برنامه برتر علوم کامپیوتر

5 برنامه برتر علوم کامپیوتر برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی

زمان مطالعه 5 دقیقه

به دنبال تحصیلات بیشتر در علوم کامپیوتر هستید؟ در اینجا برخی از برنامه های درجه و گواهینامه برتر برای دارندگان مدرک لیسانس برای پیشرفت شغلی شما آورده شده است. برنامه برتر علوم کامپیوتر برای ادامه تحصیل را در ادامه بررسی کرده ایم.

اگر ایده شغلی در علوم کامپیوتر شما را مجذوب خود کرده است، اجازه ندهید مدرک لیسانس خود در رشته دیگری مانع شما شود. بسیاری از دانشگاه ها برنامه های تخصصی را ارائه می دهند که برای تسهیل سریع این تغییر شغلی طراحی شده اند.

این برنامه‌های علوم کامپیوتر پس از لیسانس فرصت‌هایی را برای افراد با پیشینه‌های آموزشی متنوع ارائه می‌دهد. چه به برنامه نویسی، هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده ها یا سایر جنبه های علوم کامپیوتر علاقه مند باشید، این برنامه ها می توانند به شما در کسب مهارت ها و دانش لازم کمک کنند.

با افزایش تقاضا برای متخصصان علوم کامپیوتر، کاوش در این برنامه‌های فوق لیسانس ممکن است گامی امیدوارکننده به سمت یک حرفه کاملاً جدید در صنعت فناوری باشد.

آیا برای دریافت مدرک علوم کامپیوتر باید به مدرسه برگردید؟

دلایل قانع کننده زیادی برای در نظر گرفتن شغلی در علوم کامپیوتر وجود دارد. در بیشتر موارد، رشته های علوم کامپیوتر دارای مهارت هایی هستند که در بازار کار فعلی تقاضای زیادی دارند و کارفرمایان مایلند برای دانش و توانایی های خود هزینه بپردازند.

حقوق و دستمزد اولین نکته است. در حالی که متوسط ​​دستمزد علوم کامپیوتر در ایالات متحده براساس مکان و تخصص متفاوت است، بسیاری از دارندگان مدرک کارشناسی CS حدود 65000 دلار در سال کاهش می‌دهند.

علاوه بر این، اگر در یک شرکت FAANG یا سازمانی مشابه موقعیت رقابتی داشته باشید، حقوق شش رقمی زیادی در دسترس است. در بیشتر موارد، کارفرمایان مایل به پرداخت حقوق بالا برای دارندگان مدرک CS با مجموعه مهارت های مورد تقاضا هستند.

در نهایت، این مدرک طیف گسترده ای از مهارت ها را ارائه می دهد. چه به کارآفرینی، توسعه اپلیکیشن موبایل، امنیت سایبری، هوش مصنوعی یا زمینه های مشابه علاقه مند باشید، پس مدرک علوم کامپیوتر انعطاف پذیری را برای دنبال کردن مسیرهای شغلی مختلف ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، امکان بازگشت به مدرسه برای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر وجود دارد. ببینید کدام یک از این برنامه ها برای برنامه و نیازهای آموزشی شما بهتر عمل می کند.

1. دانشگاه ایالتی اورگان

برنامه برتر علوم کامپیوتر

برنامه برتر علوم کامپیوتر

برنامه آنلاین علوم کامپیوتر دانشگاه ایالتی اورگان که به عنوان “کوتاه ترین مسیر برای یک حرفه در علوم کامپیوتر” نامگذاری شده است، آموزش زیادی را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی بسته بندی می کند. برنامه 60 اعتباری نیازی به تجربه قبلی در علوم کامپیوتر ندارد.

اکثر دانش‌آموزان این برنامه را در دو تا چهار سال تکمیل می‌کنند و در پایان مدرک لیسانس علوم کامپیوتر را کسب می‌کنند. بسیاری از دانش‌آموزان همزمان با کار تمام وقت، یک تا دو دوره را می‌گذرانند.

در طول دوره، شما در مورد مبانی برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار، توسعه موبایل و وب، پایگاه های داده و بسیاری از مهارت های مورد نیاز دیگر یاد خواهید گرفت.

این دانشگاه در هر ترم دوره های مورد نیاز را ارائه می دهد، بنابراین می توانید در فصل پاییز، بهار یا تابستان شروع به کار کنید. شما مجبور نیستید در یک زمان خاص برای کلاس ها ملاقات کنید، اگرچه مهم است که با سرعت دوره همراه باشید و تمام ضرب الاجل ها را رعایت کنید.

2. دانشگاه بریتیش کلمبیا

حتی بدون تجربه قبلی برنامه نویسی، می توانید مدرک لیسانس علوم کامپیوتر را تنها در 20 ماه در دانشگاه بریتیش کلمبیا کسب کنید. برنامه تمام وقت برای افرادی که به دنبال ایجاد تغییر شغلی هستند عالی است.

برنامه لیسانس علوم کامپیوتر (علوم کامپیوتر یکپارچه) BCS (ICS) دانشجویان بالغ را از زمینه های مختلف از جمله تجارت، حقوق، روانشناسی و هنر جذب می کند. در طول برنامه، به عنوان مثال، دروس برنامه نویسی، آمار، نرم افزار و الگوریتم ها را می گذرانید.

گزینه آنلاینی برای این برنامه وجود ندارد، بنابراین برای شرکت در آن باید در Lower Mainland زندگی کنید (یا به آن نقل مکان کنید). با این حال، اگر بتوانید در یک برنامه حضوری به صورت تمام وقت شرکت کنید، این یک فرصت عالی است.

3. دانشگاه کلرادو بولدر

برنامه برتر علوم کامپیوتر

برنامه برتر علوم کامپیوتر

مدرک CS خود را پاره وقت یا تمام وقت دنبال کنید و 45 ساعت اعتبار کسب کنید. برنامه کارشناسی آنلاین لیسانس علوم در علوم کامپیوتر کاربردی پس از لیسانس از دانشگاه کلرادو بولدر به شما امکان می دهد با سرعت خود کار کنید.

این برنامه یک برنامه درسی غنی با دوره هایی در مبانی علوم کامپیوتر، توسعه نرم افزار و زبان های برنامه نویسی ارائه می دهد. دروس انتخابی موضوعاتی مانند داده کاوی و هوش مصنوعی را پوشش می دهد.

برای بزرگسالان شاغل و علاقه مند به تغییر شغل، برنامه دانشگاه کلرادو بولدر می تواند به شما کمک کند تا در دو تا سه سال مدرک CS را دریافت کنید. یک گزینه تسریع شده برای کسانی که به دنبال تکمیل مدرک در زمان کمتری هستند در دسترس است.

4. دانشگاه تافتس

برنامه برتر علوم کامپیوتر

برنامه برتر علوم کامپیوتر

برنامه گواهینامه پس از لیسانس علوم کامپیوتر در دانشگاه تافتس به دانشجویان این امکان را می دهد که پس از گذراندن پنج دوره، گواهینامه علوم کامپیوتر را دریافت کنند. یک گزینه آنلاین نیز وجود دارد.

اگر به شدت علاقه ای به دریافت مدرک لیسانس دوم ندارید، اما همچنان می خواهید درک بیشتری از سخت افزار، الگوریتم ها و مفاهیم اساسی بیشتری داشته باشید، پس برنامه گواهینامه منبع فوق العاده ای است. همچنین یک گزینه مسیر کارشناسی ارشد برای دانشجویانی وجود دارد که در نهایت می خواهند مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر کسب کنند، حتی اگر مدرک کارشناسی شما در یک رشته غیر مرتبط باشد.

5. دانشگاه هافسترا

یک گواهی پس از لیسانس در برنامه های کاربردی علوم کامپیوتر از دانشگاه هافسترا با حداقل معدل 3.0 به دست آورید تا به طور خودکار در MS خود در علوم کامپیوتر، MS در امنیت سایبری یا کارشناسی ارشد در برنامه های علوم داده قبول شوید. اگر مدرک کارشناسی ارشد هدف نهایی شماست، پس این برنامه قطعاً سزاوار توجه شماست.

برای کسب گواهینامه، پنج دوره در مبانی علوم کامپیوتر، الگوریتم ها، هندسه تحلیلی و حساب دیفرانسیل و انتگرال را بگذرانید. به نظر نمی رسد که کلاس ها دارای پیشنهادات آنلاین باشند، بنابراین باید در نزدیکی پردیس Hempstead، نیویورک زندگی کنید. با این حال، یک گزینه کاملاً آنلاین برای مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر وجود دارد.

گزینه های آموزشی رایگان علوم کامپیوتر را نیز در نظر بگیرید

در حالی که این برنامه های علوم کامپیوتر پس از لیسانس گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد خواهد بود، حتی راه های بیشتری برای ادامه تحصیل شما وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بهترین دوره های برنامه نویسی آنلاین رایگان را برای برنامه نویسی کامپیوتر بررسی کنید.

این دوره های آنلاین رایگان مسیری انعطاف پذیر و در دسترس را برای گسترش مجموعه مهارت های شما فراهم می کند و آنها را راهی عالی و کم خطر برای تعیین اینکه آیا علاقه مند به دنبال کردن دانش بیشتر در علوم کامپیوتر هستید یا خیر. در برخی موارد، برنامه های گواهی از این منابع رایگان ممکن است تنها چیزی باشد که برای تغییر شغل نیاز دارید.

برای ارتقای شغل خود در یک برنامه علوم کامپیوتر پس از لیسانس شرکت کنید

وقتی نوبت به گسترش چشم اندازهای شغلی شما در صنعت فناوری می شود، یک برنامه علوم کامپیوتر پس از لیسانس می تواند یک بازی را تغییر دهد. حتی اگر از یک رشته کاملاً نامرتبط می‌آیید، یک برنامه علوم کامپیوتر پس از لیسانس مقدمه‌ای بی‌نظیر را با مبانی علوم رایانه ارائه می‌دهد.

با افزایش تقاضا برای متخصصان علوم کامپیوتر، این برنامه ها می توانند به سرعت گزینه های شغلی شما را گسترش دهند و فرصت های جدیدی را در زمینه فناوری ایجاد کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT