خرید آنلاین لوازم آرایش

21 بهترین مکان برای خرید آنلاین لوازم آرایش

زمان مطالعه 8 دقیقه

در اینجا در Byrdie، ما به اندازه کافی خرید آنلاین زیبایی انجام می دهیم تا واجد شرایط عضویت در گروه ناشناس عاشقان آرایش باشیم. خرید آنلاین لوازم آرایش را در ادامه از این سایت ها انجام دهید.

ما می دانیم که بهترین چیز برای کیف پول ما نیست، اما نکته مثبت اینجاست: ما بهترین وب سایت ها را برای دست زدن به برندهای فرقه، ارسال رایگان و موارد رایگان با کلیک ماوس می شناسیم.

فرقی نمی‌کند عاشق K-beauty باشید، متعصب به زیبایی تمیز، یا فقط از دیدن Sephora محلی خود خسته شده‌اید، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم. این سایت ها لذت بردن از استاد زیبایی درونی خود را آسان تر از همیشه می کنند. اگر به کمی خرده‌تراپی نیاز دارید، به مطالعه در بهترین سایت‌های خرید آنلاین زیبایی ادامه دهید.

1.خرید آنلاین لوازم آرایش Peach and Lilly

دو کلمه برای این وب سایت: مراقبت از پوست آسیایی. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار خاص می تواند ترسناک و محدود کننده باشد، این تجارت الکترونیک زیبایی کره ای و ژاپنی محصولات آسیایی را که به سختی به دست می آیند را برای مصرف کنندگان آمریکایی به ارمغان می آورد. بسیاری از خطوط فروخته شده در این سایت در ایالات متحده انحصاری هستند (بخوانید: تنها جایی که می توانید بدون بلیط هواپیما آسیا به آنها دست پیدا کنید)، و مطالعه کالا به لطف مجموعه ای که به دقت انتخاب شده است، زیاد نیست. بنیانگذاران آگاه سایت، آلیشیا یون و سیندی کیم.

انتخاب ممکن است کوچکتر از سایر سایت های زیبایی آسیایی باشد (و اقلامی که در انبار موجود نیستند برای مدت طولانی به همین شکل باقی نمی مانند) اما هلو و لیلی حدس و گمان را از روند خارج می کنند (به همین دلیل است که ما از بنیانگذاران استفاده کردیم تا گوروهای ما برای همه چیزهای مرتبط با زیبایی آسیا باشند).

2.Space NK

این سایت زیبایی بین المللی مانند بازار جهانی برخی از بهترین برندهای جهان است. نسخه آنلاین خرده‌فروشی آجر و ملات که مورد علاقه جمعیت It در لندن است، هم کالاهای لوکس بدن و هم لوازم زیبایی همراه با ترکیبات دارویی مانند رایحه درمانی و روغن‌های حمام را حمل می‌کند. شما حتی می توانید سم زدایی، پاکسازی و مکمل ها را برای نیازهای سلامتی خود ذخیره کنید.

3.Nordstrom

ارسال رایگان بدون حداقل؟ این روزها، بسیار لوکس است. این همان چیزی است که Nordstrom را برای جمع‌آوری موارد دلخواه از MAC، Laura Mercier، Essie، Estée Lauder، Lancôme، Dior و غیره بی‌معنا می‌سازد. خط مشی بازگشت رایگان آن نیز امتحان کردن اقلام جدید بدون پشیمانی را آسان می کند.

4.خرید آنلاین لوازم آرایش  Cult Beauty

Cult Beauty یک فروشگاه آنلاین مستقر در بریتانیا است که مارک های مورد علاقه هنرمندان آرایش و وبلاگ نویسان زیبایی مانند Jouer، Kevyn Aucoin، Anastasia و RMS Beauty را در اختیار دارد. محصولات را بر اساس «موارد ضروری»، «انتخاب‌های متخصص»، «پرفروش‌ترین‌ها» و «موجودات جدید» فیلتر کنید.

5. Violet Grey

ویولت گری که به عنوان یک استودیوی لباس پوشیدن انحصاری برای افرادی مانند ویکتوریا بکهام آغاز شد، به فضای سرمقاله زیبایی آنلاین با مقالات آموزنده و قابل خرید به نام The Violet Files گسترش یافت. بنیانگذار کاساندرا گری می‌خواست تجربه تجارت الکترونیک یک پورتال معتبر برای زیبایی هالیوود ارائه دهد – محصولات واقعی را که هنرمندان برجسته آرایش دوست دارند و استفاده می‌کنند از فرش قرمز تا صفحه نمایش بزرگ به نمایش بگذارد. او هر محصول فروخته شده در سایت را به دقت بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که با کد بنفش مطابقت دارد و ارزش آن را دارد که محصول “قهرمان هالیوود” تلقی شود. وقتی می خواهید طعم واقعی زرق و برق لس آنجلس را بچشید، این مقصد شماست.

6. Sephora

دلایل دوست داشتن Sephora: سه نمونه رایگان برای هر سفارش که می توانید انتخاب کنید (ما ریمل ها و پرایمرهای جدید شگفت انگیزی را از این طریق کشف کرده ایم). مو، ناخن، پوست، آرایش و عطر در یک مکان؛ و نظرات گسترده کاربران که هنگام تصمیم گیری بین دو محصول یا اینکه آیا یک مورد واقعاً آنچه را که وعده می دهد انجام می دهد یا خیر، استقبال می کند. به‌علاوه، برنامه Beauty Insider به شما امکان می‌دهد برای امتیازهای رایگان بیشتر و هدایای ویژه امتیاز کسب کنید.

7.خرید آنلاین لوازم آرایش  Ulta

Ulta با انتخاب و رایگان‌هایش شبیه به Sephora است، اما با کوپن‌ها، فروش و انواع محصولات داروخانه‌ای آن متمایز است. تقریباً در هر زمان معین، می توانید انتظار داشته باشید که از 20 درصد تخفیف برای یک کالا یا تخفیف های مشابه بهره مند شوید. ما همچنین خط همنام این فروشگاه را دوست داریم که دارای لوازم آرایش، بدن و مو مقرون به صرفه است.

8. Net-a-Porter

آیا می دانستید Net-a-Porter بخش زیبایی دارد؟ از آنجایی که در حال حاضر یک مقصد مورد علاقه برای خرید آنلاین است، این یک امتیاز خوشحال کننده است که بتوانید مارک های زیبایی با کیفیت مانند Chantecaille، SK-II و Aesop را به سبد خرید خود اضافه کنید.

9. Birchbox

یکی از شناخته شده ترین جعبه های اشتراک زیبایی، جذابیت Birchbox در تجربه مشتری از امتحان تعداد زیادی از محصولات و مارک های جدید با هر محموله نهفته است. (Kinder Beauty Box یکی دیگر از محصولات مورد علاقه است که مملو از محصولات زیبایی تمیز، وگان و بدون خشونت است). این شرکت معاملات تبلیغاتی زیادی را برای مشترکین بار اول و برای کسانی که قبلاً بخشی از برنامه وفاداری هستند ارائه می دهد. به سادگی انتخاب کنید که هر چند وقت یک بار می خواهید محموله خود را دریافت کنید و دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید (مو، آرایش، پوست و غیره)، و پنج نمونه انتخاب شده در راه خواهند بود.

10.خرید آنلاین لوازم آرایش Shen Beauty

بنیانگذاران شن بیوتی، جسیکا ریچاردز و ژول استرینگر، همه به دنبال ارائه خطوط تولید زیر رادار و دشوار به مشتریانی هستند که به دنبال کیفیت و نتایج هستند. به جای ارائه «زیبایی قابل پیش‌بینی»، آن‌ها تلاش می‌کنند تا مارک‌های کمتر شناخته‌شده را با تمرکز طبیعی‌تر و کوچک‌تر، مانند کیت لوگان و خانم وایتز، که مواد تشکیل‌دهنده‌شان را دست‌چین می‌کنند و هر محصولی را دست ساز می‌سازند، تهیه کنند. ما دوست داریم که مطالعه کاتالوگ محصولات به معنای کشف هزاران برند جدید برای ما در مقابل همان مظنونان معمولی قدیمی است.

11. Urban Outfitters

Urban Outfitters اخیراً به طور جدی بازی زیبایی خود را تقویت کرده است. با مارک‌هایی مانند Anastasia Beverly Hills، Milk Makeup، و Mario Badescu، برگه زیبایی سایت باید در دفعه بعد که در حال جستجو برای inspo لباس هستید، بررسی کنید.

12. Target

Target، در اینجا، مارک‌هایی مانند Honest Beauty، Pixi، و BareMinerals، علاوه بر نام‌های داروخانه‌هایی مانند e.l.f را خواهید یافت. و به نفع لوازم آرایشی و بهداشتی. غول سرخ همچنین از شراکت با Ulta Beauty لذت می برد. همانطور که عاشقان Sephora می توانند از Kohl’s خرید کنند، عاشقان Ulta Beauty نیز می توانند در Target خرید کنند. این برند زیبایی لوازم آرایشی از Too Faced، Tarte و MAC را برای نام بردن از بیش از 50 برند معتبر به همراه دارد. با این حال، نمی توانید از کارت های هدیه Ulta به صورت آنلاین یا در فروشگاه ها برای خرید در Ulta Beauty at Target استفاده کنید. مزیت خرید زیبایی در هدف دوگانه است: خریداران از مزایای پاداش های هدف و جوایز Ultamate برخوردار می شوند. و 5 درصد تخفیف اضافی برای استفاده از کارت قرمز هدف خود نیز.

13.خرید آنلاین لوازم آرایش Soko Glam

Soko Glam یک مقصد رویایی برای همه چیز K-beauty است. علاوه بر هر محصول زیبایی کره ای که می توانید بخواهید، این سایت همچنین دارای The Klog است، یک سایت محتوایی که تمام نیازهای K-beauty شما را در اختیار شما قرار می دهد.

14. Dermstore

این سایت توسط یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره تاسیس شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین محصولات مراقبت از پوست را در بازار دریافت می کنید. از زمان تأسیس، Dermstore به آرایش، مراقبت از مو، و محصولات حمام و بدن گسترش یافته است، بنابراین می توانید تقریباً هر چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

15. Anthropologie

Grown Alchemist، Josie Maran، Stila، و Anastasia Beverly Hills برخی از برندهایی هستند که به صورت آنلاین در فروشگاه زیبایی و سلامتی Anthropologie پیدا خواهید کرد. مراقب محصولات در برگه فروش تازه برش باشید، جایی که حتی ممکن است برند جدیدی را برای وسواس پیدا کنید. ارسال رایگان برای اعضای AnthroPerks.

16.خرید آنلاین لوازم آرایش Amazon

همه ما می دانیم که می توانید هر چیزی را در آمازون پیدا کنید. از محصولات متوقف‌شده گرفته تا لباس‌های هالووین مشابه متعلق به دهه ۱۸۰۰. بنابراین به طور طبیعی، آرایش امری مسلم است. مطمئناً می توانید هر چیزی را از هر برندی تهیه کنید، گاهی اوقات در بسته بندی فله. اگر عضو آمازون پرایم هستید، جذابیت حمل و نقل رایگان دو روزه گاهی سریعتر از جستجوی فروشگاه زیبایی مورد علاقه خود برای یافتن یک محصول است.

17. Cap Beauty

این یکی برای همه شما دوستداران زیبایی تمیز است. همه محصولات موجود در سایت 100 درصد طبیعی هستند، بنابراین می توانید احساس خوبی نسبت به آنچه روی پوست خود می گذارید داشته باشید. به‌علاوه، بنیان‌گذاران Cap Beauty همیشه برندهای طبیعی و هیجان‌انگیزی را اضافه می‌کنند، بنابراین با انتخاب خرید طبیعی هرگز احساس محدودیت نخواهید کرد.

18. Bluemercury

با ارائه بهترین ها در زیبایی لوکس، در اینجا مارک هایی مانند Kosas، Kjaer Weis، RMS Beauty، و Chantecaille را خواهید یافت. این سایت برندهای زیبایی آگاهانه را برجسته می‌کند و The Founders Series را ارائه می‌دهد، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق پرسش و پاسخ با بنیان‌گذاران برند و توصیه‌هایی که می‌تواند به شما در تعیین خرید بعدی لوازم آرایشی خود، که شامل نمونه‌های رایگان، می‌شود، در مورد برندهای زیبایی مورد علاقه خود بیشتر بیاموزند. چه کسی آن را دوست ندارد؟

19.خرید آنلاین لوازم آرایش Follain

Follain برای همه محصولاتی که حمل می کند سه الزام دارد. آنها باید ایمن، مؤثر و مجلل باشند تا تجربه شوند. برای اطمینان از این امر، هر محصول در سایت تحت یک فرآیند تأیید پنج مرحله ای قرار می گیرد که شامل تحقیق و آزمایش است. اگر این اطمینان کافی به شما نمی دهد، بنیانگذار Follain، تارا، شخصاً هر محصولی را آزمایش می کند تا مطمئن شود که مطابق با استانداردهای او است.

20. Revolve

Revolve قول ارسال و بازگشت دو تا سه روزه رایگان و 30 روز ضمانت مطابقت قیمت را می دهد. نه خیلی کهنه Revolve Beauty همچنین کیت‌ها و بسته‌های زیبایی از پیش انتخاب شده را برای موقعیت‌های خاص ارائه می‌دهد، مانند کیف زیبایی داروخانه فرانسوی، کیت جشنواره، کیف The Doctor’s In Beauty، و چندین مورد دیگر، که همگی با محصولات انتخاب شده مطابق با نیازهای شما هستند.

21.خرید آنلاین لوازم آرایش Thrive Market

با مدیریت کارشناسان، Thrive Market واقعاً به مشتری پاسخ می دهد. چه بدون گلوتن، غیر سمی، بدون پارابن، غیر GMO، وگان، بدون عطر یا ارگانیک باشد، به احتمال زیاد آن را در اینجا پیدا خواهید کرد. در مورد زیبایی، بسیاری از محصولات Thrive تمیز، پایدار و بدون خشونت هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد وبلاگ زیبایی Thrive Market است که در آن بازدیدکنندگان سایت می توانند اطلاعات بیشتری در مورد روش های زیبایی تمیز، محصولات جدید، سلامت پوست و موارد دیگر کسب کنند. شاید بزرگترین جذابیت برای مصرف کنندگان فیلتر محیطی و اجتماعی باشد که به آنها امکان می دهد محصولاتی را در زیر تب هایی مانند زنان، LGBTQIA+- و BIPOC-founded جستجو کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT