بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی

20 بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی

زمان مطالعه 30 دقیقه

هوش مصنوعی جدیدترین کلمه در دنیای فناوری است. همه جا هست و برای مدتی بوده است، اما نرم افزار نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی یک مفهوم نسبتا جدید است. بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

نرم افزار AI Writing از هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات، پست های وبلاگ و سایر مطالب با صدای شما استفاده می کند. هدف ارائه ابزاری است که در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند تا بتوانید بر جنبه های مختلف کسب و کار یا زندگی خود تمرکز کنید.

برای کمک به شما برای شروع، ما لیستی از 20 نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی را گردآوری کرده ایم که می توانید از آنها برای ایجاد محتوا برای وب سایت، وبلاگ یا اکانت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

1.بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی: Copy​.ai

Copy​.ai از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تولید محتوای با کیفیت برای کسب و کار شما، کتاب های الکترونیکی، پست های وبلاگ، مقالات، توضیحات محصول، محتوای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر استفاده می کند. همچنین می توان از آن برای بازنویسی محتوای موجود استفاده کرد تا بتوانید از آن در وب سایت، وبلاگ یا صفحات رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

از آنجایی که از هوش مصنوعی برای تقلید از الگوها و سبک‌های نوشتاری انسان استفاده می‌کند، کپی طبیعی‌تر و راحت‌تر از متن تولید شده توسط ماشین معمولی که به دیدن آن عادت کرده‌ایم، خواهد بود.

Copy​.ai با ابزارهای تولید محتوا سنتی متفاوت است زیرا فقط پیشنهاداتی را برای بهبود محتوای فعلی شما ارائه نمی دهد. متن جدیدی را بر اساس آنچه که فکر می‌کند برای موضوع یا مخاطب مرتبط‌تر است تولید می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

. الگوهای از پیش ساخته شده – Copy​.ai تعداد زیادی قالب از پیش ساخته برای انواع مختلف محتوا دارد. به عنوان مثال، در زیر می‌توانید ببینید که دارای گزینه‌هایی برای وبلاگ‌ها، محتوای رسانه‌های اجتماعی، ویدئو، مطالعات موردی و موارد دیگر است:

. لحن‌ها و تنوع‌های مختلف——به آهنگ‌هایی مانند دوستانه، متقاعدکننده، حرفه‌ای، لوکس، شوخ، جسورانه و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید تا محتوا را با سبک نوشتاری خود هماهنگ کنید. همچنین بر اساس ورودی شما تغییرات متعددی ایجاد می کند – می توانید یکی را که دوست دارید انتخاب کنید یا بیشتر بسازید.

برای نشان دادن این موضوع، در اینجا یک اسکرین شات از نتایجی است که هنگام تلاش برای نوشتن مقدمه این مقاله با استفاده از Copy AI به دست آوردیم.

. ابزارهای نوشتن و طوفان فکری——شما همچنین هزاران ابزار نوشتاری، ابزار طوفان فکری و ابزار شخصی دریافت می‌کنید. ابزارهای نوشتن عبارتند از: مقدمه مقاله، مولد cliffhanger، شتاب دهنده صفت، صدای منفعل به فعال، تقویت کننده فعل و موارد مشابه. ابزارهای طوفان فکری دارای نام، ایده‌های راه‌اندازی، ایده‌های ویروسی و موارد دیگر هستند – در حالی که ابزارهای شخصی شامل کارت‌های تولد، بیوگرافی باشگاه، نامه‌های پوششی، نامه‌های عاشقانه و افکار دوش است.

می توانید محتوای خود را ذخیره کنید و در صورت تمایل بعداً به آن بازگردید. به علاوه، رابط کاربری نرم افزار به راحتی قابل پیمایش است و برنامه ساده است.

لوسیانو ویتراله، یکی از بنیانگذاران Ticker Nerd نیز تجربه خود را با Copy.ai به اشتراک می گذارد.

از زمانی که GPT3 منتشر شد، با ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی آزمایش می‌کردم. من بسیاری از ابزارهای محبوب را بررسی کرده ام. با این حال، ابزار مورد علاقه من تا حد زیادی Copy AI است. آنها یک ویژگی برجسته وبلاگ نویسی دارند. UX تمیز و آسان برای پیمایش است و قیمت آن معقول است.

کپی هوش مصنوعی همچنین نام استارتاپ من، ​”Ticker Nerd” را ایجاد کرد، که یک خبرنامه سرمایه گذاری است که اخیرا خریداری شده است.

با این حال، Viterale پیشنهاد می کند که خطوط کلی وبلاگ می تواند تکراری باشد. او می‌گوید: «یک چیزی که من به‌خصوص دوست ندارم این است که طرح‌های وبلاگ به طور مکرر یک نکته را شامل می‌شود، اما کمی متفاوت بیان می‌شود و اساساً هیچ ارزشی اضافه نمی‌کند.»

ویژگی های مثبت:

+ Copy.ai حداقل 80 درصد به خوبی یک نویسنده انسانی (و اغلب بهتر) محتوا تولید می کند. سیستم به طور مداوم یاد می گیرد، به این معنی که هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، بهتر می شود.

+ دارای کتابخانه گسترده ای از الگوها برای نیازهای مختلف است.

+ بیش از 25 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، روسی و غیره را پشتیبانی می کند.

ویژگی های منفی:

-برای محتوای طولانی مناسب نیست.

-محتوا بعد از مدتی ممکن است کمی تکراری شود.

-طرح رایگان به شما امکان می دهد فقط 2000 کلمه در ماه ایجاد کنید.

قیمت گذاری:

از 39 دلار در ماه (در صورت پرداخت سالانه) برای حداکثر 40 هزار کلمه در ماه، ابزارهای کپی‌نویسی نامحدود، پشتیبانی ایمیل اولویت‌دار، ابزار جادوگر بلاگ، پشتیبانی از بیش از 25 زبان و پنج صندلی کاربر شروع می‌شود.

2.Jasper

Jasper.ai یک ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی است که از ترکیبی از هوش مصنوعی (AI) و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای ایجاد محتوا بر اساس ورودی کاربر استفاده می کند.

این به شما کمک می کند محتوای اصلی را برای وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و موارد دیگر تولید کنید. جاسپر همچنین 10 درصد از آنچه در اینترنت وجود دارد را می داند و به یادگیری بیشتر روزانه ادامه می دهد.

درست مانند Copy​.ai، رابط کاربری جاسپر برای استفاده و پیمایش آسان است. با الگوی خاص خود برای پست‌های وبلاگ، مقالات، کتاب‌های الکترونیکی و موارد دیگر، یکی از معدود نرم‌افزارهای نوشتن هوش مصنوعی مناسب برای محتوای طولانی است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عنوان، مخاطبان مورد نظر، لحن صدا و گزینه های زبان را به همراه نکته اصلی کپی و voila خود وارد کنید – جاسپر می تواند در عرض چند ثانیه یک محتوای با کیفیت بالا برای شما تولید کند.

ویژگی های کلیدی:

. بیش از 50 الگوی هوش مصنوعی— Jasper.ai انواع قالب‌های هوش مصنوعی، از جمله پست‌های وبلاگ، خلاصه، نتیجه‌گیری، پرسش و پاسخ، تبلیغات، ویدئوها، رسانه‌های اجتماعی، بازنویس، چارچوب‌های مارکتینگ، مقالات و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. هر الگو چندین مورد استفاده دارد – به عنوان مثال، یک وبلاگ دارای عناوین وبلاگ، خلاصه محتوا و خطوط کلی است.

. Boss Mode به شما امکان می‌دهد محتوای طولانی مانند پست‌های وبلاگ، داستان و کتاب بنویسید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که محتوای خود را در پروژه‌ها سازماندهی کنید و از پشتیبانی چت اولویت‌دار، ادغام گرامر و بررسی سرقت ادبی کمک بیابید. همچنین می توانید از بین 25 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی و غیره یکی را انتخاب کنید.

. یکپارچه سازی SurferSEO – اگر برنامه Boss Mode دارید، می توانید SurferSEO را به حساب Jasper خود اضافه کنید. این ادغام شما را قادر می سازد بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنید، یک استراتژی محتوا بسازید، خطوط کلی وبلاگ ایجاد کنید و موارد دیگر.

ویژگی های مثبت :

+ هیچ کمک فنی مورد نیاز نیست.

+ رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده.

+ هر بار محتوای بدون سرقت ادبی ارائه می دهد.

+ این به شما کمک می کند تا یک استراتژی محتوا بر اساس موضوعات و کلمات کلیدی با رتبه بالا بسازید.

+ قالب های آماده اکثر موارد استفاده ای را که نویسنده یا بازاریاب به آن نیاز دارد پوشش می دهد.

+ پشتیبانی عالی از مشتری از طریق جلسات آموزشی زنده، جلسات پرسش و پاسخ زنده، وبلاگ ها، انجمن فیس بوک، اسناد راهنما و ایمیل ها ارائه می شود.

ویژگی های منفی:

-محتوای بدون سرقت ادبی همیشه به معنای محتوای منحصر به فرد نیست.

-گزینه های پشتیبانی مشتری از طریق چت یا ایمیل محدود است.

قیمت گذاری:

با 40 دلار در ماه برای 35 هزار کلمه، بیش از 50 الگوی هوش مصنوعی، بیش از 20 زبان، حداکثر 5 صندلی و پشتیبانی چت شروع می شود.

3.Rytr

Rytr یک ابزار تولید محتوا است که از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت بالا و با صدای انسانی برای ایمیل ها، وبلاگ ها، ویدیوهای یوتیوب و صفحات فرود استفاده می کند.

همچنین از چندین زبان و صدا پشتیبانی می کند و از چارچوب های کپی رایتینگ از جمله AIDA و PAS استفاده می کند. و برای اطمینان از اینکه محتوای شما عاری از سرقت ادبی است، یک بررسی کننده سرقت ادبی داخلی دارد.

مانند Copy.ai. Rytr همچنین برای محتوای کوتاه و کپی رایتینگ مناسب تر از محتوای طولانی است.

ویژگی های کلیدی:

. بیش از 30 زبان — Rytr از بسیاری از زبان ها از جمله انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای و لهستانی پشتیبانی می کند. همچنین از یک رویکرد اختصاصی برای پشتیبانی از زبان هایی استفاده می کند که توسط محدودیت های GPT3 پشتیبانی نمی شوند.

. موارد استفاده: Rytr بیش از 40 مورد استفاده از جمله نوشتن بخش وبلاگ، ایده‌ها و طرح کلی وبلاگ، نام تجاری، طرح‌های ایده کسب‌وکار، تماس برای اقدام، نامه‌های همراه، ایمیل‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

هر مورد استفاده شرح مختصری از آنچه در زیر آن است دارد. مورد استفاده را برای نوشتن انتخاب کنید، در مورد چیزی که می خواهید بنویسید، توضیح مختصری بدهید، و سپس انتخاب کنید که چه تعداد گونه می خواهید هوش مصنوعی برای شما بنویسد (حداکثر 3 است).

همچنین می توانید با انتخاب یکی از 6 گزینه، از جمله پیش فرض، غیر، کم، متوسط، زیاد یا حداکثر، سطح خلاقیت را انتخاب کنید.

. لحن (Tone) – می توانید با انتخاب بیش از 18 آهنگ، از جمله رسمی، متقاعد کننده، الهام بخش و غیره، به محتوای خود حس شخصی اضافه کنید.

ویژگی های مثبت:

+ رابط کاربری ساده

+ پشتیبانی از چت زنده سریع

+ با استفاده از دستور جادویی می توانید برای اشعار، حروف و غیره محتوا تولید کنید.

+ همراه با یک ابزار داخلی برای بررسی سرقت ادبی.

+ منابع متعددی را برای راهنمایی فراهم می کند.

ویژگی های منفی:

-گزینه های تن محدود است.

-تعداد کمی اعتبار در ماه دریافت خواهید کرد.

قیمت گذاری:

از 9 دلار در ماه برای 100 هزار کاراکتر در ماه شروع می شود. همچنین یک طرح رایگان با محدودیت 10K کاراکتر وجود دارد.

4.بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی: Writesonic

Writesonic یک پلتفرم تولید محتوا است که از مدل‌های هوش مصنوعی مولد برای نوشتن وبلاگ‌ها و مقالات طولانی‌مدت بهینه شده با سئو استفاده می‌کند.

دارای بیش از 65 مورد یا قالب، از جمله Article Writer 3.0، Landing Pages، Tweets، Quora Answers، Facebook Ads و غیره.

شما به راحتی می توانید با انتخاب یک مورد مناسب، تایپ یک موضوع و اضافه کردن یک پاراگراف از کلمات خود، محتوای مورد نظر خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید قبل از ایجاد زبان و سطح کیفیت آن را تنظیم کنید.

ویژگی های کلیدی:

. 24 زبان: می توانید به 24 زبان، از جمله انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، چکی، دانمارکی، یونانی، مجارستانی و غیره محتوا تولید کنید. آنها همچنین به طور مداوم گزینه های زبان بیشتری را اضافه می کنند.

. موارد استفاده غیر متعارف: دارای طیف گسترده تری از الگوها است، از جمله بسط دهنده جملات، خلاصه متن، نتیجه نویس، طرح کلی YouTube، توضیحات تبلیغات لینکدین، قیاس ساز، مولد سوال، متن آهنگ، تعریف و موارد دیگر.

. ادغام SEMrush و WordPress: Writesonic با SEMrush، Zapier و WordPress.org ادغام می شود. SEMrush به شما کمک می کند محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و WordPress​.org به شما امکان می دهد وبلاگ خود را مستقیماً از Writesonic منتشر کنید. ادغام Zapier شما را قادر می سازد تا محتوای خود را از Writesonic خودکار کنید.

ویژگی های مثبت:

+ آسان برای استفاده.

+ رابط کاربری دستورالعمل ها و نکات گام به گام را برای نحوه استفاده کارآمدتر از ابزار به شما ارائه می دهد.

+ موارد استفاده منحصر به فرد زیادی وجود دارد، از جمله تولید کننده قلاب، مولد مزایا و معایب، و ایجاد کننده صفحه فرود.

+ آزمایشی رایگان در دسترس است.

ویژگی های منفی:

-مانند سایر ابزارهای موجود در این لیست، کپی ممکن است همیشه دقیق نباشد.

قیمت گذاری:

از 10 دلار در ماه برای 12 هزار کلمه، بیش از 70 الگوی هوش مصنوعی، مولد صفحه فرود، افزونه مرورگر، ادغام Zapier و موارد دیگر شروع می شود.

5. Grammarly Business

مانند بسیاری از ابزارهای دیگر در این فهرست، Grammarly Business به خودی خود یک نویسنده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی نیست – بلکه بیشتر شبیه یک دستیار نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی است. به طور خاص، اسناد شما را از نظر گرامری، املایی، سرقت ادبی و اشتباهات سبک بررسی می کند.

Grammarly Business همچنین فیدبکی در مورد سبک نوشتن شما ارائه می دهد تا بتوانید به عنوان یک نویسنده در طول زمان پیشرفت کنید.

می توانید از Grammarly Business برای موارد زیر استفاده کنید:

. پیشنهادهایی برای بهبود سبک نوشتاری خود از جمله انتخاب کلمه و ساختار جمله دریافت کنید.

. اشتباهات رایج گرامری را شناسایی کنید و با یک کلیک آنها را برطرف کنید.

. با بررسی ایمیل‌ها قبل از ارسال، زمان پاسخگویی به ایمیل‌های خود را بهبود بخشید.

همچنین برای تیم‌های بزرگ‌تری از نویسندگانی که نیاز به دسترسی به همان حساب‌های Grammarly دارند، ایده‌آل است و به کاربران امکان می‌دهد تا اسناد را به طور همزمان ویرایش کنند.

یکی از بهترین بخش‌های این ابزار این است که با هر فضای نوشتن آنلاین از جمله Google Docs یکپارچه می‌شود. این به شما امکان می‌دهد بدون اینکه منتظر بمانید تا یک پیش‌نویس قبل از ایجاد تغییرات در پیش‌نویس بعدی، به‌طور همزمان بنویسید و ویرایش کنید.

ویژگی های کلیدی:

. تن برند سفارشی: می‌توانید پروفایل‌های آهنگ متعددی را متناسب با نیاز خود ایجاد کنید و آنها را به تیم‌های مختلف اختصاص دهید. همچنین بازخورد لحظه‌ای درباره لحن خود دریافت خواهید کرد و می‌توانید هنگام نوشتن آن را تنظیم کنید. لحن شما می تواند هر چیزی باشد، از شادی، هیجان زده، دوست داشتنی و غافلگیرکننده گرفته تا کنجکاو، رسمی و احتیاطی.

. Grammar Checker: Grammarly در مورد هر چیزی که می تواند در نوشتار شما بهبود یابد – از غلط املایی گرفته تا ساختار جمله، بازخورد به شما می دهد. همچنین اشتباهات گرامری، اشتباهات املایی و علائم نگارشی نادرست را بررسی می کند.

. راهنمای سبک: راهنمای سبک گرامرلی شما را قادر می سازد تا یک لحن و سبک یکنواخت را در تمام تیم های خود ایجاد کنید. شما می توانید کتابخانه ای از کلمات، اصطلاحات و عباراتی که تیم شما باید به آن پایبند باشد تنظیم کنید.

شما همچنین می توانید آنها را از استفاده از کلمات اختصاری یا اصطلاحات پیچیده جلوگیری کنید. در نهایت، می‌توانید درباره نحوه افزایش عملکرد با Style Guide فیدبک دریافت کنید.

ویژگی های مثبت:

+ فیدبک در زمان واقعی در مورد خطاها و استفاده از لحن.

+ Grammarly فیدبک فوری و قابل درک را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد اشتباهات را تنها با یک کلیک برطرف کنید.

+ همیشه می توانید کلمات جدیدی را به فرهنگ لغت اضافه کنید.

ویژگی های منفی:

-صدای غیرفعال را به عنوان یک خطا علامت گذاری می کند.

-گرامر در تشخیص اشتباهات خوب است، اما گاهی اوقات موارد را بی جهت اصلاح می کند.

قیمت گذاری:

از 15 دلار در ماه برای یک عضو شروع می‌شود، بازخورد بی‌درنگ، راهنمای سبک، قطعه‌ها، آهنگ‌های برند، کنترل‌های سرپرست و موارد دیگر.

6.Peppertype​.ai

Peppertype​.ai یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که ادعا می‌کند ده برابر سریع‌تر محتوا ایجاد می‌کند، رتبه گوگل را افزایش می‌دهد و تبدیل‌ها را بهینه می‌کند.

این یک ابزار ساده اما ارزشمند برای نویسندگانی است که برای شروع مقاله، ایمیل یا پست وبلاگ بعدی خود به کمک نیاز دارند.

برخی از موارد استفاده آن عبارتند از تولیدکننده بررسی محصول، توضیحات محصول آمازون، بیوگرافی شخصی، خطوط موضوع ایمیل، ایمیل‌های سرد، نوشتن پاراگراف، کپی تبلیغات گوگل، توضیحات متا، خطوط کلی وبلاگ، نتیجه‌گیری وبلاگ و موارد دیگر.

ویژگی های کلیدی:

. پروژه‌ها: می‌توانید محتوای خود را در زیر پروژه‌ها سازماندهی کنید، که انواع مشابهی از محتوا را گروه‌بندی می‌کند تا زمان آسان‌تری برای یافتن و استفاده مجدد از محتوا داشته باشید.

. شخصی‌سازی خروجی: می‌توانید خروجی را دوست داشته باشید یا دوست نداشته باشید تا هوش مصنوعی پشت آن بتواند ترجیحات شما را یاد بگیرد و عملکرد آن را بهبود بخشد.

ویژگی های مثبت:

+ اگر دوستان خود را به استفاده از Peppertype​.ai دعوت کنید، به انجمن ما بپیوندید، برای آنها نظر بنویسید، و یک تماس آموزشی برنامه ریزی کنید، آنها با اعتبار کلمه بیشتری به شما پاداش می دهند.

+ می توانید تیم ها، پروژه ها و فضاهای کاری ایجاد کنید.

+ می توانید نتایج ناخواسته را با حاشیه نویسی فیلتر کنید.

ویژگی های منفی:

-یک صندلی گران است و با هر صندلی اضافه قیمت افزایش می یابد.

قیمت گذاری:

از 35 دلار در ماه برای یک کاربر، 50 هزار کلمه، بیش از 40 مورد، پروژه های نامحدود، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر شروع می شود.

7.Anyword

Anyword یک هوش مصنوعی کپی رایتینگ است که محتوای متناسب با مشتریان و مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.

این یک ویژگی منحصر به فرد دارد – امتیاز عملکرد پیش‌بینی‌کننده برای پیش‌بینی میزان عملکرد کپی شما و تعامل با مخاطبان. این به شما کمک می کند متون بهینه سازی شده ای بنویسید که تبدیل شما را افزایش می دهد.

دارای 11 مورد استفاده عمده، از جمله ایجاد کننده پست اجتماعی، تولید کننده کپشن اینستاگرام، بازنویسی جمله، ابزار نویسنده هوش مصنوعی، تولید کننده توضیحات متا، کپی آگهی، صفحه فرود، وبلاگ و موارد دیگر.

اگرچه می‌تواند عناوین و خطوط کلی پست وبلاگ را ایجاد کند، اما برای نوشتن محتوای کوتاه مانند کپی تبلیغات، توضیحات محصول و سرفصل‌ها مناسب‌تر است. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ، می تواند عنوان، طرح کلی و مقدمه را قبل از ایجاد پاراگراف های بدن ایجاد کند.

ویژگی های کلیدی:

. امتیاز عملکرد پیش بینی کننده: این امتیاز به نسخه شما بر اساس پتانسیل آن برای عملکرد خوب با مخاطبان هدف شما داده می شود. این می تواند به شما کمک کند فورا نسخه خود را بهبود بخشید.

. Website Triggered Messages: این ویژگی به شما کمک می کند تا چندین نسخه کپی را در وب سایت خود ایجاد و اجرا کنید و بهترین را به صورت خودکار اعمال کنید.

ویژگی های مثبت:

+ این یک امتیاز عملکرد پیش بینی برای بهینه سازی نسخه شما از قبل ارائه می دهد.

+ همچنین یک تولید کننده پست اجتماعی رایگان ارائه می دهد. نیازی به ثبت نام نیست.

+ به طور خودکار چندین نسخه کپی را ایجاد و اجرا می کند تا بهترین را تعیین کند.

+ یک طرح Freemium در دسترس است.

ویژگی های منفی:

-موارد استفاده محدود

-برای اعتبارات و تعداد موارد استفاده ای که ارائه می دهد کمی گران است.

قیمت گذاری:

هزینه آن 24 دلار در ماه برای 20 هزار کلمه و یک صندلی است.

8.Scalenut

Scalenut از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تولید محتوایی استفاده می کند که در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارد. همچنین بینش هایی در مورد آمارهایی مانند تعداد کلمات، سطح نمره، تگ های H، خوانایی و تعداد تصاویری که باید در محتوای خود استفاده کنید ارائه می دهد.

جدای از آن، موارد استفاده مختلفی از جمله SEO Hub، AI Copywriter، Talent Network، Chrome Extension، Cruise Mode و موارد دیگر را ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید برای ایده‌های وبلاگ، توضیحات محصول، نسخه‌های وب‌سایت، معرفی وبلاگ و موارد دیگر محتوا ایجاد کنید.

ویژگی های کلیدی:

. یکپارچه‌سازی: می‌توانید Scalenut را با SEMrush برای تحقیق کلمات کلیدی، تقویت کلاستر و Copyscape برای بررسی سرقت ادبی ادغام کنید.

. حالت کروز: حالت کروز به شما کمک می کند محتوای وبلاگ را در 5 دقیقه ایجاد کنید. شما فقط باید عنوان، طرح کلی و نکات اصلی پست وبلاگ خود را برای دریافت محتوای مورد نظر خود ارائه دهید. همچنین یک امتیاز کیفیت در زمان واقعی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند رتبه جستجوی خود را بهبود بخشید.

ویژگی های مثبت:

+ نمره کیفیت را ارائه می دهد.

+ طرح های مقرون به صرفه با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه.

+ پشتیبانی 24×7 چت و ایمیل.

ویژگی های منفی:

موارد و ویژگی های استفاده محدود.

کیفیت محتوا برای همه مشاغل سازگار نیست.

قیمت گذاری:

از 12 دلار در ماه برای 100 هزار کلمه هوش مصنوعی، 5 گزارش SEO، چت و پشتیبانی ایمیل 7×24 و بیشتر شروع می شود.

9.Frase.io

Frase​.io یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی همه کاره است که به شما کمک می کند، در مورد رقبا تحقیق کنید، خلاصه محتوا را توسعه دهید و محتوا را تولید و بهینه کنید.

ابتدا، رقبای جستجوی خود را با استفاده از Frase تجزیه و تحلیل خواهید کرد تا بتوانید ببینید رقبای شما در مورد چه چیزی می نویسد. در مرحله بعد، می‌توانید بر روی سپس، طرح کلی خود تمرکز کنید یا با تمرکز بر سرفصل‌های فردی، پیوندهای خارجی، آمار و غیره عمیق‌تر شوید.

در مرحله بعد، از برنامه نویس هوش مصنوعی Frase برای تکمیل پیش نویس خود استفاده کنید. شما می توانید از میان ده ها مورد استفاده برای تولید محتوا، از جمله توضیحات محصول، معرفی وبلاگ و موارد دیگر، یکی را انتخاب کنید. حتی می توانید به طور خودکار آنچه را که در حال نوشتن هستید گسترش دهید یا آنچه را قبلاً نوشته اید بازنویسی کنید.

در نهایت، می توانید پیش نویس خود را با استفاده از کلمات کلیدی توصیه شده و امتیاز خوانایی بهینه کنید. مجدداً، با پر کردن شکاف ها، Frase بازخورد بلادرنگ ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی: این ابزارها شامل تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی، تولیدکننده مقدمه، تولیدکننده طرح کلی، ابزار بازنویسی، بازنویسی پاراگراف، تولیدکننده عنوان وبلاگ، تولیدکننده توضیحات متا، تولیدکننده توضیحات محصول، تولیدکننده شعار، تولید کننده خلاصه، بازنویسی جمله و غیره است.

. تجزیه و تحلیل محتوا: داده ها را از کنسول جستجوی گوگل واکشی می کند تا بینش هایی را در مورد رشد ارگانیک، پوسیدگی محتوا و فرصت های کلمات کلیدی ارائه دهد.

. ادغام: با Google Docs، Google Search Console و WordPress ادغام می شود. همچنین یک افزونه کروم ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت:

+ می توانید چندین صفحه را در یک سند اضافه کنید.

+ تجزیه و تحلیل محتوا را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که ببینید کدام مقاله ها بیشترین جذابیت را دارند و کدام ها نه.

+ این به شما امکان می دهد تا در مورد رقبا تحقیق کنید.

ویژگی های منفی:

-اعتبارات کلمه محدود در هر طرح.

-حداکثر 3 صندلی موجود است

قیمت گذاری:

از 14.99 دلار در ماه برای یک کاربر، 20 هزار کاراکتر هوش مصنوعی و چهار مقاله (نوشتن/بهینه سازی) در ماه شروع می شود. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه با قیمت 1 دلار وجود دارد.

10.بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی: Surfer SEO

Surfer SEO یک ابزار SEO و کمک نوشتن هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشین (ML) برای کمک به مدیریت و بهبود استراتژی محتوای خود استفاده می کند.

به جای ایجاد بدنه کپی، به شما کمک می کند خطوط کلی ایجاد کنید و محتوایی را که می نویسید بر اساس آن طرح کلی بهینه کنید.

این به شما کمک می کند تا محتوای خود را ارزیابی کنید و مکان هایی را برای بهبود آن با استفاده از متریک امتیاز محتوا، تحقیقات رقبا، تحلیلگر SERP و توصیه های کلمه کلیدی پیدا کنید. همچنین یک برنامه ریز محتوا ارائه می دهد که می توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی های کلیدی:

. Outline Builder برای ویرایشگر محتوا: این ابزار عناوین و پاراگراف ها را بر اساس پست های رقبای شما تولید می کند. می‌توانید از آن محتوا همانطور که هست استفاده کنید یا با کپی پیست کردن آن در ویرایشگر آن را ویرایش کنید. پاراگراف های محتوا به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، لهستانی، سوئدی و هلندی در دسترس هستند.

. ابزار SEO Audit Tool: این ابزار بهینه سازی گام به گام را در وب سایت شما انجام می دهد تا نتایج جستجوی گوگل شما را بهبود بخشد. هنگامی که یک URL را برای ممیزی انتخاب می کنید، پیشنهاداتی مانند بک لینک های از دست رفته، لینک های داخلی، تعداد کلمات و کلمات کلیدی مهم را برای استفاده ارائه می دهد.

. برنامه ریز محتوا: می توانید با برنامه ریز محتوای خود با کلمه کلیدی یا دامنه شروع کنید. بر اساس کلمات کلیدی شما، خوشه هایی ارائه می شود که می توانید از آنها برای ایجاد موضوعات محتوای خود استفاده کنید.

با این حال، یک منحنی یادگیری درگیر است. شما باید خوشه های موضوعی، هدف جستجو و دشواری کلمات کلیدی را در میان معیارهای دیگر درک کنید.

ویژگی های مثبت:

+ رابط کاربری آسان.

+ آنها 7 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند – اگر آن را مفید ندانید، پول خود را پس می گیرید.

+ پر کردن کلمات کلیدی را شناسایی می کند و از انجام این کار جلوگیری می کند.

ویژگی های منفی:

-هر طرح تعداد محدودی از صفحات را ارائه می دهد که می توانید آنها را بررسی کنید.

قیمت گذاری:

از 49 دلار در ماه برای یک ردیابی وب سایت و ده مقاله در ماه شروع می شود.

11. Copysmith

Copysmith خود را به عنوان یک راه حل ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای تیم ها معرفی می کند.

این نویسنده هوش مصنوعی برای کپی محتوای انبوه و کوتاه مانند توضیحات محصول، قالب‌های وبلاگ، محتوای رسانه‌های اجتماعی، محتوای تبلیغاتی و موارد دیگر مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

. موارد استفاده: شامل توضیحات محصول، افزایش محتوا، تبلیغات و رسانه های اجتماعی، قالب های وبلاگ و طوفان فکری است. با توضیحات محصول، می توانید توضیحاتی برای محصولات تجارت الکترونیک، اینستاگرام، آمازون، eBay، Etsy و Flipkart ایجاد کنید. قالب های وبلاگ شامل عناوین وبلاگ، ایده های وبلاگ، طرح کلی، مقدمه، کیک استارتر و موارد دیگر است.

. Campaign Builder: شامل چندین الگوی هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا در چند ثانیه توضیحات محصول، پست های فیس بوک و تبلیغات گوگل را بهینه سازی شده برای سئو ایجاد کنید.

. یکپارچه‌سازی: Copysmith با Frase برای استفاده از داده‌های SEO، Google Ads برای انتشار کمپین‌ها، Microsoft Word برای تولید محتوا و WooCommerce برای محصولات ادغام می‌شود.

ویژگی های مثبت:

+ استفاده از آن آسان است و محتوای بهینه شده برای SEO تولید می کند.

+ همراه با یک چک کننده سرقت ادبی ساخته شده است.

+ مطالب آموزشی خوبی را برای کاربران جدید فراهم می کند.

ویژگی های منفی:

-برای محتوای طولانی مناسب نیست.

قیمت گذاری:

از 19 دلار در ماه برای 75 اعتبار، حداکثر 40 هزار کلمه و حداکثر 20 چک سرقت ادبی شروع می شود.

12. ClosersCopy

ClosersCopy یک ربات نوشتن هوش مصنوعی است که قالب های مختلفی را برای تولید مطالب بازاریابی از جمله محتوای وب سایت، کپی فروش، کمپین های بازاریابی ایمیلی و پست های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. این ابزار برای ایجاد متن جذاب به مهارت یا آموزش خاصی نیاز ندارد.

 

ویژگی های کلیدی:

. موارد استفاده: شامل تبلیغات فیس بوک و گوگل، خطوط موضوع ایمیل، صفحات فرود، نسخه های فروش، محتوای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

. ویرایشگر LongForm: می‌توانید پست‌های وبلاگ، مقالات، نسخه‌های فروش و کپی‌های بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید.

. سازندگان کشیدن و رها کردن: سازنده محتوا با کشیدن و رها کردن، وظایف شما را قابل مدیریت تر می کند و به شما امکان می دهد عناصر را روی کپی خود بکشید و رها کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان پیکربندی این سازنده، مقداری زمینه ارائه دهید.

ویژگی های مثبت:

+ رابط کاربری آن برای استفاده و پیمایش آسان است.

+ شما به راحتی می توانید محتوا را با کشیدن و رها کردن سازنده آنها ایجاد کنید.

+ آموزش های ویدیویی دستورالعمل های عمیق و گام به گام برای هر فرآیند ارائه می دهد.

+ تجزیه و تحلیل لحن به شما کمک می کند تا احساسات موجود در نوشته خود را درک کنید.

ویژگی های منفی:

-هیچ طرح رایگان یا دوره آزمایشی در دسترس نیست.

-گران تر از سایر ابزارهای هوش مصنوعی.

قیمت گذاری:

از 49.99 دلار در ماه برای دو صندلی، 300 اجرای هوش مصنوعی، 50 ممیزی SEO، برنامه ریز سئو، پشتیبانی ایمیل و موارد دیگر شروع می شود.

13. LongShot AI

LongShot AI یکی دیگر از ابزارهای نوشتن است که می تواند به شما در نوشتن محتوای سئو دوستانه کمک کند. با بیش از 30 مورد استفاده و یک بررسی کننده سرقت ادبی برای اطمینان از اصلی بودن محتوای شما ارائه می شود.

در حالی که بیشتر موارد استفاده آن برای محتوای کوتاه است، می‌توانید از قالب‌هایی مانند گسترش دهنده محتوا، نوشتن بیشتر یا گلوله‌ها در تولیدکننده متن استفاده کنید تا به شما در ساخت قطعه طولانی کمک کند.

ویژگی های کلیدی:

. موارد استفاده: شامل بازنویسی محتوا، مولد پرسش‌های متداول، تولیدکننده سرفصل، تولیدکننده ایده‌های وبلاگ، تولیدکننده توضیحات متا، توسعه‌دهنده متن، ایجاد کننده بینش وبلاگ، تولیدکننده مقدمه سرفصل، تولیدکننده توضیحات محصول، تولیدکننده چارچوب کپی‌نویسی FAB، بهبود خوانایی محتوا، تولیدکننده ایمیل فروش، تولید کننده توضیحات ویدیویی و موارد دیگر.

. یکپارچه‌سازی: با وردپرس ادغام می‌شود تا شما را قادر سازد کپی‌های تولید شده با هوش مصنوعی را مستقیماً به وردپرس صادر کنید. ادغام آن با SEMrush به شما کمک می کند تا محتوای سئو پسند بنویسید. جدا از این ها، هوش مصنوعی LongShot به زودی با Hubspot و Grammarly یکپارچه می شود.

. انجمن هوش مصنوعی LongShot: انجمن هوش مصنوعی LongShot گروهی از محققان و توسعه دهندگان است که روی مشکلات هوش مصنوعی باز کار می کنند. هر کسی می تواند به این تحقیق بپیوندد و در آن مشارکت کند.

ویژگی های مثبت:

+ طرح رایگان forever روزانه ده اعتبار ارائه می دهد.

+ انجمن کمک بزرگی برای کاربران جدید است.

+ راه های متعددی را برای دانستن بیشتر در مورد محصول در اختیار شما قرار می دهد، از جمله پست های وبلاگ، ویدیوهای راهنما، پشتیبانی مشتری و اطلاعیه ها.

ویژگی های منفی:

-جدای از طرح رایگان، به ویژه با توجه به تعداد محدود موارد استفاده و اعتبار، پرهزینه است.

موارد استفاده برای محتوای رسانه های اجتماعی ندارد.

-فقط از هشت زبان پشتیبانی می کند.

قیمت گذاری:

از 49 دلار در ماه برای 1000 اعتبار ماهانه، یک کاربر، ادغام های اولیه و موارد دیگر شروع می شود.

14. INK Editor

Inky مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی محتوا است که شامل ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است: AI Writer، SEO Optimizer، Copy Assistant و Content Planner. این ویژگی ها به صورت تکی یا جمعی قابل استفاده هستند و قیمت نیز بر اساس آن تعدیل خواهد شد.

AI Writer اعتبار نامحدودی را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا محتوای بلند و کوتاه بنویسید. علاوه بر این، می توانید نسخه تولید شده را هر چند وقت یکبار با یک کلیک دوباره ویرایش کنید. این ابزار همچنین یکپارچه سازی افزونه وردپرس و API صادرات منبع باز را ارائه می دهد.

علاوه بر این، به موارد استفاده مانند توضیحات محصول، کپی‌های رسانه‌های اجتماعی، نسخه‌های فروش، وبلاگ‌ها، مقاله‌ها، ایمیل‌ها، میکروکپی‌ها، ایده‌های محصول و موارد دیگر دسترسی دارید.

ویژگی های کلیدی:

. SEO Optimizer: INK’s SEO Optimizer یک ابزار بهینه سازی زبان طبیعی است که می تواند با ارائه توصیه هایی در مورد کلمات کلیدی، عناوین، متن جایگزین و موارد مشابه، امتیاز SEO شما را بهبود بخشد و تعامل را افزایش دهد. یک کلمه یا عبارت کلیدی وارد کنید و INK SEO Optimizer بقیه کارها را انجام خواهد داد.

. Content Planner: INK Content Planner به شما کمک می کند کلمات کلیدی را گروه بندی کنید و هدف جستجو را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید کلمات کلیدی خود را وارد کرده و خوشه های خود را برای تجزیه و تحلیل بیشتر دانلود کنید.

. دستیار کپی: یک گرامر داخلی به طور خودکار دستور زبان و املای شما را بررسی می کند. همچنین کلمات، لحن و قطعات جمله را بررسی می کند.

ویژگی های مثبت:

+ آسان برای استفاده.

+ می توانید از آن به عنوان یک ابزار مارکتینگ محتوا همه کاره استفاده کنید.

+ نوشتن متن با هوش مصنوعی نامحدود را حتی در یک طرح رایگان ارائه می دهد.

+ خوشه های کلمات کلیدی را برای بهینه سازی استراتژی SEO شما ارائه می دهد.

ویژگی های منفی:

طرح پرداخت شده برای یک صندلی نسبتاً پرهزینه است.

قیمت گذاری:

از 50 دلار در ماه برای یک صندلی شروع می شود، INK Copy Assistant PRO، INK AI Writer PRO، INK SEO Optimizer PRO، و INK Content Planner PRO با 1000 کلمه کلیدی.

15.بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی: Articoolo

Articoolo یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی است که توسط گروهی از ریاضیدانان، دانشمندان کامپیوتر، نویسندگان محتوا و متخصصان بازاریابی توسعه یافته است. به لطف فناوری NLP و AI، این ابزار مقالات را به گونه ای پیش نویس می کند که مغز انسان را تقلید می کند.

ویژگی های کلیدی:

. موارد استفاده: شامل Text Writer، Article Rewriter، Article Summarizer و Image Scraper است. بر اساس کلمه کلیدی شما، Articoolo همچنین تصاویری را از وب سایت های بدون حق امتیاز دریافت می کند.

. افزونه وردپرس: این به شما کمک می کند کپی های خود را مستقیماً به وردپرس صادر کنید تا بتوانید سریعتر پست کنید.

. جستجوگر سرقت ادبی: تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را در برنامه وارد کنید تا موارد سرقت ادبی را اسکن کنید.

ویژگی های مثبت:

+ دارای برنامه های پرداخت به ازای استفاده است.

ویژگی های منفی:

-هیچ وب سایت رسمی وجود ندارد

-پشتیبانی مشتری علامت ندارد.

اطلاعات زیادی در مورد ابزار آنلاین نیست.

قیمت گذاری:

برای یک بسته ثابت ده ماده ای از 19 دلار در ماه شروع می شود.

16. NeuralText

NeuralText یک ابزار نوشتاری است که گزارش های کلمات کلیدی و اعتبارات خوشه ای را به کاربران ارائه می دهد. همچنین دارای یک API برای توسعه دهندگانی است که به دنبال ادغام خدمات آن در برنامه های دیگر هستند.

برخی از برجسته ترین موارد استفاده آن عبارتند از مولد پاراگراف، طرح کلی محتوا و توضیحات محصول – که آن را به یک ابزار محتوا محور با فرم کوتاه تبدیل می کند.

بهترین بخش این است که نه تنها محتوا ایجاد می کند، بلکه خلاصه محتوا ایجاد می کند و محتوا را بر اساس کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل SERP بهینه می کند.

ویژگی های کلیدی:

. AI Writing Assistant: این ابزار به شما کمک می کند متنی را در هر قالبی تولید کنید. همچنین توصیه های متنی را هنگام نوشتن ارائه می دهد.

. بهینه‌سازی محتوا: NeuralText می‌تواند به محتوای شما برای موتور جستجوی دوستانه‌تر کمک کند و امتیاز آن را در نتایج جستجوی Google بهبود بخشد. این انتخاب کلمه و ساختار جمله شما را تجزیه و تحلیل می کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما اسکن آسان و مرتبط با موضوع شما است.

. تجزیه و تحلیل تحقیق محتوا: تحقیقات و مطالعات محتوا را در دسترس‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد داده‌های بلادرنگ را در سرتاسر SERP مشاهده کنید. همچنین دارای یک ویرایشگر به سبک Google Docs است که مدیریت نقاط داده شما و پیگیری تحقیقات شما را بدون دردسر می کند.

ویژگی های مثبت:

+ طرح رایگان در دسترس است.

+ خوشه های کلمات کلیدی را ارائه می دهد.

+ می توانید محتوا را در پروژه های مختلف گروه بندی کنید.

ویژگی های منفی:

-انجمن فعال نیست

-کمی از جنبه گرانی.

قیمت گذاری:

از 49 دلار در ماه برای یک کاربر شروع می شود، تولید متن با هوش مصنوعی نامحدود، 50 تحلیل محتوا و 50 گزارش کلمه کلیدی.

17. AI Writer

AI Writer به شما کمک می‌کند محتوای منحصربه‌فرد و سازگار با سئو ایجاد کنید که می‌توانید مستقیماً در وردپرس منتشر کنید. علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند تحقیق و نوشتن، بازنویسی متن، نقل‌قول‌های قابل تأیید و خلاصه‌نویس منبع را ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

. کیت محتوای AI-Writer: AI Writer از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل دشواری کلمات کلیدی و رتبه‌بندی فرصت‌ها بر اساس زمینه‌ای که وارد می‌کنید استفاده می‌کند. حداکثر 250 کلمه کلیدی را انتخاب می کند و برای هر کلمه کلیدی یک مقاله تولید می کند که می تواند مستقیماً در وردپرس منتشر شود.

. (Sub)Topic Discoverer: بررسی می کند تا ببیند سایر نویسندگان درباره چه چیزی نوشته اند و سپس از آن اطلاعات برای ایجاد موضوعات جدید برای شما استفاده می کند.

. نقل‌قول‌های قابل تأیید: زمانی که برای شما محتوا تولید می‌کند، فهرستی از نقل‌قول‌ها را نیز ارائه می‌کند تا بتوانید صحت اطلاعات را بررسی کنید.

ویژگی های مثبت:

+ این یک آزمایش رایگان به مدت هفت روز ارائه می دهد.

+ یکی از معدود ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای ارائه استنادهای قابل تأیید است تا بتوانید صحت محتوا را تأیید کنید.

ویژگی های منفی:

-منابع کافی در پایگاه دانش برای کاربران جدید وجود ندارد.

-موارد استفاده کمتر

-نسخه رایگان ارائه نمی دهد.

قیمت گذاری:

از 29 دلار در ماه برای یک کاربر و حداکثر 40 مقاله شروع می شود.

18. Wordtune

Wordtune با ارائه بهترین ها، محتوای نوشته شده قبلی شما را واضح تر، قانع کننده تر و معتبرتر می کند.

اگرچه این ابزار محتوا را از ابتدا نمی نویسد، اما محتوای شما را حرفه ای تر می کند. همچنین با مایکروسافت ورد ادغام می شود، بنابراین می توانید کار خود را در حین نوشتن محتوای خود ویرایش کنید.

این ابزارها را فراهم می کند:

. مطالب خود را بازنویسی کنید

. محتوای خود را غیررسمی کنید

. محتوای خود را رسمی کنید

. جملات خود را کوتاه کنید تا ترد شوند

. جملات خود را برای ارائه جزئیات بیشتر بسط دهید

ویژگی های کلیدی:

. بازنویسی پاراگراف: Wordtune می تواند پاراگراف های شما را به طور کامل، یک جمله در یک زمان و یک کلمه در یک زمان بازنویسی کند. برای مثال زیر را ببینید.

. لحن (Tone): می‌توانید نحوه نمایش محتوای خود را با غیررسمی‌تر کردن یا رسمی‌تر کردن آن تغییر دهید. در اینجا یک مثال است:

ویژگی های مثبت:

+ می توانید متن را طولانی تر یا کوتاه تر کنید.

+ لحن رسمی و رسمی را ارائه می دهد.

+ رابط کاربری ساده و آسان.

ویژگی های منفی:

-به جز بازنویسی هیچ مزیت دیگری ارائه نمی دهد.

قیمت گذاری:

برای بازنویسی های نامحدود از 9.99 دلار در ماه شروع می شود.

19. ProWritingAid

ProWritingAid به جای یک نویسنده تمام عیار هوش مصنوعی، یک ویرایشگر گرامر و سبک است که به صورت آنلاین در دسترس است. به جلوگیری از اشتباهات املایی کمک می کند، کلمات تاثیرگذار را پیشنهاد می کند و دستور زبان و علائم نگارشی را تصحیح می کند.

این برنامه از انگلیسی عمومی، انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی ایالات متحده، انگلیسی استرالیایی و انگلیسی کانادایی پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی:

. نوع سند: شما می توانید از بین 35+ نوع سند برای محتوای خود انتخاب کنید. آنها شامل چکیده عمومی دانشگاهی، مقالات آکادمیک، نامه های پذیرش، بررسی کتاب، کتاب های کسب و کار و موارد دیگر هستند.

. گزارش ها: ProWritingAid سه نوع گزارش ارائه می دهد: گزارش های بلادرنگ، گزارش های خلاصه و گزارش های سبک.

گزارش‌های بی‌درنگ هنگام نوشتن، خطاها و اصلاحات را نشان می‌دهند. گزارش های خلاصه یک نمای کلی از همه گزارش ها ارائه می دهد. این شامل نمره املایی، نمره دستور زبان، و نمره سبک است. از سوی دیگر، گزارش های Style مشکلاتی را در سبک نوشتاری و خوانایی مشخص می کند.

ویژگی های مثبت:

+ بیش از 20 گزارش را برای پیگیری پیشرفت شما در حین بهبود نوشتن ارائه می دهد.

+ هیچ محدودیتی در تعداد کلماتی که می توانید با برنامه های پرمیوم استفاده کنید وجود ندارد.

+ تغییرات سبک را مطلع می کند و در صورت نیاز اصلاحاتی را پیشنهاد می کند.

ویژگی های منفی:

-فقط از طریق مرورگر وب در دسترس است.

قیمت گذاری:

از 20 دلار در ماه یا 120 دلار در سال (در صورت پرداخت سالانه) شروع می شود.

20.بهترین برنامه نوشتن هوش مصنوعی: Article Forge

پس از ارائه یک کلمه کلیدی، طول مقاله و سایر اطلاعات سفارشی به ArticleForge.com، برنامه در عرض چند ثانیه یک مقاله بیش از 1500 کلمه ایجاد می کند.

محتوای شما قبل از تحویل از نظر سرقت ادبی و منحصر به فرد بودن بررسی می شود.

ویژگی های کلیدی:

. محتوای غنی از رسانه: می‌تواند به‌طور خودکار تصاویر، ویدیوها، عناوین و پیوندهای مرتبط را پیدا کرده و در مقالات شما درج کند. برای ارتباط بیشتر، ArticleForge از کلمات کلیدی LSI نیز استفاده می کند.

. اتوماسیون سئو: با وردپرس ادغام می شود تا زمان بندی و ارسال مقالات شما را خودکار کند.

. لینک های درونی: می تواند به طور خودکار URL ها را به لینک در مقاله شما تبدیل کند. شما می توانید انتخاب کنید که چند بار این کار را برای هر کلمه کلیدی یا فقط برای اولین بار انجام دهید.

. زبان ها: می تواند به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی و ایتالیایی محتوا تولید کند.

ویژگی های مثبت:

+ محتوای بهینه شده برای سئو را تولید می کند.

+ می تواند پست ها را در وردپرس به صورت خودکار زمان بندی کند.

+ محتوای عاری از سرقت ادبی

+ لینک خودکار کلمات کلیدی

ویژگی های منفی:

-محتوا می تواند تکراری باشد.

-قبل از انتشار باید صحت محتوا را بررسی کنید.

قیمت گذاری:

برای 25 هزار کلمه و بقیه ویژگی ها از 13 دلار در ماه شروع می شود.

سوالات متداول در مورد نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی.

1. نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی چیست؟

نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی یک برنامه هوش مصنوعی است که برای نوشتن متن استفاده می شود. می تواند برای وب سایت ها، وبلاگ ها و زمینه های دیگر محتوا تولید کند. محتوای ایجاد شده توسط نویسندگان هوش مصنوعی اغلب از محتوای ساخته شده توسط انسان قابل تشخیص نیست. با این حال، گاهی اوقات احساس کمی رباتیک دارد یا ممکن است شامل کلمات یا عباراتی باشد که در متن نوشته نامناسب به نظر می رسند.

2. نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

این نرم افزار از الگوریتمی برای تقلید از فرآیند خلاقانه نویسندگان انسانی استفاده می کند. ابتدا یک متن پایه ایجاد می کند که با افزودن کلمات و عبارات خاص به محتوای شما تغییر می کند. این تضمین می کند که هر بار که از آن استفاده می کنید محتوای اصلی با کیفیت بالا دریافت می کنید.

3. چه کسانی می توانند از نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی استفاده کنند؟

هر کسی که نیاز به ایجاد متن برای کسب و کار یا وب سایت خود دارد می تواند از این نرم افزار استفاده کند. این همچنین یک گزینه عالی برای نویسندگان آزاد و بازاریابان محتوا است که با بلوک نویسنده مواجه هستند. از آنجایی که آسان و سریع است، حتی مبتدیان هم می توانند بلافاصله استفاده از آن را شروع کنند و در عرض چند دقیقه نتایج عالی را ببینند!

4. آیا می توانم برای هر چیزی که می نویسم از نویسندگان هوش مصنوعی استفاده کنم؟

خیر—نویسندگان هوش مصنوعی برای مطالب کوتاه‌تری مانند سرفصل‌ها یا توضیحات محصول مناسب‌تر هستند، زیرا زمان زیادی برای یادگیری در مورد صدای برند یا شخصیت شرکت شما ندارند.

در حالی که ابزارهایی برای تولید محتوای طولانی وجود دارد، شما همچنان برای کارهای طولانی تر و با تحقیقات فشرده تر مانند پست های وبلاگ یا نسخه های فروش نیاز به لمس انسانی دارید. الگوریتم‌های هوش مصنوعی هنوز نمی‌توانند مانند یک انسان تفاوت‌های ظریف را درک کنند.

5. برخی از مزایای استفاده از نرم افزار AI Writing چیست؟

استفاده از نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد. واضح ترین مزیت این است که دیگر نیازی به صرف زمان برای تولید محتوا ندارید. نرم افزار این کار را برای شما انجام خواهد داد!

مزیت دیگر این است که نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که در هر زمینه یا موضوعی که می خواهید محتوا ایجاد کنید. شما حتی می توانید چندین سوله را به طور همزمان هدف قرار دهید! این امر باعث می‌شود تا با استفاده از قدرت اتوماسیون، کسب‌وکار خود را به سرعت و به راحتی گسترش دهید و در عین حال دست خود را روی کار نگه دارید.

6. هزینه آن چقدر است؟

قیمت به نوع خدماتی که می خواهید استفاده کنید بستگی دارد. برخی از شرکت‌ها نسخه‌های آزمایشی رایگان یا حتی نسخه‌های فریمیوم را با اعتبار محدود ارائه می‌کنند تا بتوانید خدمات آن‌ها را قبل از تصمیم‌گیری برای خرید آزمایش کنید. برخی از شرکت‌ها برای مشتریان مکرر تخفیف‌های مادام‌العمر ارائه می‌دهند، بنابراین هنگام انتخاب، مراقب آن پیشنهادات باشید!

7. تفاوت بین محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی و محتوای نوشته شده توسط انسان چیست؟

در حالی که انسان ها هنوز برای تولید محتوای با کیفیت بالا مورد نیاز هستند، هوش مصنوعی افزایش تلاش های بازاریابی محتوای شما را آسان تر می کند. با خودکار کردن بیشتر فرآیند نوشتن – از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا قالب بندی – هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند محتوای بیشتری را با هزینه کمتر برای هر مقاله ایجاد کنید. علاوه بر این، این کار اعضای تیم شما را آزاد می‌کند تا روی کارهای دیگری که به تخصص آن‌ها نیاز دارد (مانند اطلاع‌رسانی) تمرکز کنند یا به سادگی زمان بیشتری را صرف لذت بردن از زندگی خود کنند!

8. بهترین نویسنده هوش مصنوعی چیست؟

بهترین نویسنده هوش مصنوعی بستگی به این دارد که می خواهید چه کاری انجام دهد و چقدر می خواهید خرج کنید. اگر قصد دارید کتاب یا مقاله بنویسید، برنامه های مختلف زیادی می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند. انتخاب برتر ما برای فرم بلند جاسپر خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر فقط در مورد محتوای کوتاه مانند پست های وبلاگ یا انتشارات مطبوعاتی به کمک نیاز دارید، ممکن است نیازی به نویسنده هوش مصنوعی نباشد زیرا این اسناد به کار یا تلاش زیادی از کاربر نیاز ندارند. در این صورت، ممکن است بخواهید از ابزارهایی مانند Copy​.ai، Rytr و غیره استفاده کنید.

9. آیا می توانم از نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی برای جایگزینی نویسندگان انسانی خود استفاده کنم؟

نه، نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی قرار نیست جایگزین نویسندگان انسانی شود. این طراحی شده است تا در کنار آنها کار کند و به آنها کمک کند محتوای جذاب و مرتبط تری برای مخاطبان خود ایجاد کنند. شما همچنان به نویسندگان انسانی نیاز دارید که بتوانند سبک و شخصیت را به محتوای شما اضافه کنند.

پیش تو!

آیا نوشتن را یک فعالیت طاقت فرسا می دانید؟ اگر بله، می‌خواهید یکی از ابزارهای نرم‌افزار نوشتن هوش مصنوعی را که در بالا پیشنهاد کردیم، امتحان کنید. اینها برخی از بهترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی هستند که به طور ویژه برای تقویت خلاقیت، انگیزه و بهره وری توسعه یافته اند.

جایی برای آزمایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد، تا زمانی که بتوانید تشخیص دهید که کجا ابزار خاصی وجود ندارد و چگونه آن را در کار خود بگنجانید. در نهایت، آینده نرم افزار دستیار نوشتن هوش مصنوعی به معنای ابزارهای همه کاره تر برای نویسندگان خواهد بود، بنابراین از آزمایش آب خجالت نکشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT