سایت برای خرید آنلاین عطر

18 بهترین سایت برای خرید آنلاین عطر در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

اگرچه ممکن است خرید یک عطر بدون استشمام اولیه IRL عجیب به نظر برسد، خرید آنلاین عطر فهرست بلندبالایی از مزایا دارد. البته، فاکتور راحتی و جذابیت جهانی وجود دارد که برای همه انواع خرید مجازی اعمال می شود.

اما از آنجایی که به طور خاص به عطر مربوط می شود، اینترنت همچنین یک گنجینه واقعی نه تنها برای معاملات و دزدی های خوب است، بلکه مکانی است که در آن می توانید طیف گسترده ای از مارک های جدید و جالب را که ممکن است هنوز در دسترس نباشند کشف کنید.

فروشگاه زیبایی که در غیر این صورت خرید می کردید. ناگفته نماند که بسیاری از سایت‌ها انواع مختلفی از گزینه‌های نمونه‌برداری و آزمایش‌کننده را ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید در واقع، قبل از خرید یک عطر در اندازه کامل، رایحه‌ای را برای آزمایش امتحان کنید.

ما ساعت‌ها تحقیق در مورد جستجو برای یافتن بهترین سایت های آنلاین برای خرید عطر انجام دادیم، و هر خرده‌فروش را بر اساس میزان قوی بودن توضیحات آن و ارائه نمونه‌های عطر ارزیابی کردیم.

در آینده، بهترین مکان ها برای خرید آنلاین عطر است که شما را به طور جدی در مورد نحوه خرید عطر تجدید نظر می کند.

سایت برای خرید آنلاین عطر Nordstrom

از بین همه گزینه های فروشگاه بزرگ آنلاین، این یکی از موارد مورد علاقه ما است. بله، سیاست بازگشت انعطاف‌پذیر Nordstrom در مورد عطر نیز صدق می‌کند، و حتی اگر واقعاً عجله دارید، می‌توانید آنلاین سفارش دهید و از فروشگاه تحویل بگیرید. آنها همچنین تعداد زیادی عطر و رایحه منحصر به فرد فروشگاهی را ارائه می دهند، ناگفته نماند که همیشه آن فروش نمادین سالگرد Nordstrom هر سال وجود دارد.

سایت برای خرید آنلاین عطر Fragrancenet

کسانی که عاشق یک معامله خوب هستند، از قیمت‌های با تخفیف قابل‌توجه و کوپن‌های فراوانی که همیشه در دسترس هستند، قدردانی خواهند کرد، و این را به انتخابی عالی برای خرید عطر مقرون‌به‌صرفه‌تر تبدیل می‌کند. حمل و نقل نیز رایگان است، و مجموعه خوبی از نمونه ها وجود دارد که می توانید آنها را نیز خریداری کنید.

سایت برای خرید آنلاین عطر FragranceX

آیا تا به حال بالاخره یک رایحه مشخص پیدا کرده اید که به آن وسواس دارید، فقط وقتی که دوباره انبار می کنید متوجه می شوید که آن رایحه متوقف شده است؟ آره ما هم همینطور در این سایت جستجو کنید، زیرا آنها عطرهای متوقف شده زیادی در دسترس دارند. آنها همچنین یک برنامه وفاداری دارند که همیشه یک مزیت اضافه در کتاب ما است.

Sephora

تجربه خرید عطر در فروشگاه Sephora بسیار خوب است، اما نسخه آنلاین آن نیز خوب است. یک آزمون مفید وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بفهمید چه نوع عطری را می پسندید (برای کسانی که کاملاً مطمئن نیستند به دنبال چه چیزی هستند عالی است) و مارک ها و اندازه های زیادی در دسترس است. همچنین می‌توانید هر چیزی را که دوست ندارید برگردانید تا زمانی که فقط «به آرامی استفاده شود».

Scentbird

شعار این سایت ” قبل از ازدواج با عطرهای خرما” است. ما می توانیم وارد آن شویم. خدمات اشتراک به شما امکان می دهد از بین بیش از 500 عطر طراح و خاص انتخاب کنید. با 15 دلار در ماه یک اسپری 8 میلی لیتری (تقریباً به ارزش یک ماه اسپریتیزینگ روزانه) دریافت می کنید. همچنین می‌توانید دفعات اشتراک خود را تغییر دهید اگر ماهانه برای شما زیاد است.

سایت برای خرید آنلاین عطر Ulta

پیشنهادات موجود در سایت آنها به طور مفید و ساده توسط خانواده‌های رایحه‌ای – مانند گل‌ها، تازه، و گرم و تند – در صفحه فرود عطر تقسیم می‌شوند و این یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌دانند چه نوع عطرهایی را دوست دارند. آنها یک برنامه وفاداری عالی دارند، هدایای زیادی همراه با خرید دارند که همیشه سرگرم کننده هستند، و شما می توانید هر چیزی را که دوست ندارید برگردانید (حتی بدون رسید، تا زمانی که با کارت اعتباری پرداخت کرده باشید و/یا بخشی از وفاداری باشید. برنامه).

Neiman Marcus

Neiman Marcus یک خرده‌فروش لوکس آرام است که به‌خاطر طراحی‌های زیبا و باکیفیت خود شناخته می‌شود – و عطرهای ارائه شده نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این انتخاب قوی شامل پرفروش‌ترین آثار جورجیو آرمانی، گوچی، ایو سن لوران، دیور، تام فورد، جو مالون، ژیوانشی و هرمس می‌شود. علاوه بر بطری‌های سایز کامل که برای وسایل روشویی شما مناسب هستند، اگر می‌خواهید قبل از انتخاب یک عطر، چند رایحه را امتحان کنید، می‌توانید گلوله‌های غلتکی، مجموعه‌های هدیه، و حتی مجموعه‌های نمونه عطری مناسب برای سفر تهیه کنید.

Bloomingdale’s

با گزینه‌هایی برای جستجوی پیشنهادات مختلف بر اساس قیمت، نوع عطر و یادداشت‌ها، این یکی از سایت‌های ساده‌تر برای پیمایش و یافتن مورد علاقه‌تان است. پیشنهادات برای ادکلن مردانه نیز بسیار گسترده است، FYI.

سایت برای خرید آنلاین عطر Credo

زیبایی تمیز چیز جدیدی نیست، اما این موضوع در حال حاضر بیشتر و بیشتر در مورد عطرها نیز صدق می کند. با استانداردهای بسیار دقیق در مورد مواد تشکیل دهنده و ممنوعه در محصولاتی که حمل می کنند، می توانید با دانستن اینکه هر یک از عطرهای اینجا کاملاً تمیز هستند، مطمئن باشید. مزیت اضافه شده؟ اینجا مکانی عالی برای یافتن انواع برندهای کوچکتر مستقل است که شاید هنوز نام آنها را نشنیده باشید.

Net-a-Porter

دقیقاً مانند پیشنهادهای مد در این سایت، انتظار یک مجموعه فوق العاده شیک و منتخب از رایحه های پیچیده را داشته باشید که مطمئناً هم بوی خوبی خواهند داشت و هم روی لباس شما عالی به نظر می رسند. این یک مکان عالی برای تهیه هدایا است (خواه برای شخص دیگری باشد یا برای شما، ما قضاوت نمی کنیم). فقط به خاطر داشته باشید که فروش تمام عطرها نهایی است.

Macy’s

به یاد دارید که چگونه در دوران نوجوانی برای تهیه عطر تامی گرل به میسیز در مرکز خرید می رفتید؟ نه؟ فقط ما؟ به هر حال، سایت آن‌ها اکنون مکانی برای خرید است، با فروش بسیار شگفت‌انگیز همیشه، و همچنین مجموعه‌های فراوان، و همچنین مجموعه‌ای زیبا از توپ‌های غلتکی مناسب سفر.

Luckyscent

قدردانی می‌کنیم که طیف گسترده‌ای از برندهای ارائه شده در این سایت از گزینه‌های اصلی معروف تا شرکت‌های کوچک‌تر و خاص را شامل می‌شود. تعداد بی پایانی از انتخاب ها برای مردان، زنان و عطرهای خانگی نیز وجود دارد. اگر نمونه ها مورد علاقه شما هستند، در آرایه گسترده ای که آنها ارائه می دهند قرار خواهید گرفت. اوه، و اگر بیش از 150 دلار خرج کنید، با خرید خود سه نمونه رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین مفید است: واژه نامه، که رایج ترین عبارات عطر را تجزیه می کند. چون واقعاً آیا کسی فرق بین ادوپرفیوم و ادو تویلت را می داند؟

Perfumania

پیشنهادات در اینجا بر اساس دسته‌های فوق‌العاده مفید تقسیم‌بندی می‌شوند – بر اساس قیمت، آنچه که روند، معاملات ماه، و موارد دیگر. شما ارسال رایگان بیش از 59 دلار دریافت می‌کنید، و می‌توان آن را پس داد یا به یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی آن‌ها در سراسر کشور بازگرداند (اگرچه باید باز نشوند، FYI).

سایت برای خرید آنلاین عطر Scent Beauty

این تازه وارد در صحنه نه تنها یک سایت خرید، بلکه شرکتی است که مارک های عطر خود را راه اندازی می کند. این عطرها از همه چیز، از عطرهای مشهور و اینفلوئنسر گرفته تا گزینه های تمیزی مانند برند طبیعی Esscentials را شامل می شود. به عبارت دیگر، کالاهایی را که در اینجا پیدا می کنید، در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. در هر صورت، توضیحات همه رایحه‌ها واضح، مختصر و بسیار مفید است و به راحتی می‌توانید بوی عطر مورد نظرتان را درک کنید.

Luxury Scent Box

کسانی که رویکرد دست‌آمیز را ترجیح می‌دهند، قدردان خواهند بود که این سرویس اشتراک ماه به ماه گزینه‌ای را ارائه می‌دهد که در آن شما به سادگی هر ماه یک «عطر ماه» جدید دریافت می‌کنید. همچنین می توانید یک نظرسنجی در مورد ترجیحات خود پر کنید و به آنها اجازه دهید برای شما انتخاب کنند یا خودتان انتخاب کنید. 30 دلار در ماه، دو اسپریتزر 9 میلی‌لیتری به شما می‌دهد.

Walmart

والمارت قبلاً فقط مارک های داروخانه را حمل می کرد، اما خرده فروش جعبه بزرگ اکنون مقصد آنلاین بسیاری از مارک های زیبایی سطح بالا است. از نظر رایحه، این بدان معناست که می‌توانید عطر ممتاز Juicy Couture، Calvin Klein، Burberry، Jimmy Choo و Gucci را خریداری کنید — اغلب با تخفیفی شیرین. گزینه های میان رده زیادی نیز وجود دارد، مانند الیزابت آردن، مونتبلان، آریانا گرانده و دوسیه.

سایت برای خرید آنلاین عطر Amazon

آمازون تقریباً همه چیز دارد، بنابراین جای تعجب نیست که مقصدی مناسب برای خرید عطر است. این فروشگاه بزرگ آنلاین، عطرهای زنانه را با قیمت‌های مختلف، از جمله بطری‌های سایز کامل، اسپریتزرهای مناسب سفر، و مجموعه‌های هدیه عرضه می‌کند. ما دوست داریم که بتوانید نظرات خریداران را بخوانید و از مزایای ارسال سریع (اغلب رایگان) و بازگشت آسان با عضویت در Prime بهره مند شوید.

Bluemercury

علاوه بر مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت از مو، Bluemercury مجموعه ای چشمگیر از عطرها، از جمله عطر، eu de toilettes و ادکلن از برندهایی مانند Lake & Skye، Oribe، Diptyque، Tocca، Jo Malone و Vilhelm Parfumerie را ارائه می دهد.

هنگام خرید آنلاین عطر به چه نکاتی توجه کنیم

نمونه ها

بسیاری از خرده‌فروش‌های آنلاین عطر، نمونه‌ها یا نمونه‌های رایگانی را ارائه می‌دهند که می‌توانید آن‌ها را با قیمت ارزان خریداری کنید تا عطری را امتحان کنید، مانند Fragrancenet و Luckyscent. جداسازی نمونه‌های عطر ممکن است راه مؤثرتری برای آزمایش عطر باشد، زیرا اغلب زمانی که در حال نمونه‌برداری از عطر در فروشگاه هستید، ممکن است رایحه‌ها را با هم ترکیب کنید و به خودی خود دقیق‌ترین رایحه را در مورد هر عطر خاص دریافت نکنید.

شرح

عطرها توصیفی از نت های خود دارند، بنابراین توجه به این توضیحات نه تنها مهم است، بلکه منظور آنها را نیز درک کنید. هر عطر از لایه هایی به نام نت تشکیل شده است. نت های بالایی یا سر وجود دارد که اولین برداشت از عطر است و سریع ترین تبخیر می شود. نت‌های میانی یا قلبی، که پایه‌های عطر هستند، و نت‌های پایه، که آخرین نت‌هایی هستند که تبخیر می‌شوند و معمولاً با چیزی که خشک شدن عطر نامیده می‌شود، مرتبط هستند.

Sephora و FragranceX برخی از بهترین و دقیق ترین توضیحات محصول را برای عطرها در وب سایت خود دارند.

سوالات متداول

چگونه می توان عطر را بدون بوییدن اول آن خرید؟

توضیحات را با درک نت های بالا، میانی و پایه بخوانید. وبلاگ های عطر همچنین می توانند در مورد بررسی عطرها مفید باشند. با این حال، به یاد داشته باشید که عطر ذهنی است، بنابراین مهم تر است که به دنبال ادعاهای عینی مانند نت هایی باشید که یک عطر را تشکیل می دهند، نه اینکه کسی آن را دوست دارد یا نه.

نت های رایج عطر چیست؟

نت های اولیه معمولی، اولین برداشت های شما، معمولا سبک و جذاب هستند. آنها معمولا از مرکباتی مانند پرتقال و لیمو و همچنین عرقیات گیاهی مانند اسطوخودوس، ریحان یا مریم گلی تشکیل شده اند.

نت‌های قلبی معمولی که پایه‌ی عطر شما را تشکیل می‌دهند، معمولاً گرم و پر اندام هستند مانند گل رز، نرولی و دارچین.

نت‌های پایه معمولی، نت‌های ماندگاری که نت‌های خشک را تشکیل می‌دهند عبارتند از وانیل، مشک و چوب صندل.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT