سایت های استریم بازی

15 پلتفرم و سایت های استریم بازی

زمان مطالعه 18 دقیقه

می‌خواهید در مورد بهترین پلتفرم های پخش بازی بیشتر بدانید؟ گزینه های مختلفی در بازار وجود دارد، از پولی گرفته تا رایگان، از ساده تا پلتفرم های با تکنولوژی بالا. ما در این مقاله در مورد برخی از محبوب ترین پلتفرم های پخش بازی های ویدیویی صحبت خواهیم کرد تا انتخاب را برای شما ساده تر کنیم. سایت های استریم بازی را در ادامه بخوانید.

دنیای بازی های ویدیویی پر از پستی و بلندی ها، حملات شدید و هدشات است. وقتی یک برنامه پخش زنده و ضبط بازی ویدیویی دارید، می‌توانید به سرعت از لحظات هیجان انگیز بازی خود بهره ببرید. Gecata ساخته Movavi یکی از بهترین برنامه هایی است که به شما امکان می‌دهد استریم بازی خود را ضبط کرده و با دنبال کنندگان خود در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. استفاده از آن آسان است و امکان پخش گیم پلی بدون تاخیر را فراهم می‌کند.

ویدیوی زنده یک راه رو به رشد و محبوب برای سازندگان محتوا است تا به طور یکپارچه با همه مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. بهترین ویژگی پخش زنده این است که می‌توانید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و این به نوبه خود محبوبیت شما را افزایش می‌دهد. پخش زنده بازی امروز یک موضوع پرطرفدار است و برای آن به یک پلتفرم یا سایت خوب نیاز دارید. بنابراین، اگر شما هم می‌خواهید بازی های ویدیویی را به صورت زنده پخش کنید.

سایت های استریم بازی Twitch

بهترین برای: تعامل آسان با دنبال کننده

Twitch در سال 2007 با نام Justin.tv شروع به کار کرد و یکی از بهترین سایت های پخش بازی های ویدیویی است که امروزه می‌توانید پیدا کنید. بر اساس گزارش ها، در جولای ۲۰۲۱ به طور میانگین ۲.۵ میلیون نفر در لحظه از این پلتفرم استریم را تماشا می‌کردند. می‌توانید از Twitch در هر جایی استفاده کنید. می‌توانید از آن در رایانه شخصی، تلفن، ایکس‌باکس، PS4 یا هر دستگاه دیگری که می‌تواند محتوای بازی را از آن پخش کند، استفاده کنید. در واقع، بینندگان می‌توانند از هر دستگاهی به جریان ها دسترسی داشته باشند. بهترین جنبه این پلتفرم این است که از پشتیبانی گسترده جامعه برخوردار است. اکنون بخشی از آمازون است. بنابراین، امتیاز رایگان به اعضای Amazon Prime داده می‌شود تا از پخش کننده های مورد علاقه خود در Twitch حمایت کنند. بیایید نگاهی به ویژگی های مهم Twitch بیندازیم.

ویژگی های کلیدی:

تعامل آسان دنبال کننده با نمایه استریمر

پخش مستقیم نظرات

اسلات های Emote برای افزایش تعاملات

توکن های مشترک برای طرفداران

Cheermotes برای افزایش درآمد

زمان های برنامه ریزی شده برای پخش جریانی

مزایا:

میانگین 1.8 میلیون بیننده در هر زمان

کانال های درآمدی جدید برای کسب درآمد

مدل اشتراک ساده و موثر برای درآمد بلندمدت

معایب:

با تعداد زیاد استریمر ها در این پلتفرم، جلب توجه یک رقابت است

حداقل پنجاه دنبال کننده تبلیغات را اجرا می‌کنند و باعث کسب درآمد می‌شوند

Twitch به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن شرایط خاص، از جریان های خود با استفاده از تبلیغات درآمد کسب کنید. برخی از آنها عبارتند از – هفت استریم جداگانه در یک ماه، 500 دقیقه محتوای استریم شده در یک ماه، یا حداقل پنجاه دنبال کننده.

سایت های استریم بازی YouTube Gaming

بهترین برای: جمعیت فراوان بازدیدکننده و ابزارهای پشتیبانی

همه ما از آمار غول پخش ویدئو، یوتیوب آگاه هستیم. YouTube Gaming به عنوان بخشی از بزرگترین موتور جستجوی جهانی، گوگل، مجموعه ای جامع از پخش کننده ها دارد که به مخاطبان آنچه را که می‌خواهند ارائه می‌دهند. بازی در حال حاضر یک چیز بزرگ در یوتیوب است. کودکانی که با فناوری و بازی بزرگ شدند حالا شروع به ساخت ویدیو کرده اند، و همانطور که می‌دانید یوتیوب مهم ترین مکان برای ویدیوهای آنلاین است. بهترین نکته در مورد YouTube Gaming این است که ابزارهای فراوانی را در اختیار استریم کنندگان قرار می‌دهد که کار آنها را به سادگی آب خوردن می‌کند. پلتفرم استریم ساده و از نظر استفاده آسان است. کم و بیش شبیه پلتفرم معمولی YouTube است که شما به آن عادت دارید.

ویژگی های کلیدی:

رابط کاربری آسان و ساده

انتخاب های کیفیت ویدیو، مانند 480p، 1080p و موارد دیگر

سیستم و ابزار پشتیبانی عالی

پایگاه مخاطبان گسترده برای استریم گیمر

مزایا:

پخش زنده رایگان

تعامل عالی با مخاطب

گزینه ذخیره جریانی که مخاطبان می‌توانند بعداً آن را تماشا کنند

معایب:

رابط فضای زیادی را اشغال می‌کند

نمایشگر درهم

هیچگونه امتیاز یا جایزه در آن وجود ندارد

YouTube Gaming بخشی از YouTube است. بنابراین، از برنامه های شریک و تبلیغات مانند YouTube استاندارد برای تامین درآمد استفاده می‌کند. این یک گزینه عالی برای همه کسانی است که دنبال کنندگان کمی دارند. همچنین کمک های مالی نیز ارائه می‌دهد.

Facebook Gaming

بهترین برای: استریم بازی های موبایل و رایانه رومیزی

طبق گزارش ها، در سه ماهه اول سال 2021، مردم در سراسر جهان یک میلیارد ساعت پخش زنده بازی را در Facebook Gaming تماشا کردند. در سال های اخیر، فیسبوک توجه زیادی به گیمینگ کرده است. یک برنامه اختصاصی Facebook Gaming برای نگه داشتن کل جامعه در یک مکان ایجاد کرده است. با این حال، افراد می‌توانند در وبسایت دسکتاپ فیسبوک و برنامه تلفن همراه به همین مورد دسترسی داشته باشند. رابط کاربری Facebook Gaming نسبتاً ساده است. همچنین، تنظیم یک استریم زنده بسیار آسان است. بهترین نکته این است که وقتی یک استریم زنده را شروع می‌کنید، بینندگانی از لیست دوستان خود خواهید داشت. می‌توانید پخش خود را برنامه ریزی کنید که می‌تواند به ایجاد پیش بینی در بین بینندگان کمک کند. علاوه بر این، فیسبوک یک رسانه اجتماعی نیز هست. بنابراین، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

ویژگی های کلیدی:

پخش آسان بازی های کامپیوتری و بازی های موبایل

مزایای پخش تبلیغات درون جریانی

به واکنش ها و نظرات مخاطبان پاسخ دهید

از طرفدارانی که ارزش واقعی دارند ستاره بگیرید

مزایا:

پلتفرم آسان از نظر استفاده

پایگاه عظیم مخاطب

امکان جستجوی نمایه ها برای تماشای پخش زنده

از بازی های موبایل و دسکتاپ پشتیبانی می‌کند

ویژگی هشدار هنگام شروع پخش جریانی

به راحتی مشترک دریافت کنید

معایب:

مخاطبان می‌توانند به سادگی به پایین پیمایش کنند تا چیزهای دیگر را تماشا کنند

الزام حساب اجباری برای تماشای جریان ها

کسب درآمد از Facebook Gaming کار آسانی است. این پلتفرم سه راه اصلی برای کسب درآمد ارائه می‌کند – ستاره ها، کمک های مالی و پشتیبانی ماهانه طرفداران. با افزایش سطح پخش خود در این پلتفرم، جریان های درآمد بیشتری برای شما باز می‌شود.

DLive

بهترین برای: تشخیص و جوایز عظیم

DLive یک سرویس پخش زنده بازی است که در سال 2017 ارائه شد. BitTorrent DLive را در سال 2019 خریداری کرد. سازندگان محتوا می‌توانند در این پلتفرم احترام زیادی دریافت کنند. تمام درآمد ایجاد شده مستقیماً به استریمرها می‌رسد. رابط کاربری بسیار ساده بوده و یک گزینه عالی برای پخش کننده های جدید بازی است. پایگاه مخاطبان نیز عالی است.

ویژگی های کلیدی:

چیدمان پلتفرم فوق العاده است

پشتیبانی عالی ارائه می‌دهد

مجوز پیگیری فوری با علایق

عملکرد بدون تاخیر با پخش روان

مزایا:

بخش پشتیبانی آموزنده برای کاربران

هیچ سهمی از درآمد ایجاد شده ندارد

معایب:

نمایشگر کمی درهم

هیچ ویژگی مانند “اشتراک” وجود ندارد

روند کسب درآمد DLive چندان شفاف نیست. با این حال، این پلتفرم در چند سال اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است، که نشان می‌دهد سیستم درآمد این پلتفرم بسیار خوب است.

سایت های استریم بازی Bigo Live

بهترین برای: کسب درآمد نقدی واقعی با استفاده از لوبیا

Bigo Live یکی از آن پلتفرم هایی است که با پخش زنده بازی با کیفیت به مخاطبان ارائه می‌دهد. Bigo Live به منطقه جغرافیایی خاصی تعلق ندارد. می‌توانید از آن برای پخش جریانی هم بر روی دسکتاپ و هم در موبایل خود استفاده کنید. جدا از فناوری های عمومی پخش زنده، پلتفرم استریم از واقعیت افزوده و هوش مصنوعی نیز استفاده می‌کند. با کمک چنین فناوری های جدیدی می‌توانید مجموعه گسترده ای از مزایا را به مخاطبان خود ارائه دهید. اما مخاطب برای تماشای استریم باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. شما می‌توانید خلاق تر باشید، مهارت های خود را بهبود بخشیده و به بینندگان خود اجازه دهید بهترین لذت را ببرند. رقابت با سایر استریمرها در پلتفرم امکان پذیر است. همانطور که در یک مسابقه برنده می‌شوید، می‌توانید لوبیا را ببرید که راه کسب درآمد واقعی است. رویدادهای رقابتی این پلتفرم استریم می‌تواند به تجزیه و تحلیل صحیح عملکرد شما و بهبود بیشتر آن کمک کند.

ویژگی های کلیدی:

پخش جریانی برای مخاطبان جهانی در دسترس است

امکان خرید درون برنامه ای را فراهم می‌کند

تعامل آسان با مخاطب

در مسابقات درون برنامه ای شرکت کنید

رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده

مزایا:

در مدت زمان کوتاهی در سطح جهانی مشهور شوید

از درآمد خوب لذت ببرید

با شرکت در مسابقات، مهارت ها را تقویت کنید

معایب:

ویژگی ارسال خودکار با استفاده از فیسبوک

هیچ رکورد چت ذخیره شده ای وجود ندارد

قوانین سختگیرانه ای که باید رعایت کنید

می‌توانید با نقد کردن هدایای مجازی خود از Bigo Live درآمد کسب کنید. وقتی در پلتفرم استریم معروف شدید، فالوورهای شما هدایای مجازی برای شما ارسال می‌کنند. می‌توانید آنها را یکی کرده و به سادگی آنها را به لوبیا تبدیل کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه محبوب تر شوید، لوبیا بیشتری می‌توانید کسب کنید. سپس، می‌توانید به راحتی تمام آنها را با پول واقعی نقد کنید. نرخ تبادل فعلی 1 دلار برای 210 لوبیا است.

AfreecaTV

بهترین برای: UI ساده و آسان برای استفاده

Afreeca یا AfreecaTV مخفف عبارت Any Free Broadcasting است. یک سرویس پخش است که در کره جنوبی قرار دارد. در مرحله شروع، فقط یک وبسایت بود که کانال های تلویزیونی را مجدداً مخابره می‌کرد. اما امروزه انواع مختلفی از خدمات پخش را نیز ارائه می‌دهد. می‌توانید ویدیوهای جدید آپلود کنید، در چت ها با مخاطبان خود صحبت کنید و همچنین بازی های خود را به صورت زنده پخش کنید. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد در بین گیمرها، این پلتفرم استریم به مکانی معروف برای پخش زنده بازی های موبایلی تبدیل شده است. اکنون اسپانسر تیم Esports League of Legends است. با این پلتفرم پخش زنده می‌توانید از دسکتاپ و تلفن همراه برای پخش زنده استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

UI آسان

صفحه پخش جریانی بدون درهم و برهمی

تعامل در زمان واقعی با مخاطب

کسب درآمد واقعی

مزایا:

به انواع محتوای تولید شده توسط پخش کننده های محلی اولویت می‌دهد

تخصص در بازی های ویدیویی و جریان سازی Esports

معایب:

هیچ شکلی از رقابت بین المللی وجود ندارد

پلتفرم دارای حداقل ویژگی

درصدی از درآمد کسب شده را می‌گیرد

برای تبلیغ اسپانسر هزینه دریافت می‌کند

استریمر ها در AfreecaTV می‌توانند به روشی منحصر به فرد سود ببرند. یک ارز دیجیتالی دارد که به عنوان “بالون ستاره” شناخته می‌شود، به عنوان هدیه توسط مخاطبان به استریمرها داده می‌شود. بینندگان باید بادکنک های ستاره ای را با پول واقعی خریداری کنند و سپس همان را در زمان پخش زنده برای پخش کننده های زنده ارسال کنند. شما می‌توانید بالن های ستاره را با پول نقد واقعی تعویض کنید. اما یک مشکل وجود دارد. AfreecaTV درصدی از درآمد را می‌گیرد، معمولاً 30٪ – 40٪. همچنین، استریمرهای زیادی وجود ندارند که بتوانند ستاره کسب کنند. یکی دیگر از راه های کسب درآمد، استفاده از برنامه های حمایتی است. شرکت ها و برندها به استریمر ها نزدیک می‌شوند تا در ویدیوهای آنها تبلیغ شوند. اما این پلتفرم از این درآمدهای تبلیغاتی نیز برمی‌دارد.

سایت های استریم بازی GosuGamers

بهترین برای: پیگیری موقعیت با استفاده از صفحه رتبه بندی

GosuGamers یک سایت عالی برای همه کسانی است که به بازی های ورزشی علاقه دارند. شما می‌توانید انواع اطلاعات دقیق در مورد ورزش های ورزشی از سراسر جهان را در این پلتفرم پیدا کنید. بینندگان می‌توانند در مورد برنامه مسابقات و پخش زنده اطلاعات پیدا کنند. همچنین، بینندگان می‌توانند کالاهای Esports را از پورتال خریداری کنند. برخی از بازی های آشنا که در اینجا به آنها پرداخته می‌شود عبارتند از PUBG، Dota 2، Hearthstone، CS: GO و بسیاری دیگر. در واقع، پلتفرم GosuGamers در درجه اول برای پخش زنده مسابقات است. به همین دلیل است که می‌توانید از بخش ویژه ای به نام “تورنمنت ها” به عنوان فیلتر استفاده کنید. بینندگان می‌توانند مسابقات را بر اساس ترجیحات خود مرتب کنند. یک بخش “بازپخش” وجود دارد که مخاطبان می‌توانند استریم های گذشته را به راحتی تماشا کنند. بهترین نکته این است که کیفیت ویدیوی پخش مجدد نسبتاً بالا است. بنابراین، بینندگان نیازی به کاهش کیفیت جریان ندارند.

ویژگی های کلیدی:

پخش زنده مسابقات

پیگیری رنکینگ تیم

آخرین اخبار ورزشی

اطلاعیه های به موقع

مزایا:

پخش زنده از سراسر جهان

استریگ مسابقات بین المللی

انواع اخبار و اطلاعیه ها در مورد آخرین استریم ها

معایب:

پلتفرم غیر جذاب

استفاده چندان آسان نیست

اخبار یا اطلاعات زیادی در مورد کسب درآمد از پخش زنده در این پلتفرم وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که با Esports مرتبط است، درآمد ارائه شده را می‌توان سالم در نظر گرفت.

Caffeine

بهترین برای: ارائه پلتفرم عالی

Caffeine با نرم افزار کارت ضبط برای رایانه شخصی همراه است. با این حال، شما همچنین می‌توانید آن را با برنامه های شخص ثالث مانند OBS ادغام کنید. همانطور که با OBS ادغام می‌شوید، می‌توانید هر بازی را روی رایانه شخصی یا کنسول خود بازی کنید و همان را روی Caffeine پخش کنید. با استفاده از این پلتفرم پخش زنده می‌توانید اعلان های آخرین به‌روزرسانی ها را دریافت کنید، با پخش کننده های دیگر چت کنید و با مخاطبان خود گفتگو کنید. اما هیچ گزینه ای برای ایجاد کلیپ، ذخیره فیلم یا تماشای مجدد جریان وجود ندارد. این یک گزینه عالی برای همه آن دسته از پخش کننده هایی است که تازه وارد دنیای بازی شده اند. شما می‌توانید هر چیزی را که توسط وب کم دریافت می‌شود تنها با فشار دادن یک دکمه استریم کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده در قالب یک تصویر کوچک عکس بگیرید. با این حال، این پلتفرم فاقد پخش زنده موبایلی است. بینندگان می‌توانند پخش کننده های زنده را در دستگاه های تلفن همراه تماشا کنند و با آنها تعامل داشته باشند.

ویژگی های کلیدی:

رابط کاربری آسان

پلتفرم جذاب

با کلیک روی یک دکمه استریم کنید

از مشاهده موبایل پشتیبانی می‌کند

مزایا:

کاملا رایگان و بدون تبلیغات برای بینندگان

ارائه شیک

راه اندازی آسان

قابلیت کشف عالی

پول درآوردن آسان

معایب:

هیچ شکلی از پخش زنده موبایلی وجود ندارد

وضوح پایین برای گیمرها

هیچ گزینه ای برای بایگانی جریان ها وجود ندارد

سیستم پاداش در این پلتفرم پخش زنده سیستم کلاسیک است – از طریق برچسب ها انجام می‌شود. مخاطب برای استیکرها با ارز پرداخت می‌کند. Caffeine همراه با یک برنامه شریک برای کانال های مورد علاقه همراه با مزایای مختلف مانند دسترسی به شرکای دیگر، سواگ و دعوت به رویدادهای خاص است. همانطور که عضو برنامه Caster می‌شوید، می‌توانید از بینندگان خود برچسب ایجاد کنید. پس از تولید استیکرهای 200 دلاری، می‌توانید همان را با پول واقعی دریافت کنید.

سایت های استریم بازی Owncast

بهترین برای: سفارشی سازی پخش استریم

Owncast یک پلتفرم پخش زنده است که منبع باز و رایگان است. می‌توانید کانال خود را خودتان میزبانی کنید. این نشان می‌دهد که هیچ نوع نهاد شرکتی متمرکزی وجود ندارد که اشتراک ها و بازی ها را بفروشد یا تبلیغات را در کانال ها نشان دهد و درآمد را بین پخش کننده ها تقسیم کند. از آنجایی که پلتفرم به شما نیاز دارد که کانال استریم خود را خود میزبانی کنید، کم و بیش شبیه توسعه یک وبسایت جدید است. همچنین، شما این شانس را دارید که URL خود را مانند abc.dub.ninja ایجاد کنید. اگر به چنین چیزهایی عادت ندارید، این پلتفرم اسنادی ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت شروع کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات استریم مانند وضوح و نرخ فریم را سفارشی کنید.

ویژگی های کلیدی:

سفارشی سازی فوق العاده تنظیمات جریان

قابلیت میزبانی

بدون تبلیغات و منبع باز

تعامل عالی با مخاطب

مزایا:

سفارشی سازی عالی را ارائه می‌دهد

با نرم افزارهای پخش موجود و محبوب به خوبی کار می‌کند

اجازه مشاهده پخش زنده در برنامه تلفن همراه را می‌دهد

معایب:

فرآیند نصب پیچیده

جامعه محدود

نیاز به خرید و نگهداری سرور توسط شما

هیچ گزینه ای برای کسب درآمد مستقیم از پخش زنده وجود ندارد

هیچ راه مستقیمی برای کسب درآمد از جریان های خود در این پلتفرم وجود ندارد. می‌توانید مقداری پول دربیاورید، اما این روند بسیار پیچیده است.

Mobcrush

بهترین برای: کسانی که دنبال یک پلتفرم جدید هستند

اگر اهل پخش موبایلی هستید، Mobcrush یکی از پلتفرم هایی است که باید آن را امتحان کنید. امروزه پخش موبایلی رایج تر است و بنابراین هر روز بر محبوبیت این پلتفرم افزوده می‌شود. این پلتفرم راحتی یکپارچه کردن حضور شما در سرویس های مختلف را در یک برنامه فراهم می‌کند. فرآیند راه اندازی بسیار ساده است. هنگام ایجاد حساب کاربری باید سایر نرم افزارهای پخش جریانی شخص ثالث مانند XSplit یا OBS را دانلود کنید. Mobcrush جریان شما را می‌گیرد و سپس همان را به پلتفرم های دیگری که انتخاب می‌کنید مانند YouTube، Twitch و دیگران پخش می‌کند. این پلتفرم فقط در پلتفرم های موبایل و دسکتاپ در دسترس است. هیچ گزینه ای برای استفاده از آن در ستاپ باکس یا کنسول های بازی وجود ندارد. رابط کاربری نسبتا صاف است و ضبط صفحه را به روشی کمی متفاوت انجام می‌دهد. نسخه اندروید کم و بیش مانند Facebook Gaming عمل می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با چندین بیننده در یک زمان تعامل داشته باشید.

ویژگی های کلیدی:

ابزارها و ویژگی های قابل دسترس برای استریمرهای جدید

از استریم کامپیوتر و موبایل پشتیبانی می‌کند

تعامل عالی با مخاطب

مزایا:

امکان پخش جریان در سایر سیستم عامل ها

استفاده آسان و رابط کاربری ساده

از تعامل چند بیننده پشتیبانی می‌کند

معایب:

بدون پشتیبانی مستقیم برای بینندگان

بدون پشتیبانی از کنسول های بازی و ست تاپ باکس

به نرم افزار شخص ثالث دیگری برای استریم نیاز دارد

اگر یک استریمر نتواند از برنامه خود درآمد کسب کند، مشهور بودن و جذب مخاطبان زیاد ارزشی ندارد. برنامه Go Live Get Paid Mobcrush به استریمر ها اجازه می‌دهد پول نقد کسب کنند. اگر به عنوان پخش کننده ای که آماده شرکت در جریان های حمایت شده است تأیید شوید، می‌توانید هر ساعت تا 2500 دلار درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید از کمک های مالی طرفداران درآمد کسب کرده و یک جامعه وفادار ایجاد کنید.

سایت های استریم بازی Uscreen

Uscreen می‌تواند با انواع ابزارهایی که برای پشتیبانی، ایجاد و مقیاس بندی پخش های زنده و کسب‌وکار محتوای خود به آنها نیاز دارید، پاسخگوی شما باشد. می‌توانید از همه چیز در این پلتفرم با اشتراک های ماهانه، سه ماهه یا سالانه به همراه دسترسی PPV یا پرداخت به ازای هر بازدید به همه جریان های خود درآمد کسب کنید. این پلتفرم می‌تواند ابزارهای بازاریابی مفیدی مانند کوپن، تخفیف و آزمایش های رایگان را برای تبلیغ پخش زنده‌تان در اختیار شما قرار دهد. همچنین، شما قادر خواهید بود ابزارهای CRM و بازاریابی ایمیلی خود را در این پلتفرم ادغام کنید. همانطور که با مخاطبان خود درگیر هستید، می‌توانید دسترسی آنها را به پخش های خود فراهم کنید. به زبان ساده، Uscreen به شما این امکان را می‌دهد که محتوای خود را همراه با هر چیز دیگری که برای کسب درآمد نیاز دارید میزبانی و پخش کنید. سرویس پخش کاملاً HD است. می‌توانید تصاویر کوچک، زیرنویس ها و زیرنویس های سفارشی شده را اضافه کنید و فیلترهای سفارشی را برای بازدیدکنندگان تنظیم کنید تا سریعاً آنها را پیدا کنند.

ویژگی های کلیدی:

ویدیوی تریلر ایجاد کنید

ردیابی آسان بینندگان

طیف گسترده ای از ابزارهای بازاریابی

مزایا:

قیمت گذاری شفاف

پشتیبانی عالی از مشتری با خدمات هفت روز هفته و ۲۴ ساعته

پایگاه عظیم مخاطب

شمارش معکوس پخش زنده برای ایجاد پیش بینی

معایب:

هیچ ویدیوی مبتنی بر آگهی برای کسب درآمد وجود ندارد

عدم حمایت از بینندگان

کسب درآمد با Uscreen کار آسانی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک استراتژی کسب درآمد از ویدیو را انتخاب کنید و یک مدل قیمت گذاری را انتخاب کنید. این پلتفرم دارای یک مدل قیمت گذاری سه لایه است که به شما در کسب درآمد نیز کمک می‌کند.

سایت های استریم بازی Twitter Live

بهترین برای: پخش آسان با یک کلیک

همه ما از پلتفرم معروف رسانه های اجتماعی توییتر یا همان X آگاه هستیم که در جمع بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی قرار دارد. Twitter Live یک گزینه عالی برای پخش زنده است که تنها با یک کلیک به بینندگان بیشتری دسترسی دارد. کار با آن بدون دردسر است و نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه تلفن همراه خود را بردارید و پخش زنده شوید. بنابراین، هرکسی می‌تواند در توییتر به صورت زنده فعالیت کند. اگر می‌خواهید بازی خود را از منابع مختلف پخش کنید، می‌توانید از رمزگذار نیز استفاده کنید. در Twitter Live، هشتگ یا تب خاصی وجود ندارد که به شما کمک کند به پخش زنده روی پلتفرم دسترسی داشته باشید. به جای آن، باید تمام بینندگان و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا اعلان های فعالیت های شما را فعال کنند و فقط پخش زنده را خیلی زودتر از موعد تبلیغ کنند. بهترین جنبه این پلتفرم این است که ویدیو به طور خودکار در پلتفرم ذخیره می‌شود تا بینندگان یا مخاطبان شما بتوانند دوباره آن را تماشا کنند. همچنین، در زمان پخش و همچنین پس از آن، تجزیه و تحلیل ویدیو را دریافت خواهید کرد.

ویژگی های کلیدی:

شروع به پخش فیلم ها با یک کلیک

ساده و آسان برای استفاده

نمایشگر منظم و بدون درهم و برهمی

عالی برای رسیدن به یک جمع مخاطب عظیم

مزایا:

می‌توانید مهمانان را در جریان خود دعوت کنید. (سه نفر همزمان)

دعوت نامه هایی را برای بینندگان ارسال کنید که در DM آنها دریافت می‌شود

تعامل زنده با بینندگان

معایب:

ممکن است هنگام شروع کار، جمع آوری مخاطب کمی دشوار باشد

بدون تب برای پخش زنده

توییتر برای استفاده از پلتفرم مشابه سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی از شما هزینه ای دریافت نمی‌کند. در اینجا می‌توانید از تبلیغات کسب درآمد کنید. فقط در صورتی که واجد شرایط برنامه درآمدزایی پلتفرم باشید، می‌توانید از محتوای جریانی خود کسب درآمد کنید.

TikTok Live

بهترین برای: PIP یا جریان تصویر در تصویر

TikTok به آرامی در حال تبدیل شدن به یک بازیگر غالب در رسانه های اجتماعی است زیرا در سال 2020 در 840 میلیون دستگاه تلفن همراه بارگیری شد. می‌توانید از این پلتفرم برای پخش بازی ها نیز استفاده کنید. از آنجایی که این یک بازیکن جدید در بازی رسانه های اجتماعی است، این پلتفرم به طور فعال با به‌روزرسانی روزانه ویژگی های ارائه شده خود را بهبود می‌بخشد. اخیراً TikTok به‌روزرسانی دریافت کرده است که در آن کاربران می‌توانند رویدادهای زنده را میزبانی کنند. این بدان معنی است که شما می‌توانید پخش زنده خود را تبلیغ کنید، و بینندگان می‌توانند رویدادهایی را که به آنها علاقه دارند کشف کنند. استفاده از آن آسان است. تنها محدودیت این است که می‌توانید از این پلتفرم در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید نه روی رایانههای شخصی.

ویژگی های کلیدی:

حالت تصویر در تصویر دارد تا بینندگان خود را از دست ندهید

دیگران را به پخش زنده خود دعوت کنید و با هم به صورت زنده بروید

جلسات پرسش و پاسخ که بینندگان می‌توانند از شما سؤال بپرسند

مزایا:

دسته “Best Live” به محتوای شما امکان می‌دهد به راحتی کشف شود

گزینه ای برای افزودن ناظر به جریان های زنده

فیلتر کلمات کلیدی برای تعدیل نظر

معایب:

برای کسب درآمد باید شرایط مقرر شده را برآورده کرد

برای گیمرهای جدید در نظر گرفته نشده است

در TikTok Live می‌توانید پخش زنده را به صورت رایگان میزبانی کنید. شما این امکان را دارید که با دریافت هدایایی از مخاطبان خود، از تمام جریان های خود درآمد کسب کنید. کمک ها با ارزش پولی واقعی همراه است. اما معیارهای واجد شرایط بودن خاصی برای بهره مندی از ویژگی های کسب درآمد وجود دارد. برخی از آنها عبارتند از – باید بالای 18 سال سن داشته باشند، باید در ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا، آلمان، ایتالیا یا فرانسه مستقر باشند، باید حداقل 10000 دنبال کننده داشته باشند، و بسیاری دیگر.

Reddit Live

پخش جریانی قابل اعتماد

اکثر کاربران به Reddit اعتماد دارند و آن را دوست دارند. در مقایسه با سایر پلتفرم های اجتماعی، امتیاز خالص Promoter بیشتری دارد. جامعه این پلتفرم بر روی تبدیل آن به مکانی متمرکز شده است که می‌توانید ارتباطات قابل توجهی با همه بینندگان خود ایجاد کنید. برخلاف سایر پلتفرم های پخش زنده، Reddit Live به شما اجازه نمی‌دهد هر زمان که بخواهید به صورت زنده پخش کنید. مکان ها و زمان های خاصی وجود دارد. می‌توانید هر چهارشنبه بین ساعت 1 بامداد تا 5 بعد از ظهر پخش زنده داشته باشید. PT. همچنین، نقاط محدودی وجود دارد که می‌توانید برای پخش در این پلتفرم پیدا کنید. شما باید حداقل دو هفته عضو Reddit باشید و حداقل 125 نظر کارما داشته باشید تا بتوانید پخش کنید. پس از اتمام استریم، می‌توانید ویدیو را در پلتفرم ذخیره کنید تا مخاطبان شما بتوانند یک بار دیگر آن را مشاهده کنند. شما می‌توانید حداکثر سه ساعت استریم کنید. می‌توانید محدودیت زمانی را با کمک جوایز بینندگان خود افزایش دهید.

ویژگی های کلیدی:

پخش زنده مبتنی بر جامعه

پایگاه مخاطبان زیاد

ارتباط عالی با بینندگان ایجاد کنید

مزایا:

ویدیوی پخش زنده در پلتفرم ذخیره می‌شود

کارماهای نظر را از بینندگان دریافت کنید

با مخاطبان خود پیوند برقرار کنید

معایب:

محدودیت زمانی از 1 صبح تا 5 بعد از ظهر PT هر چهارشنبه برای پخش زنده

حداکثر 3 ساعت پخش زنده مجاز است

برای پخش کننده های روزمره مناسب نیست

اگر می‌خواهید پخش زنده در Reddit داشته باشید، هزینه اضافی ندارید. با این حال، برای واجد شرایط بودن جهت پخش زنده، باید کارماهای نظر را دریافت کنید. بینندگان می‌توانند برای پخش شما جوایزی را به شما ارائه دهند. آنها با استفاده از سکه های Reddit خریداری می‌شوند و می‌توانند در ازای آن پول واقعی در اختیار شما قرار دهند.

Wowza

بهترین برای: ویژگی های جالب

اگر به دنبال راه حل قابل اعتمادی برای پخش جریانی هستید که به مقیاس، دستگاه یا شرایط شبکه بستگی ندارد، Wowza یک انتخاب عالی برای شما است. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار سرور رسانه قابل دانلود عمل می‌کند که به پخش زنده و درخواستی قدرت می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید همه چیز را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید. همچنین می‌توانید در هر دستگاهی به صورت زنده پخش کنید. این پلتفرم دارای ابزارهای عالی و ویژگی های عالی است که می‌تواند پخش زنده را برای شما یکپارچه کند. Wowza به جای اینکه یک وبسایت باشد که مخاطبان شما بتوانند در آن بروند و پخش زنده شما را تماشا کنند، Wowza به میزبانی پخش زنده کمک می‌کند. شما می‌توانید همان را در هر جایی که می‌خواهید جاسازی کنید – برای مثال رسانه های اجتماعی یا وبسایت خودتان.

ویژگی های کلیدی:

ابزارهای زیادی برای پخش بدون درز دارد

امکانات استریم مبتنی بر ابر

آسان برای استفاده با ویژگی های هیجان انگیز

مزایا:

یک پلتفرم پخش زنده قوی

ویژگی های قابل تنظیم

امکانات پشتیبانی عالی

پخش جریانی را برای استفاده بعدی ضبط کنید

معایب:

ممکن است برای استریمرهای جدید کمی مشکل باشد

به دانش مناسب از پخش زنده مبتنی بر ابر نیاز دارد

می‌توانید از پخش های زنده خود در Wowza کسب درآمد کنید. برندها و شرکت های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به شما در کسب درآمد از این پلتفرم کمک کنند.

کدام پلتفرم پخش بازی را انتخاب کنیم؟

شکی نیست که پخش زنده می‌تواند تجربه تماشای جذابی را برای مخاطبان شما فراهم کند. اما نکات خاصی وجود دارد که باید قبل از انتخاب سرویس پخش بازی به آنها توجه کنید. اجازه دهید به نکات خاصی نگاهی بیندازیم که به شما کمک می‌کند بهترین پلتفرم استریم را برای گیمرها انتخاب کنید.

ویژگی ها: به پلتفرمی که برای پخش جریانی محتوای خود انتخاب می‌کنید، نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که آیا همه ابزارها و ویژگی های مورد نیاز شما را دارد یا خیر. همچنین می‌توانید وبسایت توسعه دهنده را بررسی کنید و قبل از نهایی کردن آن، ویژگی ها را به درستی بررسی کنید.

قابلیت استفاده: باید مطمئن شوید پلتفرمی که انتخاب می‌کنید ساده و قابل استفاده است. باید با سطح تجربه شما مطابقت داشته باشد. پلتفرم هایی وجود دارند که ویژگی های مختلفی را ارائه می‌دهند و همچنین می‌توانند وسوسه انگیز باشند. با این حال، ممکن است استفاده از آنها پیچیده باشد. بهترین کار این است که یک سرویس پخش رایگان یا حداقل چیزی را انتخاب کنید که آزمایشی رایگان ارائه دهد تا بتوانید آن را بررسی کنید.

پشتیبانی: هنگام پخش زنده، ممکن است با مشکلات ناخواسته مختلفی روبرو شوید. در این صورت، برای دریافت تمام کمک های مورد نیاز، به یک سیستم پشتیبانی مناسب نیاز دارید.

کسب درآمد: خدمات پخش رایگان بازی های ویدیویی همیشه بهترین نیستند. شما باید به دنبال مواردی بگردید که می‌توانند درآمد خوبی برای محتوا برای شما فراهم کنند. همچنین مطمئن شوید که آیا پلتفرم درصدی از درآمد شما را کم می‌کند یا خیر. برای پخش زنده بسیار مهم است.

بازی های پشتیبانی شده: همه پلتفرم ها به شما اجازه نمی‌دهند تمام بازی ها را که می‌خواهید بازی و پخش کنید. قبل از انتخاب پلتفرم، بازی های پشتیبانی شده را بررسی کنید.

وضوح: مطمئن شوید پلتفرمی که انتخاب می‌کنید به شما امکان پخش جریانی با وضوح بالا را می‌دهد. محتوای بازی با وضوح پایین آن را برای بینندگان شما جالب نمی‌کند.

تعامل: پلتفرم های وجود دارد که اجازه تعامل با مخاطب را نمی‌دهند. این می‌تواند یک اشکال بزرگ باشد زیرا پخش زنده در مورد ایجاد ارتباط خوب با مخاطب است. اطمینان حاصل کنید پلتفرمی که انتخاب می‌کنید امکان تعامل با مخاطبین را برای شما فراهم می‌کند.

نظرات کاربران: همیشه قبل از شروع پخش جریانی در آن، بررسی رتبه بندی و نظرات پلتفرم ایده خوبی است. شما به راحتی می‌توانید هر گونه راه ححل برای مشکل را که می‌تواند شما را از مشکلات بعدی نجات دهد، پیدا کنید.

سایت های استریم بازی: خلاصه

ما پانزده وبسایت برتر استریم بازی را پوشش داده ایم و امیدواریم که هر گیمری بتواند گزینه مناسبی برای خود پیدا کند. فراموش نکنید که وبسایت ما را بررسی کنید، برنامه‌ای برای کاربران ویندوز که به شما امکان می‌دهد با واکنش‌های وب‌کم، صدای سیستم و میکروفون، گیم‌پلی خود را در Twitch ضبط و پخش کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT