo را اجرا کرده اند!

راحتی در استفاده

اگر در حال حرکت هستید و نیاز به ویرایش پروژه های خود در هر کجا که هستید، WeVideo عالی است. آنها دسترسی به iOS، پشتیبانی از Chromebook، سهولت استفاده در Android، Windows یا هر مرورگر رایانه شخصی و مک را ارائه می دهند. شما همیشه می‌توانید به محتوایی که ایجاد کرده‌اید دسترسی داشته باشید و این مزیت بزرگی به WeVideo می‌دهد. قابلیت کشیدن و رها کردن از بانک انتقال آنها به شما این توهم را می دهد که پخش فوری امکان پذیر است.

کتابخانه سهام

برای یک کاربر رایگان، آنها به شما اجازه دسترسی به کتابخانه تصویر 450k+ خود را نمی دهند و شما فقط می توانید از k100+ آهنگ انتخابی از 22 آهنگ مورد نظر خود استفاده کنید.

با این حال، می توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید تا ببینید چگونه ممکن است به نظر برسد. اما فقط یک بار! در این مورد، ما یک الگوی سریع از کتابخانه آنها انتخاب کردیم:

صادرات

برای همگام سازی پروژه خود در همه فرمت ها (iOS، Android، Web) باید به اشتراک پرداختی ارتقا دهید. با این حال، آنها به شما این امکان را می دهند که پروژه خود را در رایانه خود بارگیری کنید، مشروط بر اینکه با واترمارک مشکلی ندارید. این به شما اجازه می‌دهد ویدیوی خود را در YouTube، Instagram، Twitter، LinkedIn و غیره آپلود کنید اما با واترمارک. شما همچنین محدود به رزولوشن p480 هستید که در طیف ویدیوهای با کیفیت بالا بسیار پایین است. ما توانایی تغییر تصویر کوچک شما را منحصر به فرد یافتیم.

فرمت های ویدئویی

کاربران رایگان به تغییر فرمت دسترسی ندارند، اما اگر به ارزان‌ترین طرح آن‌ها یعنی Power ارتقا دهید، می‌توانید ویدیوهای افقی و مربعی را آپلود کنید.

سفارشی سازی

الگوهایی که آنها در اختیار ما قرار دادند همه چیز را شامل می شد، از این نظر که همپوشانی ها، انتقال ها، موسیقی و هر متنی که وارد می کردیم را تغییر می داد. ما هنوز هم می‌توانیم آن را خودمان سفارشی کنیم، اما اگر در نهایت یک الگو را انتخاب کنید، خطر از دست دادن تمام تأثیر خلاقانه خود را دارید.

ما معتقدیم که این ویژگی برای کسانی که به جهت و الهام نیاز دارند مفید است، با این حال، قرار دادن آن خطرناک است، زیرا سازنده ویدیوی آنلاین WeVideo از شما می‌خواهد درست قبل از اتمام رندر و تکمیل پروژه خود، یک الگو را انتخاب کنید.

طرح های قیمت گذاری

WeVideo دارای طرح های قیمت گذاری متنوعی است، چه دانشجویی باشید که عاشق ساختن ویدیو هستید، چه یک آژانس بزرگ یا یک تجارت کوچک با تیم های بازاریابی.

اگر آژانسی هستید که چندین کسب‌وکار را مدیریت می‌کنید، تنها برنامه‌ای که منطقی برای سرمایه‌گذاری در آن است، Business است که سالانه تا 360 دلار بالغ می‌شود. کاربران قدرتمند، که ارزان‌ترین گزینه است، هر سال 59.88 دلار برای یک سازنده ویدیوی آنلاین اولیه می‌پردازید.

عکس

آنها مجوز تک صندلی، 30 دقیقه ویدیو در ماه، وضوح p HD720، توانایی ویرایش در تمامی پلتفرم ها (iOS، اندروید، وب)، عناوین حرکتی و دو فرمت ویدئو را در اختیار شما قرار می دهند. به دلیل قیمت گذاری، قرار دادن قالب و محدودیت های صادراتی، به همین دلیل است که WeVideo در جایگاه نهم قرار دارد.

#11ساخت ویدیوی آنلاین Biteable

آنها خود را «ساده ترین سازنده ویدیوی جهان» می نامند. بنابراین، بیایید از آنجا شروع کنیم!

راحتی در استفاده

دنبال کردن راهنمای ثبت نام Biteable به اندازه کافی آسان بود. آنها دلیل و هدف شما را از استفاده از سازنده ویدیوی آنلاین خود می خواهند. از ما خواسته شد به صفحه فرود با 5 الگو برای انتخاب، یا گزینه “شروع از ابتدا” پس از تکمیل نظرسنجی آنها برویم.

ما یک ویدیو در عرض 2-3 دقیقه ایجاد کردیم و انجام آن ساده بود. با این حال، با توجه به محدود بودن نمونه های رنگی و عدم جهت گیری از Biteable، احساس می شد که سفارشی سازی وجود ندارد. اگر کسب‌وکارها پنجره‌های بازشو داشته باشند که نحوه استفاده از محصولشان را به شما ارائه می‌دهد، مفید خواهد بود.

کتابخانه سهام

کتابخانه سهام آنها بسیار چشمگیر بود، و ما می توانیم آن را در اینجا به چند دسته تقسیم کنیم.

اولاً، آنها «دسته‌های صحنه» دارند که نوعی فلوفر برای انتقال بین فیلم است. آنها تنوع بسیار زیادی دارند که در تصویر زیر مشاهده می کنید. آن‌ها از انیمیشن‌های گلی گرفته تا انیمیشن‌های فصلی، تا پوشش‌های گرافیکی فناوری اطلاعات را شامل می‌شوند. برای هر مناسبتی چیزی وجود دارد.

ثانیا، آنها دسته دیگری برای فیلم داشتند که بین کلیپ های اصلی و برتر که توسط Shutterstock میزبانی می شد تقسیم شد. این فقط برای کاربران ممتاز قابل دسترسی بود.

صادرات

فرمت‌های ویدیویی موجودی که ارائه کردند بسیار کم بود، زیرا فقط به شما اجازه می‌دادند به YouTube و Twitter صادر کنید. آنها لینکی برای به اشتراک گذاری پروژه خود در اختیار شما قرار می دهند، اما لطفاً توجه داشته باشید که شامل دو واترمارک بزرگ در دو طرف پروژه است. این چیزی بود که ما با Biteable ایجاد کردیم. تقریبا 2-3 دقیقه طول کشید.

فرمت های ویدئویی

بر اساس سؤالات متداول آنها، هیچ گونه تغییری در قالب های ویدیویی ندارند. این یک نکته منفی قابل توجه است، زیرا به این معنی است که شما باید خودتان ویدیوی خود را برای مطابقت با دستورالعمل‌ها و نسبت‌های اجتماعی مناسب هنگام پست کردن در اینستاگرام، کاورهای فیس‌بوک و موارد دیگر فرمت کنید.

سفارشی سازی

ما Biteable را به دلیل انتخاب گسترده‌اش در انبار ستایش می‌کنیم، اما سفارشی‌سازی وجود نداشت. ما فقط می‌توانستیم از 80 کاراکتر متنی روی صفحه در هر صحنه استفاده کنیم، نمونه‌های رنگی ارائه شده بسیار کم بود، و ما از تجمل «پخش فوری» که بسیاری از ویرایشگرهای ویدیوی دیگر دارند، نداشتیم. همچنین از ما خواسته شد که اگر می‌خواهیم ویدیو را در رایانه خود بارگیری کنیم، آن را ارتقا دهیم.

طرح های قیمت گذاری

Biteable دو طرح در دسترس دارد، رایگان و سالانه. با اشتراک رایگان آنها، ویدیوهای با کیفیت تلویزیون HD که فقط می توانید در YouTube و Facebook منتشر کنید، 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 5 پروژه ویدیویی در ماه و دو واترمارک در دو طرف پروژه خود دریافت می کنید.

اشتراک سالانه آنها شامل ویدیوهای نامحدود، 85 هزار ویدیوی سهام، بدون لوگو یا واترمارک، آپلود فیلم خود، کنترل‌های حریم خصوصی و امکان بارگیری ویدیوهای خود در کامپیوتر شما با قیمت 267 دلار در سال است.

Biteable زیبایی‌شناسی جذابی دارد، و طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها و فیلم‌های صحنه ممتاز و پایه را برای انتخاب دارد. با این حال، اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما امکان می دهد رنگ های اصلی برند خود را پیاده سازی کنید، ما به Biteable روی نمی آوریم. ما همچنین دوست نداشتیم که فقط برای آپلود فیلم خودم ارتقاء داده شود و فقدان نسبت‌ها/فرمت‌های ویدیویی Biteable را برای سهولت ادغام رسانه‌های اجتماعی نامطلوب می‌کند. از این رو قرار گرفتن در لیست ما.

واقعاً تعداد زیادی وب سایت عالی برای ویرایش ویدیوها وجود دارد. هر پیشنهادی به دلایل خاص برای مخاطبان مختلف محدود شده و برای آنها جذاب است. کدام یک بیشتر برای شما یا برند/آژانس/کسب و کارتان جذابیت دارد؟ به نظر شما بهترین وب سایت های ویرایش ویدیو کدامند؟ بعد از خواندن این مطلب چه احساسی برای خلق کردن دارید؟ نظر خود را در کامنت به ما بگویید!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT