افزونه کروم برای تقویت Steam

4 افزونه کروم برای تقویت Steam

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر از گیمرهای رایانه‌های شخصی مشتاق هستید و از Steam زیاد استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد چند ویژگی اضافی وجود دارد که آرزو می‌کنید آن را داشته باشد. در اینجا چهار افزونه کروم برای کمک به شما آورده شده است. افزونه کروم برای تقویت Steam را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر یک گیمر رایانه شخصی هستید، بدون شک به طور منظم از Steam استفاده می کنید. اگرچه Steam ممکن است پر استفاده‌ترین فروشگاه دیجیتالی برای بازی‌های رایانه‌ای باشد، اما این امر آن را به یک سرویس عالی تبدیل نمی‌کند. چندین ویژگی وجود دارد که ممکن است آرزو کنید که Steam داشته باشد، یا به سادگی روش هایی برای استفاده بهتر از گذشته از آن وجود دارد.

خوشبختانه، تعداد زیادی افزونه کروم وجود دارد که می‌توانید به سرعت و به راحتی آن‌ها را به مرورگر خود اضافه کنید که می‌توانند این ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار دهند، یا Steam را به روش‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردید، تقویت کنید.

Steam Inventory Helper

در ابتدا در این لیست، ما راهنمای موجودی Steam را داریم. این افزونه کروم ابزاری عالی برای بهبود تجربه Steam شما است، به خصوص اگر مرتباً کالاهایی را در بازار اجتماعی Steam می‌خرید و می‌فروشید.

Steam Inventory Helper به شما امکان می دهد با بازار انجمن Steam به روشی تعامل کنید که قبلاً هرگز نمی توانستید. به عنوان مثال، این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد به جای اینکه هر کدام را به صورت دستی انجام دهید، به سرعت چندین مورد را در چند کلیک بفروشید.

همچنین اطلاعات بیشتری در مورد اقلام شما نشان می دهد، مانند تغییرات الگوی اعمال شده و قیمت ها، بدون ذکر هزینه کل موجودی شما یا هر پوسته موجودی شما.

اگر معاملات زیادی انجام می‌دهید، ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند در آنجا نیز به شما کمک کنند، مانند توانایی گروه‌بندی اقلام در پشته‌ها، محاسبه سود حاصل از فروش چندین مورد به طور همزمان و حتی پذیرش خودکار معاملات ورودی.

موارد بسیار بیشتری وجود دارد که Steam Inventory Helper به شما امکان می دهد انجام دهید، مانند افزودن دکمه های خرید و فروش جدید، نمایش قیمت های منطقه ای، کاهش خودکار درخواست های دوست. اگر به دنبال ویژگی‌ای در Steam هستید که وجود ندارد، احتمال زیادی وجود دارد که Steam Inventory Helper بتواند به شما در انجام کاری که می‌خواهید کمک کند.

Augmented Steam

بعدی در این لیست افزونه Augmented Steam برای کروم است. این افزونه دقیقاً همان کاری را که می گوید انجام می دهد. این به سادگی Steam و بسیاری از راه هایی که شما از آن استفاده می کنید را تقویت می کند.

به عنوان مثال، هنگامی که یک بازی را در استیم مشاهده می کنید، Augmented Steam اطلاعات بیشتری را به شما نشان می دهد. می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره جزئیات قیمت، از جمله مواردی مانند بهترین قیمت فعلی و پایین‌ترین قیمت برای هر بازی یا DLC مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید نقاط مختلف قیمت‌گذاری را در مناطق مختلف، قیمت‌های بالقوه بهتر از طریق فروشگاه‌های دیگر، و ویژگی‌های لیست علاقه‌مندی‌ها و خرید DLC بسیار بهبود یافته را مشاهده کنید.

همچنین بسیاری از ویژگی‌ها وجود دارد که شاید فکر نمی‌کردید بخواهید، اما زمانی که آنها را داشته باشید موهبتی هستند. این شامل ویژگی‌هایی مانند دانستن حساب‌ها یا برنامه‌های شخص ثالث است که ممکن است پس از خرید یک بازی، و همچنین هر DRM همراه با آن نیاز داشته باشید.

Augmented Steam همچنین اطلاعاتی در مورد پایگاه فعلی و تاریخی بازیکنان در اختیار شما قرار می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند تا از خرید تصادفی بازی‌ای که مدت‌هاست سرورهای آن بسته شده یا به سادگی بازیکنان آن تمام شده است، جلوگیری کنید.

استفاده از Steam Augmented نیز بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید و به طور خودکار در تمام صفحات Steam که بازدید می کنید در پس زمینه شروع به اجرا می کند.

راه‌های مختلفی وجود دارد که Steam Augmented استیم را حتی بهتر می‌کند، و اینها تنها چند مورد هستند. گزینه های خرید و فروش و گزینه های سفارشی سازی برای نمایه شما نیز در میان بسیاری از ویژگی های دیگر گنجانده شده است.

SteamDB

اگر به دنبال افزونه‌ای هستید که بتواند طیف گسترده‌ای از عناصر را در Steam بهبود بخشد، اما کمک‌کننده موجودی Steam یا Steam Augmented را با همه گزینه‌های آن‌ها کمی سخت می‌بینید، SteamDB مکانی عالی برای شروع است.

پس از نصب افزونه، SteamDB به طور خودکار آن را به صفحه تنظیمات خود می برد و هر کاری را که می توانید انجام دهید به شما نشان می دهد. می‌توانید به‌راحتی همه چیز را در اینجا روشن و خاموش کنید، بنابراین اگر فقط به دنبال یک یا دو ویژگی هستید، می‌توانید یک تجربه عمدتاً از Steam وانیلی داشته باشید و در عین حال ویژگی‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

با این گفته، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید به لطف SteamDB انجام دهید. در اینجا گزینه‌های زیادی برای فرو بردن دندان‌هایتان وجود دارد، با طیف گسترده‌ای از دکمه‌ها، پیوندها، داده‌های اضافی و پیشرفت‌ها همگی پشتیبانی می‌شوند. اطلاعاتی مانند پایگاه فعلی پخش کننده به صفحه استیم اضافه می شود و همچنین کمترین قیمت رکورددار است.

با این حال، آنچه واقعاً عالی است این است که افزونه SteamDB Chrome با وب‌سایت SteamDB یکپارچه می‌شود تا مجموعه‌ای از اطلاعات مفید، مانند رتبه‌بندی‌های بررسی آموزنده‌تر را در بر بگیرد. افزونه همچنین دکمه‌ای اضافه می‌کند که شما را مستقیماً به صفحه وب SteamDB برای بازی مورد نظرتان می‌برد، که راهی مفید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یک بازی است.

Steam Context Menu

افزونه کروم برای تقویت Steam

افزونه کروم برای تقویت Steam

در نهایت، منوی زمینه Steam را داریم. Steam Context Menu یک برنامه افزودنی کوچک مفید است که اگر به طور مرتب بازی‌ها را جستجو می‌کنید، ضروری است.

مفهوم پشت این افزونه واقعاً بسیار ساده است. تنها کاری که انجام می دهد این است که وقتی در مرورگر خود کلیک راست می کنید یک گزینه جدید اضافه می کند. این گزینه فقط زمانی ظاهر می‌شود که متنی را برجسته می‌کنید، بنابراین در واقع به همان اندازه که یک برنامه افزودنی کروم می‌تواند محجوب باشد، ظاهر می‌شود.

منوی زمینه Steam به شما گزینه هایی را می دهد تا متن هایلایت شده خود را در Steam، SteamDB یا IsThereAnyDeal جستجو کنید، که برخی از بهترین سایت ها برای هشدار قیمت بازی های ویدیویی هستند. اگر مرتباً در هر یک از این سایت‌ها به دنبال بازی می‌گردید، این برنامه افزودنی یک نجات دهنده مطلق است.

اگر فقط یک یا دو گزینه را می‌خواهید، می‌توانید در صورت تمایل، منو را طوری تنظیم کنید که گزینه‌های کمتری را نشان دهد. اگر فقط در یک یا دو وب سایت موارد را جستجو کنید بسیار مفید است.

از Steam بیشتر استفاده کنید

همانطور که می بینید، راه های مختلفی برای اصلاح کامل روش استفاده از Steam وجود دارد، چه از آن برای خرید و فروش اقلام در بازار جامعه استفاده کنید، چه فقط می خواهید کمی بیشتر در جریان بازی بعدی خود باشید. خرید.

به دست آوردن بیشتر از آنچه تا به حال فکر می‌کردید از بازی‌های Steam دشوار نیست، و طیف گسترده‌ای از ابزارها و برنامه‌های افزودنی آنلاین مختلف وجود دارد که می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT