سایت رزرو بلیط هواپیما

15 سایت رزرو بلیط هواپیما در سال 2023

زمان مطالعه 19 دقیقه

متأسفانه برای ما مسافران مشتاق، رزرو پرواز چیزی فراتر از وارد کردن تاریخ سفر و انتخاب یکی از اولین هایی است که پیدا می‌کنید. اگر واقعاً می‌خواهید بهترین پرواز را با بهترین قیمت داشته باشید، خرید کردن در اطراف به صرفه است. سایت رزرو بلیط هواپیما را در ادامه معرفی کرده ایم.

وبسایت های زیادی برای رزرو پروازهای ارزان وجود دارد، سخت است که بدانید از کدامیک خرید کنید. پس از سال ها جستجو در اینترنت برای ماجراجویی بعدی، من این لیست از 15 سایت برتر رزرو پرواز را جمع آوری کردم تا بتوانید ارزان ترین ها را پیدا کنید!

  1. بهترین سایت رزرو پرواز به طور کلی: Skyscanner
  2. بهترین سایت برای یافتن پروازهای ارزان: Momondo
  3. بهترین سایت برای یافتن نزدیک ترین تاریخ سفر: Google Flights
  4. بهترین سایت برای معاملات پرواز: Scotts Cheap Flights
  5. بهترین سایت برای پروازهای لحظه آخری: Airfare Watchdog
  6. بهترین سایت برای رزرو پرواز و هتل: Hotwire
  7. بهترین ‌سایت برای پرواز های یک سر خالی:  Wheels Up
  8. بهترین سایت برای تطبیق قیمت: Travelocity
  9. بهترین سایت پرواز برای پیش بینی معاملات سفر: Hopper
  10. بهترین سایت پرواز برای بلیط شهر مخفی: Skiplagged
  11. بهترین سایت پرواز برای تعطیلات: Expedia
  12. بهترین سایت رزرو پرواز برای بررسی خطوط هوایی: TripAdvisor
  13. بهترین سایت رزرو پرواز برای جمع آوری امتیاز: Orbitz
  14. بهترین سایت رزرو پرواز برای سفرهای چند توقفه: Kiwi

1. مستقیماً از طریق وب سایت هواپیمایی رزرو کنید

سه نوع سایت جستجوی بلیط هواپیما وجود دارد که ممکن است در هنگام رزرو پرواز خود از آنها استفاده کنید:

آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA)

تجمیع کننده های پرواز

وبسایت های خطوط هوایی

یک آژانس مسافرتی آنلاین معمولاً به قیمت های ویژه پروازهای خاصی دسترسی دارد که می‌توانید مستقیماً در وبسایت رزرو کنید.

از سوی دیگر، تجمیع کننده پرواز، قیمت پرواز را از سراسر وب جمع آوری می‌کند و شما را برای رزرو به وبسایت شرکت هواپیمایی یا OTA می‌فرستد.

وبسایت خطوط هوایی تقریباً همیشه بهترین گزینه برای رزرو پرواز است. و من معمولاً پروازی را که می‌خواهم رزرو کنم با استفاده از جمع آوری پرواز پیدا می‌کنم. من معمولاً توصیه می‌کنم از OTA دوری کنید، مگر اینکه معامله خوبی پیدا کنید.

به این دلیل که وقتی مستقیماً از طریق یک شرکت هواپیمایی رزرو می‌کنید، انعطاف پذیری بیشتری برای لغو، تغییر یا بازپرداخت سفر خود دارید. سیاست های لغو OTA معمولاً بسیار بسیار بد هستند. خطوط هوایی به احتمال زیاد در صورت بروز مشکلات با شما همکاری می‌کنند، در حالی که OTA ها به داشتن خدمات بسیار ضعیف به مشتریان معروف هستند.

اگر چیزی تغییر کند، از یک سردرد بالقوه نجات پیدا می‌کنید.

بنابراین، این چیزی است که من توصیه می‌کنم: هنگام جستجوی پرواز بعدی خود، با وبسایت دلخواه خود – مانند Skyscanner، Momondo یا دیگری- شروع کنید و پروازهای خود را جستجو کنید. اگر تاریخ یا فرودگاه های انعطاف پذیری دارید، با فیلترها بازی کنید تا قیمت ها را مقایسه کنید.

هنگامی که بلیط ارزان هواپیما را پیدا کردید، برای جستجوی پرواز به سایت آن شرکت هواپیمایی بروید. گاهی اوقات تجمیع کنندگان پرواز این گزینه را دارند که به هر حال شما را به صورت خودکار به وبسایت شرکت هواپیمایی ببرند.

اگر بهترین قیمت در نتایج جستجوی پرواز در خطوط هوایی اصلی در دسترس نیست، از یکی از وبسایت های رزروی که در این مقاله ذکر کردم استفاده کنید.

2. Skyscanner: بهترین وبسایت رزرو پرواز به طور کلی

Skyscanner 1200 شرکت هواپیمایی و ارائه دهندگان مسافرتی را جستجو می‌کند و همیشه نتایج عالی را ارائه می‌دهد، حتی در مسیرهای دشوار، زیرا در صورت لزوم، آنها اغلب از دو خط هوایی جداگانه برای سفر شما استفاده می‌کنند. ممکن است مجبور شوید خطوط هوایی را در فرودگاه تغییر دهید، اما اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، ارزشش را دارد. اگر نه، می‌توانید نتایج را برای «سریع ترین» مسیری که باید طی کنید فیلتر کنید.

نتایج جستجو حتی رتبه بندی هایی را برای آژانس های مسافرتی آنلاین یا خطوط هوایی نشان می‌دهد تا تصمیم گیری شما را آسان‌تر کند (به عنوان مثال، وقتی صحبت از Condor در مقابل Expedia می‌شود، Condor بهترین رتبه بندی ها را دارد).

اگر نمی‌دانید کجا بروید اما می‌دانید کی می‌خواهید بروید، می‌توانید به معنای واقعی کلمه «همه جا» را جستجو کنید تا ارزان ترین مقاصد را در یک بازه زمانی مشخص پیدا کنید. همچنین می‌توانید اعلان های تغییر قیمت را تنظیم کنید، بنابراین زمانی که قیمت مسیری که به آن توجه دارید کاهش می‌یابد به شما هشدار داده می‌شود. من در طول سال ها از این طریق چند پیشنهاد عالی پیدا کرده‌ام، مورد علاقه من پرواز رفت و برگشت به سوئیس با قیمت 500 دلار است!

از نظر من جایی که Skyscanner کوتاهی می‌کند، پروازهای لحظه آخری است. آنها تمایل دارند ارزان ترین نتایج را نداشته باشند، اما ضرری ندارد که قبل از رفتن به سایت های دیگر بدون این لیست، اینجا را بررسی کنید.

3. Momondo: بهترین وبسایت برای یافتن پروازهای ارزان

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

وقتی به دنبال معاملات پرواز می‌گردم، همیشه بین Momondo و Skyscanner اختلاف وجود دارد. هر دو اغلب نتایج یکسانی از پروازهای ارزان را برمی‌گردانند، اما Momondo برای ردیابی پروازها نیز عالی است. اگر شما هم مثل من یک آدم نادان در موضوع بلیط هواپیما هستید، از این ویژگی قدردانی خواهید کرد.

هنگام جستجوی پرواز در Momondo، فیلترهای بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. شما می‌توانید خطوط هوایی یا اتحاد خطوط هوایی، مدت زمان پرواز و حتی مدت زمان توقف را انتخاب کنید. برای مثال، نتایج جستجو برای مسیری از نیویورک به دبی بسته به مسیری که برای شما مناسب‌تر است، طیف وسیعی از قیمت ها را نشان می‌دهد.

من همچنین عاشق این واقعیت هستم که می‌توانید قرمزی چشم ها را در صورت لزوم فیلتر کنید، و همچنین می‌توانید هتل ها، بسته های تعطیلات، فعالیت ها و اجاره خودرو را جستجو کنید. این مانند یک فروشگاه یکپارچه است!

ردیاب پرواز بصری در بالای نتایج جستجو، ویژگی مورد علاقه من Momondo است. Momondo به سادگی روزهای مشخصی را به شما نشان می‌دهد که مسیر شما ارزان ترین است، که می‌تواند صدها دلار صرفه جویی در شما را فقط با تغییر تاریخ ورود یا خروج یک یا دو روز انجام دهد. اگر تاریخ های انعطاف پذیری برای سفر خود دارید، این ویژگی می‌تواند صرفه جویی زیادی را ارائه دهد.

Momondo نیز مانند Skyscanner خطوط هوایی را با هم ترکیب می‌کند تا به شما در یافتن بلیط ارزان هواپیما کمک کند. همچنین می‌توانید هشدارهای قیمت را تنظیم کنید، یا اگر تاریخ های انعطاف پذیری دارید و به سادگی می‌خواهید به مکان جدیدی سفر کنید، «Anywhere» را جستجو کنید!

4. Google Flights: بهترین وبسایت برای یافتن ارزان ترین تاریخ های سفر

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

Google Flights یکی دیگر از جمع آوری کننده های جستجو است و یکی از بهترین ابزارها برای جستجوی قیمت های ارزان پرواز است، زیرا از موتور جستجوی قدرتمند ITA Matrix استفاده می‌کند که در اصل برای آژانس های مسافرتی ساخته شده بود.

در Google Flights هیچ زنگ یا سوتی وجود ندارد: این فقط یک موتور جستجو است که طیف گسترده ای از پروازها را ارائه می‌دهد. وقتی مسیر پرواز خود را در نوار جستجو وارد می‌کنید، Google Flights به طور خودکار ارزان ترین بلیط هواپیما را در تقویم می‌آورد. قبل از اینکه حتی نیاز به زدن «جستجو» داشته باشید.

وقتی چند هفته یا چند ماه جلوتر کلیک می‌کنید، می‌توانید ببینید که قیمت تا چه حد در روز متفاوت است. اگر تاریخ های انعطاف پذیری برای سفر خود دارید، این یک ابزار شگفت انگیز است.

به علاوه، وقتی وارد شهر مبدأ خود می‌شوید، Google Flights فهرستی از فرودگاه های مقصد را با قیمت های فوق العاده پایین ارائه می‌دهد. فقط با قرار دادن “لس آنجلس” در قسمت “from” پروازهای ارزان به نیویورک سیتی از 208 دلار آمریکا و لس آنجلس به وگاس با قیمت کمتر از 50 دلار به من نشان داد!

همچنین می‌توانید فیلترهایی را برای جستجوی مناطق یا حتی قاره ها، مانند اروپا، برای طیف وسیع تری از نتایج تنظیم کنید.

حتماً نمودار قیمت را بررسی کنید تا ببینید اوضاع چگونه است، یا هشدارهای قیمت آسان را با یک دکمه جابجایی سریع تنظیم کنید. Google Flights حتی به شما اطلاع می‌دهد که آیا هزینه چمدان اضافی است. من عاشق این حد از شفافیت هستم!

به نظر من تنها چیزی که Google Flights را از رتبه اول در این لیست نگه می‌دارد، این واقعیت است که همه فیلترها و گزینه ها می‌توانند برای یک مسافر معمولی بیش از حد گیج کننده باشند. اگر فقط در تلاش هستید تا در سریع ترین زمان ممکن پروازهای ارزان قیمت پیدا کنید، گم شدن در جزئیات آسان است.

5. Scotts Cheap Flights: بهترین وبسایت برای معاملات پرواز

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در صورت دستیابی به معامله مناسب، تقریباً به هر جایی بروید، به Scott’s Cheap Flights فرصت دهید. (توجه: Scotts Cheap Flights در حال حاضر فقط از فرودگاه های ایالات متحده معاملات ارائه می‌دهد).

Scott’s Cheap Flights یک سرویس اشتراک ایمیل است که معاملات پروازهای بین‌المللی و داخلی در ایالات متحده را جمع آوری می‌کند. اکثر معاملات آنها بین 40 تا 90 درصد تخفیف متوسط ​​قیمت بلیط هواپیما دارند. اینها نتایج خودکار کامپیوتری نیستند: Scott’s Cheap Flights دارای یک تیم کامل از افراد است که هر روز وب را جستجو می‌کنند تا معاملات انجام دهند.

هنگام ثبت نام در سرویس Scotts Cheap Flights دو گزینه دارید: رایگان و پولی. اشتراک «Freemium» به این معنی است که می‌توانید برای دریافت ایمیل های رایگان درباره معاملات پرواز ثبت نام کنید، اما محدود به معاملات اقتصادی بین‌المللی از پنج فرودگاه مبدا (به دلخواه) هستید.

اما اگر برای عضویت Premium یا Elite ثبت نام کنید، در واقع همان معاملات پرواز را 30 دقیقه جلوتر از مشترکین رایگان دریافت خواهید کرد. با Premium، ایمیل هایی درباره قیمت پروازهای داخلی، کرایه های خطا (این موارد زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت هواپیمایی یا OTA تصادفاً یک پرواز را ارزانتر از کرایه واقعی فهرست می‌کند) یا معاملات صندلی های ممتاز را دریافت می‌کنید.

و اینها مسیرهای نامفهومی در شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت نیستند – افراد واقعی در مورد معاملات Scotts Cheap Flights تحقیق می‌کنند و آنها فقط همان نوع معاملات پروازی را برای شما ارسال می‌کنند که برای دوستان خود نیز ارسال می‌کنند.

من به شدت توصیه می‌کنم برای نسخه رایگان ثبت نام کنید و ببینید آیا چیزی است که از آن لذت می‌برید یا خیر. از آنجا، اجرای آزمایشی دو هفته ای اشتراک پولی را امتحان کنید و ببینید آیا چیز جالبی می‌شود!

بدیهی است که اگر در نزدیکی یک مرکز اصلی شهر زندگی کنید، به احتمال زیاد یک پرواز ارزان پیدا خواهید کرد، اما از نتایج پرواز برای فرودگاه های کمتر پرجمعیت نیز شگفت زده خواهید شد.

6. Airfare Watchdog: بهترین وبسایت برای پروازهای لحظه آخری

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

مشابه Scotts Cheap Flights، Airfare Watchdog تیمی از کارشناسان پرواز دارد که در اینترنت جستجو می‌کنند تا بهترین قیمت ها را برای کرایه های ارزان داشته باشند. این شامل کرایه خطا و سایر معاملات لحظه آخری است که ممکن است هر لحظه ظاهر شوند.

اگر تاریخ های انعطاف پذیری برای سفر دارید و می‌توانید پروازی را بدون کلاه رزرو کنید، این فرصتی عالی برای صرفه جویی در هزینه به شما می‌دهد.

وبسایت فوق العاده ساده است. به محض ورود به شهر خود، Airfare Watchdog لیستی از معاملات موجود را مستقیماً در صفحه اصلی به شما ارائه می‌دهد، با معاملات بلیط هواپیما اغلب کمتر از 100 دلار برای رفت و برگشت. این معاملات روزانه به‌روز می‌شوند.

در بالای صفحه، تخفیف های برتر امروز را نیز می‌بینید، و تخفیف های آخر هفته را در دسته پروازها خواهید دید. معاملات آخر هفته مخصوصاً مفید هستند اگر می‌خواهید برای یک استراحت سریع سه تا چهار روزه برنامه ریزی کنید. می‌توانید گزینه “Take Me Anywhere” را انتخاب کنید تا ببینید چه معاملات سریعی از فرودگاه مبدأ شما در دسترس است.

نکته منفی: تقریباً تمام معاملات سریع برای مقاصد ایالات متحده است. برای مثال، اگر بخواهم یک معامله سریع برای جایی در جنوب مرز داشته باشم، ممکن است مجبور شوم کمی عمیق تر بگردم.

Airfare Watchdog همچنین در نظارت بر روند قیمت ها در طول زمان بسیار خوب عمل می‌کند، بنابراین هنگامی که برای هشدارهای بلیت هواپیما ثبت نام می‌کنید، زمانی که قیمت بلیت هواپیما در نوسان است، به‌روزرسانی ها را دریافت خواهید کرد. برخلاف Scotts Cheap Flights، Airfare Watchdog در کانادا نیز موجود است.

7. Hotwire: بهترین وبسایت برای رزرو پرواز و هتل

من بارها از Hotwire برای رزرو هتل های لحظه آخری در شهرهای مختلف استفاده کرده ام، بنابراین مشتاق بودم که یک پرواز با نرخ گرم را به همراه اقامت در هتل در وبسایت آنها رزرو کنم.

«پروازهای Hotwire»، ایرلاین و زمان دقیق پرواز را تا پس از رزرو پنهان می‌کنند – دقیقاً مانند اقامت در هتل. اگر این جزئیات برای شما اهمیت چندانی ندارد، این می‌تواند یک گزینه عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد (به علاوه، کسانی که کمی زندگی در حاشیه را دوست ندارند)!

زمانی که معاملات خود را نهایی می‌کنید و همراه با پروازتان هتل رزرو می‌کنید، Hotwire واقعا یک آچار فرانسه است. به عنوان مثال، هنگام جستجوی بسته پرواز و هتل از شهر نیویورک به لندن، پیامی ظاهر شد که به من اطلاع می‌دهد که اگر هتل و پرواز Hotwire را با هم رزرو کنم، می‌توانم نزدیک به 400 دلار پس انداز کنم.

بنابراین، من برای اقامت 3 شبه با پروازها و هتل ها جستجو کردم و هزینه کل 1277 دلار بود. هتل یک هتل بوتیک بود که امتیاز خوبی بود!

یک جستجوی جداگانه سریع برای نرخ هتل و بلیط هواپیما معمولی نشان می‌دهد که در واقع، معامله Hotwire ارزانتر است. فقط پرواز به تنهایی از طریق امریکن ایرلاینز برای همان تاریخ ها 1347 دلار آمریکا است … و این بدون هتل است!

باید توجه داشته باشم که اگرچه پروازهای Hotwire ارزان تر از رزرو مستقیم از طریق سایت American Airlines بود، اما پروازهای Hotwire AA از دو فرودگاه مختلف شهر نیویورک استفاده می‌کردند.

وقتی سعی کردم پروازهای یک طرفه را برای خروج و بازگشت در وبسایت شرکت هواپیمایی رزرو کنم تا دقیقاً با همان مسیر Hotwire مطابقت داشته باشد، قیمت در واقع حتی بالاتر بود! واقعاً یک معامله عالی از Hotwire.

همچنین با Hotwire یک خط مشی لغو 24 ساعته دریافت می‌کنید. هیچ هزینه پنهانی در این مورد وجود ندارد (اگرچه ممکن است هزینه رزرو وجود داشته باشد)، زیرا Hotwire در مورد هزینه های چمدان، انتخاب صندلی و غیره به طرز تازه ای صحبت می‌کند.

8. Wheels Up: بهترین وبسایت برای پروازهای یک سر خالی

“پرواز Wheels Up” به پروازهایی اطلاق می‌شود که بدون مسافر برنامه ریزی می‌شوند. به عنوان مثال، زمانی که یک هواپیما باید برای چارتر برگردد. به طور معمول، این اغلب در شرکت های جت خصوصی اتفاق می‌افتد، و به همین دلیل، ممکن است پروازهای ارزان تا ۷۵ درصد از قیمت چارتر معمولی داشته باشید.

این پروازها کاملاً با پروازهای استاندارد شما متفاوت است. Wheels Up معمولا تا آخرین لحظه ظاهر نمی‌شوند، در دسترس بودن غیرقابل پیش بینی است و مسیرها محدود است.

کنسلی ها امری عادی است و شرکت هواپیمایی مانند یک ایرلاین تجاری شما را دوباره رزرو نمی‌کند، به علاوه شما فقط می‌توانید یک طرفه رزرو کنید. شما مسئول سفر برگشت خود خواهید بود.

ممکن است تعجب کنید که چرا اصلاً به سراغ این گزینه می‌روید. خوب، تا حدودی لذت بردن از این تجربه است – اما همچنین به این دلیل که گاهی اوقات اگر خیلی نگران مقصد نهایی نباشید، واقعاً می‌توانید یک قیمت عالی پیدا کنید.

در حالی که برخی از شرکت های چارتر هوایی خصوصی به شما امکان می‌دهند که مستقیماً در وبسایتشان به جستجوی خطوط خالی بپردازید، اگر برای عضویت در شرکتی مانند Wheels Up، شرکت مادر دلتا Private Jets، ثبت‌نام کنید، بهترین قیمت ها را خواهید داشت.

عضویت از حدود 3000 دلار در سال شروع می‌شود، اما پس از آن می‌توانید به پروازهای خالی با تخفیف فقط 320 دلار برای کل هواپیما دسترسی داشته باشید. بنابراین، اگر می‌خواهید گروهی از دوستان یا خانواده خود را با یک آخر هفته هیجان انگیز در جایی پذیرایی کنید، این راه خوبی برای انجام آن است.

9. Travelocity: بهترین برای مطابقت با قیمت

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

چه کسی می‌تواند گنوم Travelocity را فراموش کند؟ Travelocity یکی از آن آژانس های مسافرتی آنلاین است که ظاهرا برای همیشه وجود داشته است.

هیچ تفاوت قابل توجهی در قیمت بلیط هواپیما در Travelocity در مقایسه با سایت های دیگر پیدا نمی‌کنید، اما این یک سرویس قابل اعتماد خوب است که همه مزایای استاندارد را دارد، مانند لغو رایگان ظرف 24 ساعت.

تضمین تطابق قیمت یکی از امتیازات اصلی جستجو از طریق Travelocity است. اگر بتوانید همان پرواز ارزان را در OTA دیگری با قیمت بهتر پیدا کنید، Travelocity مابه التفاوت قیمت را بازپرداخت می‌کند و همچنین یک کوپن 50 دلاری به شما می‌دهد تا در سایت خود برای سفرهای آینده استفاده کنید. می‌توانید از آن کوپن برای رزرو هتل یا بسته های هتل و پرواز استفاده کنید.

دو نکته برای تضمین قیمت پایین: قیمت بلیط باید برای رزرو یکسان در وبسایت دیگر باشد و شما باید این قیمت را ظرف 24 ساعت پس از رزرو پرواز اولیه پیدا کنید.

Travelocity گاهی اوقات هزینه رزرو را دریافت می‌کند، اما اگر بسیار مشتاق هستید که ضمانت تطابق قیمت را دریافت کنید، می‌توانید به مرور زمان مقدار زیادی پول نقد را برای تلاش خود جمع آوری کنید. وقت من پول است، بنابراین معمولاً این کار را نمی‌کنم، اما ممکن است برای برخی ارزشمند باشد.

10. Hopper: بهترین وبسایت پرواز برای پیش بینی معاملات سفر

Hopper در واقع یک برنامه سفر است که به کاربران کمک می‌کند بهترین معاملات را در پروازها و هتل ها پیدا کنند و طبق گزارش ها با دقت ۹۵ درصد پیش بینی می‌کند که نرخ ها چه زمانی بالا یا پایین می‌شوند. Hopper از الگوریتم های فوق العاده خاصی برای تعیین این پیش بینی ها استفاده می‌کند، و آنها واقعاً هرگز من را ناامید نکرده‌اند.

وقتی می‌دانید چه زمانی و کجا می‌خواهید سفر کنید، می‌توانید تاریخ و مقصد خود را در برنامه وارد کنید. Hopper زمانی که انتظار می‌رود قیمت افزایش یا کاهش یابد به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید و در نهایت در پول خود صرفه جویی کنید. اگر معامله ای ظاهر شد، می‌توانید آن را مستقیماً در برنامه رزرو کنید.

شما واقعاً باید از برنامه Hopper استفاده کنید تا از این ابزار جستجوی پرواز بهترین استفاده را ببرید. چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوانید در مرورگر وب با آنها بازی کنید. خوشبختانه، این برنامه فوق العاده بصری است و فرآیند برنامه ریزی سفر آنلاین را به یک لذت مطلق تبدیل می‌کند (به غیر از پنجره های بازشو).

در اینجا نمونه ای از روند قیمت ساده آنها برای مسیر مونترال به توکیو آمده است:

اگر انتظار می‌رود قیمت افزایش یابد، می‌توانید بلافاصله پرواز را رزرو کنید تا بهترین معامله ممکن را داشته باشید. اما اگر برنامه بگوید هزینه در آینده کاهش خواهد یافت، می‌توانید پرواز را «نگاه کنید» و درخواست کنید که هنگام کاهش کرایه اعلان دریافت کنید.

اگر یک قدم جلوتر بروید، در واقع می‌توانید مبلغی را بابت «تجمع قیمت» پرداخت کنید تا نرخی که مشاهده می‌کنید برای 20 روز آینده قابل رزرو باشد، حتی اگر پرواز افزایش یابد. اگر قیمت در این 20 روز کاهش یابد، Hopper تطبیق قیمت را ارائه می‌دهد. شما قیمت کمتری را پرداخت می‌کنید و مبلغ سپرده به کل کرایه می‌رود. اما اگر رزرو نکنید، سپرده خود را نیز از دست خواهید داد.

نکته جانبی: اگرچه Hopper هزینه رزرو ندارد، اما برای هر رزرو 5 دلار “انعام” درج می‌شود. با این حال، شما آزاد هستید که از آن انصراف دهید.

11. Skiplagged: بهترین وبسایت پرواز برای بلیط شهر مخفی

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

وقتی برای اولین بار در مورد “خرید بلیط شهری پنهان” شنیدم، فکر کردم که این یک جوک است. این اساساً به این معنی است که بلیطی را در آن شهری رزرو کنید که واقعاً می‌خواهید به آن سفر کنید، یک توقف دارد و به جای تکمیل پرواز، از آنجا پیاده شوید.

به عنوان مثال، شاید بخواهید از بوستون به آستین پرواز کنید، اما این پرواز بسیار گران است. اگر می‌توانید پرواز ارزان تری از بوستون به هیوستون با توقف در آستین پیدا کنید، می‌توانید آن پرواز را رزرو کنید و فقط در پرواز اتصال خود پیاده شوید (آستین شهر پنهان اینجاست).

استفاده از فرودگاه های متصل برای پیاده شدن قبل از اتمام سفر فقط در صورتی کار می‌کند که فقط با چمدان دستی خود سفر کنید، و اگر فقط بلیط یک طرفه رزرو کنید (در صورت عدم حضور، کل پرواز شما لغو می‌شود).

برای این نوع سفر نیز نباید از مایل پروازهای مکرر خود استفاده کنید، زیرا ممکن است خطوط هوایی از شما برای امتیاز گرفتن درخواست کند. بنابراین بله، می‌توانید ببینید که چرا من هرگز طرفدار این روش نبوده ام.

پس آیا غیرقانونی است؟ اصلا نیست. Skiplagged حتی این شعار را دارد: “پروازهای ما بسیار ارزان هستند، یونایتد از ما شکایت کرد … اما ما برنده شدیم.”

به نظر نمی‌رسد هیچ نتیجه شهری پنهانی در اینجا وجود داشته باشد، اما سایت هنوز تمام قیمت هایی را که ممکن است برای مسیر شما مناسب باشد فهرست می‌کند.

همچنین شایان ذکر است که برای هر پروازی که رزرو می‌کنید نباید این نوع کرایه های پنهان شهری را رزرو کنید. اگر بارها و بارها با همان خط هوایی یک کرایه شهری پنهان را در همان مقصد دریافت کنید، شرکت هواپیمایی متوجه خواهد شد.

12. Expedia: بهترین وبسایت پرواز برای بسته های تعطیلات

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

گاهی اوقات، من فقط یک بسته تعطیلات خوب و آسان بدون هیچ زحمتی می‌خواهم.

اگر می‌توانید ارتباط برقرار کنید، احتمالاً بدون اینکه زیاد به آن فکر کنید، معامله کامل را می‌خواهید: پروازها، هتل ها و ماشین های کرایه ای. فقط با چند کلیک و بوم، کارتان تمام شد! تعطیلات همیشه محبوب و همه جانبه به ذهن می‌رسد.

Expedia یکی دیگر از سایت های بسیار معروف رزرو پرواز مانند Travelocity است که برای سال ها وجود داشته است. این واقعاً در بسته گزینه ها برای بسته تعطیلات نهایی تقریباً در هر نقطه از جهان برتری دارد.

در بخش بسته های آنها، می‌توانید اقامت های هتل، پروازها و اتومبیل های کرایه ای خود را اضافه کنید. یا اگر فقط می‌خواهید هتل و پرواز خود را با هم رزرو کنید، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید. از آنجایی که Expedia یک OTA است، به راحتی می‌توانید روی گزینه های خود کلیک کنید و همه چیز را به یکباره رزرو کنید.

به عنوان مثال، جستجوی سریع بسته های تعطیلات یک هفته ای در هاوایی (از LAX) بلافاصله یک بسته 5357 دلاری را در Ritz Carlton Maui با همه چیز مانند پروازها و ماشین کرایه ای تحویل می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید اتاق یا پرواز خود را ارتقا دهید.

هنگام رزرو سفرهای آنلاین سطح بالا مانند این، همه چیز در مورد راحتی است. همانطور که گفته شد، من همچنان توصیه می‌کنم هر گزینه را به صورت جداگانه قیمت گذاری کنید تا ببینید آیا رزرو هر چیز جداگانه ارزان تر است یا خیر.

فیلترهای Expedia واقعاً به شما کمک می‌کنند تعطیلات عالی را سفارشی کنید (و در مورد همه چیز، حتی هزینه های چمدان شفاف هستند).

13. TripAdvisor: بهترین سایت رزرو پرواز برای بررسی خطوط هوایی

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

در یکی از اولین سفرهای بین المللی ام در اوایل 20 سالگی، از TripAdvisor استفاده کردم تا به دقت برنامه ریزی کنم که کجا بمانم و چه کار کنم. جامعه TripAdvisor گسترده است، و من حتی در نهایت با دوستان جدیدی در انجمن ها آشنا شدم.

منطقی است که TripAdvisor به چنین وبسایتی تبدیل شده است و اکنون همه چیز را از معاملات پرواز گرفته تا اتومبیل های کرایه ای و فعالیت های تور را پوشش می‌دهد. این بسیار جامع تر از سایت های دیگر است.

TripAdvisor یک تجمیع کننده است و آنها از تعداد زیادی OTA استفاده می‌کنند که من قبلاً در مورد آنها نشنیده بودم. بنابراین چگونه در سایر سایت های جستجوی پرواز جمع می‌شود؟

صادقانه بگویم، جستجوی من برای پروازهای TripAdvisor واقعاً با هیچ چیز برجسته ای همراه نبود. اما چیزی که من واقعاً در مورد این فرآیند دوست داشتم این بود که چقدر اطلاعات به راحتی در دسترس من بود.

TripAdvisor مطمئناً در طول سال ها اطلاعات زیادی جمع آوری کرده است، و اگر شما فردی هستید که از جزئیات برنامه ریزی سفر خود قدردانی می‌کنید، سایت را دوست خواهید داشت.

به عنوان مثال، هنگام جستجوی پروازهای رفت و برگشت TripAdvisor از رم به استانبول، نتایج جستجوی من تعدادی از خطوط هوایی را نشان داد که من نمی‌شناختم. تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که جزئیات پرواز و بررسی های Sky Express را که TripAdvisor همانجا در سایت داشت مرور می‌کردم تا متوجه شوم که قطعاً علاقه ای به استفاده از آن خطوط هوایی نداشتم.

اما از آنجا، می‌توانم فوراً روی برگه های دیگر کلیک کنم و اجاره ی ماشین، رستوران های پیشنهادی، پیشنهادهای هتل، خانه های تعطیلات و حتی سفرهای دریایی در آتن را ببینم.

این سایت به طور قابل توجهی بصری است و برای برنامه ریزی یک سفر کامل از این طریق مشکلی نخواهید داشت. از جنبه منفی، همه چیز مثل جهنم کند است و اغلب برای گرفتن نتیجه برای رزرو پرواز، مدتی طول می‌کشد.

14. Orbitz: بهترین سایت رزرو پرواز برای جمع آوری امتیاز

سایت رزرو بلیط هواپیما

سایت رزرو بلیط هواپیما

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از مزایای برنامه های وفاداری مشتری بهره مند شوید، قطعا از برنامه پاداش Orbitz قدردانی خواهید کرد.

Orbitz یک OTA است که از اوایل دهه 2000 وجود داشته است و به همین دلیل شهرت خود را به عنوان یک سایت رزرو پرواز قابل اعتماد به دست آورده است. اما این برنامه Orbitz Rewards است که واقعاً آن را از سایرین متمایز می‌کند.

وقتی از طریق Orbitz رزرو می‌کنید، امتیاز (Orbucks) در هتل ها، پروازها و بسته های تعطیلات کسب می‌کنید. هرچه رزرو می‌کنید، 1 تا 2 درصد از خرید خود را در Orbucks به دست خواهید آورد (این درصد در برنامه آنها بیشتر است).

البته شما فقط می‌توانید آن Orbucks را برای هتل ها بازخرید کنید.

با این حال، معامله بدی نیست. به عنوان مثال، اگر یک پرواز 1000 دلاری خریداری کنید، 10 Orbucks برای اقامت در هتل خود به دست خواهید آورد. بعد از مدتی جمع می‌شود. عضویت در این برنامه نیز رایگان است.

با این حال، گاهی اوقات Orbitz هزینه رزرو را دریافت می‌کند. به نظر می‌رسد هیچ قافیه یا دلیلی برای اعمال هزینه رزرو وجود ندارد، اما قبل از نهایی کردن خرید، برنامه سفر خود را بررسی کنید. خود هزینه می‌تواند به طور کامل هدف Orbucks را شکست دهد.

به غیر از آن، Orbitz دارای سیاست لغو 24 ساعته و ضمانت کمترین قیمت است.

15. Kiwi: بهترین سایت رزرو پرواز برای سفرهای چند توقفه

Kiwi.com یک OTA نسبتاً جدید برای من است و مانند سایر OTA های موجود در این فهرست، می‌توانید مستقیماً در وبسایت رزرو کنید.

این وبسایت رزرو پرواز برای رزرو سفرهای چند مقصدی فوق العاده بصری است. استفاده از آن لذت بخش است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقطه شروع و مقصد نهایی سفر خود را وارد کنید و سپس همه چیزهای دیگر را در این بین پر کنید (از جمله مدت زمانی که می‌خواهید در آنجا بمانید).

نتایج جستجو با کشیدن خطوط هوایی و مسیرهای مختلف با بهترین قیمت ممکن، یک برنامه سفر کامل را برای شما گردآوری می‌کند.

اگر می‌خواهید در کشورهای اروپایی گردش کنید، می‌توانید از بوستون به لندن پرواز کنید، چند روزی را قبل از پرواز به پرتغال در آنجا بگذرانید، در اوقات فراغت خود به گردش بپردازید و سپس سفر خود را از شهر دیگری مانند برلین به خانه رزرو کنید.

نتایج جستجو فوق العاده سریع هستند و من از اینکه نتایج چگونه به سادگی تجزیه می‌شوند قدردانی می‌کنم. حتی زمان پرواز بلافاصله قابل مشاهده است. آیا می‌توانید باور کنید که کل مسیر در مجموع فقط 920 دلار آمریکا هزینه دارد؟

همچنین می‌توانید نتایج خود را فیلتر کنید تا سریعترین، ارزان ترین یا «بهترین» مسیرها را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید، همیشه هزینه های پنهانی مانند هزینه بار وجود دارد. پس حواستان به آنها باشد و همچنین مطمئن شوید که جزئیات پرواز خود را از نزدیک بررسی کنید – همیشه از همان فرودگاهی که وارد شده اید حرکت نمی‌کنید.

سوالات متداول بهترین وبسایت های پرواز

کدام وبسایت برای رزرو پرواز بهتر است؟

بهترین وبسایت برای رزرو پرواز، هر وبسایتی در این لیست است که بهترین کارایی را برای شما دارد. شاید یک وبسایت وجود داشته باشد که بیشتر از استفاده از آن لذت می‌برید، یا شاید آن چند وبسایت مختلف برای تحقیق و مقایسه قیمت ها در سراسر صفحه باشد.

این واقعاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما به این معنی نیست که همیشه بهترین نرخ ها را دریافت خواهید کرد. Skyscanner، Momondo و Google Flights به طور مداوم ارزان ترین پروازها و مسیرها را پیدا می‌کنند، اما رزرو از طریق خطوط هوایی همیشه در صورت تاخیر یا کنسلی بهترین است.

بهترین وبسایت برای رزرو ارزان ترین پروازها کدام است؟

بهترین وبسایتی که میتوان برای رزرو پروازهای ارزان استفاده کرد، وبسایتی است که بهترین ارزش را نسبت به پول شما دارد.

این بدان معناست که شما باید تمام مواردی را که ممکن است فوراً در نتایج جستجو نشان داده نشوند، مانند هزینه های چمدان و سایر هزینه های خطوط هوایی، در نظر بگیرید. همچنین در نظر داشته باشید که آیا ممکن است مجبور شوید پرواز خود را لغو یا تغییر دهید، زیرا همه خدمات مشتری یکسان نیست!

آیا وقتی از طریق آژانس های مسافرتی آنلاین رزرو می‌کنم، امتیاز های مسافرتی مکرر کسب خواهم کرد؟

بله، هنگام رزرو از طریق آژانس مسافرتی آنلاین، امتیازات مسافربری مکرر کسب خواهید کرد. اگر از طریق OTA مانند Orbitz رزرو می‌کنید، حتی از طریق برنامه امتیاز آنها امتیاز جمع آوری خواهید کرد.

با این حال، زمانی که شما هتل رزرو می‌کنید، اینطور نیست. هنگام رزرو از طریق OTA نمی‌توانید از برنامه وفاداری هتل استفاده کنید.

بهترین وبسایت پرواز برای خرید پرواز ارزان به اروپا چیست؟

Skyscanner، Momondo، و Google Flights سه وبسایت برتر رزرو پرواز من هستند که هنگام رزرو بلیط هواپیما به اروپا از آنها استفاده می‌کنم. این به این دلیل است که آنها تعداد به ظاهر نامحدودی از خطوط هوایی و مسیرهای پرواز را بررسی می‌کنند تا بهترین نتایج ممکن را ارائه دهند!

نظرات نهایی: بهترین وبسایت ها برای رزرو پروازهای ارزان

قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم: بهترین وبسایت برای رزرو پرواز، وبسایت خود شرکت هواپیمایی است، مگر اینکه بتوانید پایین ترین قیمت را در جای دیگری پیدا کنید.

وقتی با خدمات مشتریان خود شرکت هواپیمایی برای مواردی مانند لغو یا تاخیر پرواز سروکار دارید، حل مستقیم مشکلات برای آنها بسیار آسانتر است. این بدان معنا نیست که شرکت هایی مانند Expedia یا Orbitz خدمات بدی به مشتریان دارند – فقط این است که آنها از امتیازات مشابه خطوط هوایی برای کمک به شما برای بازگرداندن سفر خود به مسیر خود برخوردار نیستند.

بهترین کار این است که از یکی از این وبسایت های رزرو پرواز (یا بهتر است بگوییم ترکیبی از وبسایت ها!) استفاده کنید تا کمی تحقیق کنید، بهترین معاملات پرواز را پیدا کنید و سپس آن پروازها را در وبسایت شرکت هواپیمایی جستجو کنید. ممکن است مجبور شوید خطوط هوایی و فرودگاه ها را با هم ترکیب کنید، اما اگر صدها دلار پس انداز کنید ارزشش را دارد.

آیا می‌توانم مستقیماً با OTA رزرو کنم؟ مطمئنا بله. اما باید یک معامله عالی باشد که در هیچ جای دیگری نتوانم آن را پیدا کنم.

اگر سایت رزرو پرواز دیگری وجود دارد که ترجیح میدهید از آن استفاده کنید، مایلم همه چیز را در نظرات بشنوم.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT