بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید

4 تا از بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می خواهید بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده را در تلفن اندرویدی خود بخرید و بفروشید؟ یکی از این چهار برنامه برتر را بارگیری کنید و شروع کنید. بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید در ادامه بررسی میکنیم.

رونق ارزهای دیجیتال بزرگ و بزرگتر می شود. اکنون مردم در سرتاسر جهان بالاخره متوجه می شوند که ارز دیجیتال چیزی فراتر از یک روند است. اکنون بسیاری از مکان ها شروع به پذیرش بیت کوین و اتریوم به عنوان روش های معتبر پرداخت برای کالاها یا خدمات کرده اند.

استخراج و تجارت ارزهای دیجیتال از محبوب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در سال 2021 است و به احتمال زیاد شما حتی ممکن است یک portfolio نمونه کار ارزهای دیجیتال خوب برای خود داشته باشید.

اگر به تجارت ارزهای دیجیتال و پیگیری دارایی های رمزنگاری خود اختصاص داده اید، باید به یک برنامه تجارت ارز دیجیتال قابل اعتماد و قوی در حال حرکت دسترسی داشته باشید. با نگاهی به بهترین برنامه های ارزهای دیجیتال برای اندروید، ادامه مطلب را بخوانید.

چه چیزی یک برنامه ارز دیجیتال خوب را می سازد؟

قبل از اینکه به سراغ بهترین برنامه‌های ارزهای دیجیتال برای اندروید برویم، مهم است که ویژگی‌های معمولی یک برنامه ارز دیجیتال و اینکه چه چیزی یک برنامه رمزنگاری خوب را عالی می‌کند، بدانیم. برای انتخاب مناسب ترین برنامه، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی مهم تر است.

در حالت ایده‌آل، بهترین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال باید طیف وسیعی از ارزهای موجود را داشته باشد که بتوانید از آنها خرید کنید، با کارمزدهای پایین تراکنش و ویژگی‌های امنیتی استثنایی که دارایی‌های شما را ایمن نگه می‌دارد. بیش از 2000 ارز رمزنگاری شده فهرست شده وجود دارد، اما تنها تعداد انگشت شماری برای معامله در محبوب ترین پلتفرم های مبادلات رمزنگاری موجود است.

اگر فقط قصد دارید با ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین یا اتریوم معامله کنید، پس نیازی به در نظر گرفتن یک برنامه ارز دیجیتال مناسب، پشتیبانی آلتکوین ندارید.

بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید

بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید

اگر به طور منظم از برنامه Android تجارت می کنید، بسیار مهم است که این برنامه کارمزد تراکنش های پایینی داشته باشد و امکان پذیر باشد. همچنین مناسب است که این پلت فرم به عنوان یک برنامه دسکتاپ یا وب در دسترس است.

اغلب، برنامه‌های ارزهای دیجیتال اجازه فعالیت در برخی مناطق را ندارند، بنابراین باید مطمئن شوید که برنامه ارز دیجیتالی که انتخاب می‌کنید به طور قانونی در ایالت یا کشور شما کار می‌کند. یک رابط کاربری آسان با طراحی خوب نیز در هر برنامه تجارت رمزنگاری ضروری است.

اکنون که می دانید در یک برنامه ارز دیجیتال چه انتظاراتی دارید، بیایید به بهترین برنامه های ارز دیجیتال برای اندروید نگاه کنیم.

1.بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید: eToro

eToro یک برنامه ارز دیجیتال استثنایی همه جانبه است که میلیون ها معامله گر کریپتو اندروید در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. خرید و فروش در eToro نسبتا آسان است و شما مالکیت کامل دارایی های خود را حفظ می کنید. مهمترین ویژگی eToro هزینه تراکنش بسیار پایین است.

این پلتفرم هنگام خرید ارزهای رمزپایه یا هنگام واریز وجه به حساب شما هیچ کمیسیونی از شما دریافت نمی کند. با این حال، برای سپرده های غیر دلاری، هزینه تبدیل ارز ناچیز 0.5% را پرداخت خواهید کرد. شما می توانید با پرداخت 5 دلار به ازای هر برداشت، پول را نقد و به حساب بانکی خود واریز و برداشت کنید.

با این حال، این پلتفرم به شما اجازه نمی‌دهد دارایی‌های رمزنگاری خود را به یک کیف پول خصوصی منتقل کنید، بنابراین دارایی‌های شما تا زمانی که پول نقد نکنید، در eToro باقی می‌ماند. برنامه اندروید به خوبی با رابط کاربری مینیمالیستی با کاربری آسان طراحی شده است.

eToro تنها تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و ریپل را ارائه می دهد. اگر می‌خواهید آلت‌کوین‌ها را معامله کنید، قبل از ثبت‌نام مطمئن شوید که آنها در پلتفرم eToro در دسترس هستند.

در مجموع، eToro یک برنامه تجارت ارز دیجیتال فوق العاده است که به خوبی تنظیم شده است و کارمزد معاملاتی بسیار پایینی را ارائه می دهد.

2.بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید: Binance

بایننس یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت ارزهای دیجیتال برای بیت کوین و آلت کوین ها در جهان است. بیش از 200 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و بسیار خوب تنظیم شده است.

اگر به تازگی تجارت ارزهای دیجیتال را شروع کرده اید، به دلیل پلتفرم بسیار کاربرپسند و آموزش های کمکی آن، به شدت پیشنهاد می کنیم در بایننس ثبت نام کنید. مبتدیان می توانند از حالت لایت برنامه تلفن همراه برای کمک به شروع “سفر به ماه” خود استفاده کنند.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه تجارت در بایننس، گزینه های سپرده گذاری متعدد مانند سپرده بانکی، کارت اعتباری یا بدهی، تجارت Peer-2-Peer و حتی سپرده ارز دیجیتال است.

انعطاف پذیری به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از طریق روش های مختلف وجوهی را به حساب های خود اضافه کنند. این در کشورهایی که کارت‌های اعتباری/دبیت در بایننس پشتیبانی نمی‌شوند، بسیار مفید است. می توانید از Peer-to-Peer برای تجارت ارزهای دیجیتال به طور مستقیم با سایر مشاغل یا کاربران استفاده کنید.

بایننس هنگام واریز وجه به حساب خود هزینه ای از شما دریافت نمی کند، اما هزینه های برداشت به طور خودکار بسته به وضعیت بازار تنظیم می شود. کارمزد معامله در بایننس بسیار کم است و به سطح لایه مرتبط شما بستگی دارد. علاوه بر این، اگر از سکه بومی BNB بایننس استفاده کنید، می توانید کارمزد معاملاتی کمتری دریافت کنید.

3.بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید: Coinbase

Coinbase احتمالاً محبوب ترین پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال در جهان است. در مقایسه با بایننس آلتکوین های کمتری دارد، اما از تمام سکه های اصلی پشتیبانی می کند. همچنین آموزش هایی را برای مبتدیان ارائه می دهد که می تواند به شما در درک اصول تجارت کریپتو کمک کند.

یک نقطه ضعف قابل توجه کوین بیس، کارمزد تراکنش های بسیار بالای آن در مقایسه با رقبایی مانند eToro یا Binance است.

درک هزینه های تراکنش می تواند بسیار گیج کننده باشد. اگر Coinbase Pro را انتخاب کنید، کارمزد تراکنش های کمتری خواهید پرداخت و یک مدل قیمت گذاری ساده خواهید داشت که به نقدینگی دارایی ها و حجم معاملات ماهانه شما بستگی دارد. با این حال، اگر تازه تجارت ارزهای دیجیتال را شروع کرده باشید، رابط Coinbase Pro می تواند کمی سخت باشد.

برنامه Coinbase دارای یک رابط کاربری فوق العاده است که مدرن و آسان برای استفاده است. این به شما برندگان و بازندگان کلی بازار را در حال پرواز نشان می دهد و شما را با به روز رسانی های ضروری ارزهای دیجیتال به روز نگه می دارد.

Coinbase بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است، اما اگر از Coinbase Pro استفاده نمی کنید، هزینه های معاملاتی بالا می تواند مشکل ساز باشد.

4.بهترین برنامه های ترید ارزهای دیجیتال در اندروید: Kraken

Kraken که در سال 2011 تأسیس شد، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال موجود را با امنیت درجه یک ارائه می دهد که آن را تبدیل به یک صرافی عالی ارز دیجیتال برای مبتدیان و معامله گران با تجربه کرده است. این پلتفرم امنیت را به سطح جدیدی می برد. 95٪ از سپرده ها در سراسر جهان به صورت آفلاین ذخیره می شوند و سرورهای پلت فرم نیز به شدت ایمن هستند.

Kraken بسته به اینکه خریدار یا فروشنده هستید، کارمزدهای معاملاتی پایینی را ارائه می دهد. معامله گران با حجم کم تقریباً 0.16٪ کارمزد سازنده و 0.26٪ کارمزد گیرنده می پردازند. اما استفاده از ویژگی خرید فوری می تواند 1.5 درصد هزینه اضافی برای فروش، خرید یا تبدیل سفارش ها برای شما هزینه داشته باشد. کراکن در مقایسه با کوین‌بیس، کارمزد تراکنش‌های بسیار کمتری را ارائه می‌کند.

Kraken بیش از 50 ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می کند. بیت کوین، اتریوم، کاردانو، فلو و موارد دیگر به راحتی برای تجارت در دسترس هستند.

برنامه اندروید Kraken دارای طراحی بسیار مدرن و شهودی است. شما می توانید به سرعت نمونه کارها و قیمت های بازار خود را بررسی کنید و حتی می توانید آخرین اخبار و به روز رسانی های هر ارز دیجیتال را دریافت کنید.

بهترین برنامه ارزهای دیجیتال برای اندروید

نمی توان انکار کرد که ارزهای دیجیتال آینده هستند و با داشتن اپلیکیشن ارز دیجیتال مناسب در کنار شما، می توانید تصمیمات درست را بهتر بگیرید. Binance و eToro پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال استثنایی هستند که دارایی‌های شما را ایمن نگه می‌دارند و به کارمزد پایینی نیاز دارند، در حالی که برنامه‌های تلفن همراه جامع را نیز ارائه می‌دهند.

فقط مطمئن شوید که خطرات ارزهای دیجیتال را قبل از شروع درک کرده اید و عاقلانه سرمایه گذاری کنید.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT