بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان برای سال 2022

زمان مطالعه 10 دقیقه

وقتی صحبت از ارائه به میان می آید، مسلماً پاورپوینت اولین گزینه ای است که به آن فکر می کنید. بهترین قالب های پاورپوینت رایگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

پاورپوینت از زمان معرفی خود در سال 1987 به بیش از 500 میلیون کاربر رسیده است و در حدود 30 میلیون ارائه در روز را پشتیبانی می کند.

و در حالی که برخی افراد استفاده از پاورپوینت را کمی منسوخ شده می‌دانند، بسیاری دیگر همچنان از سهولت استفاده از این برنامه بسیار راضی هستند. همچنین اگر در شرکتی هستید که از مجموعه ابزارهای مایکروسافت استفاده می‌کند، گاهی اوقات این تنها انتخاب موجود است.

با تمام جذابیت های پاورپوینت یک مشکل به وجود می‌آید: با توجه به ارائه‌های پاورپوینت فراوانی که در دنیا وجود دارد، چگونه می‌توانید ارائه‌های خود را متمایز کنید؟

برای یک طراحی به یاد ماندنی و جلب توجه تماشاگران، باید از تم های پیش فرض در خود پاورپوینت فراتر بروید. خوشبختانه یک جستجوی آنلاین هزاران گزینه را در اختیار شما قرار می دهد، که چالش بعدی را به وجود می آورد: کدام یک برای من مناسب است؟

برای کمک به شما، بهترین‌های گزینه های موجود را گردآوری کرده‌ایم و آنها را بر اساس کارکرد گروه‌بندی کرده‌ایم. از بازاریابی گرفته تا طرح‌های مناسب برای اهداف آموزشی، این قالب‌های پاورپوینت رایگان ممکن است همان چیزی باشند که شما به دنبال آن هستید.

بهترین قالب های پاورپوینت برای فعالیت های تجاری

هنگام ایجاد یک ارائه برای کسب و کار باید چندین ویژگی را در نظر داشته باشید. اول اینکه، باید حرفه ای به نظر برسد.

ثانیاً، شما به قالبی نیاز دارید که بتوان آن را به راحتی شخصی سازی کرد تا با دستورالعمل های برند تجاری شما مطابقت داشته باشد. برای مثال، اضافه کردن لوگوی برند و رنگ اختصاصی شرکت، کلید هر ارائه حرفه‌ای است.

و در آخر، شما باید از هر گونه ترکیب رنگ فوق العاده شدید، فونت های فانتزی یا طرح هایی که حواس شما را از محتوا منحرف می کند خودداری کنید. در واقع این سادگی است که به برقراری بهترین ارتباط کمک می کند.

پیدا کردن الگویی که تمام آن این ویژگی ها را شامل شود می تواند مشکل باشد، بنابراین در اینجا فهرست کوتاهی از تم های تجاری پاورپوینت گردآوری شده است:

Free business PowerPoint template with concentric circles

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

این قالب به لطف پس زمینه خود ظاهری کمی علمی دارد. شما می توانید آن را به راحتی سفارشی کنید، زیرا رنگ آبی را می توان برای استفاده از رنگ اصلی برند شما تغییر داد. اگر قصد دارید در مورد داده ها، بلاک چین یا سایر موضوعات مرتبط با علم و فناوری سخنرانی کنید، این گزینه بسیار مناسب شما است.

Free corporate PowerPoint template with photos

این یک قالب عالی برای محتوای شرکتی است. طراحی آن هوشمندانه و حرفه ای است، می توانید از عکس ها در کنار محتوای خود استفاده کنید. از این قالب در یک محیط کاری برای ارائه نتایج یک مشاوره، توضیح اهداف تجاری یا ارائه پروژه داخلی بعدی خود استفاده کنید.

Free formal PowerPoint template with yellow frame

این الگو که به شکلی حرفه ای طراحی شده را برای ایجاد ارائه ای که به طور موثر پیام شما را منتقل می کند، انتخاب کنید. از این قالب در یک محیط کاری برای ارائه اهداف تجاری، استراتژی، امور مالی یا ارائه پروژه بعدی خود استفاده کنید.

Free clean PowerPoint template for corporate content

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

با استفاده از این قالب ، در مدت زمان محدود، می توانید یک ارائه حرفه ای داشته باشید، زیرا کاملاً قابل شخصی سازس شدن است.

Free technology PowerPoint template

ارائه خود را در عرض چند دقیقه با این الگوی آماده با موضوع فناوری طراحی کنید. می‌توانید رنگ‌ها را مطابق با برند تجاری خود سفارشی کنید. از آن برای صحبت در مورد فناوری اطلاعات، اینترنت، نرم افزار… و سایر موضوعات مرتبط با فناوری استفاده کنید.

Free minimal and modern PowerPoint template

این یک قالب مینیمال و مدرن برای ارائه های شما است که برای محتوای تجاری و شرکتی طراحی شده است. از کیفیت این قالب ممتاز اما کاملا رایگان لذت ببرید و پروژه خود را مانند یک حرفه ای ارائه دهید.

در اغلب اوقات، کل آینده یک استارتاپ می تواند تنها به یک ارائه بستگی داشته باشد. و وقتی کاری به این میزان ریسک دارد، بسیار مهم است که آن را درست انجام دهید.

توصیه ما این است آن کار ساده نگه دارید. به طرح‌های تمیز، فونت‌های مرتب و طرح‌های رنگی فکر کنید که از اهداف شما پشتیبانی می‌کنند – نه اینکه حواس‌تان را پرت کنند.

با این حال بازهم می توانید به سرگرم کننده بودن ارائه خود فکر کند و اگر جذابیت بصری ایجاد کنید، مخاطبان شما به احتمال زیاد با آنچه شما می گویید درگیر خواهند شد. به یاد داشته باشید: حدود 65٪ از جمعیت، درگیر جذابیت های بصری هستند. بنابراین مطمئن شوید که از یک الگوی پاورپوینت استفاده می‌کنید که شامل نمودارهای شیک و همچنین اسلایدهای مبتنی بر تصویر برای به تصویر کشیدن علاقه، هدف و ارزش‌های برند شما است.

یکی از الگوهای زیر را انتخاب کنید:

Free cool PowerPoint Template with diverse people

این قالب حرفه ای دارای طراحی مینیمال است و به راحتی با برند شما سازگار می شود. اما چیزی که واقعاً آن را متمایز می کند، تصاویر افراد مختلف است که با اسلایدها ادغام شده اند. این تم همه چیزهایی را که برای ایجاد یک ارائه در زمینه بازاریابی و منابع انسانی نیاز دارید، در اختیار دارد.

Free fresh PowerPoint template for startups

پس‌زمینه مصور این قالب رایگان، محتوای شما را از بقیه متمایز می‌کند. با تغییر رنگ می توانید آن را با نیازهای برند خود تطبیق دهید. برای کنفرانس ها در زمینه فناوری، کارآفرینی یا طراحی عالی است.

Free blue and professional PowerPoint template

با این الگو ارائه های های حرفه ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید. فقط با تغییر رنگ و اضافه کردن عکس های خود، آن را با برند خود تطبیق دهید. با این طراحی شرکتی و مدرن، سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار دهید.

Free modern and dynamic PowerPoint template

مدرن و حرفه ای، این قالب تقریباً برای هر هدفی مناسب است. از آن برای کسب‌وکار یا تبلیغات استفاده کنید و مخاطبان خود را هم با پیام و هم با تصاویر خود تحت تأثیر قرار دهید.

Free PowerPoint template with teamwork illustrations

با این قالب چند منظوره رایگان، زمینه ای ایجاد کنید که توجه همه را به خود جلب کند. با استفاده از تصاویر کار گروهی، این الگو به عنوان یک انتخاب کلیدی در زمینه برنامه ریزی کسب و کار، استراتژی بازاریابی بعدی شما به حساب می آید.

Free simple and professional PowerPoint template

تمیز و حرفه ای، این طراحی تقریباً برای هر کاری مناسب است. این الگوی رایگان برای طرح‌هایی که قرار است از طریق پست چاپ یا ارسال شوند، عالی عمل می‌کند. از پالت رنگ استفاده کنید یا رنگی را انتخاب کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد.

بهترین قالب های پاورپوینت برای اهداف آموزشی

شما می توانید بهترین ارائه ها را در دو کلمه خلاصه کنید: آموزنده و الهام بخش.

اما اگر همچنان فکر می کنید که “آموزنده” به معنای یک پاورپوینت متنیواست، بهتر است تجدید نظر کنید. یک سبک طراحی جذاب، با تنها تعداد انگشت شماری از کلمات در هر نمودار، در واقع می تواند موثر ر باشدنسبت به یک اسلاید طولانی با صدها کلمه .

این فهرست از تم های پاورپوینت رایگان و آماده به شما کمک می کند در کمترین زمان ارائه های آموزشی جذابی را ایجاد کنید:

Free educational PowerPoint template with cute robots

اگر می خواهید توجه مخاطبان خود را از دقیقه اول به خود جلب کنید، این گزینه مناسب شماست. از میان طرح‌بندی‌های رنگارنگ و تصاویر مختلف یکی را انتخاب کنید تا هر اسلاید منحصربه‌فرد باشد و جایی برای رروز خستگی باقی نماند. درس های خود را به شیوه ای سرگرم کننده ارائه دهید!

Free sketchnotes PowerPoint template for education

با این تم قابل تنظیم، یک ارائه آموزشی را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این قالب با استفاده از رنگ‌های روشن خود توجه بچه‌ها را به درس شما حفظ می‌کند. از این الگو در کلاس بعدی خود استفاده کنید.

Free PowerPoint template with colored pencils

این قالب دارای طراحی رنگارنگی است که هر اسلاید را متمایز می کند. مداد رنگی که در هر اسلاید ظاهر می شود این طرح را برای جلب توجه کودکان عالی می کند. علاوه بر این، میتوانید رنگ های تم را تغییر دهید و ببینید که چگونه رنگ های مداد مطابق با آن تغییر می کند.

Free artsy PowerPoint template with watercolors

این قالب از طراحی آبرنگی برای ایجاد اسلایدهای برجسته و جذاب استفاده می کند، در حالی که محتوای متن سبکی مینیمال دارد.

Free cute and playful PowerPoint template

این تم ارائه دارای طراحی شاد و بامزه ای است که برای جلب توجه مخاطبان جوان فوق العاده است. حباب متن یک سبک غیررسمی را منتقل می کند و با مجموعه ای از تصاویر می توانید شخصیتی را انتخاب کنید که قرار است هر اسلاید را ارائه دهد.

Free PowerPoint template with whiteboard realistic design

این یک قالب بسیار سرگرم کننده برای ارائه های آموزشی است، به خصوص برای کسانی که دلتنگ روزهای مدرسه هستند.

بهترین قالب های پاورپوینت برای بازاریابی

شاید شما در حال ارائه نتایج فروش یا به اشتراک گذاری یک داستان موفقیت با تیم خود هستید. حتی ممکن است بخشی از یک کنفرانس صنعتی باشید (در این صورت به دنبال جذب شرکای جدید هستید). مهم نیست که هدف از ارائه شما چیست، مهم این است باید فوق العاده به نظر برسد. شما همچنین قالبی می خواهید که از ویژگی هایی – مانند نمودارها و جدول – و همچنین تصاویر و رنگ پشتیبانی کند.

همه اینها را کنار هم بگذارید، در نتیجه آنها ارائه شما در کمترین زمان هیجان انگیز خواهد بود! برای شروع، لیست زیررا بررسی کنید.

Free digital marketing PowerPoint template

این قالب رایگان را دانلود کنید تا محتوای خود را مانند یک حرفه ای به نمایش بگذارید. این طرح دارای تصاویر مختلفی در زمینه موضوعات تجاری، بازاریابی و فناوری است. از آن در یک محیط کاری برای ارائه طرح بازاریابی، استراتژی رسانه ای یا ارائه ایده بعدی خود استفاده کنید.

Free PowerPoint template with triangles pattern

با این قالب چند منظوره در عرض چند دقیقه یک ارائه حرفه ای آماده داشته باشید. این طرح دارای یک الگوی مدرن از مثلث ها در رنگ های گرم (زرد، نارنجی و قرمز) است. به لطف پس زمینه انتزاعی، تقریباً برای هر موضوعی مناسب است: تجارت، بازاریابی، تبلیغات، رسانه های اجتماعی…

Free fresh and clean PowerPoint template

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

جذاب، رنگارنگ و حرفه ای، این قالب برای موضوعات بسیار متنوعی مناسب است. برای ارائه هایی که قرار است به عنوان اسناد کاری چاپ یا از طریق پست ارسال شوند، عالی عمل می کند. مخاطبان شما با مشاهده ارائه شما مسحور خواهند شد!

Free PowerPoint template with desk objects

این یک الگوی عالی برای استفاده در زمینه بازاریابی است، اما همچنین اگر قصد دارید به سخنرانی خود احساسی غیررسمی بدهید و سعی می کنید در سطح شخصی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید نیز انتخاب خوبی است.

Free creative PowerPoint template with scribbles

این قالب رایگان بوده و دارای طراحی خلاقانه و سرگرم کننده است. با ظاهری زیبا و رنگ روشن برای صحبت در مورد خلاقیت، بازاریابی، هنر یا مد مناسب است.

بهترین قالب های پاورپوینت برای ارائه های پزشکی

متخصصان مراقبت های بهداشتی چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

این قبیل پاورپوینت ها باید تمیز، ساده و قابل اعتماد باشد. فارغ از سایر زمینه ها، شما در اینجا می خواهید مستقیما و به شکلی واضح پیام خود را منتقل کنید.

نیازی به طراحی فانتزی و بیش از حد پیچیده نیست. سادگی کلید موفقیت است.

با در نظر گرفتن این موضوع، مجموعه‌ای از الگوها را گردآوری کرده‌ایم که اعتماد و حرفه‌ای بودن را در دنیای پزشکی نشان می‌دهند. این الگوها فوق العاده کارآمد، ساختارمند و به اندازه کافی ساده هستند، اما از نظر بصری نیز به اندازه کافی جذاب هستند تا اطمینان حاصل شود که مخاطبان شما به اندازه کافی مجذوب شده اند.

Free medical PowerPoint Template with doctors and patients illustrations

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

این قالب رایگان برای ارائه های پزشکی شما عالی است. طراحی آن ساده است، بنابراین پیام شما بدون هرگونه حواس‌پرتی منتقل می‌شود و تصاویر ، حس انسان دوستانه بیشتری به محتوای شما منتقل می کنند. این قالب همه چیزهایی را که برای ارائه یک مورد بالینی، صحبت در مورد یک بیماری یا توضیح آخرین روند مراقبت های اولیه نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

Free medical and health PowerPoint template

این الگو برای ارائه موضوعات مرتبط با پزشکی، سلامت یا تناسب اندام طراحی شده است. تصاویر بدن انسان به گونه ای گنجانده شده است که می توان به راحتی از آنها استفاده کرد. طراحی تمیز و ساده ای دارد، استفاده از آن بسیار آسان است.

Free medical PowerPoint template in blue color

این الگو برای استفاده در ارائه های پزشکی طراحی شده است، بنابراین سبک آن برای انتقال موثر پیام شما ساده است. از آن برای ارائه یک مورد بالینی، در یک نشست برای پرده برداری از آخرین پیشرفت های پزشکی یا به سادگی برای به اشتراک گذاشتن یافته ها و اطلاعات خود در مورد یک بیماری استفاده کنید.

Free medical PowerPoint template with virus

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

بهترین قالب های پاورپوینت رایگان

یک قالب حرفه ای طراحی شده برای ارائه های پزشکی. این طرح با رنگ آبی خود پیام شما را قابل درک و قابل اعتماد می کند تا آرامش و اعتماد را به مخاطبان شما منتقل کند. با خیال راحت از آن برای ارائه های مرتبط با صنعت مراقبت های بهداشتی، تحقیقات پزشکی، شیوع بیماری یا موارد بالینی استفاده کنید.

مزایای قالب های آماده پاورپوینت

اکنون هر کسی که به پاورپوینت دسترسی دارد، این قدرت را دارد که یک ارائه جذاب و به یاد ماندنی طراحی کند.

با این حال، بدون مهارت، اعتماد به نفس یا زمان کافی برای ایجاد طرح، ممکن است سخت باشد که خروجی جذابی داشته باشید.

به همین دلیل است که قالبهای پاورپوینت آماده و قابل استفاده ایده ای عالی هستند. این قالب ها با ایجاد جذابیت های بصری مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهند و به ما کمک می کنند تا ارائه های جذاب و متقاعد کننده ای ارائه کنیم.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT