شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

13 شرکت با رتبه بالا در Glassdoor که کار کاملاً از راه دور یا ترکیبی را ارائه می دهند

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال شرکتی هستید که گزینه های کار کاملاً از راه دور یا ترکیبی را ارائه دهد؟ در اینجا چند شرکت برتر رتبه بندی شده در Glassdoor آورده شده است.

کار از خانه و ترتیبات کاری ترکیبی ممکن است شما را یک قدم به موقعیت کاری ایده آل خود نزدیک تر کند، اما این تضمینی نیست که شما و شرکت مناسب هستید. بررسی‌های معتبر از کارمندان فعلی و گذشته به شما کمک می‌کند تا در مورد ناگفته‌های شرح شغل بینشی کسب کنید.

در اینجا برخی از شرکت‌های دارای رتبه بالا در Glassdoor، یک سایت مورد اعتماد شغل و بررسی، آورده شده است. ما فقط شرکت‌هایی را وارد کردیم که رتبه‌بندی‌های بالاتر از چهار ستاره و با بیش از صد بررسی دریافت کردند.

1.eXp Realty

eXp Realty اولین بار در سال 2018 نشان “بهترین مکان برای کار” را در Glassdoor به دست آورد و از آن زمان تاکنون چندین بار این عنوان را به خود اختصاص داده است. این شرکت خود را به عنوان اولین کارگزاری املاک مبتنی بر ابر معرفی می کند که خدمات املاک و مستغلات را به 81 کشور ارائه می دهد. این شرکت برای فعال کردن کارگزاران املاک خود از راه دور، eXp World را ایجاد کرد، یک برنامه اداری مجازی به صورت سه بعدی. این شرکت همچنین یک برنامه راهنمایی برای کمک به نمایندگانی که به تازگی مجوز فعالیت خود را آغاز کرده اند، ارائه می دهد.

اگر به صنعت خرید و فروش خانه علاقه دارید، به صفحه کار eXp مراجعه کنید. به غیر از نمایندگان املاک، این شرکت همچنین به دنبال دستیاران اداری حقوقی، نمایندگان فروش و دستیاران اجرایی در لیست مشاغل از راه دور خود است.

2.Intuit

شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

Intuit پلتفرم فناوری است که TurboTax، Credit Karma، QuickBooks، Mint و Mailchimp را توسعه داده است، که به برخی از محبوب ‌ترین و آسان‌ترین ابزارهای آنلاین برای فریلنسرها و مشاغل کوچک تبدیل شده‌اند.

بررسی‌های برتر Glassdoor درباره ترتیب کاری ترکیبی عالی، برنامه زمانی انعطاف‌پذیر، حقوق، مزایا، فرهنگ و پشتیبانی کارمندان Intuit است. فرصت های شغلی با ترتیبات کار از خانه شامل تهیه کنندگان مالیات و همکاران مالیاتی دو زبانه است.

3.Meta

مارک زاکربرگ فیسبوک را تغییر نام داد و متا را در طول Connect 2021 معرفی کرد (شما می توانید در این مورد در The Evolution of Facebook: From 2004 to Meta بخوانید). نامه موسس او دیدگاه او را برای “متاورس”، یک تجربه اینترنتی همه جانبه، ترویج داد. در حالی که این شرکت مشاجرات زیادی داشته است، به نظر می رسد کارکنان آن بر اساس بررسی های Glassdoor به طور کلی خوشحال هستند.

طبق بررسی‌های اخیر، متا مزایای بسیار خوبی برای کارمندان، از جمله کار در هر جایی و کمک هزینه‌های WFH ارائه می‌کند. فرصت های کاری از راه دور برای نقش های مختلف در مدیریت محصول، طراحی محصول، بازاریابی، مهندسی، تحقیقات کمی و موارد دیگر دارد.

4.Atlassian

Atlassian یک شرکت استرالیایی است که ابزار توسعه نرم افزار Jira و ابزار مدیریت پروژه Trello را بر عهده دارد. وب سایت آن کار تیمی عالی را راز موفقیت جهانی خود می داند.

بررسی‌های برتر از شرکت برای پاداش رقابتی، طرز فکر کارمند و مشتری، تعادل بین کار و زندگی و راه‌اندازی WFH قدردانی می‌کند. صفحه Atlassian’s Glassdoor همچنین امتیازات منحصر به فردی را نشان می دهد، مانند روزهای داوطلبانه پولی برای هدف مورد علاقه شما، کمک هزینه برای یادگیری و موارد دیگر.

5.SAP

شرکت آلمانی SAP نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار را تولید می‌کند که داده‌ها را متمرکز می‌کند و به تیم‌ها امکان دسترسی به بینش‌های بی‌درنگ درون شرکتشان را می‌دهد. SAP بیش از 105000 کارمند در سراسر جهان دارد و کارمندان Glassdoor نظرات مثبتی را در مورد فرصت‌های کاری انعطاف ‌پذیر، تعادل بین کار و زندگی و محیط مشترک آن به شرکت ارائه کردند.

6.Adobe

Adobe یک شرکت با رتبه برتر در Glassdoor است که از سال 2009 تا 2022 نشان “بهترین مکان برای کار” را به خود اختصاص داده است. بررسی ها نشان می دهد که کارمندان از مزایای عالی، نوآوری محصول، روزهای سلامت جهانی و محیطی خلاق و غیره راضی هستند.

در یک پست وبلاگی در ژوئن 2021، مدیر ارشد مردمی Adobe و گلوریا چن EVP به اشتراک گذاشتند که آینده Adobe ترکیبی است و آنها تیم ها و افراد را به سمت ترتیبات کاری انعطاف پذیر توانمند می کنند.

7.Salesforce

Salesforce یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری قابل اعتماد در سراسر جهان و یکی دیگر از شرکت های با رتبه برتر در Glassdoor است. در حالی که بررسی ها بیان می کنند که کار سخت و سریع است، بسیاری از آنها از ترتیبات کاری انعطاف پذیر، مزایای درجه یک و یک محیط حمایتی قدردانی می کنند.

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، در یکی از رویدادهای شرکت صحبت می‌کرد، گفت که “اجبارات اداری هرگز کارساز نیستند” (منبع: Yahoo! Finance). در عوض، Salesforce یک مدل هیبریدی را پذیرفت و به تیم‌های خود اجازه داد تا در مورد ترتیبات کاری خود تصمیم بگیرند.

8.Five9

Five9 راه حل های نرم افزاری ابری را برای مراکز تماس سازمانی ایجاد می کند. در سال 2022 در فهرست بهترین مکان‌های کاری Glassdoor قرار گرفت. بررسی‌های مثبت از تمرکز ماموریت، رهبری و فرهنگ شرکت قدردانی می‌کنند. دفتر مرکزی شرکت در کالیفرنیا است، اما Five9 همچنین موقعیت های کاملاً از راه دور را با استخدام های بین المللی در زمان اقیانوس آرام ارائه می دهد.

9. Cella

Cella یک شرکت خلاق، دیجیتال و مارکتینگ است که خدمات مشاوره ای ارائه می دهد و تیم های خلاق داخلی ایجاد می کند. این کسب و کار به استخدام استعدادهای درجه یک و ارائه رهبری درخشان برای مدیریت تیم های خود می بالد.

طبق وب‌سایت Cella، آن‌ها «میل به ایجاد فرصت‌هایی برای افرادی هستند که دوست دارند با ما کار کنند»، و به نظر می‌رسد که شرکت با توجه به بررسی‌های Glassdoor خود، این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهد. هیئت شغلی آنها از راه‌اندازی کاملاً از راه دور یا ترکیبی برای طیف گسترده‌ای از نقش‌های اجرایی و فردی در تولید محتوا، رسانه‌های اجتماعی، طراحی گرافیک، مارکتینگ، انتشار و غیره پشتیبانی می‌کند.

10. HubSpot

شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

یکی از پلتفرم های پیشرو مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) امروزه، کارکنان HubSpot به فرهنگ فراگیر، محصولات برجسته و فرهنگ حمایتی شرکت افتخار می کنند.

HubSpot در پست وبلاگ شغلی خود در سال 2020 اعلام کرد که در حال ساخت یک شرکت ترکیبی است. همچنین یک پورتال شغلی برای “HubSpotters از راه دور” ایجاد کرد. بررسی‌های مثبت نشان می‌دهد که این شرکت می‌داند که چرا کار تیمی مؤثر مهم است و توانسته جامعه‌ای درگیر حتی با تیم‌های راه دور ایجاد کند.

11. Jumio

Jumio از طریق خدمات تأیید هویت آنلاین و احراز هویت از مشاغل محافظت می کند. بر اساس بررسی های Glassdoor، اکثر کارمندان چشم انداز کسب و کار مثبتی را برای استارت آپ می بینند.

جدا از فرصت های کار و خانه، جومیو همچنین مزایای سلامتی و حرفه ای چالش برانگیز را ارائه می دهد که تفاوت مثبتی ایجاد می کند. صفحه کار وب سایت آن موقعیت های راه دور را برای پشتیبانی فنی، مهندسان راه حل، مدیران اکانت و سایر موقعیت های رهبری نشان می دهد.

12. Dropbox

منتقدان در Glassdoor سیاست “اولین مجازی” Dropbox را دوست دارند، که این شرکت در سال 2020 معرفی کرد تا نشان دهد که کار از راه دور را برای کارمندان خود در اولویت قرار می دهد. با این حال، دفاتر فیزیکی Dropbox به نام “Dropbox Studios” هنوز برای جلسات حضوری مشترک در دسترس هستند.

در سال 2021، این شرکت روزهای کاری “غیر خطی” خود را اعلام کرد که به کارمندان اجازه می دهد برنامه های خود را آزادانه جدا از ساعات کاری اصلی شرکت تنظیم کنند.

13. Spotify

شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

شرکت با رتبه بالا در Glassdoor

به نظر می رسد که Spotify، یک سرویس پخش موسیقی بسیار محبوب، مورد علاقه کارمندان خود نیز باشد. به غیر از پاداش جذاب، نظرات مثبت شامل تعادل بین کار و زندگی، هم تیمی های پرشور و فرصت های یادگیری است.

وب‌سایت Spotify با افتخار برنامه Work from Anywhere خود را تبلیغ می‌کند که به کارمندان این امکان را می‌دهد تا در جایی که بیشترین تأثیر را دارند کار کنند. برای مقابله با چالش کار در مناطق زمانی مختلف، Spotify به شما این امکان را می دهد که از راه دور در منطقه نقش خود کار کنید.

Work From Home و Hybrid Work برای شما در دسترس است

در حالی که برخی از این شرکت‌ها احساس نمی‌کنند در آینده نزدیک به طور کامل از راه دور کار می‌کنند، می‌دانند که ترتیبات کاری انعطاف ‌پذیرتر منجر به کارکنان شادتر و سازنده‌تر می‌شود. برای فرصت های کاری از راه دور، تابلوهای شغلی آنها را بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT