افزودن خودکار زیرنویس به ویدیو

5 بهترین برنامه برای افزودن خودکار زیرنویس به ویدیوهای رسانه های اجتماعی شما

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر می خواهید به طور خودکار به ویدیوهای رسانه های اجتماعی خود زیرنویس اضافه کنید، این برنامه ها را امتحان کنید. بهترین برنامه برای افزودن خودکار زیرنویس به ویدیوهای رسانه های اجتماعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر به طور مرتب ویدیوها را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok یا Instagram آپلود می کنید، می دانید که ویژگی های زیرنویس داخلی همیشه دقیق ترین نیستند. خوشبختانه، برنامه‌هایی وجود دارند که تنها هدفشان این است که زیرنویس‌ها را در ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی شما قبل از پست کردن کامل کنند!

1.افزودن خودکار زیرنویس به ویدیو: Voicella

اگر نمی خواهید هزینه اشتراک دائمی بپردازید، برنامه Voicella یک گزینه ساده برای کاربران اندروید است. اگر معمولاً ویدیوهای طولانی‌تری را که نیاز به زیرنویس دارند فیلم می‌کنید، یا می‌توانید تبلیغات درون‌برنامه‌ای را با اعتبار رایگان تماشا کنید، می‌توانید برای زمان ویدیوی بیشتری بپردازید.

با استفاده از علامت بعلاوه ارغوانی در صفحه اصلی Voicella، می‌توانید یک ویدیو آپلود کنید و زیرنویس اضافه کنید یا از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنید و سپس زیرنویس اضافه کنید. بیش از 90 زبان در برنامه موجود است، برخی با پایگاه داده ترجمه آفلاین و برخی دیگر با پایگاه داده آنلاین آزمایشی.

هنگامی که ویدیوی شما آپلود شد و زیرنویس ها به طور خودکار شناسایی شدند، در صورت لزوم می توانید هر گونه ویرایشی را انجام دهید. می‌توانید روی خطوط تکی متن ضربه بزنید تا کلمات را به یک خط دیگر به بالا یا پایین ببرید. اگر ظاهر متن اصلی را دوست ندارید، می توانید طراحی، فونت، رنگ و تراز متن را تغییر دهید. سپس، زمان ذخیره، اشتراک گذاری و جلب توجه در اینستاگرام است.

دانلود: Voicella برای Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2.Zeemo

اگر هنوز در حال یادگیری نحوه استفاده از TikTok به عنوان یک مبتدی هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل این است که ویدیوهای خود را با اپلیکیشنی مانند Zeemo زیرنویس کنید. می‌توانید ویدیویی را که قبلاً فیلم‌برداری کرده‌اید در تلفن هوشمند خود آپلود کنید و Zeemo می‌تواند زیرنویس‌ها را به 16 زبان مختلف اضافه کند.

هیچ برنامه ای 100٪ دقیق نخواهد بود مگر اینکه شما هر کلمه را بیان کنید. اما پس از اینکه Zeemo به‌طور خودکار ویدیوهای شما را به بهترین شکل زیرنویس کرد، می‌توانید زیرنویس‌ها را برای دقت و سبک ویرایش کنید. می‌توانید زیرنویس‌ها را به صورت دسته‌ای ویرایش کنید تا نمای کاملی از تمام خطوط زیرنویس را مشاهده کنید و به راحتی هر آنچه را که نیاز دارید مرتب کنید و اصلاح کنید.

به‌علاوه، اگر زمانی یک ویدیوی کوتاه آپلود می‌کنید و نمی‌خواهید زیرنویس خودکار را به هم بزنید، می‌توانید به صورت دستی زیرنویس‌های خود را تایپ کنید. بیش از 30 سبک فونت برای انتخاب، و اندازه ها و رنگ های بی شماری برای بازی وجود دارد.

دانلود: Zeemo برای اندروید | iOS (رایگان، اشتراک در دسترس است)

3.افزودن خودکار زیرنویس به ویدیو: AutoCap

هنگامی که یک ویدیو را ضبط و در AutoCap آپلود کردید، کارهای زیادی می توانید با آن انجام دهید. البته می‌توانید از AutoCap به طور خودکار زیرنویس‌ها را به ویدیویتان اضافه کنید. پس از تشکیل زیرنویس‌های خودکار، می‌توانید کلمات نادرست را ویرایش کنید یا کلمات را دوباره مرتب کنید تا در خطوط مختلف در طول ویدیو ظاهر شوند.

سپس، می توانید ظاهر زیرنویس های خود را تغییر دهید. هفت سبک فونت منحصر به فرد، یک نوار لغزنده اندازه فونت، 20 رنگ فونت و حتی چند سبک انیمیشن برای بازی وجود دارد. همچنین می‌توانید یک تایمر به ویدیوی خود اضافه کنید و رنگ آن را سفارشی کنید، که برای ویدیوهای TikTok که طبیعتاً دارای تایمر نیستند بسیار مفید است. تنها چیزی که بدون پرداخت هزینه اشتراک نمی توانید ویرایش کنید، علامت AutoCap سبز رنگ روی هر ویدیو است.

به علاوه، اگر برای فهمیدن نحوه استفاده از AutoCap به کمک نیاز داشتید، یک نماد کتاب مفید در گوشه سمت راست بالا وجود دارد. با کلیک کردن روی این آیکون، یک پنجره پاپ آپ با دستورالعمل های ویدیویی برای رایج ترین وظایف در AutoCap باز می شود.

دانلود: AutoCap برای اندروید | iOS (رایگان، اشتراک در دسترس است)

4.افزودن خودکار زیرنویس به ویدیو: MixCaptions

از آنجا که مردم اغلب در رسانه های اجتماعی در محل کار یا مدرسه پیمایش می کنند، ویدیوها اغلب در حالت بی صدا تماشا می شوند. و اگر می‌خواهید شانسی برای ویروسی شدن در TikTok داشته باشید، افزودن زیرنویس به ویدیوی خود با برنامه‌ای مانند MixCaptions به شما کمک می‌کند افراد بیشتری را جذب کنید.

به سادگی ویدیو خود را آپلود کنید، به MixCaptions بگویید که کدام زبان را در ویدیو تشخیص دهد، و به طور خودکار برای ویدیوی شما شرح ایجاد می کند. با نسخه رایگان، فقط می توانید تا 180 ثانیه از ویدیوی آپلود شده را زیرنویس کنید و ویدیوی شما واترمارک MixCaptions را خواهد داشت.

یا، می‌توانید اشتراک 2.99 دلاری در هفته را برای رونویسی خودکار ویدیوهای تا 10 دقیقه بدون واترمارک MixCaptions دریافت کنید. در صورت تمایل حتی می توانید واترمارک سفارشی خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید قبل از ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری ویدیوی خود، هر عنوان نادرست را ویرایش کنید و سبک، اندازه و رنگ فونت را سفارشی کنید.

دانلود: MixCaptions برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5.افزودن خودکار زیرنویس به ویدیو: Teleprompter & Video Captions

این برنامه توسط BIGVU می‌تواند زیرنویس‌های خودکار را به هر ویدیویی که آپلود می‌کنید اضافه کند – با واترمارک اختصاصی – اما می‌تواند خیلی بیشتر باشد. این برنامه با ابزار داخلی AI Magic Writer به شما کمک می کند تا اسکریپت هایی را برای پست های رسانه های اجتماعی بنویسید. بنابراین به جای اینکه ساعت‌ها دور هم بنشینید و دقیقاً به آنچه می‌خواهید بگویید، می‌توانید ایده‌ای را به این برنامه متصل کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی با آن کار کند.

وقتی ابزار AI Magic Writer را باز می کنید، چهار گزینه منحصر به فرد برای انتخاب وجود دارد: Pitch My Business یا Profile Personal، Video Sales Letter، Script with Tips یا News to Share. با انتخاب یکی از این چهار گزینه، به هوش مصنوعی کمک می‌کند تا بفهمد لحن اسکریپت شما چگونه باید باشد.

پس از انتخاب یک گزینه، می‌توانید دقیقاً به هوش مصنوعی بگویید که در مورد چه چیزی می‌خواهید صحبت کنید و همچنین نام خود را بگویید تا بتواند در اسکریپت گنجانده شود. به عنوان مثال، می توانید اسکریپت با نکات را انتخاب کنید و سپس چیزی مانند “چگونه کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی رشد دهید” را تایپ کنید. یک اسکریپت به طور خودکار برای شما پر می شود تا هنگام ضبط ویدیوی خود، ویژگی تله پرومتر برنامه را بخوانید.

یا، اگر همیشه به اسکریپت‌های نوشته شده با هوش مصنوعی نیاز ندارید، می‌توانید هر یک از ویدیوهای قبلاً فیلم‌برداری شده خود را آپلود کنید و به برنامه دستور دهید تا زیرنویس‌ها را ارائه کند. اگر برنامه متوجه شما یا موضوع فیلم شما نشد، می‌توانید ظاهر زیرنویس‌ها را سفارشی کنید و هر کلمه‌ای را ویرایش کنید.

با وجود این که از این برنامه استفاده می کنید، مطمئناً به شما در راه برجسته شدن در اینستاگرام کمک می کند.

دانلود: Teleprompter & Video Captions Android | iOS (رایگان، اشتراک در دسترس است)

استفاده از رسانه های اجتماعی را آسان تر کنید

پیمایش در رسانه‌های اجتماعی همیشه آسان‌ترین کار نیست، اما می‌توانید با برنامه‌هایی مانند این کار را برای خود آسان‌تر کنید. اکنون، به‌جای آپلود ویدیو و امید به بهترین‌ها با ویژگی‌های کپشن خودکار اینستاگرام یا TikTok، می‌توانید به سادگی آن را در یکی از این برنامه‌ها آپلود کنید و حداقل ویرایش‌ها را داشته باشید. سپس، شما می توانید به سادگی به رسانه های اجتماعی دوست داشتنی بازگردید!

امتیاز 2.7/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT