برنامه و سایت تمرین ورزشی

5 برنامه و سایت تمرین ورزشی رایگان که تضمین شده برای حرکت شما

زمان مطالعه 4 دقیقه

اکنون، حذف عضویت در باشگاه و استفاده از تمرینات وزن بدن برای تناسب اندام آسان تر از همیشه است. این برنامه‌های رایگان وعده می‌دهند که در کمترین زمان به شما تناسب اندام می‌دهند. برنامه و سایت تمرین ورزشی را در ادامه بشناسید.

خرید با ویزا کارت

اولین قدم برای سالم‌تر شدن این است که بدن خود و الزامات تناسب اندام آن را درک کنید. مرحله بعدی مرحله سخت است: زمان حرکت فرا رسیده است. احمق نباشید و سعی کنید به تنهایی این کار را انجام دهید.

انبوهی از برنامه های رایگان وجود دارد که قول می دهند در کمترین زمان به شما تناسب اندام بدهند. اما هنگامی که آنها را نصب می کنید، متوجه می شوید که همه چیزهای خوب پشت یک دیوار پرداخت هستند. آزار دهنده است، اینطور نیست؟

بنابراین، ما برنامه‌ها و سایت‌هایی را پیدا کردیم که یا رایگان هستند یا محتوای رایگان بیش از اندازه کافی برای رضایت هر کسی دارند. خواه قبلاً هرگز به باشگاه نرفته‌اید یا اهل تناسب اندام هستید، اینجا چیزی برای همه وجود دارد.

1. Tone It Up’s Daily Workout (وب): تمرینات روزانه باGIF

Tone It Up یکی از کانال های برتر YouTube برای طرفداران تناسب اندام است. اما مربیان کارنا و کاترینا چیز بسیار بهتری را در سایت خود پنهان می کنند: یک برنامه تمرینی روزانه.

سایت Tone It Up هر روز یک تمرین روزانه جدید را منتشر می کند. اگر آن را برای تمام هفته دنبال کنید، تمام عضلات مناسب را تمرین خواهد داد تا یک تمرین کامل بدن به شما بدهد.

این تمرین همچنین با یک ویدیو همراه با گیف هایی همراه است که هر حرکت را توضیح می دهد. استفاده از GIF در واقع بهتر عمل می کند، به خصوص اگر می خواهید یک بار به آن مراجعه کنید و سپس ادامه دهید. به علاوه، این بدان معناست که می توانید به موسیقی مورد علاقه خود و نه یک ویدیو گوش دهید.

2. Freeletics (وب، اندروید، iOS): برنامه شروع کننده برای مبتدیان

راه رسیدن به تناسب اندام نیازی به عضویت در باشگاه یا تجهیزات گران قیمت ندارد. همانطور که Freeletics نشان می دهد، در واقع، می توانید تمرینات عالی با وزن بدن را انجام دهید تا سالم تر شوید. طراحی چشم‌نواز و ساده آن، این برنامه را به یک برنامه برای شروع تبدیل کرده است.

Freeletics ابتدا از شما می خواهد که جزئیاتی را در مورد خودتان وارد کنید، مانند سطح تناسب اندام فعلی و اهدافتان. بر اساس آن، یک برنامه تمرینی سفارشی برای شما ایجاد می کند. در حالی که برنامه‌های پولی برای دریافت مربی وجود دارد، می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را نادیده بگیرید و از چیزهای رایگان استفاده کنید.

Freeletics برای تمامی تمرینات فیلم آموزشی دارد و برای تمرین نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. این برنامه همچنین تمرینات شما را بر اساس زمان ردیابی می کند تا بتوانید پیشرفت خود را مشاهده کنید.

3. Daily Cardio Workout تمرینات قلبی روزانه (اندروید، iOS): قلب را به صورت رایگان سالم کنید

آیا شما آن را دوست ندارید که یک برنامه رایگان دقیقاً همان کاری را که می گوید، بدون هیچ گونه زواید غیر ضروری انجام دهد؟ تمرین کاردیو روزانه همان چیزی است که به نظر می رسد و در اندروید یا iOS به همان صورت عمل می کند.

مدت زمانی را که می خواهید تمرین کنید، چند تمرین مختلف (حداکثر سه) را انتخاب کنید و شروع کنید. این برنامه تمرین جدید شما را بدون رفتن به باشگاه انجام می دهد. دستورالعمل‌های ویدیوی روی صفحه را دنبال کنید و از صدای زنگ برنامه برای شروع و توقف استفاده کنید.

Daily Cardio Workouts به شما امکان می دهد یک یادآوری سفارشی تنظیم کنید، همراه با شخصی سازی پروفایل خود برای پیگیری پیشرفت خود. این برنامه رایگان دارای چند تبلیغ است که برای خلاص شدن از شر آنها باید یک دلار بپردازید.

4. eFit30 (YouTube): پیلاتس، یوگا و تمرینات بدن در 30 دقیقه

گاهی اوقات، به نظر نمی رسد که نمی توانید خود را به باشگاه بکشید یا تمایل به دویدن ندارید. اشکالی ندارد، می توانید برای ورزش در خانه به کانال های تمرین YouTube تکیه کنید. و eFit30 یکی از بهترین این موارد است.

هدف کانال این است که شما را به موقع تمرین دهد. ممکن است آنقدر شلوغ نباشید که به یک تمرین هفت دقیقه ای نیاز داشته باشید، بنابراین eFit30 تمرینات 15، 30 و 45 دقیقه ای دارد.

جدا از زمان، eFit30 عضلات یا اهداف خاصی را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال، تمرینات پیلاتس را برای اصلاح وضعیت بدن شما یا حتی حرکات کششی برای انجام دادن روی میز اداری ارائه می دهد.

5. DoYogaWithMe (وب): یوگا برای همه سطوح، به ویژه مبتدیان

یوگا هم ذهن و هم بدن را قادر می سازد تا در بهترین حالت خود باشند. اما پیدا کردن یک مربی خوب یوگا می تواند یک کار دشوار (و گران قیمت) باشد. به همین دلیل است که DoYogaWithMe همه چیز را به صورت رایگان و با طرفداران زیادی در اینترنت دارد.

DoYogaWithMe تعداد باورنکردنی ویدیوهای آموزشی و آموزش دارد که می توانید آنها را فیلتر یا جستجو کنید. اما بیش از هر چیز دیگری، این بخش مبتدیان است که می درخشد. برای هر کسی که تازه وارد یوگا شده است، آموزش های سطح مبتدی را ارائه می دهد که قبل از اینکه به تمرینات پیشرفته تر بروید، اصول اولیه را به شما آموزش می دهد.

بسیار شبیه چالش های 30 روزه تغییر زندگی، DoYogaWithMe سه چالش جالب دارد که می توانید امتحان کنید. و البته، جامعه ای از آجیل (nuts) یوگا آماده کمک به شما در هر کاری است.

خرید گیفت کارت

باشگاه (Gym) در مقابل خانه

حذف عضویت در باشگاه و استفاده از تمرینات وزن بدن برای تناسب اندام آسان تر از همیشه است. این عالی است، زیرا برای بسیاری از افراد، رفتن به باشگاه گام بزرگی است که هر روز صبح نمی توانند آن را فتح کنند. سپس برای دیگران، رفتن به باشگاه چیزی است که آنها را در خلق و خوی تمرین قرار می دهد.

امتیاز 4.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT