بهترین افزونه های وردپرس

22 تا از بهترین افزونه های وردپرس برای طراحان در سال 2023

زمان مطالعه 12 دقیقه

طراحان برای حفظ نمونه کارها و جذب مشتری، از افزونه های وردپرس خاصی برای بهبود عملکرد سایت خود استفاده می کنند. بهترین افزونه های وردپرس را در این مطلب معرفی کرده ایم.

در این پست، ما بهترین افزونه های وردپرس را برای متخصصان طراحی گردآوری کرده ایم. این افزونه ها به شما امکان می دهند وب سایت خود را ایجاد و بهینه سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که کاربران تجربه خوبی کسب می کنند.

افزونه های موجود در این لیست برای طراحی، سئو، انتخاب ایمیل و سایر قابلیت های مختلف مفید هستند. استفاده از این افزونه ها می تواند به صرفه جویی در زمان شما در کدنویسی کمک کند، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف طراحی کنید.

کسب و کار خود را با استفاده از ابزار HubSpot برای وب سایت های وردپرس رشد دهید.

بهترین افزونه های وردپرس برای طراحان حرفه ای

HubSpot WordPress Plugin

قیمت: رایگان

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

افزونه وردپرس HubSpot به شما کمک می کند تا با فرم هاCRM، بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل، بازدیدکنندگان وب را جذب، سازماندهی و درگیر کنید. این افزونه ارزش زیادی دارد و مهم تر از آن، رایگان است.

این افزونه به خصوص برای طراحان مفید است. شما به راحتی می توانید فرم ها و پنجره های بازشو را ایجاد کنید. رنگ‌ها، استایل‌ها و موارد دیگر را برای مطابقت با برند خود تنظیم کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل، درک اینکه کدام اقدامات فروش و بازاریابی باعث موفقیت می شود را آسان می کند. این در تصمیم گیری برای اینکه چه صفحاتی نیاز به به روز رسانی دارند و … مفید است.

این افزونه رایگان است و استفاده از آن آسان است و برای هر مبتدی که به دنبال ورود به دنیای طراحی وب‌سایت است، عالی است. شما می توانید در عرض چند دقیقه طرح های زیبایی را ایجاد کنید و به شما امکان می دهد از هرگونه کدنویسی چشم پوشی کنید.

All in One SEO

Basic: $124, Plus: $249, Pro: $499, Elite: $749

All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه و جعبه ابزار سئو کامل برای وردپرس است. می‌توانید تجزیه و تحلیل عمیقی از میزان بهینه‌سازی محتوا برای سئوی درون صفحه دریافت کنید. در هر پست و صفحه سایت خود یک چک لیست با نکات کاربردی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو دریافت خواهید کرد.

AIOSEO همچنین به Google کمک می‌کند محتوای شما را بهتر درک کند و آن را با افرادی که بیشتر به آن علاقه دارند مطابقت دهد. ریچ اسنیپت ها کلیک ها و ترافیک را افزایش می دهند.

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، این ابزار به شما امکان می‌دهد در حین کار، بیاموزید. این امر به کشف وب سایت شما کمک می کند و به افراد بیشتری امکان می دهد طرح های شما را پیدا کنند.

بهترین افزونه های وردپرس: Yoast SEO

قیمت: رایگان، نسخه پریمیوم: 99 دلار در سال

Yoast SEO که توسط Joost de Valk ایجاد شده است، یکی از بهترین افزونه ها برای نوشتن محتوا و رعایت تمامی فاکتورهای سئوی درون صفحه است. Yoast SEO شما را به سمت بهینه‌سازی کلمات کلیدی سوق می‌دهد، که عاملی ضروری است که گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام رتبه‌بندی مقالات در نظر می‌گیرند.

Yoast SEO نکات کوچکی را که ممکن است هنگام بهینه سازی یک مقاله فراموش کنید را به شما یادآوری می کند. با بیش از 5 میلیون نصب، Yoast به عنوان یکی از بهترین افزونه های SEO برای وردپرس است.

از دیگر ویژگی های این افزونه می توان به سازگاری با چند سایت وردپرس، یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بهینه سازی RSS اشاره کرد.

به عنوان یکی از برند های شناخته شده در بازار، Yoast SEO به راحتی قابل ادغام و پیاده سازی است. اگر با این ابزار مشکلی داشتید، آموزش های یوتیوب زیادی برای کمک به شما وجود دارد.

W3 Total Cache

قیمت: رایگان

W3 Total Cache به بهینه سازی عملکرد با استفاده از فناوری کش کمک می کند. شرکت هایی مانند AT&T، Mashable و John Chow از جمله جمعیت یک میلیون کاربری هستند که به این افزونه اعتماد دارند.

W3 Total Cache کار بسیار خوبی در بهبود نتایج موتورهای جستجو انجام می دهد و همچنین سازگار با موبایل است. همچنین سرعت بارگیری صفحه و زمان انتظار بازدیدکننده در سایت شما را کاهش می‌دهد.

افزونه W3 Total Cache از AMP و SSL پشتیبانی می کند و چندین ویژگی امنیتی را در خود جای داده است.

Monarch

قیمت: 89 دلار / در سال، 249 دلار / دسترسی مادام العمر

قابلیت اشتراک گذاری یک ویژگی ضروری است که در هر وب سایت جدیدی که طراحی می کنید باید گنجانده شود. Monarch به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا ترافیک سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را افزایش دهید.

Monarch گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان محتوای شما را به اشتراک می گذارند را به حداکثر برسانید. در مورد قرار دادن دکمه نیز گزینه های زیر را در اختیار دارید:

  • Floating sidebar
  • Above & or below content
  • On images & videos
  • Automatic pop-up
  • Automatic fly-in

هنگام طراحی گزینه های های اشتراک گذاری ، Monarch تمام گزینه های مدرن را ارائه می دهد. شما کنترل کاملی بر افزونه و یک کنترل پنل قدرتمند دارید تا به شکلی دلخواه آن راسفارشی‌سازی کنید.

Monarch گزینه‌های مختلفی دارد. هر چیزی که احتمالا نیاز داشته باشید، Monarch به احتمال زیاد آن را ارائه خواهد کرد. خواه با افزودن گزینه های اشتراک‌گذاری در 5 مکان مختلف یا حتی نشان دادن شبکه‌های اجتماعی شما با تعداد فالوور، Monarch قدرت را در دستان طراحان قرار می‌دهد.

OptinMonster

$16/month for Basic Plan, $32/month for Plus Plan, $49/month for Pro Plan, and $82/month for Growth Plan

بیش از 1 میلیون وب سایت از OptinMonster برای عملکرد باورنکردنی آن به عنوان یک پلاگین پاپ آپ استفاده می کنند. OptinMonster به کاربران کمک می کند تا صفحات فرود را با اهداف مختلف بسازند، مانند ثبت نام در دوره های رایگان، خبرنامه های ایمیل، اشتراک و موارد دیگر.

این افزونه انواع فرم های متعدد، تجزیه و تحلیل داخلی و موارد دیگر را ارائه می دهد. و تقریباً با تمام خدمات بازاریابی ایمیلی مانند MailChimp و Emma ادغام می شود.

این افزونه همچنین به راحتی قابل ادغام است و تجزیه و تحلیل و داده های مفیدی را برای کاربران با تجربه تر فراهم می کند.

Elementor Page Builder

قیمت: $49/year for Essential Plan, $199/year for Expert Plan, $399/year for Agency Plan

همه ما می دانیم که این اقبیل ابزار ها زندگی را برای طراحان وب آسان تر می کنند. و اگر یک کاربر جدید وردپرس هستید، این ابزار می تواند به شما کمک کند بدون نوشتن یک خط کد، یک طراحی منحصر به فرد و سفارشی برای سایت خود ایجاد کنید.

Elementor افزونه‌ای است که به شما کمک می‌کند صفحاتی خیره‌کننده برای سایت خود بدون هیچ کدنویسی ایجاد کنید. این افزونه دارای نسخه رایگان و حرفه ای با چندین ماژول عالی و گزینه های طراحی است.

می‌توانید بخش‌ها را بر اساس ارتفاع و عرض تعریف کنید، اندازه ستون‌ها را تغییر دهید، محتوا را بر اساس نیاز خود قرار دهید، و فاصله بین هر بخش را مشخص کنید تا محتوای شما مرتب به نظر برسد.

این افزونه برای طراحان مناسب است زیرا ایجاد صفحات قابل تنظیم و خیره کننده به سرعت صورت می گیرد.

WPforms

قیمت: $49.50/year for Basic Plan, 89.95/year for Plus Plan, $159.60/year for Pro Plan, and $179.70/year for Elite Plan

WPforms یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که تنها با چند کلیک فرمی خارق العاده ایجاد می کند. همچنین به یک طراح مبتدی کمک می کند تا یک وب سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی ایجاد کند.

WPforms در مقایسه با سایر افزونه‌های موجود در این لیست از نظر عملکرد محدود است، اما اگر به یک راه ساده برای افزودن فرم‌ها نیاز دارید، این افزونه عالی است.

بهترین افزونه های وردپرس: Modula Image Gallery

قیمت: اتارتر: 39 دلار، تجاری: 99 دلار

در جایگاه بعدی افزونه Modula Image Gallery قرار دارد. در حالی که وردپرس به طراحان اجازه می دهد تا گالری تصاویر را میزبانی کنند، بسیاری از طراحان ظرفیت آن را تا حدودی محدود می دانند.

این افزونه یک راه حل انعطاف پذیر و کاملا قابل تنظیم ارائه می دهد. با استفاده از این افزونه، طراحان می توانند به جای محدود شدن توسط سبک مجازی که وردپرس تحمیل می کند، هر سبکی را که می خواهند انتخاب کنند.

بسته به آنچه برای شما مناسب است، سه طرح در دسترس دارید. طرح استارتر به شما امکان دسترسی به 1 وب سایت، طرح trio به 3 وب سایت و طرح تجاری به 5 وب سایت، همراه با ویژگی های اضافی را می دهد. می‌توانید این افزونه را کاملاً مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

Soliloquy

قیمت: رایگان

Soliloquy یک انتخاب عالی به عنوان یک پلاگین اسلایدر است. به سرعت یک وب سایت ایجاد می کند و به عنوان یک افزونه پاسخگو و سازگار با موبایل عمل می کند.

Soliloquy می تواند با افزودن اسلایدرهای تعاملی محصول در فروشگاه WooCommerce، فروش را افزایش دهد. ارائه راه های بیشتر به مشتریان برای تعامل با وب سایت شما، شانس فروش را افزایش می دهد. همچنین نمایش اسلاید را در حالت لایت باکس تمام صفحه برای تجربه کاربری بهتر فعال می کند. به عنوان یک طراح، این به شما امکان می دهد صفحه خود را سفارشی سازی کنید.

این افزونه همه کاره گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد و در عین حال ابزارهای اضافی برای نشان دادن طرح‌های شما و کاربرپسند کردن وب‌سایت‌تان در اختیار دارد.

Sucuri

قیمت: رایگان

Sucuri امنیت وب سایت را در برابر بدافزارها، حملات هکری، دستکاری DNS و موارد دیگر فراهم می کند. پس از نصب، از نظارت مستمر برای ایمن سازی سایت شما استفاده می کند. از یک CDN جهانی برای بهینه سازی عملکرد استفاده می کند. نصب نرم افزار آسان است و نیازی به سخت افزار ندارد. با این افزونه، سایت شما در برابر حملات DDoS ایمن است.

Speed Booster Pack

قیمت: رایگان

سرعت بارگذاری صفحه عامل مهمی است که تعیین می کند آیا مردم از بازدید از وب سایت شما لذت خواهند برد یا خیر. هیچ کس دوست ندارد برای یک وب سایت مدت زمانی را معطل بماند. بنابراین، اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان تجربه خوبی در هنگام بازدید از وب سایت شما داشته باشند، سایت باید در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری شود.

این ابزار با حذف بسیاری از مواردی که در کاهش زمان بارگذاری نقش دارند، به افزایش سرعت بارگیری کمک می کند.

سرعت بارگذاری صفحه در SEO بسیار مهم است. استفاده و پیاده سازی این افزونه ساده است و در عین حال نتایج عالی را ارائه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادرهای مربوط به مناطقی را که می خواهید افزونه ناکارآمدی ها را کاهش دهد و صفحه شما را تمیزتر و سریع تر کند، علامت بزنید.

Disqus

قیمت: رایگان

این ابزار بسیار سئو پسند است و به طور خودکار نظرات بازدیدکنندگان را با CMS وردپرس همگام می کند.

ویژگی های آن عبارتند از:

  • امکان دریافت اعلان نظرات
  • پاسخ های موضوعی
  • گزینه های اشتراک از طریق RSS
  • رابط مدیریت چند کاربره قوی
  • فیلتر های قوی هرزنامه
  • امکان ایجاد لیست سیاه و سفید
  • پشتیبانی از کاربران انجمن Disqus و موارد دیگر
  • بیش از 100000 وبلاگ نویس ترجیح می دهند از این ابزار استفاده کنند.

این افزونه ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌کند که کار طراحان را ساده تر می‌کند تا وب‌سایت‌های خود را به طور کامل بدون نیاز به دانش کدنویسی سفارشی کنند.

AdSanity

قیمت: Basic: $49/year, Pro: $179/year, Lifetime: $499

AdSanity یک افزونه وردپرس ساده و کاربردی است. افزودن تبلیغات جدید در Adsanity بسیار شبیه به اضافه کردن یک پست جدید است. دارای ویجت ها و کدهای کوتاه برای نمایش تبلیغات در پست ها، نوارهای کناری و صفحات است.

با Adsanity، می توانید تبلیغات مبتنی بر زمان یا تبلیغات بی نهایت ایجاد کنید. همچنین نمودارهایی را برای بازدیدها و کلیک ها نشان می دهد تا بدانید کدام تبلیغات بهترین عملکرد را دارند. به این ترتیب، می‌توانید تبلیغات موفق خود را بیشتر کنید و تبلیغاتی را که ممکن است بازخورد چندانی نگرفته باشند را متوقف کنید. اگر علاقه مند به کسب درآمد از تبلیغات گوگل هستید، این بهترین راه برای شروع است.

Envira Gallery

قیمت: Basic: $20/year, Plus: $48/year, Pro: $69/year, Lifetime: $209

Envira یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد یک گالری سفارشی برای تصاویر و فیلم ها است. برخی از ویژگی هایی که آن را قدرتمند و کاربر پسند می کند به شرح زیر است:

  • Drag-and-drop gallery builder
  • Responsive and mobile-friendly
  • Gallery templates
  • Albums and tags
  • Social media integration
  • eCommerce store with WooCommerce plugin
  • Watermark protection
  • Deep linking & pagination

مهمتر از همه، با وجود ویژگی های متعدد، این افزونه سرعت وب سایت شما را کاهش نمی دهد.

افزونه Envira دارای چندین ویژگی است که به وب‌سایت شما کمک می‌کند بدون آسیب رساندن به سرعت بارگذاری آن، عمل کنند.

Login LockDown

قیمت: رایگان

همانطور که از نام آن پیداست، Login Lockdown تلاش‌ها برای ورود از یک محدوده IP معین را در یک دوره معین محدود می‌کند. همچنین آدرس IP را پس از هر تلاش ناموفق برای ورود ثبت می‌کند، بنابراین می‌دانید چه کسی در تلاش است وارد حساب شما شود.

شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک بازدید کننده ناخواسته سعی می کند حساب شما را هک کند. با استفاده از این افزونه، نسبت به هکرها و ربات‌ها، آسوده خاطر خواهید شد.

این افزونه می تواند به شما این امکان را بدهد که از امنیت خود مطمئن شوید. با محدود کردن تعداد تلاش‌های ورود به سیستم، احتمال حمله DDoS را کاهش می‌دهید.

Term Management Tool

قیمت: رایگان

این ابزار به سازماندهی مجدد سایت شما کمک می کند و گزینه های جدیدی را به منوی کشویی در صفحات مدیریتی شما اضافه می کند.

این ابزار به شما کمک می کند تا یک دسته بندی یکپارچه ایجاد کنید، بنابراین بازدیدکنندگان بهینه تر در وب سایت شما پیمایش می کنند.

این افزونه به شما کمک می‌کند تا وب‌سایتتان را سازماندهی کنید. بسیار ساده اما موثر است.

بهترین افزونه های وردپرس: TablePress

قیمت: رایگان

افزونه TablePress به شما این امکان را می دهد تا جدول های زیبا و منحصربفرد را بدون نوشتن کد در پست ها و صفحات خود قرار دهید. شما به راحتی می توانید هر جدولی را که ایجاد می کنید به مانند اکسل ویرایش کنید.

برخی از ویژگی های دیگر TablePress عبارتند از:

  • JavaScript library adds
  • Sorting options
  • Pagination
  • Filtering
  • Tables can either be imported or exported from or to Excel, CSV, HTML

مشاغل اغلب از TablePress برای ارائه یک لیست سفارشی از پست های توصیه شده استفاده می کنند. اینکار باعث می شود که تجربه بازدیدکننده بسیار شخصی تر شود. می توانید از این افزونه برای اضافه کردن جدول به وب سایت خود استفاده کنید.

Thirsy Affiliates

قیمت: رایگان. Basic: $79.50, Plus: $129.50, Advanced: $199.50

اگر شما یک طراح هستید و یا اگر تعداد زیادی URL دارید که بازدیدکنندگان از کلیک کردن روی آنها امتناع می کنند این ابزار مناسب شما است.

نگران نباشید، می توانید لین های خود را با Thirsty Affiliates استتار کنید.

اما این همه ماجرا نیست. همچنین می‌توانید با این افزونه تعداد کلیک‌های یک لینک را پیگیری کنید.

برای کسانی که وب‌سایت‌های مختلفی را به عنوان بخشی از مجموعه خود مدیریت می کنند، این افزونه به شما کمک می‌کند سازماندهی شده تر عمل کنید.

بهترین افزونه های وردپرس: Backup Buddy

قیمت: Basic: $99/year, Plus: $199/year, Agency: $299/year

Backup Buddy یک افزونه قابل اعتماد است که برای رفع نیازهای شما ساخته شده است.

با Backup Buddy می توانید مسائل امنیتی مانند بدافزار، هک، خطای کاربر، فایل های حذف شده و دستورات نادرست را حذف کنید.

Backup Buddy به طور خودکار پشتیبان گیری سایت را کنترل می کند. بعلاوه، در صورت لزوم، می تواند وب سایت وردپرس شما را به سرعت بازیابی کند

Backup Buddy ایمن است و به شما امکان می‌دهد در صورت وقوع بدترین اتفاق و حتی دزدیده شدن وب‌سایت به دست هکرها، آماده باشید.

Compact Archives

قیمت: رایگان

معمولاً وبلاگ ها آرشیو طولانی از محتوای وبلاگ منتشر شده در طول روزها و ماه ها را نمایش می دهند. بدون سفارشی‌سازی، نمایشگر فهرستی طولانی از آخرین پست‌های شما را به نمایش می گذارد که سازماندهی دستی آن زمان زیادی می‌برد.

با استفاده از این ابزار، می توانید به سرعت محتوای وبلاگ خود را در قالبی جذاب تر نمایش دهید. این افزونه آرشیو وبلاگ شما را به جای یک صفحه ، در یک لیست منظم و مختصر فشرده می کند.

این ابزار، یافتن پست‌های خاص در سایت شما را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند به جای اینکه مجبور شوند در هر قسمت برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند، پیمایش کنند.

بهترین افزونه های وردپرس: WP Mail SMTP

قیمت: Free, with premium plans available. Pro: $49/year, Elite: $79/year, Developer: $149/year, Agency: $299/year

WP Mail SMTP به رفع مشکلات ارسال ایمیل کمک می کند. گاهی اوقات، ممکن است به دلیل تنظیمات پیکربندی اشتباه در ارائه دهندگان میزبانی وردپرس، ایمیل ارسال یا دریافت نشود. برای حل این مشکل، می توانید از افزونه WP Mail SMTP استفاده کنید.

WP Mail SMTP گزینه های مختلفی را ارائه می دهد، از جمله:

اگر تا به حال سعی کرده‌اید با شخصی از طریق ایمیل در وب‌سایت او تماس بگیرید، می‌دانید که چقدر کار دشواری است. WP Mail به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می دهد تا سریع و بدون مشکل با شما تماس بگیرند.

برای ساخت یک وب سایت کارآمد، به ابزارهای مناسب نیاز دارید. مطمئناً ظاهر سایت شما مهم است، اما توجه به عملکرد نیز ضروری است. یک یا چند مورد از این افزونه ها را دانلود کنید تا بتوانید یک وب سایت کامل ایجاد کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT