بهترین زمان برای خرید بیت کوین

دیدگاه کیوساکی : اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار گذشته بازار املاک و نویسنده و کارآفرین کنونی در حوزه آموزش مالی که برای کتاب پدر پولدار پدر فقیر شهرت دارد، در توییتی پیرامون اینکه چرا اکنون زمان خوبی برای خرید بیت کوین و بقیه انواع برجسته دارایی است، صحبت کرد. دراین پست به بررسی بهترین زمان برای خرید بیت کوین از دیدگاه کیوساکی می پردازیم.

بهترین زمان برای خرید بیت کوین

کیوساکی توییت خود را پیرامون افت قیمت کالاهای خرد نوشت. وی اذعان کرد که سهام برندهای بزرگ در موقعیت مطلوبی برای خرید قرار دارد و پیشنهاد کرد که جامعه پیش از اینکه دولت آمریکا تورم سیستمی را تحت کنترل خود بگیرد، شروع به خرید کند. کیوساکی تاکید کرد که همانطور که نمایندگان فدرال و مقامات دولتی اعلام کردند، تورم فعلی یک تورم سیستمی و نه گذرا است که از سال 2020 همزمان با گسترش پاندمی آغاز شد.

بنابراین، حال کیوساکی به دنبال‌کنندگان خود توصیه می‌کند تا به خرید بورس برندهای بزرگ از جمله Prada و Polo و همینطور طلا، نقره و بیت کوین، پیش از اینکه قیمت آن‌ها بیشتر رشد کند، روی آورند. از سال 2020 تاکنون، کیوساکی به دفعات خرید طلا، نقره و BTC را پیشنهاد کرده است و به طور مداوم در توییتر اعلام کرده است که دلار تقریبا به پایان عمر خود رسیده است. دیدگاه وی بر اساس این موضوع که فدرال رزرو شروع به چاپ پول جهت کمک به اقتصاد کرده بود، بنا شده بود. در سال 2020 به تنهایی بیش از 6 تریلیارد دلار بدون هیچ‌گونه پشتوانه‌ای چاپ شد.

یکی از دنبال‌کنندگان کیوساکی به وی گفت که با توصیه‌ی خرید بیت کوین و فلزات گرانبهای مذکور موافق است، اما نمی‌تواند درک کند که چرا باید سهام Prada و Polo خریداری شود. کیوساکی به پرسش این کاربر پاسخی نداد.از مدت‌ها پیش تاکنون، رابرت کیوساکی یکی از طرفداران طلای دیجیتال بوده است.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT