دوره لینکدین

20 دوره لینکدین محبوب که در حال حاضر رایگان هستند

زمان مطالعه 2 دقیقه

جای تعجبی نیست که دنیای حرفه ای امروز شاهد یکی از بزرگ ترین تغییرات سازمانی در طول تاریخ خود بوده است. در ادامه دوره لینکدین مجانی را بشناسید.

مردم نه تنها در حال تغییر دادن شرکت ‌ها هستند، بلکه مسیرهای شغلی خود را نیز تغییر می ‌دهند.

از آنجایی که این تغییرات در چند سال گذشته بسیار شدت گرفته است، مهارت ‌ها و معیارهای مورد نیاز برای مشاغل نیز تغییر کرده است – و لینکدین نیز بر این موضوع توجه بسیاری دارد.

انجمن یادگیری لینکدین اعلام کرد که بیش از 7.3 میلیون کاربر، محبوب ‌ترین دوره‌ های آموزشیشان را تاکنون یعنی در سال 2022 گذرانده ‌اند و تقریباً این تعداد از سال 2021 دو برابر شده است.

بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه کاربران بیشتر به دنبال چه موضوعاتی هستند و چگونه می توانید به یکی از این 20 دوره برتر به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

محبوب ترین دوره ها، اصلا مهارت های سختی نیستند

به این نکته جالب توجه دقت کنید که، محبوب ترین دوره ها به جای مهارت های فنی، بر مقوله های عینی تر متمرکز بوده اند.

هدف گذاری: اهداف و نتایج کلیدی (OKR) (OKR ها همان نحوه پیگیری پیشرفت، ایجاد همسویی در سازمان و تشویق مشارکت در مورد یکسری اهداف قابل اندازه گیری می باشند.) به ابتدای این لیست رسیدند. چیز تعجب آوری نیست زیرا بسیاری از افراد و شرکت ها مجبور بودند در طی پاندمی تمرکز خود را تغییر دهند.

سایر دوره های محبوب که بر مهارت های “نرم” یا همان مهارت های ارتباطی تمرکز داشتند، عبارتند از:

  • برقرای ارتباط با اعتماد به نفس
  • صحبت کردن با اطمینان وبه طور موثر
  • مهارت های فنی همچنان کلیدی و مهم هستند

در حالی که یک سری از افراد در چند سال گذشته سرگرمی های جدیدی را انتخاب کردند، برخی دیگر به جستجو و کشف مجموعه مهارت‌ های مختلف پرداختند. این دوره های مهارتی سخت یا فنی برای اولین بار در سال 2022 در لیست 20 دوره برتر لینکدین ظاهر شدند و باعث شد که به این نتیجه برسند که مردم در حال کشف عمیق تر حرفه خود هستند.

  • آموزش 10 OWASP برتر (پروژه ای برای کمک به سازمان ها و ارائه دهندگان نرم افزار و اپلیکیشن ها و برنامه نویسان تحت وب برای بهبود امنیت نرم افزار های آنها)
  • آموزش پایه ای Power BI (سیستم هوش تجاری)

سایر دوره های مهارتی برتر در لیست عبارتند از:

  • آموزش کامل اکسل (Office 365/Microsoft 365)
  • یادگیری پایتون (یک زبان برنامه ‌نویسی شی گرا، تفسیری، سطح بالا، و همه منظوره است.)
  • آموزش کامل SQL(زبانی سطح بالا مبتنی بر زبان سطح پایین و ریاضی جبر رابطه ‌ای که برای ایجاد، تغییر، و بازیابی داده ‌ها و نیز عملیات بر روی آنها به‌کار می‌رود.)

چرا باید به این موضوع توجه کرد

مهم نیست که هدف حرفه ای شما چیست، بخش آموزش لینکدین حتما یک دوره آموزشی مناسب شما دارد.

ممکن است در حال حاضر به دنبال پیدا کردن شغل جدیدی نباشید، ولی احساس کنید که در یک مسیر شغلی گیر کرده اید و هنوز مطمئن نیستید که در آینده می خواهید همین کار را دنبال کنید یا خیر.

چه به دنبال رشد شخصی بیشتر، و چه به دنبال ارتباط موثر یا مهارت های فنی/سخت باشید، مهم است که از تمامی فرصت ها برای آماده سازی خود برای موفقیت های بیشتر استفاده کنید.

ممکن است زمان برای برخی نگران کننده نباشد، اما پول موضوع نگران کننده ای برایشان باشد. به همین دلیل لینکدین دوره های برتر خود را تا 31 آگوست 2022 به صورت رایگان ارائه می کند. به خاطر داشته باشید که شما می توانید فقط در یکی از این دوره ها به صورت رایگان شرکت کنید، نه در همه دوره ها.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT