بهترین مولد متن به تصویر هوش مصنوعی

5تا از بهترین مولد متن به تصویر هوش مصنوعی

زمان مطالعه 7 دقیقه

به عنوان یک طراح وب، شما دائماً به تصاویری نیاز دارید که با ایده ها مطابقت داشته باشد، با تم ها مطابقت داشته باشد یا با هوس های مشتری شما مطابقت داشته باشد. مولد متن به تصویر هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

جستجو در سایت‌های سهام برای تصاویری که ممکن است وجود نداشته باشند خسته‌کننده و غیرمولد است.

این دقیقاً همان کاری است که مولدهای متن به تصویر با هوش مصنوعی می توانند برای شما انجام دهند. این ابزارهای پیشرفته می توانند توضیحات ساده را به تصاویر تبدیل کنند.

هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) مهمترین تغییر در طراحی وب از زمانی است که UX (تجربه کاربر) شروع به تسلط بر این حوزه کرد. استفاده از آن فواید بی‌شماری دارد، از ساده‌سازی فرآیند طراحی، صرفه‌جویی در زمان، و – در صورت استفاده خوب – امکان کنترل خلاقانه‌تر.

امروز در مورد مزایا و معایب مولدهای تصویر هوش مصنوعی صحبت خواهیم کرد و سپس تعدادی از بهترین ها را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید با این ابزارهای قدرتمند شروع به کار کنید.

چرا از یک تولیدکننده متن به تصویر هوش مصنوعی استفاده کنیم؟

مولدهای متن به تصویر از قدرت هوش مصنوعی برای ترجمه سریع و بدون دردسر متن نوشته شده به تصاویر بصری استفاده می کنند. آن‌ها به سازندگان اجازه می‌دهند تا محتوای خود را بدون صرف ساعت‌ها غربال کردن عکس‌های استوک یا ایجاد پر زحمت تصاویر خود، ارتقا دهند.

به عبارت ساده، این کار به این صورت است: شما به یک تولیدکننده متن به تصویر می‌گویید که با ارائه اعلانی مانند «یک ماشین اسپورت بکشید» یک تصویر ایجاد کند. سپس بنشینید و تماشا کنید که تصویری از یک ماشین اسپرت ظاهر می شود. مانند تمام هوش مصنوعی، ترفند این است که از اعلان مناسب استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که دقیقاً آنچه را که می خواهید دریافت می کنید. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد بگویید، ​”یک ماشین اسپرت کانورتیبل در حال رانندگی در میامی با دان جانسون در فرمان بکشید.” در واقع، اغلب متوجه می‌شوید که نیاز دارید خیلی دقیق‌تر از آن صحبت کنید.

هنگامی که بر هنر اعلان‌های هوش مصنوعی مسلط شدید، متوجه خواهید شد که برنامه‌های متن به تصویر ابزاری ارزشمند در زرادخانه طراحان هستند.

علاوه بر اینکه روشی سریع برای ایجاد آثار هنری است، تولیدکننده‌های متن به تصویر می‌توانند از ثبات بالاتری در بین تصاویر سایت اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال، هنگامی که یک طراحی تعداد خاصی از تصاویر مرتبط را می طلبد، و شما نمی توانید به اندازه کافی متناسب با معیارها پیدا کنید، یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی می تواند تصاویر از دست رفته را بدون شکستن انسجام بصری کلی ارائه دهد.

مشکلات تولیدکنندگان متن به تصویر هوش مصنوعی

غیرقابل انکار است که مولدهای تصویر هوش مصنوعی پیشرفت خارق‌العاده‌ای در نحوه استفاده ما از رایانه هستند و برای یک طراح سخت‌کوش بسیار راحت هستند. با این حال، برخی از جنبه های کمتر مثبت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر ارزش در نظر گرفتن دارد.

اولاً، تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نتیجه الگوریتم های از پیش تعیین شده است که به طور بالقوه آزادی خلاقیت شما را محدود می کند. هوش مصنوعی نمی‌تواند خودش فکر کند، فقط می‌تواند بر اساس درخواست‌هایی که شما ارائه می‌دهید ایجاد کند، و از آنجایی که هوش مصنوعی به طور مداوم بر اساس درخواست‌هایی که دریافت می‌کند یاد می‌گیرد، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی پس از مدتی کمی یکسان به نظر می‌رسند.

ثانیاً، تصاویر ایجاد شده همیشه از نظر کیفیت به نقطه مطلوبی نمی رسند. یافتن اشکال پیچیده ای که فوراً تشخیص می دهیم – برای مثال گوش انسان – به طرز وحشتناکی توسط هوش مصنوعی تفسیر می شوند، معمول است. به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی خوب است، اما هنوز کامل نیست.

در نهایت، ملاحظات اخلاقی یکسانی وجود دارد که برای همه هوش مصنوعی اعمال می شود. تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی از تصاویر موجود “یاد می گیرند” و به طور بالقوه حق چاپ را نقض می کنند. پیشرفت‌هایی در شفاف‌سازی قوانین پیرامون هوش مصنوعی در حال انجام است و برخی از شرکت‌ها ابتکار عمل را به دست می‌گیرند و به هنرمندانی که کارشان به کار گرفته شده است، غرامت پرداخت می‌کنند. اما این فناوری جدید است و هزاران حوزه قضایی در سراسر جهان وجود دارند. حتی اگر از امروز شروع کنیم، مدتی طول می کشد تا فناوری با اشکال اخلاقی یادگیری سازگار شود.

در اصل، مولدهای متن به تصویر هوش مصنوعی ابزار قدرتمندی هستند که مزایا و چالش‌هایی را برای میز به ارمغان می‌آورند. مانند هر ابزار دیگری، کلید این است که چگونه ما – انسان هایی که از ابزار استفاده می کنند – استفاده از آن را انتخاب می کنیم.

5 بهترین مولد متن به تصویر هوش مصنوعی Q3 2023

این فناوری به قدری سریع در حال حرکت است که نمی توان با اطمینان بیان کرد که چشم انداز هوش مصنوعی در هفته آینده چگونه خواهد بود، چه رسد به ماه آینده. بنابراین در اینجا پنج بهترین مولد متن به تصویر هوش مصنوعی در سه ماهه سوم سال 2023 آورده شده است. آنچه در ادامه می آید ممکن است کمک های طراحی فوق العاده قدرتمندی را که در حال حاضر وجود دارند، کوچکتر کند.

مولد متن به تصویر هوش مصنوعی: DALL-E 2

DALL-E 2 که در بهار 2022 منتشر شد، دومین نسل از مولد تصویر هوش مصنوعی از OpenAI – شرکت تحقیقاتی معروف ChatGPT است.

DALL-E 2 یکی از شناخته شده ترین نام ها در این زمینه است و دلیل خوبی هم دارد. OpenAI شرکتی است که هوش مصنوعی را از یک آزمایش آنلاین جالب به فناوری با کاربردهای عملی در دسترس همگان تبدیل کرد. مطمئناً هوش مصنوعی را اختراع نکرده است، اما OpenAI کار خارق‌العاده‌ای در اصلاح آن انجام داده است.

اگر تعجب می‌کنید، نام DALL-E 2 نمایشنامه‌ای بر روی فیلم WALL-E پیکسار و نام سوررئالیست اسپانیایی سالوادور دالی است.

برای استفاده از DALL-E 2، باید برای یک حساب OpenAI ثبت نام کنید. برای هر تصویر تولید شده هزینه کمی وجود دارد (تا 0.02 دلار برای 1024×1024).

میانه سفر

علیرغم این که Midjourney مانند طرفداران مشکوک تالکین به نظر می رسد، یکی دیگر از بازیکنان قابل توجه در چشم انداز تولید متن به تصویر است.

Midjourney با تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده طراحی شده است. این رویکرد Midjourney را به یکی از در دسترس ترین تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی برای مبتدیان تبدیل کرده است. طیف گسترده‌ای از سبک‌های از پیش تعیین‌شده و همچنین پارامترهای قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها در اعلان‌های پیشرفته برای اصلاح بیشتر آنچه که هوش مصنوعی تولید می‌کند استفاده کرد.

یکی از بهترین ویژگی های Midjourney این است که تصاویر را به عنوان اعلان می پذیرد و آن را تبدیل به یک تولید کننده تصویر به تصویر می کند.

Midjourney از طریق Discord قابل دسترسی است، که بسته به اینکه در Discord هستید یا می خواهید به آن بپیوندید، یک طرفدار یا مخالف است. اشتراک ماهانه برای Midjourney از 10 دلار در ماه شروع می شود.

 Adobe Firefly

با توجه به بودجه فوق العاده غول طراحی، جای تعجب نیست که Adobe موتور هوش مصنوعی مولد خود را دارد. Firefly یک برنامه مستقل مانند Photoshop یا Illustrator نیست. در عوض، Firefly در برنامه‌های Creative Cloud تعبیه شده است تا وظایف مولد را به عنوان بخشی از گردش کار موجود شما انجام دهد.

این واقعیت که در ابزارهایی که بسیاری از طراحان از قبل به طور پیش فرض استفاده می کنند تعبیه شده است به این معنی است که Firefly قرار است در چند سال آینده تأثیر گسترده ای بر طراحی داشته باشد.

Adobe مشتاق است اشاره کند که Firefly بر روی تصاویر استوک Adobe بدون حق امتیاز آموزش دیده است، و تنظیماتی وجود دارد که به شما امکان می دهد تصویری را که با Firefly ایجاد می کنید از بازگشت به آموزش آن جلوگیری کنید.

عنصر تولید کننده متن به تصویر Firefly در حال حاضر در Adobe Express به صورت رایگان در نسخه بتا موجود است.

مولد متن به تصویر هوش مصنوعی: هنر جاسپر

Jasper توسط OpenAI’s Chat GPT-3 API پشتیبانی می‌شود، و بنابراین، جای تعجب نیست که Jasper Art از DALL-E OpenAI برای تولید تصاویر استفاده می‌کند.

جاسپر قادر به فراتر رفتن از DALL-E 2 نیست، بنابراین ممکن است فکر کنید عاقلانه است که واسطه را حذف کنید و مستقیماً به منبع بروید. با این حال، جاسپر کار بسیار خوبی در بسته بندی سیستم سریع انجام می دهد. بنابراین، اگر در نسل هوش مصنوعی تازه کار هستید، ممکن است متوجه شوید که Jasper Art نسبت به هوش مصنوعی بومی OpenAI منحنی یادگیری کم عمق‌تری دارد.

Jasper Art به عنوان بخشی از مجموعه ابزار Jasper گنجانده شده است و برنامه های پولی از 39 دلار در ماه شروع می شود.

 شاتر استاک

Shutterstock یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در عکاسی استوک است، و بنابراین، مانند Adobe، جای تعجب نیست که آنها تصمیم گرفته‌اند به هنر مولد هوش مصنوعی شیرجه بزنند.

تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی Shutterstock بر روی میلیون ها دارایی شاتر استوک در کتابخانه خود آموزش دیده است، به این معنی که تصاویری که تولید می کند کمتر هنری و بیشتر شبیه به تجارت هستند.

جایی که شاتر استوک متمایز است، تعهد اعلام شده آن به هوش مصنوعی مسئول است. Shutterstock اولین تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که به هنرمندانی که محصول کاری آنها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده شده است، غرامت می دهد. صندوق مشارکت‌کننده شاتر استوک همچنین تضمین می‌کند که مشارکت‌کنندگان حق‌الامتیاز مستمری را برای درآمدهای آتی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی با مجوز از طریق پلتفرم Shutterstock دریافت می‌کنند.

اگر می‌خواهید تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی را امتحان کنید، اما در مورد سؤالات اخلاقی نگران هستید، شاترستاک AI Image Generator ممکن است ابزاری باشد که به دنبال آن هستید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT