الگوی رایگان پاورپوینت

30 الگوی رایگان پاورپوینت برای سال 2022

زمان مطالعه 9 دقیقه

کنفرانس ها و ارائه هایی که با استفاده از پاورپوینت صورت می گیرند بخش بزرگی از جلسات هیئت مدیره در شرکت ها به حساب می آیند. الگوی رایگان پاورپوینت را در ادامه معرفی کرده ایم.

همه افراد خلاق نیستند که بتوانند الگویی برای پاورپوینت های خود ارائه کنند که بتوان از آن برای شگفت زده کردن افراد در کنفرانس استفاده کرد. درک می‌کنیم که یک ارائه پاورپوینت که نه تنها اطلاعات شما را دقیق نشان می‌دهد، بلکه شرکت‌کنندگان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد چقدر حیاتی است.

برای کمک به دست یافتن به بهترین ارائه، فکر کردیم که بهترین الگوهای پاورپوینت رایگان را که می توانید در ارائه های بعدی خود استفاده کنید، نگاهی دقیق تر بیاندازیم. از همه مهم تر اینکه الگو های معرفی شد کاملا رایگان هستند، البته تعدادی نیز به واسطه خرید اشتراک در دسترس هستند.

30 الگوی رایگان پاورپوینت برای سال 2022

Monalisa

سادگی Monalisa چیزی است که در نگاه اول نظر شما را جلب می کند. با پس‌زمینه‌های سفید و فونت‌هایی زیبا، این قالب به گونه ای بهینه‌سازی شده است تا الگویی عالی برای هر نوع ارائه‌ای را در اختیار شما قرار دهد. به حدی که این قالب مورد علاقه بسیاری از بازاریابان و افراد خلاق است.

XAPA

XAPA by Slidehack با فونت بلند و خط شکسته و کادرهای متنی سفید، یک پاورپوینت با کیفیت بالا است که حداکثر 30 اسلاید با وضوح HD را در اختیار شما قرار می دهد. با ترکیبی مبتکرانه و رنگارنگ، کاربران کارهای زیادی می توانند با این اسلایدها انجام دهند.

الگوی رایگان پاورپوینت: Business Powerpoint Template

یکی از اسلایدهای مینیمالیستی در لیست ما، که نشان می‌دهد که جلسات شرکتی چگونه باید برقرار شوند – سریع، حرفه‌ای و متمرکز. هر کسی که به دنبال یک الگوی متفاوت است می تواند با این گزینه به اهداف خود دست یابد.

Opera

اپرا دارای یک پاورپوینت خلاقانه است. مجموعه Opera که با حاشیه‌های خاکستری و زمینه‌های عمدتاً سفید طراحی شده است، یک الگوی ساده و تمیز به حساب می آید که سزاوار جایگاهی در لیست ما است.

Modernity

الگوی رایگان پاورپوینت مدرنیته برای عکاسان، مدل‌ها یا هر کسی که نیاز به ارائه یک ایده دارد، ایده‌آل است. این الگو با تمرکز بر تصاویر، فضای محدودی را برای متن باقی می‌گذارد و آن رات تبدیل به گزینه‌ای عالی برای هر کسی می‌کند که می‌خواهد استعدادهای خود را به نمایش بگذارد.

الگوی رایگان پاورپوینت: Dolor

تمیز، همه کاره و مینیمال، Dolor یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک الگوی پاورپوینت بدون دردسر و راحت است. با فضای کافی برای متون و عکس ها، کارهای زیادی می توانید با این اسلایدها انجام دهید.

Kitulah

با استفاده از یک پس‌زمینه تیره به همراه دایره‌ها، Kitulah یک الگوی پاورپوینت رایگان با ظاهری ساده است که به متخصصان اجازه می‌دهد تا داده‌ها، متن و نکات مهم را بدون در هم ریختگی در دید شما برجسته کنند.

Business Proposal Template

این اسلایدها می توانند برای هر رویداد یا هدفی کاربردی باشند. این اسلایدها مدرن، مینیمال و مرتب به شما این امکان را می دهند که نکات مهم را تا حد امکان به صورت ساده و مستقیم ارائه دهید.

Sella

Sella برای هر فردی که به دنبال فروش یک ایده است یک انتخاب عالی است. این الگوی پاورپوینت رایگان Envato انعطاف‌پذیری کافی را برای کاربران فراهم می‌کند.

Furniture Marketing

برای استفاده از این قالب زیبا، مجبور نیستید کار خاصی کنید. این قالب بازاریابی یک گزینه درجه یک است که از رنگ های زیبا مانند بژ، زرد روشن و آبی اقیانوسی استفاده می کند.

Pink and Blue Graphic Design Portfolio Presentation

چه نویسنده، فیلمبردار یا ویرایشگر نرم افزار باشید، مجموعه طراحی گرافیکی صورتی و آبی Canva برای شما معجزه می کند. تمیز، ساده و زیبا در رنگ های صورتی و آبی، هر کسی می تواند با استفاده از این اسلایدها کارهای زیادی انجام دهد.

Vooice Furniture Powerpoint Presentation

قالب پاورپوینت رایگان Vooice با حس مدرن و زیبایی خود یک تم حرفه ای است که از اشکال، فونت های عالی و رنگ های پس زمینه خیره کننده استفاده می کند که کارهای شما را برجسته می کند.

Aneta PowerPoint Template

این قالب یک انتخاب محبوب در Envato است.این الگوی پاورپوینت رایگان با ویژگی های خاص خود هم برای کاربران ساده و هم برای متخصصان عالی است. از هر نظر، این گزینه سازماندهی محتویات شما را راحت تر می کند.

الگوی رایگان پاورپوینت: Headline

Headline ظاهری آشنا به کاربران ارائه می دهد. طرح‌های سازمان‌یافته و محل قرار گیری عکس‌ها هوشمندانه هستند، و این گزینه را برای هر فردی که نمی‌خواهد در ارائه های خود زیاده‌روی کند، به انتخابی عالی تبدیل می کند. این الگوی پاورپوینت رایگان، تمیز، ساده و حرفه ای انتخابی فوق العاده برای همه است.

Cutter

یکی از انتخاب‌های برجسته‌تر در این لیست، این گزینه می باشد که از فونت‌های بزرگ استفاده می‌کند و بر استفاده از عکس‌های بزرگ تأکید می‌کند تا به شما کمک کند جذاب تر از همیشه ایده های خود را به تصویر بکشید.

Futuristic Background

این قالب در عین حال که بسیار ساده است، اما تصویری چشمگیر را ایجاد می‌کند. این انتخاب یک گزینه فوق العاده است که هر کسی به راحتی عاشق آن می شود.

Modern Line

الگوی پاورپوینت رایگان Modern Line با استفاده از فونت های خاص، اسلایدهای تیره رنگ و کمی قرمز جذابیت زیادی دارد که بسیاری از گزینه های دیگر در لیست ما آن را ندارند. با 15 اسلاید منحصر به فرد و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی، قالب Modern Line یک انتخاب عالی برای هر ارائه است.

Online TV Shows Pitch Deck

این قالب یک الگوی عالی برای پاورپوینت است به خصوص اگر می خواهید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید. همراه با جذابیت های بصری که معمولاً در تابلوهای امتیازات و فیلم‌ها می‌بینید، این پاورپوینت مبتکرانه، چشمگیر و مدرن است.

Internet Research Agency

Internet Research Agency با استفاده از اشکال و رنگ های مختلف یکی از قالب های هیجان انگیز در این لیست است. با طراحی قالب، ارائه شما می تواند رویکردی جوان پسند، شیک و تازه داشته باشد که ارائه شما را متمایز می کند.

Geometric Shapes Agency

شکل ها و الگوها اهمیت بسیاری دارند که می توانند تمرکز مخاطبان را بر روی اسلایدهای شما جذب کنند. با اشکال هندسی خیره کننده، این انتخاب هم یک الگوی سنتی و هم مدرن است و برای استفاده هر کسی عالی است.

Enable Presentation Template

در حالی که ممکن است رنگ سبز و صورتی اولین انتخاب همه در پالت رنگ نباشد، اما Enable Presentation آن ها را به کار گرفته است. زیبا، مرتب و حرفه ای، این انتخاب همچنین یک تم کلی زیبا دارد که هر کاربر حرفه ای می تواند برای بسیاری از کارها از آن استفاده کند.

الگوی رایگان پاورپوینت: ZULAIKHA

یکی از برجسته‌ترین تم‌های پاورپوینت در این فهرست می باشد مجموعه‌ای که پر از رنگ‌ها، خطوط و فونت‌های پررنگ است. اگر به دنبال قالبی هستید که شباهت زیادی به نمونه کارها داشته باشد، باید این الگو را با نام منحصر به فردش را بررسی کنید.

Jennie

Jennie رنگارنگ و همه فن حریف است، یکی دیگر از قالب های پاورپوینتی است که هر کسی می تواند برای تعداد بی شماری از موضوعات از آن استفاده کند. معمولی، آشنا و ظریف، رنگ ها، خطوط آن را به یک انتخاب عالی برای هر کاربری تبدیل می کند.

Thray

Thray به وسیله قرار دادن رنگ‌ها در موقعیت های مناسب، یک الگوی جذاب ایجاد می کند که به شما کمک می‌کند شکاف بین خود و مخاطبانتان را با موفقیت پر کنید.

Minimal PowerPoint Template – Professional Use

آیا به دنبال قالب های پاورپوینت حرفه ای و مینیمال هستید؟ این الگو انتخابی ایده‌آل برای ارائه‌های حرفه‌ای است.

این قالب پاورپوینت با تنوع رنگ مطابق با نیاز شما ارائه می شود. این یک قالب پاورپوینت منحصر به فرد است که مناسب ارائه های حرفه ای برای استفاده تجاری یا شخصی است.

این الگو دارای عناصری است که ویرایش آن را بدون نیاز به نرم افزار های مختلف ساده می کند و همچنین شامل اسلاید های متحرک است.

Strike – Minimal PowerPoint Template

اگر به دنبال یک الگوی پاورپوینت مینیمال و تمیز هستید، الگوی پاورپوینت Strike Minimal بهترین انتخاب برای شماست. این الگو با ایجاد یک ارائه جذاب به شما کمک می کند اطلاعات را هر چه بهتر به نمایش بگذارید.

قالب پاورپوینت Strike Minimal شامل مجموعه ای چشمگیر از 44 اسلاید است. اسلایدها در رنگ خاکستری هستند تا به تصاویر و نمادهایی که در ارائه استفاده می‌کنید جان ببخشند. همچنین فضای زیادی برای متن برای پشتیبانی از ارائه شما نیز وجود دارد.

Marketing Plan PowerPoint Presentation

اگر به دنبال یک قالب پاورپوینت مدرن شرکتی و تجاری برای برنامه ها و استراتژی های خود هستید، این قالب برای شما مناسب است.

این الگوی پاورپوینت بازاریابی دارای 36 اسلاید منحصربه‌فرد است که شامل نسخه‌های رنگارنگ، تاریک و حتی قالب شرکتی است. همچنین دارای نمادهای برداری و ویژگی هایی است که می توانید آنها را ویرایش کنید. این قالب های پاورپوینت برای ارائه های اجتماعی، استراتژیک و گرافیکی نیز ایده آل هستند.

قالب های پاورپوینت خلاقانه و هنری رایگان

الگوی رایگان پاورپوینت: Modern Stylish

اگر به دنبال یک قالب پاورپوینت رایگان هستید، قالب Modern Stylish گزینه امیدوارکننده ای است. این اسلایدها که تحت تسلط رنگ های آبی، نارنجی و سفید هستند، فریبنده و قدرتمند به نظر می رسند و به خودی خود محتوای فوق العاده ای را ایجاد می کنند.

Nanota Project Proposal

الگوی Nanota Project Proposal که ترکیبی جذاب از بنفش و صورتی است، با ظاهر منحصر بفرد خود ایده ای فوق‌العاده برای زیباتر کردن هر پاورپوینتی است.

Math Quiz

Math Quiz یک پیشنهاد عجیب و غریب در Canva است. بهترین کار برای توضیح این قالب، واژه سرگرم‌کننده است، که می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید انعطاف‌پذیر باشد.

Crafting and Mining

قالب پاورپوینت رایگان Crafting and Mining برای کسانی که به دنبال ارائه برنامه های خود هستند مناسب است. در حالی که نیاز نیستید واقعاً یک گیمر باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید، این تم از تصاویر بازی های ویدیویی استفاده میکند و آن را برای دانش آموزان، معلمان و دیگر کاربران خلاق به یک گزینه عالی تبدیل می کند.

People Pattern

یکی از بهترین تم های پاورپوینت رایگان که تنوع و جذابیت زیادی دارد، People Pattern از تصاویر کارتونی افراد و تیپ های بدنی مختلف استفاده می کند. ایده آل برای گفتگو در مورد موضوعات قومیتی، زمینه های فرهنگی، یا سایر موضوعات مشابه است.

Karbon

Karbon یک تم عجیب و غریب است که ماکت‌ها و رنگ‌های متنوع را در هر اسلاید بهینه می‌کند. با فونت های خوانا، فضای کافی برای قرارگیری تصاویر و به نظر رسیدن بهترین آنها فراهم می کند.

Storyboard Brainstorm

اگر با استوری‌برد آشنایی دارید، از قبل می‌دانید که الگوی Storyboard Brainstorm از Canva شامل چه چیزهایی است. شسته و رفته، ساده، و خلاقانه، این تم خاص هر چیزی را که به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

Pink and White Marketing

یکی دیگر از تم های جذاب موجود در این لیست است. با اشکال، خطوط، فونت ها، و همچنین بکارگیری رنگ های صورتی و سفید، این قالب به شدت زنانه، آرامش بخش و لذت بخش است.

30 بهترین قالب پاورپوینت رایگان

به طور کلی، بهترین قالب های پاورپوینت رایگان باید به گونه ای باشند که به شما کمک کنند تا موثر واقع شوید. قالب ها قبل از اینکه صرفاً زیبا باشند، در درجه اول باید کاربردی باشند. یک گزینه را انتخاب کنید که متناسب با اهداف شما باشد و جذابیت کافی برای جذب مخاطبان شما را داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT